BelaStrela Objavljeno September 10, 2011 Opozori Objavljeno September 10, 2011 Obratov štandgasa ne morem kar tako obračat sama. Ker je baje nek kažin ker sta 2 cilindra. Sicer sem pa to z zaugom že probala pa ni nič boljše. Nič ne de, če nisi BTjevc, hvala, ker se trudiš. Akku je dokaj nov. LP, BS
tomash Objavljeno September 10, 2011 Opozori Objavljeno September 10, 2011 Obratov štandgasa ne morem kar tako obračat sama. Ker je baje nek kažin ker sta 2 cilindra. Sicer sem pa to z zaugom že probala pa ni nič boljše. Nič ne de, če nisi BTjevc, hvala, ker se trudiš. Akku je dokaj nov. LP, BS Štantgas naštelaš lahko sama. pod pokrovčkom na levem boku je vijak, ki ga z prsti vrtiš pa štelaš gas. Pol so pa še svečke, kabli, tuljava, bencin filter, filter zraka, bencin pumpa, .... ventili. Skratka lepo po vrsti izločaš možne napake. Itak bo čez zimo čas za to. Pripenjam ti sliko za štant gas. Če rabiš pdf komplet navodila pa povej.
BelaStrela Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 Sem dvignila obrate štandgasa (pri ročki od prve bremze) in je boljše. Zanima me samo vzork tega crkovanja oz. zakaj nastane potreba po zviševanju obratov. Mimogrede, kako se znebim resetiranja števca ob zagonu motorja potem ko je crknil? In še to, pod "spodnjim" cilindrom je občasno malo mastno. Ideje?
hajoktejn Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 Sem dvignila obrate štandgasa (pri ročki od prve bremze) in je boljše. Zanima me samo vzork tega crkovanja oz. zakaj nastane potreba po zviševanju obratov. Mimogrede, kako se znebim resetiranja števca ob zagonu motorja potem ko je crknil? In še to, pod "spodnjim" cilindrom je občasno malo mastno. Ideje? do tega "POJAVA" pride ker je motor mrzu in mal drugačno mešanco hoče da lahko normalno laufa; dej poglej letnico na akuju, pa preveri če je ista Amperaža kot naj bi bil original; ker če ti resetira števce in uro pol aku na trenutek zagona preveč "zgubi" in je premal toka omenjene porabnike
BelaStrela Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 Ok, razumem, da mora bit mešanica drugačna, ampak a se ne uravnava to z zaugom? In zakaj se to dogaja zadnji mesec, prej pa 8 let nič? Je motor od novega pri hiši in redno oskrbovan. Preverim letnico in amperažo in sporočim. Hvala, ker se trudite zame in za bulldoga. Sva zelo hvaležna :notworthy:
trojan69 Objavljeno September 12, 2011 Opozori Objavljeno September 12, 2011 Motor ti OK obrača ko stišneš gumb za zagon? Napisala si, da se obrati pri topli mašini če daš zavg povečajo-sem prav razumel? Kje ˝škljocne˝ zadeva, menjalnik, mašina..kak je ta zvok?
SLEPEC Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 na koliko imaš obrate pri segretem motorju,tudi meni se je to dogajal,ker so bili obrati pod 1000,da ti zaropota v mašini, ko ugasne motor, je to normalen pojav,da ti težko vžge je zato, ker ti tako ugasne,saj ko ga ugasneš na ključ vedno nato lepo vžge,VEDNO ,ko vžigeš motor počakaj, da se vse pumpe in ostalo pripravijo na vžig ,vsaj 10 sekund,in to pri vsakem vžigu,res ne hiti, obrate na motorju NE SMEŠ nastavljati na zajli za gas,ampak na levi strani, je pod usmerjevlcem zraka,veliki črn plastični vijak in zvišaj obrate ,jaz jih imam na 1500,res se sliši veliko, ampak je zelo priporočljivo,saj je lažje speljati,največji + pa je ,da ni več toliko nihanja v obratih med hladnim in toplim motorjem,lahko pa ti tudi jaz nastavim,če si iz okolice lj,lp
BelaStrela Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Živjo Slepec, če se ne motim je obratov malo pod 1000 pri segretem motorju, to je očitno premalo. Bom danes zahaklala doma, da mi nastavijo štandgas drugje in ne na zajli od gasa (tudi meni se je to čudno zdelo, ker mi ga je inštruktor v avtošoli na ER 5 popravljal nekje drugje in ne na zajli). Vem, da je normalno, da včasih zaropota ko ugasnem motor - to je menda nekaj v zvezi s tem v katerem delu takta prekineš delovanje, ne? Ja, vžigam ga pa tako kot dizla , počakam, da "pozdravijo" kazalci, da neha pet bencin pumpa in podobno. Trojan69, kadar imam težave z vžigom je slišat (za moja laična ušesa) tako, kot, da štarter vrti u prazno in ne more zagrabit motorja oz. ga zagrabi samo vsake toliko, kar pa ni dovolj za zagon. Včasih za moment zavrti in spet takoj crkne. In ja, prav si razumel, če je zaug še vključen, ko je mašina že topla, sam nažiga obrate (kar mi je tudi novo) in je pri stisnjeni sklopki slišat, kot da držim gas, ko se peljem. Ko ustavim, se zadeva malce umiri. To mi ni logično, če je pa vendar pri stisnjeni sklopki motor oddvojen od koles? Naj še povem, da je sklopka v dobrem stanju, prime zelo hitro, lepo in ne zdrsava. Motor ima 21 000 km. Še to, zakaj so postale tiste cevi, ki gredo v auspuh (izpušne krivine??), malo modrikaste barve? Hvala in lp, BS
yamaha2025 Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Modrikaste cevi na izpušnem sistemu postanejo po določenem delovanju motorja - mašine. To se lahko zgodi že zelo hitro ( v prvem mesecu delovanja). Material se enostavno toliko segreva, da spremeni barvo v rumenkasto in modro. Če bi bila ta cev črna, tega ne bi bilo, ker pa je kromirana, pride do tega pojava. Tudi sam imam take cevi in so rumeno modre.... Nastavljanje "prostega teka" na ročki ni običajna, saj se tam nastavlja le zračnost "zajle". Torej potrebno je nastaviti tako, da ima ročka zelo malo prostega hoda do tam, kjer že "prime" začne dvigovati obrate in tako, ko obračaš na mestu krmilo v eno in drugo skrajno pozicijo, se ne smejo povečevati obrati motorja. Meni je bolj vprašanje maščobe, ki jo navajaš okoli cilindra??? Lahko kje prihaja do kakšne majne zračnosti, kar se posledično povzroča težave, kot jih omenjaš?? Bi bilo zelo dobro natančno pregledati od kod prihaja ta maščoba.
BelaStrela Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Meni je bolj vprašanje maščobe, ki jo navajaš okoli cilindra??? Lahko kje prihaja do kakšne majne zračnosti, kar se posledično povzroča težave, kot jih omenjaš?? Bi bilo zelo dobro natančno pregledati od kod prihaja ta maščoba. No, to je point mojega vprašanja: od kod teče, zakaj teče in s čim je lahko to povezano... in kaj naredit.
SLEPEC Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 če ti je začel štartar štekat ni nič dobrega ,cena popravila je zelo visoka,jaz bi dal, si sposodil dober ali nov akumulator,kajti ta motor potrebuje 100% akumulator,tudi sam imel te probleme ,od kar je nov je dobro,dobro poglej od kje je olje ,lahko da je iz zračnega filtra ,ki ima spodaj oddušek,preveri da ni slučajno preveč olja v motorju najbolj je da je na sredini okenčka,da ti gas nabija je lahko posledica zategnitev zajle na gasu,tam mora biti zračnosti med 3-5mm,daj za začetek obrate na 1200 in če bo ok pusti tako,upam da ti ni šel štarter-sklopka štarterja ps ali so svečke že bile menjane
BelaStrela Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Živjo, bom sporočila k se kej premakne. Zdej mi pa še povejte kako se ugasne obvestilo "oil change" k so na servisu pozabl ugasnt in vedno ob zagonu utripa. Hvala in LP, BS
Bremzer Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Živjo, bom sporočila k se kej premakne. Zdej mi pa še povejte kako se ugasne obvestilo "oil change" k so na servisu pozabl ugasnt in vedno ob zagonu utripa. Hvala in LP, BS Pelji motor na en dober servis( Npr.Delta tim Krško) in nesprašuj po forumu, ker te bodo vsi samo zmedli.Ko berem vse te nasvete mi gre zares kar malo na smeh ! ! Namreč na Yamahah( Virago 535,750 in 1100,V-max in tudi Buldog) zelo rad crkne prosti tek zaganjača(iza magnata na levi strani mašine) še posebno je obremenjen taktar, ko mašino vgasneš vdari-rukne nazaj in to zaradi samovžiga (gareš v mašini)ali slab benzin tankaj samo 100 Okt.benzin predpogoj pa je tudi, da je mašina točno nastavljena(prosti tek,mešanica goriva in zraka,Co itd.) Ukrepaj hitro in ne sama! sam sem imel ta problem pri V-maxu,ko sem razdrl je bilo vse zjeb..o stroškov za ca 300€ ! hajoktejn 1
trojan69 Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Nesi zmerit akumulator če je ok (npr. pri TC motoshop-Grajzerr), pomoje ga mal jemlje... Za pomerit bi blo tudi če ok polne (tam okoli 14,5V natančno piše v service manualu) ampak pomoje ni to. Možno, da ti kje vleče fovš zrak (npr. prirobnice vplinjačev)-glede na to, da ti pri vročem motorju dviguje obrate, če potegneš zavg. lahko pa je tud ferg zasvinjan... Dobro bi blo še pregledat svečke oz. jih kr preventivno menjat če jih že dolgo nisi. Mdrikaste cevi so normalne, kar se pa olja tiče pa lahko da je šla kakšna dihtunga na deklcu, pokrovu glave itd, lahk pa da maš preveč olja v mašini (kot je reku Slepec) pa ti ga meče čez oddušek. Pomoje nič preveč kritičnega Prek neta mal težko govorit-glede na to, da si iz Lj se lahko drug teden oglasiš pri meni pa mal pogledava zadevo.
BelaStrela Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Torej, NOVICE: -izmerili štandgas s tisto napravico, ki meri indukcijo: okrog 800 pri toplem motorju, dvignili na slabih 1100, ANGELSKO! Po servicemanualu, ki mi ga je prijazno poslal DESIM, je priporočeni štandgas za BT 1100 od 950 do 1050 obratov in tako zdaj tudi je. Se že veliko bolje sliši, jutri in v petk bo pa test na daljšo vožnjo po cesti. 1500 rpm bi bilo čiiiisto preveč, neuporabno in še meni se grdo sliši, ampak pustmo to -štandgas smo dvignili s tistim plastičnim vijakom pod ščitnikom in popravili luft na ročki od gasa na zajli. -pregledali svečko - je praktično nova, od lani od konca sezone. Tudi videt je OK. -akumulator: se mi je mudilo pa so me pustil samo naj odšraufam tisto izpod zica in še nisem. Je pa vsako zimo akumulator na tisto reč priklopljen, ki prazni in polne. -deklc smo že pogledal in zamenjal nek oring al dihtungo, ne teče več toliko, da bi bila lužica, moram še enkrat natančno obrisat in sčistit zadevo "tam dol", da bom lahko natančno opazovala, če še teče (sedaj je samo malo mastno). -kako se ugasne OIL CHANGE opozorilo??? LP, BS P.S.: Sej skor ne šraufam sama, samo orodje podajam in berem manual. No, pa mal težim zraven, lihtolk, da mam črne roke
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Živjo, bom sporočila k se kej premakne. Zdej mi pa še povejte kako se ugasne obvestilo "oil change" k so na servisu pozabl ugasnt in vedno ob zagonu utripa. Hvala in LP, BS Jure Primec, http://www.yamaha-primec.com/ . Vse drugo je brezveze. PS: a nisi ti enga BMW-ja R850R kupovala?
BelaStrela Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 JB, sm, pa si mi naroču nej kupm bulldoga in js se ti ponižno klanjam :notworthy: :notworthy: eniwej, k primcu gre hmal. Bremzer in ImenitnaPriložnost 2
yamaha2025 Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Primec je zelo zelo v redu. Ga poznam cca 15 let in je res odličen mojster. Prav jutri peljem svoj motocikel na redni servis.
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 JB, sm, pa si mi naroču nej kupm bulldoga in js se ti ponižno klanjam :notworthy: :notworthy: eniwej, k primcu gre hmal. buldog je men še zmer bolečina, bi ga imel za mal okol skakat :-) Takrat vem, da mi je bil ful všeč en predelan koncept od Yamahe ... Buldog Mastino Napolitano ...
BelaStrela Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 OoOOOOoOoooo ful je hud tale koncept! Bi kr mojga predelala! Pacek si, JB, da veš Kar naj bo buldi tvoja bolečina, ma bit za kej! Js mu odpustim tut, da nima ABSa k je res model
DESIM Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 -kako se ugasne OIL CHANGE opozorilo??? ...kolikor se še spomnim naj bi to zgledalo tkole ...z levo roko-sredinec in kazalec pritisni hkrati na obe tipki na armaturi in obenem z desno roko postavi ključ za zagon motorja v položaj skrajno desno...pred postopkom je ključ tako kot mora biti ko je motorju odvzet kontakt....pa ko to izvajaš drži tipki tolko časa dokler se oil change ne ugasne(MOGOČE PAR SEKUND) in zraven si ,,, L.P.MAX DAMI34 in SCORPIONS 2
jokl81 Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 Zdravo A mi upa kdo na kratk razložt zakaj so ti motorji tako drastično poceni? Zato ker jih ne delajo več? Ker očitno za vzdrževat niso dragi, slabo pa tud ne zgledajo... A obstaja kakšna caka, hiba? fazerčk, DESIM in Bremzer 1 2
MiNa Objavljeno September 30, 2011 Opozori Objavljeno September 30, 2011 Zdravo A mi upa kdo na kratk razložt zakaj so ti motorji tako drastično poceni? Zato ker jih ne delajo več? Ker očitno za vzdrževat niso dragi, slabo pa tud ne zgledajo... A obstaja kakšna caka, hiba? Tule si poglej kaj mislijo o tem motorju. Zelo zanimiva sta prva dva stavka. Owners love their Yamaha BT1100 Bulldogs. Everyone else hates ‘em......
SLEPEC Objavljeno Oktober 1, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2011 (popravljeno) Tule si poglej kaj mislijo o tem motorju. Zelo zanimiva sta prva dva stavka. Owners love their Yamaha BT1100 Bulldogs. Everyone else hates ‘em...... to je čista resnica dokler jo ne probaš- voziš,ne veš kaj ponuja jaz sem presenečen na to kar ta motor ponuja dodal sem mu kit za povečanje moči, K@N filter in izpuh MASS in dobil pravo raketo ranga V-MAX-a jokl 81 kje si pa videl da je tako poceni jaz sem primerjal z yamaho fazer 1000,ki sem jo nameraval kupiti nova sta-bila 9.000eu 5 let stara sta oba nekje 5000eu 10 let-stara pa sta oba 3000 eu pa pokaži kje se ti zdi bulldog TOLIKO cenejši je pa res da bulldoga ne delajo več hiba tega motorja je pa samo v štarjerju do let.2005 Popravljeno Oktober 1, 2011. Popravil SLEPEC bieffe 1
BelaStrela Objavljeno Oktober 1, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2011 Meni se sploh ne zdijo poceni. Poleg tega, Bulldoga moraš imeti rad. Res rad. In potem ti služi in sta oba vesela. bieffe 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se