Skoči na vsebino

Yamaha BT 1100 Bulldog


RAN

Priporočene objave

Mah, ni vredno komentirat, ma vseeno, makaronarji gor ali dol, kar sem jaz probal imajo bolj zrihtane mašine. Seveda je to moje mišljenje, če imaš kakšno drugačno izkušnjo, bi z veseljem rad slišal.

No makaronarjev pač ne gre dajati v en koš. Je pa, kot je meni znano njihov odnos do servisa vprašljiv. Torej, pri Bulldogu itak ne more it nič narobe, če je vzdrževan (olje v mašini in kardanu, vilice itd.) Ko pogledaš motor ti je marsikaj hitro jasno, je pa to motor, katerega imajo ponavadi bolj cool šoferji - ni to motor za v iberture (če veš ka mislim pa to pa tak)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

aloha,

tud jaz sem ravnokar kupil Bulldoga. Majka mila:) Ker nimam nobene zaščite bom nekej kupil.

http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.moto24.de/images/product_images/popup_images/7163_0.jpg&imgrefurl=http://www.moto24.de/en/technical-accessories/crash-bars/yamaha/bt-1100/hepco-becker-crash-bar-yamaha-bt-1100-bulldog&usg=__Xq7KAKfQ65yvO_cbY3ndc-lgN-0=&h=617&w=800&sz=349&hl=sl&start=0&zoom=1&tbnid=cTpBt35rnxTQ8M:&tbnh=156&tbnw=202&prev=/images%3Fq%3Dyamaha%2Bbulldog%2Bcrash%2Bpads%26hl%3Dsl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DEWi%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1267%26bih%3D819%26tbs%3Disch:1%26prmd%3Div&itbs=1&iact=hc&vpx=595&vpy=275&dur=2767&hovh=197&hovw=256&tx=157&ty=140&ei=jkDmTKPkB8uDswaayrWtCw&oei=jkDmTKPkB8uDswaayrWtCw&esq=1&page=1&ndsp=21&ved=1t:429,r:8,s:0

ta zadeva stane v louisu 135 €. Se da kje to cenejš dobit mogoče?

Pa druga stvar: nekateri imate poleg teh cevi še točkovne crash pade. A to pomeni da v primeru padca so te cevi samo za zaščito motorja. Tanka pa še vedno olupiš???

hvala za odgovore

Gustav

Če sem prav videl je en malo nazaj pisal da ima nekaj od tega tudi za prodat.

Dej me poklič na 040 12 12 00 da slišim kaj imaš.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včerej sem motor razkužil in to še z vapom ne:(

Ko sem ga opral ga užgem, pali takoj, nekej je hotu pokat, ampak drugače kein problem.

Pol ga dam u garažo da še ostale zadeve zrihtam. Ko sem ga tam čez ca 2h hotu vžgat valda ni več hotu. Obrača in obrača in obrača in obrača, pa ga pustim par minut. Isto valda sam da na koncu še useka ko svina. Predvidevam da le dobi nekej iskre pa da u temu časa ko ga verglam pumpa tolk bencina not načrpa da ta bencin pol raznesel. (se motm?)

No kukerkoli, a je imel kdo podobne težave. Nekje more bit en problem z elektriko. Konektorje sem včerej vse dal narazen pa s kontakt sprejem našprical. Danes bom še svečke ven pobral da vidm kakšne so pa baje (bral na enem tujem forumu) da je pod kestlom nek konektor kjer je dostikrat ozemljitev oksidirana.

Če slučajno kdo ve, nej prosim sporoči.

Aja pa še to. Prvo sem mislu (ko ni vžgal) da se vakum dela v kestlu. No in odprem tank in kaj se zgodi? Kurčeva voda ki se je nabrala med pranje mi steče v tank. wtf? tista luknca ki je za odtekanje se je zabasala. Sej sem jo pol zrihtal, sam v tank mi je pa stekl pomoje da en slab deci vode. A mislte da bi mogu cel tank spucat? A bo šlo vse v k. če bi ga zdej vžgal?

hvala

gustav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede pokanja ne vem, kesl pa le vzami dol in zlij bencin ven. Voda ne bo ravno dobrodošla noter. Forgazerji jo še nekako prebavijo, ajnšpricer pa ne bo zadovoljen....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem z vodo v fergazerju je, da je voda "pregosta" da bi šla skozi dize in motor ne vžge, ker ne dobi bencina.

Ali pa se že v kakem filtru prej ustavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

problem z vodo v fergazerju je, da je voda "pregosta" da bi šla skozi dize in motor ne vžge, ker ne dobi bencina.

Ali pa se že v kakem filtru prej ustavi.

Ko sem opral motor je normalno delal. Do takrat voda ni mogla nikakor pridt v tank. Ko sem ga dal v garažo, sem ga probal zaverglat in je štartar obračal in obračal in ništa. Pol sem šele odpru pokrov za dolivanje bencina in takrat je šele voda not prišla.

Dons sem dal svečke ven, so bile mokre - sem jih očistu in nazaj razmontiral. Prav tako sem vse konektorje (predvidevam da sem enga spustu :( ) in jih našprical s kontakt sprejem. Večina konektorjev je bla precej vlažna. No kuker koli situacija je enaka.

tolk al tolk morm servis narest. Pa bodo na servisu spumpal ta bencin ven in zrihtal zadevo.

če pa ma slučajno kdo še kakšno idejo, se pa seveda priporočam

hvala vsem

gustav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si motor slučajno pral topel je normalno,da nevžge zato VEDNO peri motor, ko je popolnoma hladen in to NIKOLI z vapom.Če je res umazam zamaščene dele pošpricaj z čistilom ca pranje motorjev ,če tega nimaš lahko upotrabiš npr.petrolej,nafto ali kurilca malo si pomagaj z čopičem in čimprej speri z vodo, ko je tako motor opran z vodo in odstravnjeni mastni madeži in prah ga lepo opereš z šampomon in gobo, ko si vse lepo opral ga spet ošpricaj z vodo in po možnosti polij še z deževnico.Motor lepo osuši po možnosti še spihaš vse okoli mašine počakaj še malo da se osuši nato ga vžgi in segrej kajti mora biti dovolj vroč sicer ti še posebno rado naredi kondenz pri štekerjih svečk,če se to zgodi potegni dol štekerje in jih samo pusti, da se osušijo lahko malo pospešiš s kakim fenom.Nikakor pa se nespravi sam popravljat škoda motorja. Zdaj ko si že spustil kot praviš vodo v tank ne dajati kontakta kajti, ko daš kontakt takoj zalaufa črpalka in vodo boš imel v celem sistemu.Namreč voda se zbere vedno na najnižji točki zato bi ti priporočal,da to nekako izpustiš če se neda pa moraš tank demontirat izpraznit in ponovno naliti benzin v tank in pazi pri nalivanju saj voda bo ostala na dnu posode.Ko moš motor vžgal ga pusti čim dlje laufat ali če je suha cesta se malo zapelji tako,da boš siguren,da se v sistemu ne nehaja več voda kajti sicer se zna zgodit, da se spomladi pojavijo resni problemi kot je defekt na črpalki ali na vbruzgalnih šobah.Če ti je že voda prišla v sistem potem OBVEZNO polg čiščenja tanka zamenjaj tudi filter goriva !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si motor slučajno pral topel je normalno,da nevžge zato VEDNO peri motor, ko je popolnoma hladen in to NIKOLI z vapom.Če je res umazam zamaščene dele pošpricaj z čistilom ca pranje motorjev ,če tega nimaš lahko upotrabiš npr.petrolej,nafto ali kurilca malo si pomagaj z čopičem in čimprej speri z vodo, ko je tako motor opran z vodo in odstravnjeni mastni madeži in prah ga lepo opereš z šampomon in gobo, ko si vse lepo opral ga spet ošpricaj z vodo in po možnosti polij še z deževnico.Motor lepo osuši po možnosti še spihaš vse okoli mašine počakaj še malo da se osuši nato ga vžgi in segrej kajti mora biti dovolj vroč sicer ti še posebno rado naredi kondenz pri štekerjih svečk,če se to zgodi potegni dol štekerje in jih samo pusti, da se osušijo lahko malo pospešiš s kakim fenom.Nikakor pa se nespravi sam popravljat škoda motorja. Zdaj ko si že spustil kot praviš vodo v tank ne dajati kontakta kajti, ko daš kontakt takoj zalaufa črpalka in vodo boš imel v celem sistemu.Namreč voda se zbere vedno na najnižji točki zato bi ti priporočal,da to nekako izpustiš če se neda pa moraš tank demontirat izpraznit in ponovno naliti benzin v tank in pazi pri nalivanju saj voda bo ostala na dnu posode.Ko moš motor vžgal ga pusti čim dlje laufat ali če je suha cesta se malo zapelji tako,da boš siguren,da se v sistemu ne nehaja več voda kajti sicer se zna zgodit, da se spomladi pojavijo resni problemi kot je defekt na črpalki ali na vbruzgalnih šobah.Če ti je že voda prišla v sistem potem OBVEZNO polg čiščenja tanka zamenjaj tudi filter goriva !

Samo ene manjši detajl okrog Bulldoga: črpalka se sigurno ne bo pokvarila... ima namreč vplinjače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole okoli pranja motorja ne razumem... zakaj hladen in zakaj ne topel ali vroč? kaj se potem zgodi, če te sredi vožnje dobi dež? Motor vroč in pa hladna prha? Crkne in ne vžge več? Ni to 101-ka, ko je voda prišla na razdelilno kapo in se je vse skup ustavilo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole okoli pranja motorja ne razumem... zakaj hladen in zakaj ne topel ali vroč? kaj se potem zgodi, če te sredi vožnje dobi dež? Motor vroč in pa hladna prha? Crkne in ne vžge več? Ni to 101-ka, ko je voda prišla na razdelilno kapo in se je vse skup ustavilo...

maa, vročinski šoki motorju ziher ne delajo koristi, (razteznost, krivljenje materiala in podobno so očem nevidni, ampak deformacije se dogajajo) je pa tole travmiranje po mojih izkušnjah mal prehudo. največji opazen problem nardijo vodne pare ki se zavlečejo tudi tja, kamor voda težko pride in ko tam kondenzirajo v kapljice delajo štalo. tak isto je z vapom, če z tavelkim karchejem in turbo šobo od blizu "pereš" vodo našopaš v najmanjše možne pore, res prav povsod, če pa na ročno avtopralnici stopiš korak ali dva nazaj, in ne pereš s polnim šusom iz razdalije 25cm, mislim da motor opereš čisto brez škode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......... če pa na ročno avtopralnici stopiš korak ali dva nazaj, in ne pereš s polnim šusom iz razdalije 25cm, mislim da motor opereš čisto brez škode.

:yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo ene manjši detajl okrog Bulldoga: črpalka se sigurno ne bo pokvarila... ima namreč vplinjače.

Tudi motorji z vplinjači imajo črpalko za benzin npr;Yamaha V-max,Virago 535 itd. Res pa nisem siguren ali jo Buldog ima sicer pa voda nedene dobro niti filtru niti vplinjačem. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

aloha,

tud jaz sem ravnokar kupil Bulldoga. Majka mila:) Ker nimam nobene zaščite bom nekej kupil.

http://www.google.si/imgres?imgurl=http://www.moto24.de/images/product_images/popup_images/7163_0.jpg&imgrefurl=http://www.moto24.de/en/technical-accessories/crash-bars/yamaha/bt-1100/hepco-becker-crash-bar-yamaha-bt-1100-bulldog&usg=__Xq7KAKfQ65yvO_cbY3ndc-lgN-0=&h=617&w=800&sz=349&hl=sl&start=0&zoom=1&tbnid=cTpBt35rnxTQ8M:&tbnh=156&tbnw=202&prev=/images%3Fq%3Dyamaha%2Bbulldog%2Bcrash%2Bpads%26hl%3Dsl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DEWi%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26biw%3D1267%26bih%3D819%26tbs%3Disch:1%26prmd%3Div&itbs=1&iact=hc&vpx=595&vpy=275&dur=2767&hovh=197&hovw=256&tx=157&ty=140&ei=jkDmTKPkB8uDswaayrWtCw&oei=jkDmTKPkB8uDswaayrWtCw&esq=1&page=1&ndsp=21&ved=1t:429,r:8,s:0

ta zadeva stane v louisu 135 €. Se da kje to cenejš dobit mogoče?

Pa druga stvar: nekateri imate poleg teh cevi še točkovne crash pade. A to pomeni da v primeru padca so te cevi samo za zaščito motorja. Tanka pa še vedno olupiš???

hvala za odgovore

Gustav

Če sem prav videl je en malo nazaj pisal da ima nekaj od tega tudi za prodat.

Dej me poklič na 040 12 12 00 da slišim kaj imaš.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam za 70 eur, kupljeno v delta team,

zaščita mašine...je ne rabim

ps.

crash pads pa tudi rabiš za tank ,

te sem kupil v loisu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz imam sedaj bulldoga, pripeljan iz trsta, letnik 2004, 6300 km, original gume dunlop sportmax touring. Ker imajo še dosti profila, stare pa so 7 let, se ubadam z mislijo, da bi jih zamenjal, zato me zanima vaše mnenjetrance_19_hmm.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sedem let stare gume na motorju, ...če se imaš rad jih boš brez pomisleka zamenjal !

Drugače pa čestitke za pridobitev :)

Lp,

Z

Popravljeno . Popravil ZdenkoK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj sem že skoraj siguren, da jih bom zamenjal, pa me zanima, na katerih vozijo ostali na buldogih.

Dobro Metzelerko in neboš nič zgrešil ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, saj sem že skoraj siguren, da jih bom zamenjal, pa me zanima, na katerih vozijo ostali na buldogih.

Ne skoraj siguren, prepričan moraš biti, da jih boš menjal ! Drgače pa maš lep motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlično..

kje pa si ga najdu. Na moto.it ga ni bilo?. Jaz sem šel mojega tudi v it iskat, mal nižji dol od gorice. Brez praske.

aja

btw.

Moj bulldog je poservisiran, dons ga grem iskat, mehanik pravi da je bil kondenz na štromu in ko sem ga verglal sem zraven gas dajal, prvo je zalilo svečke potem je dobil tisto malo iskre in je vsekalo ko svina. Posledično sem uniču svečke. Jebi ga. Na napakah se učimo, jebi ga.

Drugač je pa zdej tip top, nove gume, nove zavorne ploščice, vsi filtri olje, kardan olje itd.

pizda

zdej morm pa sam še na poletje počakat:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne na moto it ga ni bilo, vsaj od začetka oktobra ne, odkar sem spremljal. Meni ga je najdu posrednik iz NG, je pa bil iz Trsta, ker imam prometno izdano v Miljah pri TS. Je pa drgač tudi odlično ohranjen, samo eno udrtino ima na rezervarju, ker se je možakarju v garaži prevrnu. Če pa ne bi možakar zamenjal original krmilo z znižanim in širšim, še te ne bi blo. Bom pa poiskal na netu če dobim original krmilo, k se mi zdej zdi ko sedim na motorju, da sem kot čoperist (čudak).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je boljš da si širšo balanco kupiš. Jaz bom vidu poleti ali mi odgovarja originalna (ma je kar ozka). Predvidevam pa da bom širšo kupil.

Se vidmo kej poleti

pozdrav

g

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!