Skoči na vsebino

Yamaha BT 1100 Bulldog


RAN

Priporočene objave

kako pa mopedisti spucate tole dol z auspuhov ?

post-506-0-34813900-1301768110_thumb.jpg

me je zadnjič pri Hočah dež požegnal...

A tole da je od vode?

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima, kdaj so nehali delati Bulldoge, oz. kateri so zadnji letniki? Saj jih ne delajo več, kajne?

zadnji letnik je 2006,nedelajo jih več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

danes je moj bulldog dobil nove rore MASS inox tromb,noorroo

hvala igorju res si car

slike sledijo

Popravljeno . Popravil SLEPEC
  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hud zvok, moram rečt :OK:

ampak meni je pa kr mal smešno hud zvok na motorju ki nikamor ne gre, kot tale bulldog recimo, razen izjem ki jim sede dober zvok pa počasnost, kot recimo čoperjem pa to :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Najprej lep pozdrav vsem!

Tudi jaz se po daljši odsotnosti vračam nazaj med motoriste in nameravam kupit Bulldoga. Preden se preveč zaženem v iskanje motorja, me zanima, če je kdo iz Ljubljane ali okolice pripravljen malo pokazat svoj motor. Ne mislim, da bi ga dal za vozit, ampak samo toliko, da se vsedem gor in se prepričam, da motor tudi v živo zgleda tak, kot si ga predstavljam in da so dimenzije prave zame. Se pa ne mudi, motor bom kupoval v drugi polovici julija.

Da dam za pivo, se razume samo po sebi.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni ravno okolica LJ, ampak tudi do Krškega prideš po AC prej kot v eni uri. Imajo ga v trgovini (MotoHit) pa lahko sediš gor koliko te je volja. Pa še veliko drugih je tam - mogoče ti bo kaj drugega bolj zapasalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej lep pozdrav vsem!

Tudi jaz se po daljši odsotnosti vračam nazaj med motoriste in nameravam kupit Bulldoga. Preden se preveč zaženem v iskanje motorja, me zanima, če je kdo iz Ljubljane ali okolice pripravljen malo pokazat svoj motor. Ne mislim, da bi ga dal za vozit, ampak samo toliko, da se vsedem gor in se prepričam, da motor tudi v živo zgleda tak, kot si ga predstavljam in da so dimenzije prave zame. Se pa ne mudi, motor bom kupoval v drugi polovici julija.

Da dam za pivo, se razume samo po sebi.

LP

To je boljši Čoper ali manjši(mini) V-max.

Veliko sreče pri nakupu !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........To je boljši Čoper ali manjši(mini) V-max.

Veliko sreče pri nakupu !!.........

Šit kakšen blödsinn !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem iz litije,ce te zanima poklici pa ga bos tudi sprobal,ce bos ponudil dobro ceno tudi kupil,ko bo lepse vreme pridem tudi v lj. Sluzba tel 040 266 666,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Dragstarja 650, vendar imam probleme s krbtom, saj me po 100 km boli med lopaticami, da bi kar znorel.Sem malo višji (195 cm) pa ne vem, ali zaradi tega, ali (kar je bolj verjetno), da mi čoperka drža ne odgovarja. Kakšne izkušnje imate kaj višji vozniki z Buldogom.Se mi zdi zelo všečen motorin in razmišljam o menjavi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Dragstarja 650, vendar imam probleme s krbtom, saj me po 100 km boli med lopaticami, da bi kar znorel.Sem malo višji (195 cm) pa ne vem, ali zaradi tega, ali (kar je bolj verjetno), da mi čoperka drža ne odgovarja. Kakšne izkušnje imate kaj višji vozniki z Buldogom.Se mi zdi zelo všečen motorin in razmišljam o menjavi

Nebo bistvene razlike,raje dobi kak motor najprej za probat, potem se odloči.Npr.obišči malo firme ko imajo dneve odprtih vrat in kak motor sprobaj!!Sam nimam nikoli nobenih problemov z kakimi bolečinami in sem od tebe manjši samo za ca 8 cm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam Dragstarja 650, vendar imam probleme s krbtom, saj me po 100 km boli med lopaticami, da bi kar znorel.Sem malo višji (195 cm) pa ne vem, ali zaradi tega, ali (kar je bolj verjetno), da mi čoperka drža ne odgovarja. Kakšne izkušnje imate kaj višji vozniki z Buldogom.Se mi zdi zelo všečen motorin in razmišljam o menjavi

Slepec je mogoče malo manjši kot ti pa mu Bulldog čisto ustreza (po menjavi belance).

Meni je bil všeč za peljat, drža napram na to kar voziš sedaj je svetlobna leta boljša (sediš zelo poravnano kot na kakšni potovalni enduri).

Najboljee, da ga probaš pa boš sam videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzar

razlika je očitna kot je vulkan napisal,dragstar je čoper,pa sediš zame zvito,ni za potovanje čez 100km,bulldog je naked motor samo mašino ima od čoparja,kot je rečeno se motorja ne moreta primerjati,bulldog je narejen tudi za višje postave lahko se zmeniva pa ga boš sprobal wolf 87

Popravljeno . Popravil SLEPEC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Fantje, lep pozdrav.

To poletje mi družbo občasno dela en postaven mladenič v zrelih letih. Gre za Bulldoga seveda, l. 2003. Nad motorjem sem naravnost navdušena (kadar mi jo njegva visoka teža ne zagode pri manevriranju) ampak se mi zdi, da ni vse tako, kot bi moglo bit. Torej, problem je sledeč: na mrzlo lepo vžge (seveda z zaugom, ki je pri mojem še ročni (ne vem, a ima novejši mogoče avtomatskega?)) in jaz po kakšnem km zaug zaprem, ker sicer nabija gas in je zelo neukročen. Problem se pojavi, ko naletim na semafor (ali kaj drugega, kar zahteva ustavljanje). Zaug je seveda že skoraj ali čisto zaprt, motor ni več hladen, ni pa na delovni T. Ko se ustavim v prostem teku nekaj časa lepo laufa in laufa in laufa (ni slišat, da bi obrati padali, da bi mu blo kaj težko) in potem od lepega crkne. Pri tem prav po "pasje" škljocne. In v takem primeru ga ne morem več zalaufat oz. je to zelo težko (in grdo za slišat) - ne gre tudi če mu malce dodam gasa, niti pod zaugom. Ko mu j**** use po spisku včasih blagovoli vžgat (seveda po tem, ko se je že prižgala zelena in mi kdo servira tisto o "nesposobni babi na motorju") in se odpeljem. Motor se segreje, use lepo in super, delovna temperatura, vetrc piha. Spet se ustavim in čakam v prostem teku. Ko prestavim v prvo (ja, sklopka je popolnoma stisnjena), crkne (še pri stisnjeni sklopki). In spet ga ni boga, ki bi ga spravil v tek. Pa še to: po takih "prisilnih" štartih se mi resetira tisti mali board computer, torej ura in km - se mi tudi ne dopade. :wallbash:

Moti me tudi, da se ne da peljat pod štandgasom (recimo za delat osmico). Štandgas smo dvignili za 50 obratov pa ni sprememb. Več se pri takem nizkoturažniku ne upam in mi niti ni všeč, poleg tega je do sedaj normalno deloval tudi z nižjimi obrati.

Torej, cenjeni kolegi BTjevci, s predlogi na plan prosim :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nism kolega BTjevc ;) mam pa idejo; ko je mrzu, preden spelješ ga minutko pusti laufat z zaugom, pol zaug eliminiraj, povečaj obrate štandgasa, štartaj; dokler se motor ne segreje na delovnmo temperaturo in jih potem spusti; ura se ti resetira ker je po tolk štartih že aku mal zmatran ;) al je pa že mal v letih (aku) pa je pred zamenjavo

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!