Skoči na vsebino

Motocikli 125ccm

Odkrijte razburljiv svet 125ccm motornih koles - od starih do novih modelov, izkušnje, predelave, preizkusi in reševanje težav. Pridružite se nam!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Honda XR 125 L

    2. blokada na 125ccm

    3. Hyosung comet 125

    4. honda enduro 125

    5. Kawasaki EL 252

    6. Ogenj iz auspuha? 1 2

    7. Husqvarna 125 SM 1 2 3

    8. pomoč oblika motorja 1 2

    9. Yamaha WR125X/R 2009

    10. gilera sc 125ccm 1 2

    11. Olja ( motorna. za mešanico ) 1 2

    12. Prvi motor? 1 2 3 4 5

    13. Aprilia AF1 Futura 1 2 3 4 5

    14. izpuh....kadi se ko kristus

    15. Honda cbr 125 R

    16. Blokade dragstar XVS 125

    17. nova gorica motomeeting 1 2

    18. predelava choperja 125ccm ? 1 2

    19. SPRINT pulser

    20. blokada motorja

    21. honda cbf 125 stunner

    22. vgrajevanje blokad v 250 ccm motor 1 2

    23. Husqvarna SM125S ali Aprilia MX125? 1 2

    24. servis za rotax motorje




    • Zadnje objave

      • Satao
      • Snečer
        Sestava nazaj. Nastavitev verige, čiščenje. Čakam še sprednje pakne, nato spremni. Jutri še malo krivine počistim in prezračim zadnjo zavoro. Orodje za zanetat imam od te firme: https://www.louis.de/artikel/craft-meyer-kettentrenn-und-vernietwerkzeug-fuer-d-i-d-und-saito/10002556?filter_article_number=10002556 Vrhunsko, rekreativna roka skoraj s prve zadene toleranco    
      • Snečer
        Orodje za zanetanje, uporaba šublerja. Nova varnostna šelna, vse premerjeno. Stara ketna še niti ni tako slaba.     Zadnje pakne.  
      • Snečer
        Nato odtegovanje sprednjega verižnika, ki je lahko nočna mora pri nekateri. K sreči je šlo odtegnit s Hofer moment ključem in rekreativno roko. Za blokiranje verige sem uporabil vrtno orodje  lopato, vrhunsko orodje.   Nasadni ključ 27, podaljšani Matador 6 robni (v ozadju je čakal kompresor, a ni bilo potrebe Vmes še menjava olja in filtra.   Stari verižnik na oko kot nov, montaža izvedena po knjigi.  
      • Snečer
        Jesenski remont: gume: tokrat Mitas Touring force, prejšnje TKC 70 so držale le 14869km (se nisem odločil, da še enkrat pojadram z njimi), 236 EUR s premontažo zavorne obloge: menjava po 37000km, isto Brembo sintrane, čeprav stare vidim, da so še kot nove, 110 EUR veriga: menjava po 39120km, spet D.I.D. ZVMX + JT sprocket, Kettenmax.de , plus nova varnostna šelna, 159 EUR olje Motul 7100 + hiflo krom filter, 32 EUR delo: neprecenljivo     Čiščenje zavor, pakne še veliko mesa, za nekaj sezon Titan vodilo brezhibno.  
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!