Jump to content

Aprilia AF1 Futura


Recommended Posts

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zok

    28

  • bugiman

    18

  • Jerry_exc

    6

  • _LuX_

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

dons sm popravu te probleme pol sm se pa wozu in mi je ketno wtrgal....zdej bi me pa zanimal kok pride taka ketna...okvirna cena pač...je pa kr močna...

:whistle:

Dej še mal opiši tale legendaren motor !!

Men je bil to včasih sanjski motor (mono nihajka !!), pol sm kupu pa kar rs-125. Pa tud najhitrejša 125-ka, sploh tahude replice ;)

Link to post
Share on other sites

kupu sm ga zdelanga u božjo mater če po resnici powem...lep mi je zato sm ga kupu pa rd šraufam oz. še mal učim ne....meu je honan cilinder, crknjeno oljno pumpco, plastike, nosilce od mašine pa to bl k ne zj*****, grušt je biu še kr...fergazer ceu neki zaprt ni mogu dihat...

zdej sm pa mašino kokr tok zrihtu pa potegne k strela res....prva druga ubijata....

lih dons k sm se pa pelu mi je pa ketno utrgal...zdej eni pravjo da je 20-30€ eni pa 90 drugi spet 200....najbolš bo pa pomoje da grem sam nekam na počivališče motorjev pa najdem neki tazga pa cenej čez pridem...tko se mi zdi najbl pametn....dokler nebo spet finančn stanje za barvanje in lepoto...

to je to :naughty: :worship:

Link to post
Share on other sites

hmmm....finančno stanje je mal na psu zdej...k smo tok u druge dele dal....kaj bi pa blo če bi dau mal švohnejšo ketno gor?

mislte da bi jo utrgal spet? al pa da bi rableno nek dobu mal cenej...?

lp

Link to post
Share on other sites

Ma ne vem gdo bi prodajal rabljeno ketno če ji nč ne fali. Pa tud neko švojejšo, ne vem no kaj maš u mislih, ker kakšna druga ketna verjetno sploh ne paše, pa še nevarno je, tako da jaz se nebi igral s tem :unsure:

Link to post
Share on other sites

lohk bi šu pa uprašat u kšno trgovino k ti ketno da na metre pa pač tm plačaš neki manj....to sm slišu mal prej da trgoavto dela....tko da bom šu tja pogledat če je kej od tega res... =)

:D

Link to post
Share on other sites
hmmm....finančno stanje je mal na psu zdej...k smo tok u druge dele dal....kaj bi pa blo če bi dau mal švohnejšo ketno gor?

mislte da bi jo utrgal spet? al pa da bi rableno nek dobu mal cenej...?

lp

ne se preveč zajebavat s ketnam ker ni prov lepo če jo odtrgaš 300km od doma... kup dobr in novo... reskirej tiste 100€ pa je... kup še zobnike če so teli že obrableni ker ni dobr za ketno če daš novo na stare zobnike... prej crkne. poj jo pa redno maž pa ti bo držala 2 sezone...

Link to post
Share on other sites
ne se preveč zajebavat s ketnam ker ni prov lepo če jo odtrgaš 300km od doma... kup dobr in novo... reskirej tiste 100€ pa je... kup še zobnike če so teli že obrableni ker ni dobr za ketno če daš novo na stare zobnike... prej crkne. poj jo pa redno maž pa ti bo držala 2 sezone...

Jest sm mojo ketno skrajšov, ker je bla predolga pa sm zdej naredu že 1500km pa še zmerm drži. Sam zobniki so pa zdej zlo bogi ratal, jih je kr fajn pobral. Sicer sm zdej naroču, sam pr Langusu ne vem če bo kej.

Link to post
Share on other sites

no zaenkrat dokler je motor še v obdelavi sm najdu eno rešitev še od iste ketne 2 glida in sm znetu in tko drži zdej...tok da bo za probavat če je ok al ni ok...

zdej me pa zanima za zadnjo bremzo....dons sm razstavu sistem pa me zanima zakaj ma na wrhu zaviralnega ''cilindra'' 2 kontakta....je mogoče zato ker če motor ne gori bremza ne prime?

pa wedu bi še če razstavm komlpet zaviraln sistem na zadnjem kolesu kaj bi lahk bli wzroki da ne dela...

hwala, lp

Link to post
Share on other sites

Težave:

- zbite plastike (!)

- nedelujoča zadnja zavora

- zadnja guma brez profila (!)

- zapacan vplinjač (!)

- crknjen akumulator

- crknjeni števci

- pokvarjen kontakt

- sesut kiler/vodno hlajenje (!)

- vtrgana veriga (!)

- brez luči (!)

- brez vetrobrana

- brez smernikov

- brez nosilca za tablico

- brez original ''pohodke'' za menjavo brzin

- brez ogledal

- nedelujoča sklopka (!)

- nenastavljena vžig in predvžig

- zvit predni okvir maske (!)

- odlomljena tačka (!)

- najhujša nočna mora: popravilo oz. menjava komplet elektrike v motorju

k že popravljenim delom sem dal zravn klicaj (!)

To so problemi s tem motorjem, računam na 300-400€ vloženega denarja pa dost cajta da ožwimo tole mrcino =)

Link to post
Share on other sites

nimaš kaj nastavljat to, sej nima platin.......če je magnet pravilno zakajlan oz. tam kot mora bit, to mora delat, če pa ne vžge je pa kaj drugega, ali ni bencina, ali je svečka zanič,....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
    • Python
      By Python
      Mal brskam po bikepctures,in ugledam serijo 125ccm mopedov tuareg.zdej me pa zanima ce mogoce kdo ve kej vec o tem motociklu,a sploh je ksn take vrste v sloveniji,itd?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!