Skoči na vsebino

O motosvetu, forumu, predlogi, pripombe, pohvale

Vprašanja, odgovori in nasveti glede delovanja motosveta, foruma. Zanimivi predlogi, kritične pripombe, prijetne pohvale...


522 tem v kategoriji

  1. Motosvet forum v TAPATALK-u

    • 11 odgovorov
    • 16,4k ogledov
  2. Super stran!

    • 11 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  3. Na tem forumu se preveč zaklepajo teme.

    • 11 odgovorov
    • 1,4k ogledov
    • 11 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  4. Predlog nove kategorije

    • 11 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  5. Problemi s topicom gsf1200 bandit

    • 11 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  6. Brisanje postov - mater ste tečni s tem

    • 10 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  7. Problem pri nalaganju priponk!

    • 10 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  8. Prjatu

    • 10 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  9. KERI KLINAC UREJA FORUM??????

    • 10 odgovorov
    • 1,7k ogledov
  10. Fotke s PFS 2003 (Strani 1 2 3 ...4 )

    • 10 odgovorov
    • 1,5k ogledov
    • 10 odgovorov
    • 1,9k ogledov
    • 10 odgovorov
    • 1,9k ogledov
    • 10 odgovorov
    • 1,2k ogledov
  11. Benka pri nas v OLP

    • 10 odgovorov
    • 3k ogledov
  12. Spammerji

    • 10 odgovorov
    • 2,3k ogledov
  13. sveze peceni uporabniki.. omejitve

    • 9 odgovorov
    • 1,4k ogledov
  14. problem

    • 9 odgovorov
    • 2k ogledov
  15. FILMČKI

    • 9 odgovorov
    • 2,7k ogledov
  16. Pošiljanje PM

    • 9 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  17. Hvala za lep sprejem

    • 9 odgovorov
    • 1,3k ogledov
  18. a ste opazili

    • 9 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  19. Nagradna igra

    • 9 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  20. PM mi ne dela!?

    • 8 odgovorov
    • 2k ogledov
    • 8 odgovorov
    • 1,9k ogledov


  • Zadnje objave

    • DESMODUE
      Določeni primerki imajo težave ja. Večinoma povezane s prehitro obrabo odmičnih gredi. O tem je bilo v zadnjem času največ govora. Razlog se je nekako ugotovil.  Še enkrat poudarim, da agregat na Kove ni enak KTM, niti ne gre za licenčno zadevo,še manj gre za nakupe agregatov s strani Kove od KTM. Prav problemu mazanje so se še posebej posvetili,tudi pritisk olja na šobe v glavi je večji. In ja...pred dobrim letos se je določen folk delal norca, zaradi krajših servisnih intervalov menjave olja kot pti KTM. Zdaj vse lepo počasi postaja razumljivo in jasno.
    • MiNa
      V bistvu nič... Čeprav se tudi teoretiki ne strinjajo povsem... Šušlja se, da gre tudi Yamaha v MOTO GP najbrž na V motor.  
    • lasagna
      Saj se ne smem pritoževat. Po 95.000+ mojih km me ni na potovanjih niti enkrat zajebala, na 100 km furah po rodni grudi pa me je rada užalostila. Po vrnitvi na B-mašino (moder nakup, no, plave barve je) imam lepe spomine na brutalne pospeške, na luči, ki režejo temo, na udobje sopotnice, na zjebana ušesa od auspuhov (in oznanitve, da prihajam), pa še kaj. Vendar moram postati praktičen hropec s skromno penzijo in nehat divjat. V glavnem lepi spomini in kakšen hud suffer. Ko zrihtam štrom do pumpe oz. pumpo, ki mi je omogočila spoznati prijazne DARS-ovce z Vranskega, ki so mi (ponovno) čakanje na šlep službo lajšali z družbo in vodo, se bova verjetno v solzah ločila ali razvezala, ali kako se že reče. Upam, da jo bo kdo maral, ker sem vanjo vložil za kakšno dobro FJR dnarja. To ni oglas temveč blues at midnight "You've been a toxic bitch and I was a frightened little boy, I could be rich, but you did take your toll...."
    • Snečer
      je pa vsaj vrstni dvovaljnik, za razliko od V jajc
    • krucymucy
      Mnja, 790 agregat ni ravno nekaj na kar bi mu obesil priznanje za najbolj zanesljiv agregat.  To je bil tudi moj najvecji pomislek glede koveta. Se vedno je.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!