Skoči na vsebino

69 tem v kategoriji

  1. Yamaha XT 500

    • 1 odgovor
    • 108 ogledov
  2. Yamaha R9 2025

    • 2 odgovorov
    • 513 ogledov
  3. zakaj se ne da yamaha wr 450 homologirat?

    • 1 odgovor
    • 459 ogledov
  4. Yamaha TT 600 1987

    • 0 odgovorov
    • 312 ogledov
  5. Fantic XEF 250

    • 8 odgovorov
    • 1,5k ogledov
  6. Fantic XEF 450 Rally

    • 12 odgovorov
    • 2,1k ogledov
  7. Yamaha Tenere 900

    • 3 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  8. Yamaha Tricity 300 - 2022

    • 1 odgovor
    • 1,5k ogledov
  9. Yamaha XS 250 1978

    • 4 odgovorov
    • 1k ogledov
  10. Yamaha R9 2022

    • 1 odgovor
    • 1,7k ogledov
  11. Yamaha r7 - 2022 1 2

    • 35 odgovorov
    • 3,9k ogledov
  12. Yamaha FZX 750

    • 0 odgovorov
    • 647 ogledov
  13. Yamaha 09 Tracer in GT 2021 1 2 3 4 5

    • 109 odgovorov
    • 31,8k ogledov
  14. Yamaha Niken

    • 21 odgovorov
    • 15,7k ogledov
  15. Yamaha XT 350

    • 0 odgovorov
    • 1k ogledov
  16. Yamaha R3

    • 1 odgovor
    • 1,3k ogledov
  17. Yamaha servisi in splošno 1 2 3 4 6

    • 136 odgovorov
    • 43,7k ogledov
  18. Yamaha XSR 900

    • 8 odgovorov
    • 2,3k ogledov
  19. Yamaha Tenere 700 (2019) 1 2 3 4 35

    • 873 odgovorov
    • 130k ogledov
  20. Yamaha MT 07 Tracer 1 2 3 4 19

    • 458 odgovorov
    • 81,2k ogledov
  21. YAMAHA XSR 700 1 2 3

    • 65 odgovorov
    • 15,7k ogledov
  22. Yamaha SR 400 1 2 3

    • 66 odgovorov
    • 16,2k ogledov
    • 2 odgovorov
    • 830 ogledov
  23. Yamaha MT 10 1 2 3 4 16

    • 375 odgovorov
    • 80,9k ogledov
  24. Yamaha XJ 750 Maxim

    • 2 odgovorov
    • 1,1k ogledov


  • Zadnje objave

    • Jernej7
      Pozdravljeni.  Sem novi lastnik mp3 500 letnik 2012 in imam eno vprašanje. Med menjavanjem sprednje žarnice sem opazil, da je rezervar spredaj kjer naj bi bilo dot4 olje za nagib prazen 😕. Notri je bila samo ena gumjasta šalčka v obliki stožca  in nikjer sledu o olju. Drugače motor dela normalno nagibi delujejo normalno med vožnjo in na mestu,  lock funkcija dela normalno. Ni nobenih opozorilnih zvokov pri zagonu motorja. Zanima me ali je to normalno da olja ni ali  se samo meni zdi da je olje nekje spustlo in je posledično zmanjkalo olja. Kot pravim motor pelje normalno in ni znakov da bi kej bilo narobe. Niti znakov kakšnih madežev    Prilagam slike.  Lep pozdrav in upam na kakšen nasvet predno se odpravim na servis. 
    • MARE 65
      Če se pa revež ni mogel premikat, stari pa je streljal enkrat, v medotu pa 5 metkov 
    • Snečer
      Stari je tam medveda ujel, baje so ga nastavili za selfie... https://www.novilist.hr/wp-content/uploads/2023/04/8000351-1024x750.jpg (pred vilo Izvor)  
    • DAMI34
      Seveda gre, sam 901 je za k maši  za občasno vožnjo v dvoje, ni opremljen za metanje po tleh (šus plata, zaščita ročk aftermarket, medtem ko 790 je) in mi ga je čisto škoda za vsakodnevno drajsanje, občasno mi pa uide kak vikend, pa ga umažem   Tule sem zlahka po Romuniji kolovratil    
    • franc
      Ti dam prav in te na nek način razumem. Ne razumem pa zakaj enostavno ne voziš 901? Meni je bil 990 galeja in kakor sem bil navdušen nad vožnjo, si nisem predstavljal, da bi šel s tem na teren. Potem sem pa videl koliko je to dejansko zmogljiv motor na terenu (in to dejanskem terenu, če je v pravih rokah). Sicer je to še vedno preko mojih želja in sposobnosti, je pa povsem izvedljivo.  Ne vem kje in "kaj" voziš, ampak to kar "objavljaš" bi verjetno šlo tudi z 901. Lp
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!