Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno
hvala!!!kje dobim???

Avto ali moto trgovine...

Parkrat mal boljše zabremzaš pa takoj neha. Pa olupiš zgornjo plast in poravnast ploščice da se prilegajo disku.

Ja, tudi to bi znalo pomagat.

S tem da 'parkrat' pomeni 8-10x zaporedoma iz 100km/h (ali več) na 10km/h močno zavirat, tako da se zavore res dobro zagrejejo. Zelo važno pa je, da se pri tem ne ustaviš! Potem se greš malo peljat naokoli, da se zavore ohladijo in postopek ponoviš še 1x.

D.

Objavljeno
ma,a nisn napisal,da sn naredu že jurja??? mater se žlajfam,da je vse na mej!!nisn lih neka stara baka,de b se vozu 27.4 km/h!! :whistle:

To bi znal bit problem, ker novih ploščic nisi prav uležal.

Objavljeno

Dan ! Fantje hvala za pomoč.

Ploščice sem zrihtal, vzel sem SBS bile so 65€ dva para.

Svečke sem tudi vzel in sicer eridium NGK-R CR9E. Stale pa so natanko 7,90€. Če pa mate dnar pa mečte po 30€ za svečke še naprej

Objavljeno
Dan ! Fantje hvala za pomoč.

Ploščice sem zrihtal, vzel sem SBS bile so 65€ dva para.

Svečke sem tudi vzel in sicer eridium NGK-R CR9E. Stale pa so natanko 7,90€. Če pa mate dnar pa mečte po 30€ za svečke še naprej

CR9E niso iridium ampak čist navadne.Tudi plačal si jih čist po normalni ceni kot je v ceniku(razen če si dal za 4kom 7,90€).P.s.: Iridium je oznaka CR9EIX.

LP

Objavljeno

No ididium gor iridium dol motor teče lepo, to je bil pa tudi moj namen.

Hvala fantje za pomoč

Objavljeno

Ja enostavno sem moral še to dodati. Ko sem dal dol stare ploščice sem vidu da je na njih pisalo SBK3, pa so bile, dejmo rečt še eno polovico sigurno dobre. Pri bremzanju se je že opazilo da so zrabljene, ampak četudi je še veliko mesa gor ni isto kot na začetku. Olje sem preveril pa je super, no tako je prijatelj ki je mehanik pa šraufa v motomax izola. Tako da bom imel te za rezervo. Čudno se mi je zdelo to, saj pri skuterju pa je delovalo skozi isto dokler nisem prišel do železa, torej MESA NI BILO VEČ

Objavljeno
hvala!!!kje dobim???

Pošlji mi tvoj naslov,ali javi po telefonu in ti pošljem v pismu (v pl.vrečki )malo bakrene masti in namaži na železnem delu obloge (zgoraj in spodaj po robu)in tam kjer nalega batek na ploščico OK.

Ps: to mast se dobi tudi v Lyisu v majhni tubi.Jaz imam kilsko škatlo tako,da ni problema košta te en :beer1:

Objavljeno
To bi znal bit problem, ker novih ploščic nisi prav uležal.

Opiš postopek,kako jih "pravilno" vležiš,namreč to prvič šlišm v moji karijeri,bi me zanimalo ;mogoče še opiši kako vležiš "pravilno" suho sklopko je iz podobnega materijala.Saj pravim učiš se celo življenje in trapast umreš. :headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno (popravljeno)
Opiš postopek,kako jih "pravilno" vležiš,namreč to prvič šlišm v moji karijeri,bi me zanimalo ;mogoče še opiši kako vležiš "pravilno" suho sklopko je iz podobnega materijala.Saj pravim učiš se celo življenje in trapast umreš. :headbang: :headbang: :headbang:

Beri tukaj - upam, da znaš angleško...

Ja enostavno sem moral še to dodati. Ko sem dal dol stare ploščice sem vidu da je na njih pisalo SBK3, pa so bile, dejmo rečt še eno polovico sigurno dobre. Pri bremzanju se je že opazilo da so zrabljene, ampak četudi je še veliko mesa gor ni isto kot na začetku.

Kako oz. v čem se je poznalo, da so zrabljene?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Eko fantje slika ploščice. Sicer sem z mobitelom slikal in se bolj slabo vidi, gre se pa za ploščice SBK 3 in gor je rob še kake 2mm. Bremza pa bolj švoh.

post-9669-1185610800_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Eko fantje slika ploščice. Sicer sem z mobitelom slikal in se bolj slabo vidi, gre se pa za ploščice SBK 3 in gor je rob še kake 2mm. Bremza pa bolj švoh.

In kolko ima nova ploščica materiala? Ene 3 mm? :lol1: No, saj, če ti z novo bremza bolje, si itak dosegel, kar si hotel.

Ploščica je 'znucana', ko pride pod 0.5 mm, za dirkanje pa morda pod 1mm (tanjša se prej segreje, a tudi pregreje).

D.

PS: Kje si kupil 'SBS' ploščice pa kateri material si vzel?

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Ja to je pa čisto res, eno slabo polovico je ko sem dal eno ob drugi(se pravi: nova ploščica ob stari).

Bremzale so slabo, pa zelo velik hod je imela ročica bremze, nisem bil siguren v bremze in zame je to zadosten razlog za menjano. Ipak je to nekaj kar ustavlja...

Ja sedaj sem vzel SBS, že takoj ko sem jih dal gor sem opazil razliko, bremzajo res dosti boljše. Vendar ne me vzet za točno tako pa tako, saj ploščice šele utekam in dokler ne gre prvi sloj dol ne smem jih pregret ker bodo se uničle, bremzale nič pa še cvilile. Vzel sem pa SBS - KLIK Zaenkrat učinek bremzanja se mi zdi zelo zelo boljši kot prej, že ob najmanjšem dotiku zahakla. Res pa da na močnejše zaviranje še nisem poskusu, najbrž se pa lih tam pozna razlika med SBK3 in temi, saj tiste so le za pisto. Te pa ocenite sami, skratka priporočam, ocena zaenkrat 10!

Objavljeno

oj...

mene zanima kake zavorne čeljusti+ploščice kaj priporočate...mam namen zamenjati, ker so moje že bl stare in ne primejo več tako kot bi morale...

pa še kje v ljubljani se da to dobit, razen na servisih....

Objavljeno
Beri tukaj - upam, da znaš angleško...

Kako oz. v čem se je poznalo, da so zrabljene?

D.

Nažalost neznam angleško znam perfektno Nemško pa vseno bi prosil tvojo razlago. Namreč ,če daš nove ploščice je najbolje diske egalizirat.Nikoli pa še nisem slišal,da bi se morale ploščice kakorkoli utekat.Logično pa je,če imaš ZJEBANE diske rabiš določen čas da se ploščice naležejo.Namreč v slučaju,da imajo diski vtore proizvajalec predpisuje brušenje diskpv (če je še disk v tolerancah debljine)sicer se mora zamenjati z novim.

Ps. zdaj čakam tvojo razlago OK.Nepozabi vedno,ko nekaj trdiš stoj za tem in mi nepošiljaj nekih angleških linkov me nezanimajo,vedi pa eno Slovenija razpolaga zaenkrat še z zelo dobrimi mehaniki.Mislim,da bi se marsikateri Anglež od nas kaj dobrega naučil,sam sem delal 14 let v tujini in mi ni potrebna razlaga kakšne mehanike imajo-KATASTROFA drugega sploh neznajo,kot samo menjat nove dele ,ko je potrebno kaj improvizirat ali sam popravit to je za njih Špansko selo. Upam,da si me razumel kaj ti hočem povedat. :worship:

Objavljeno
Ps. zdaj čakam tvojo razlago OK.Nepozabi vedno,ko nekaj trdiš stoj za tem in mi nepošiljaj nekih angleških linkov me nezanimajo

Če te ti linki ne zanimajo, te tudi moja razlaga ne bo...

D.

Objavljeno
Če te ti linki ne zanimajo, te tudi moja razlaga ne bo...

D.

Tvoja razlaga me bo zanimala,angleški linki pa sigurno ne saj lahko samo buljim v njih kot,če bi tebi poslal kakšen korejski link OK. ŠEVEDNO ČAKAM TVOJO RAZLAGO!!!!!!!!!!

Objavljeno

A lahko samo na hitro en razloži kako naj bi ''utekel'' ploščice? Sem danes zamenjal zadnje, pa se nebi rad zaj...

Kupil sem pa lucas-ove, organske se mi zdi :unsure: , pa upam da bojo v redu. Aja, dal sem pa 20€ za njih(zadnje).

Objavljeno

Ko daš nove ploščice gor ne smeš bremzat na polno nikakor, finta je v tem da moraš spraviti prvi sloj dol z njih in da se lepo zbrusijo da se prilegajo disku.

Nikakor ne smeš bremzati dolgo časa oz na polno saj jih boš s tem prekuril in ne bodo bremzale nič in še cvilile bodo.

Bremzaj enih 300km (pač ena mejo si zastavi) z presledki, se pravi bremzas-pustiš, bremzaš-pustiš. Ne jih pregret skratka, dokler se ne prakticno prilegajo disku 100%.

Objavljeno
Ja to je pa čisto res, eno slabo polovico je ko sem dal eno ob drugi(se pravi: nova ploščica ob stari).

Bremzale so slabo, pa zelo velik hod je imela ročica bremze, nisem bil siguren v bremze in zame je to zadosten razlog za menjano. Ipak je to nekaj kar ustavlja...

Ja sedaj sem vzel SBS, že takoj ko sem jih dal gor sem opazil razliko, bremzajo res dosti boljše. Vendar ne me vzet za točno tako pa tako, saj ploščice šele utekam in dokler ne gre prvi sloj dol ne smem jih pregret ker bodo se uničle, bremzale nič pa še cvilile. Vzel sem pa SBS - KLIK Zaenkrat učinek bremzanja se mi zdi zelo zelo boljši kot prej, že ob najmanjšem dotiku zahakla. Res pa da na močnejše zaviranje še nisem poskusu, najbrž se pa lih tam pozna razlika med SBK3 in temi, saj tiste so le za pisto. Te pa ocenite sami, skratka priporočam, ocena zaenkrat 10!

no ja ... raj še mal lajtnge poglej pa druge elemente zavornega sistema...

Objavljeno

Fantje ne galomt in ne nakladat brez veze,če so zavorni diski gladki (brez robov,žlebov,utorov)kakršni morajo biti sicer je diske potrebno pobrusit-EGALIZITAT ali zamenjat z novimi.Zavorne ploščice se NEUTEKAJO in zavorni učinek je že 100% pri prvem zaviranju.Zavira pa se VEDNO po mošnosti tako,da se ploščic in diskov nepregreje,sepravi vmes spusti in spet pritisni in iztočasno sploh na daljših dolinah prešaltaš v nižjo prestavo. :OK:

Objavljeno
Fantje ne galomt in ne nakladat brez veze,če so zavorni diski gladki (brez robov,žlebov,utorov)kakršni morajo biti sicer je diske potrebno pobrusit-EGALIZITAT ali zamenjat z novimi.Zavorne ploščice se NEUTEKAJO in zavorni učinek je že 100% pri prvem zaviranju.Zavira pa se VEDNO po mošnosti tako,da se ploščic in diskov nepregreje,sepravi vmes spusti in spet pritisni in iztočasno sploh na daljših dolinah prešaltaš v nižjo prestavo. :OK:

Saj ti bom napisal oz. bom naredu povzetek tistih linkov. Ampak je tega kar dosti, tako da boš malo počakal...

Sicer verjetno ne boš verjel enim tumastim američanom...

D.

Objavljeno

Za GS-ja sem tudi iskal neoriginalne in hvala bogu dobil samo za zadnji disk Lucas za 20 euro.Slabe pa še cvilijo kot svinja,da me je sram.Spredaj dal originalne,za en disk 40 euro,vse ok.Na BMW servisu so rekli,da jih vsaj 300 km naj ne obremenjujem na polno,priporočilo tovarne BMW.

Objavljeno
.Zavorne ploščice se NEUTEKAJO in zavorni učinek je že 100% pri prvem zaviranju.

Zakaj pol vsi serviserji priporočajo utekanje in ne takoj ven iz delavnice in stop na žlajf?.

Čisto tako btw..zanima me.

Za GS-ja sem tudi iskal neoriginalne in hvala bogu dobil samo za zadnji disk Lucas za 20 euro.Slabe pa še cvilijo kot svinja,da me je sram.

Lucas je tudi meni cvili. Rešil tako, da sem pred montažo narahlo pobrusil robove ploščice.

Objavljeno
Zakaj pol vsi serviserji priporočajo utekanje in ne takoj ven iz delavnice in stop na žlajf?.

Čisto tako btw..zanima me.

....mogoce, ker se po zamenjavi ploscic "takoj-na-zlajf-se-obesiti-kot-opica-z-drevesa" povrsina ploscice "postekli" (utrdne) in je zavorni ucinek ca. nekje <10%; ce !

sicer kaj pa mi amaterji sploh vemo. :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!