Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

floatingdisc.jpg

plavajoč disk je sestavljen iz dvehdelov k sta povezana s takimi okroglimi štifti... navadn disk je iz enga samga kosa kovine...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Semi-floating Rotors (pol-plavajoči):

Most OE rotors, even on Italian bikes, are a semi-float design. That is, there is no direct attachment between the disc and the carrier, but they do not move freely of each other without moderate force. If you have semi-float rotors, you can move the disc independently of the carrier by pushing and pulling the disc perpendicular to the carrier. The actual attachment is a rivet-style with a spring sandwiched between the rivet surface and the rotor components on each side. The springs are always in contact with the rotor components creating the ‘semi-float’ effect.

Full-floating Rotors (plavajoči):

Most aftermarket rotors, are full-floating. Like the semi-floating rotors, the carrier and disc are separate parts, but that attachment mechanism between the two are different. Where the semi-float uses a rivet design, the fill floating design uses a “button” without any spring force applied to the rotor components. While the button is a mechanical attachment, the back side is secured by a snap ring, e-clip, or stacked spring that can be removed. The degree of free float is in the range of 0.5-1.0mm. These are completely free float and you can move them with no effort with your fingers.

Comparisons (primerjava):

So why not just use full-floating rotors on everything if they are better? They are better for pure performance, but there is a trade-off for the benefits. The main disadvantage to the full-floating design is the noise factor. First, they rattle…all the time…high speed, low speed, they always rattle. Second, they are much more likely to make noise (probably low speed, low frequency howl or groan noise) because the mechanical attachment has been ‘loosened’. I guarantee that while you and I may be willing to live with the noise given a performance benefit, the OE will not. They do not want the complaints and warranty costs associated with noisy pads.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okej, tega pa ne kopčam...

plavajoči, pol plavajoči...zdej sem pa še bolj zmeden...

lahko kdo malo bolj po slovensko razloži?

hmm....zakaj daje tak hrup?

lp :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je čisto enostavno. Na sliki zgoraj vidiš plavajoči disk. Sestavljen je iz dveh delov Sam disk, je pritrjen na nosilec s posebnimi "zakovicami" , ki mu omogočajo minimalni pomik v hotrizontalni smeri, kar omogoča, da se disk čimbolj prilagodi položaju zavornih čeljusti oziroma ploščic v njih.

Pri navadnem disku, ki je v enem kosu, je to včasih problem, ker je pač težko do potankosti prilagoditi hod čeljusti, da se prilagodijo poziciji diska, zato je tudi zavorni učinek najbrž drugačen.

Polplavajoči so pa nekje vmes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okej, tega pa ne kopčam...

plavajoči, pol plavajoči...zdej sem pa še bolj zmeden...

lahko kdo malo bolj po slovensko razloži?

hmm....zakaj daje tak hrup?

lp :whistle:

na oko med plavajočim (PL v nadaljevanju) in pol-plavajočim (PPL v nadaljevanju) ne boš videl razlike........skoraj vsi serijski motorji imajo kot original vgradnjo PPL diske, PL pa so v glavnem aftermarket diski

razlika med tema dvema je v načinu vpetja torne površine diska na nosilec.....PPL disk ima pri tistih štiftih vzmet, tako da ga z rokama lahko premikaš le če ga dobro zagrabiš......PL disk pa te vzmeti nima in ga lahko prosto premikaš okoli njegove osi vrtenja (ampak seveda samo za 0.5 do 1mm naprej in nazaj) že z enim prstom, in med zaviranjem tudi veliko bolj ropota kot PPL disk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobre ploščice. Samo pazi, ko daš nove, da jih ne ''zažgeš''. Prve kilometre zaviraj na easy :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel sbk3 na prejšnji cbr, imam sbk5 na r6 in na 1000rr

recimo da imam izkušnje z njimi :D kaj te sploh zanima, ploščice k ploščice, hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imel sbk3 na prejšnji cbr, imam sbk5 na r6 in na 1000rr

recimo da imam izkušnje z njimi :D kaj te sploh zanima, ploščice k ploščice, hehe

Zanima me če so res tako dobre in bol učinkovite kot original ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če so res tako dobre in bol učinkovite kot original ?

Odvisno od tega, kaj ti prodajo kot 'original'... :whistle:

Sicer Carbone Lorrain še nisem zmontiral (so pa pripravljene :naughty:), so pa recimo AP Racing ploščice bile bistveno učinkovitejše od 'originalnih' (Nissin). EBC HH so nekje vmes, za Carbone Lorraine SBK pa bom še videl...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom tako rekel, vredne so svoje cene :D

Definitivno zdržijo manj kot originalne, primejo pa bolje. Je pa še nekaj, mrzle ne primejo 0. Ko prvič stisnem bremzo, mora disk ene dvakrat obrnt da se segrejejo, pol je pa celo vožnjo ok. To me je od začetka motilo, ker se mi je zdelo kot da imam lesene ploščice :S

Je pa ta lastnost bila bolj izrazita na sbk3, nove so že čist ok.

danči, poročaj ko boš preskusil, ker z ploščicami še nisem dost experimentiral, pa če obstaja kaj boljšega oz. bolj vzdržljivega, bi tudi preskusil ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel na prejšnjem Varaderotu SBK 3 ploščice.

So se manj obrabljale kot originalne, so se pa morale malo ogreti, da so bolje prijele.

Ko se ogrejejo npr. po cca 1-2 km pa primejo tako kot je treba.

Pa še bolje se jih dozira kot original (Nissin).

Ko jih bom moral na tanovi Vari zamenjat bom dal spet Carbon Lorraine noter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Montiral pa enih 50 km nardil pa imam kr dober občutek :OK: . Seveda kaj bolj konkretnega bremzanja še nisem preizkusil ker je prvo rodagio in vreme je bol tako tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ravno sedaj ko je govora o pl in ppl diskih se še jaz na vas obračam z enim vprašanjem, oz. prošnjo. Imam bandita 1200, 04l.

Motor ima prevoženih cca. 12000 km in na diskih ni videti obrabe, pri zaviranju tudi ni nikakršnih nenormalnih znamenj, ampak ima en disk na kovicah kar precej "lufta" in ga lahko s prstom premaknim za kakšne 3mm iz osi levo in desno, s tem ko je drugi trden...

Kaj naj naredim, ali je vožnja s takšnim diskom varna... Ugotovil sem šele sedaj in velika verjetnost je ,da sem s tem prevozil prejšnjo sezono...

Upam da bom dobil odgovor?

lp :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem 99' Gixxerju se je tudi premikal v vse smeri malo, pri 46k km, pa ni blo nič narobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo bolj povej kako se premika.....ker v smeri vrtenja (in kontra) se lahko premika, ne vem ša če se sme tako da ga lahko povlečeš k sebi ali potisneš stran (če ga gledaš pravokotno na smer vožnje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premika se v smeri k in od platišča, skratka levo in desno... Lahko bi trdil da so zrahljane kovice, saj jih lahko s prstom obračam... Zanimivo pa je to, da so zrahljane vse kovice in ima disk zračnost ne glede kje ga zamigam in to samo na enem disku.. Sem že tuhtal, če bi disk položil na ravno jekleno površino in kovice malenkost z "kirnerjem" potolkel, ampak si ne upam eksperimentirat saj so zavore le zavore..

Kar nekako težko ampak gre počasi se poskušam sprijaznit da bom moral kupiti novi disk in po vsej vrjetnosti originalnega, saj nameravam menjat samo enega, saj je desni še kot nov..

Ali kdo slučajno ve koliko košta in ali ima kdo kakšno boljšo idejo? :unsure: :unsure:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premika se v smeri k in od platišča, skratka levo in desno... Lahko bi trdil da so zrahljane kovice, saj jih lahko s prstom obračam... Zanimivo pa je to, da so zrahljane vse kovice in ima disk zračnost ne glede kje ga zamigam in to samo na enem disku.. Sem že tuhtal, če bi disk položil na ravno jekleno površino in kovice malenkost z "kirnerjem" potolkel, ampak si ne upam eksperimentirat saj so zavore le zavore..

Kar nekako težko ampak gre počasi se poskušam sprijaznit da bom moral kupiti novi disk in po vsej vrjetnosti originalnega, saj nameravam menjat samo enega, saj je desni še kot nov..

Ali kdo slučajno ve koliko košta in ali ima kdo kakšno boljšo idejo? :unsure: :unsure:

lp

Če ima luft nima veze, kvečjemu bolje bremza. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore in mnenja..

Že telefonjarim za drugim diskom in poskušam dobiti enakega, da zamenjam samo enega..

Lp in še enkrat hvala vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore in mnenja..

Že telefonjarim za drugim diskom in poskušam dobiti enakega, da zamenjam samo enega..

Lp in še enkrat hvala vsem!

Ne rabiš menjavat. Na mojem Gixxerju sta se oba tako premikala, levo desno, naprej nazaj tudi malo, kovice sem tudi obračal z roko, pa so mi vsi serviserji rekli da to ni nič narobe... Bremzali so pa fejst pošteno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en precej divji vprasane... mam feltne k majo original 280 disk... rd bi dav gor 320 samo ni nobenga motorja k bi mev prblizn iste mere lukn. razn r1 letnik do 03. pa še to bi blo treba malenkost popravt. a je kdo ze probov sam izdelat notranji del diska se prav vse od tistih plavajocih stiftkov pa do tm k se fiksira na feltno (notranji del pač)... kako se une štifte fixira in podobne stvari me zanimajo... bi bla pa cnc izdelana tko da bi vse točn štimal. material pa varjetn kšn trd jeku ker mislm da bi vsak aluminij pokov od vibracij... če nebi šlo za tko delikatno podrocje k so bremze bi se ze lotu... tko pa rajs kr mal cakam pa upam da ga bom od r1 dobu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lažje in bolj sigurno je predelati "pesto" najbolj podobnega diska. Najbolj važno, da ujameš center luknjo potem pa še popraviš luknje vijakov.

Če boš delal in na novo netal disk iz dveh delov, se jaz ne bi upal peljati s tem. :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!