Skoči na vsebino

BMW F 800 S in ST


Priporočene objave

Objavljeno
Saj možnosti nimaš tako malo..

Na primer famsa dela specifično torbo: klik

pa givi ima tudi svojevrsten patent (klik) na katerega se z magneti pritrdijo njihove torbe.

Bmw ima dve torbi,...

Poglej še na:

- touratech

- mrboxer

- wunderlich

- bikerfactory

- ztechnik

Na F800S/ST paše tudi tanktorba Louis, za 15€:

http://www.louis.de/_30085bf43beff41e53d1f...tnr_gr=10025329

Stranske kovčke sem nabavil original in stanejo cca 500€. Topcase je Givi-jev.

post-20167-1241631954_thumb.jpg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Na F800S/ST paše tudi tanktorba Louis, za 15€:

http://www.louis.de/_30085bf43beff41e53d1f...tnr_gr=10025329

Stranske kovčke sem nabavil original in stanejo cca 500€. Topcase je Givi-jev.

Dobrodošel alesnova!

Mislim, da si jih dobu za še kr dobro ceno...drugače so baje okrog 800€ (original), kovček pa mam tudi jst enak. Pa morem pohvalit Givi, ker je naredu nosilce za topcase res zelo diskretno. Kr lepo zgleda, se ujame z linijami...

Ima kateri lastnik F800S/ST morda Akrapoviča ali pa Leovince montiranega? Nikjer nisem imel še priložnosti v živo slišat kakšna je razlika :naughty: , če je dejansko kaka razlika ali niti ne?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

slikce na frišno namontiranega karbonskega LeoVince-a...

post-17281-1245321838_thumb.jpg post-17281-1245321844_thumb.jpg

post-17281-1245321848_thumb.jpg post-17281-1245321853_thumb.jpg

post-17281-1245321857_thumb.jpg post-17281-1245321863_thumb.jpg

Razlika v zvoku pa je očitna, res se fajn sliši. DBkillerja pa še nisem poskusu ven vzet :evilgrin:

Objavljeno
slikce na frišno namontiranega karbonskega LeoVince-a...

Ej rdeči vragec......lepooooo......... tud sam sem se že poigraval z istimi mislimi (akrapovič al kaj drugega).

Lepo zgleda, a se da izvedet cena in kje si ga nabavil?? :yes:

Kaj pa ostale zadeve, sigurno malo izboljša navor. Kako sedaj pospešuje? :naughty:

Objavljeno
Ej rdeči vragec......lepooooo......... tud sam sem se že poigraval z istimi mislimi (akrapovič al kaj drugega).

Lepo zgleda, a se da izvedet cena in kje si ga nabavil?? :yes:

Kaj pa ostale zadeve, sigurno malo izboljša navor. Kako sedaj pospešuje? :naughty:

Neki sem že napisal tuki...

Ma tko no, glede navora bi težko reku, kolko je moj občutek objektiven ;) Naše mašine manj pospešujejo tam po 3k obratov do 5k obratov, s tem izpuhom pa se mi zdi da ta luknja ni preveč očitna, ampak se pa jo še vedno čuti. Ma neka majhna razlika najbrž je v boljše glede performansa mašine. Mogoče vleče malček bolj, pa bolj zvezno. Če že imam možnost, da ga kje stisnem, me bolj prevzame zvok, pa na pospešek kr pozabim :naughty: Veliko večja razlika pa je v izgledu, zvoku, teži in temperaturi! Meni osebno izgleda veliko lepše, zvok je res čudovit, lažji je za več kot polovico, greje se pa neprimerno manj od originalnega. Po furci lahko dam roko nanj. Edino spodaj pri dnu je bolj vroč, ampak se tudi tam hitro ohladi. Osebno se mi zdi vreden 320€. Za akrapoviča sem tudi sam ful navijal in iskal vsepovsod, ampak se je cena vedno gibala okrog slabih 500€. Ampak ni vreden te razlike do leota, čeprav je to naša znamka.

Objavljeno

Daj še DBmorilec ven, potem šele zveni kot pravi motor in ne kot kosilnica. Samo je nevarno, ker potem povsod divjaš, da bi le slišal grmenje. :evilgrin:

Sprememba v performansah je neznatna. Če hočete pilo, bo treba F800 prodat pa kupit kaj močnejšega. Ali pa vsaj kompleten izpuh+PC.

Sam imam aluminijastega LV, pa moram rečt, da mi je alu tudi vizuelno bolj všeč. Greje se pa prav tako minimalno, se lahko dotakneš...kar je skupno večini aftermarket izpuhov.

Bo treba en dan posnet sound, samo moram si od kolega (ki je trenutno na dopustu) kamero sposodit...bom posnel zvok na mestu in drive-by varianto, da si lahko vsaj približno predstavljate kakšna sprememba je, na YT namreč ni enega dobrega posnetka... :unsure:

Vsekakor pa homologirajte izpuhe pa z DBmorilci se vozte, kazni so visoke. :krneki:

Objavljeno
Daj še DBmorilec ven, potem šele zveni kot pravi motor in ne kot kosilnica. Samo je nevarno, ker potem povsod divjaš, da bi le slišal grmenje. :evilgrin:

Sprememba v performansah je neznatna. Če hočete pilo, bo treba F800 prodat pa kupit kaj močnejšega. Ali pa vsaj kompleten izpuh+PC.

Sam imam aluminijastega LV, pa moram rečt, da mi je alu tudi vizuelno bolj všeč. Greje se pa prav tako minimalno, se lahko dotakneš...kar je skupno večini aftermarket izpuhov.

Bo treba en dan posnet sound, samo moram si od kolega (ki je trenutno na dopustu) kamero sposodit...bom posnel zvok na mestu in drive-by varianto, da si lahko vsaj približno predstavljate kakšna sprememba je, na YT namreč ni enega dobrega posnetka... :unsure:

Vsekakor pa homologirajte izpuhe pa z DBmorilci se vozte, kazni so visoke. :krneki:

Bass, kaj so ti na servisu kej poštimali/ponastavli nastavitve, po menjavi izpuha? Neki sem slišal, da nekateri ponastavijo lambda sondo, zaradi bolj odprtega izpuha? Ne vem pa, če to velja tudi za naše mašince...

Objavljeno
Bass, kaj so ti na servisu kej poštimali/ponastavli nastavitve, po menjavi izpuha? Neki sem slišal, da nekateri ponastavijo lambda sondo, zaradi bolj odprtega izpuha? Ne vem pa, če to velja tudi za naše mašince...

Glede na to, da sem sam montiral mi niso nič ponastavljali, ker me še niso videli. :)

Sicer se pojavi zaganjanje na štandgasu, ampak to le po daljšem priganjanju (AC), ko je res konkretno razgret izpuh, dugače dokaj normalno laufa, če normalno voziš.

Za servis pa ne vem kaj bom, glede na to da je to 10-minutno opravilo, motor je pa že izven garancije... Koliko vzamejo v grosuplju za olje, oljni ter zračni filter? Drugam itak nebi peljal, raje sam naredim...

Objavljeno

Za menjavo olja in oljnega filtra + delo sem septembra plačal v Avtovalu 90 - 100€. Če hočeš, lahko grem pogledat račun (za točno številko). Koliko bi še naneslo z zračnim filtrom pa ne vem...

Objavljeno
Glede na to, da sem sam montiral mi niso nič ponastavljali, ker me še niso videli. :)

Sicer se pojavi zaganjanje na štandgasu, ampak to le po daljšem priganjanju (AC), ko je res konkretno razgret izpuh, dugače dokaj normalno laufa, če normalno voziš.

Za servis pa ne vem kaj bom, glede na to da je to 10-minutno opravilo, motor je pa že izven garancije... Koliko vzamejo v grosuplju za olje, oljni ter zračni filter? Drugam itak nebi peljal, raje sam naredim...

Zaganjanje na štandgasu...kaj bi to pomenlo? :rolleyes: Da ti crkne na minimumu? Meni pa Bolhi tudi, je crkoval pri menjavanju (sicer zelo redko, ampak se je zgodilo), dokler nama niso novega softwerja naložili (seveda kot napako, torej brezplačno), pa od takrat naprej ni več nikoli crknu. Meni so za 10kkm servis enako računali, okoli 90€. Sej za zamenjat filter od olja pa olje, pa filter zraka...to bi znal tudi sam, vendar zamenjat zavorno tekočino, pregledat napake ki jih beleži računalnik, resetirat, menjat svečke ipd. pa mi je že bolj zajebano sam nardit. Bom še razmislu. Kaj pa ko si homologiral Leota, so ti težili za kak dokument, da ga je montirala strokovna oseba?

Za vikend sem poskusu odstranit dbkiller, pa je bil res too much glasen :) Prav trže če si za auspuhom, grmi :evilgrin: . Nato sem dal nazaj, ker mi je boljše tako, nimam ravno želje, da sem povsod v centru pozornosti (sploh pa taplavih) Mogoče bi pa blo fajn malo skrajšat cevko, da bi bla neka vmesna varianta? Si morda že poskusu kaj takega?

Objavljeno

:yea1:

Če koga zanima dodelava in izdelava :D .

Evo domači grill :naughty: ..........samo ne za peko raznih dobrot :lol1: ...

5ZV0qFq7NQkk0hZ_.v.jpg

.........še malo od blizu..........

kQyM3jppuzxbiasP.jpg

pa še drugi zorni kot...

lZqReTI_VoaxptlW.jpg

Samo mrežo nisem izbral pregosto, to pa zato, ker je že sam agregat po sebi toplotno dosti obremenjen in nisem hotel zmanjšati pretok zraka, hkrati pa naj bi zadostila za zaščito hladilnika pred večjimi kosi tujkov, na katere bi lahko naleteli med vožnjo.... :evilgrin:

informacije o izdelavi na PM

post-19967-1246394579_thumb.jpg

Objavljeno
Zaganjanje na štandgasu...kaj bi to pomenlo? :rolleyes: Da ti crkne na minimumu? Meni pa Bolhi tudi, je crkoval pri menjavanju (sicer zelo redko, ampak se je zgodilo), dokler nama niso novega softwerja naložili (seveda kot napako, torej brezplačno), pa od takrat naprej ni več nikoli crknu. Meni so za 10kkm servis enako računali, okoli 90€. Sej za zamenjat filter od olja pa olje, pa filter zraka...to bi znal tudi sam, vendar zamenjat zavorno tekočino, pregledat napake ki jih beleži računalnik, resetirat, menjat svečke ipd. pa mi je že bolj zajebano sam nardit. Bom še razmislu. Kaj pa ko si homologiral Leota, so ti težili za kak dokument, da ga je montirala strokovna oseba?

Za vikend sem poskusu odstranit dbkiller, pa je bil res too much glasen :) Prav trže če si za auspuhom, grmi :evilgrin: . Nato sem dal nazaj, ker mi je boljše tako, nimam ravno želje, da sem povsod v centru pozornosti (sploh pa taplavih) Mogoče bi pa blo fajn malo skrajšat cevko, da bi bla neka vmesna varianta? Si morda že poskusu kaj takega?

Zaganjanje=obrati rahlo nihajo, če daš v leru gas (ozr. ga spustiš), se zna zgodit, da obrati padejo pod štandgas ravno toliko malo, da motor ugasne.

Jaz mam po besedah prvega (lahko dodam zglednega) lastnika tudi novejšo verzijo software-a.

Auspuh zmontiraš sam. Ne težijo nič.

Meni osebno se je brez killerja sweeet se vozit, samo kaj ko nimam za kazni...občasno ga odvijem ven, grem en krog, pa si dam duška v 2. prestavi :evilgrin:

Priznam pa, da sem razmišljal, da bi nabavil še en db-killer pa mu požagal dol celo cev, pustil bi le tisti nastavek, ki se našraufa v auspuh, toliko, da zgleda da je hudič notr. :krneki:

Kar se tiče glasnosti si preberi napis na začetku tega videa:

http://www.youtube.com/watch?v=N3pMJCCbNIU das ist geil indeed :)

Tudi mene matra tale priklop na računalnik pa čekiranje morebitnih napak, servis je namreč res enostaven kot pasulj:

Mogoče ga pa peljem samo priklopit, to olje pa filtre bom že zmogel ob parih pivih.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Bass, ti je morda uspelo nabavit še en dbkiller pa ga odžagat? Sem poskusu furat brez dbkillerja pa je res ful glasen, za moje potrebe preglasen :evilgrin: (predvsem zaradi sosedov), je pa zvok res globok. Tako da bom ob priliki vprašal kolko bi me ta štos stal.

Sicer sem malo brskal, kako bi si najlažje pripravu napajanje za telefon/gps in sem našel zanimivo rešitev. Na desni strani baterije je pripravljen can-bus konektor, ki naj bi bil sodeč po postih drugega foruma, namenjen napajanju gps-ov. Konektor z žicami obstaja in se ga da nabaviti, vendar nisem izgubljal živcev s tem ampak sem malo improviziral. Žica "1" je masa, "3" pa plus napajanje ("2" pa neuporabljena). Plus napajanje deluje ob kontaktu, ter do 60 sekund po izklopu kontakta. Kar je tisto kar potrebujem. Pretvornik (z varovalko) 12V/5V sem si pripravu in ga namestil v prostorčku nad baterijo, ter postavil usb vtičnico pri krmilu. Dve žički pa pocinu in porinu v reži konektorja, kot bi bla 2 pina in z vezicami pritdril vse skupaj. Zadeva deluje odlično. Tako da če še kdo potrebuje napajanje blizu krmila, lahko uporabite priključek namenjen temu. Prilagam sliko skritega konektorja. Jst ga do sedaj nisem opazil, in nisem šel zatem, ker je konektor pokrit s pokrovckom in zavit ob ostale zice da miruje med vožnjo. Lep občutek je, ko odkriješ da so bmwjevi inžinirji pomislili tudi na to, kar mi daje občutek, da je motor vreden svojega denarja, ne samo zaradi kvalitete in lastnosti motorja, temveč tudi tega, da so se motorju posvetili in ga naredili uporabnega. :worship:

post-17281-1250016643_thumb.jpg

Objavljeno
:yea1:

Če koga zanima dodelava in izdelava :D .

Evo domači grill :naughty: ..........samo ne za peko raznih dobrot :lol1: ...

informacije o izdelavi na PM

Mouc, dobro si se potrudu, izgleda kot bi bil original dodatek :worship: A bi se dalo tale gril, ob priliki dol snet, pa ga uporabit za peko nad žerjavco? :OK: Neki takega bi meni prišlo prav, le da mi ne diši preveč pucanje rešetke po uporabi :P

Objavljeno

dons sm za par kilometrou dobu tale strojcic... zdj vem zakaj ne vozim normalno... zto k nimam taprauga motorja dab normalno vozu :D

lepo zvezno vlece skos do nekje 7, 8krpm...pol je pa itak rdece....

4. prestava na 2krom...pa dam gas..pa kr gre :D men bi R6ka zatrokirala na veliko :D

lepo se sedi, nic utrujen, mal me je meotilo, ker je prot mojmu ful tih, ampak to ni problem...

ful udoben za peljat..pa lep je tut :D

Objavljeno

Ne pusti mi več popraviti posta...želel sem dodati link do spletnega foruma, kjer so tudi iskali rešitve za namestitev gpsa na F800s/st

Več info tuki...

Objavljeno

:yea1:

Če koga zanima dodelava in izdelava :D .

Evo domači grill :naughty: ..........samo ne za peko raznih dobrot :lol1: ...

informacije o izdelavi na PM

Mouc, dobro si se potrudu, izgleda kot bi bil original dodatek :worship: A bi se dalo tale gril, ob priliki dol snet, pa ga uporabit za peko nad žerjavco? :OK: Neki takega bi meni prišlo prav, le da mi ne diši preveč pucanje rešetke po uporabi :P

:D:D:D ha, ha, ha

Ej vragec, veš da imaš celo prav. Približno 5 minut je demontaže :yes: ...tako da če je sila (prilika) se lahko kar uporabi... :OK: .

glede rešetk pa....gone with the wind...obesmo nazaj pa se bo že spucal he, he, he .)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Rdeči, db killer je pri meni kar not ostal, predvsem, ker se včasih pozno vrnem s fure, pa sosedje niso ravno navdušeni nad odprtim izpuhom. :)

P.S.: Moj je naprodaj, če koga zanima...beri podpis, pošlji ZS.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

To sem ugotovil tudi jaz (novopečeni lastnik F800s).

Pravi "moped", naredil sem samo nekaj 100km sedaj pa je pritisnila zima samo to je res prvi motor s katerim uživam v kruzanju pri nekih spodobnih brzinah in ne rabim ožemat do konca. Ko ga naviješ se kar slabo počutiš ker veš da motor ni bil narejen za to. Čeprav sem presedlal iz 110KM CBR-ke ima motor zadosti moči edino malo se še navajam da ga pri 3-4.000 RPM še niti pod razno ni treba dol šaltat. Motor tudi v klanec zelo mirno pospešuje od kakšnih 2.500rpm. Super motor, ki na cesti pomoje bp sledi vsem 600 športakom. :worship::worship:

Kaj več pa ko bom imel za seboj 1.000, 2.000, ....10.000 km :whistle:

dons sm za par kilometrou dobu tale strojcic... zdj vem zakaj ne vozim normalno... zto k nimam taprauga motorja dab normalno vozu :D

lepo zvezno vlece skos do nekje 7, 8krpm...pol je pa itak rdece....

4. prestava na 2krom...pa dam gas..pa kr gre :D men bi R6ka zatrokirala na veliko :D

lepo se sedi, nic utrujen, mal me je meotilo, ker je prot mojmu ful tih, ampak to ni problem...

ful udoben za peljat..pa lep je tut :D

Popravljeno . Popravil Andrej777
Objavljeno

To sem ugotovil tudi jaz (novopečeni lastnik F800s).

Pravi "moped", naredil sem samo nekaj 100km sedaj pa je pritisnila zima samo to je res prvi motor s katerim uživam v kruzanju pri nekih spodobnih brzinah in ne rabim ožemat do konca. Ko ga naviješ se kar slabo počutiš ker veš da motor ni bil narejen za to. Čeprav sem presedlal iz 110KM CBR-ke ima motor zadosti moči edino malo se še navajam da ga pri 3-4.000 RPM še niti pod razno ni treba dol šaltat. Motor tudi v klanec zelo mirno pospešuje od kakšnih 2.500rpm. Super motor, ki na cesti pomoje bp sledi vsem 600 športakom. :worship::worship:

Kaj več pa ko bom imel za seboj 1.000, 2.000, ....10.000 km :whistle:

Welcome Andrej77!

Zagotavljam ti, da ti bo motor z vsakim kilometrom bolj všeč! Motor je res pravi bonbonček. A to si novega kupu? Drugače pa...ja meni se je blo na začetku tudi malo čudno navadit, sploh na mestno vožnjo, ker ima daljše prestave...ampak je stvar navade. Pa klancev sploh ne opazi...samo vleče... :naughty: Sem 100%, da se boš spet javil prvič, ko boš napolnu tank... (in malo preračunal, kolko ti je povprečno popil) :evilgrin: Pa srečno! Upam, da se kej srečamo, zdej nas je že kr neki. :yea1:

Objavljeno

Ne ni nov.....kupil sem ga od bass-a. B)B)

Motor v original izvedbi mi na sliki ni nikol potegnu ampak z tistim pokrovom čez sopotnikov sedež in AC Schnitzer podalškom pa je motor 1A. V živo zgleda zelo brutalno in kot superšportnik, za peljat je pa čist krotka igrača. :OK::OK:

Ja poraba pri prvem tanku bo cca 4,7 L / 100km.....lepo kompenzira porabo mojega avta ki je pa 13 L / 100km :naughty: :naughty: :naughty:

Motor je bil tudi vzrono vzdrževan. Zraven sem dobil za cel fascikel dokumentov: vsa navodila za motor, alarm, dokumenti od Leo Vince izpuha, računi od servisov, rezervni ključ in daljinec za alarm.....

Na motorju je LeoVince, zraven pa tudi original izpih, nosilec za zadnji GIVI kovček, tank torbo in stranske tekstilne torbe. Na motorju so tudi še dobre gume in pred nekaj 1000km je bil opravljen servis. Od dodatne oprema pa ima omenjene podalške, gretje ročk (danes so prišli že prav), alarm, potovalni računalnik, beli smrokazi, pa mogoče še kaj.

Vse to za manj kot 5.000€ je pomoje super....Čeprav sem potem opazil da je bil verjetno ta motor (nevem če jih je veliko z tem podalškom in v taki barvi na naših cestah) leto nazaj od prvega lastnika naprodaj ceneje kot sem ga kupil jaz samo se mi zdi da je bil takrat brez tega izpuha, nosilca za kovček in torb. Pomoje ga vseeno nisem preplačal.

Drugače pa vsak kolega ki je vidu motor pravi da ni vedel da je BMW naredu kakšen tak motor in še manj da ga je možno dobiti za tak denar :worship::worship:

Dopade se mi pa ko je v tej barvi in še čisto individual poliman in je pomoje dokaj edinstven....nevem če bom še kakšenga takega srečal na cesti. In jaz sem tak da se mi to zelo dopade.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pa še ena jesenska slika mojega rumenega vraga :evilgrin: :evilgrin:

post-2506-125685513996_thumb.jpg

Po prvih 600-700km lahko rečem samo :worship::worship:

Objavljeno (popravljeno)

Sem bil pred tvojim prodajalcem resen kandidat za nakup tega mopeda, ravno ker je dizajn tolk hudo ujet in še jermen, ki mi je vedno bil bolj všeč, kot mastna veriga, pa stranski tank in enostranska zadnja nihajka, ...

A sem se raje premisli in počakal še eno leto, da se je pojavil moj sanjski motocikel.

Sam je res zelo lep, pa še fajn fotka O:-)

Popravljeno . Popravil suntrace14
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ker razmišljam o nakupu ne preveč "divjega" motorja (testiral sem XJ6 Diversion, CBF600) me je prineslo tudi na Vaš del foruma. Ker se sezona poslavlja verjetno ne bom testiral BMW-ja letos, me vendarle zanima ali je kdo probal oba modela S in ST. Zanima me predvsem razlika v "položaju" sedenja saj v testih piše da se na ST sedi bolj pokončno. Meni pa je bolj všeč 800S (zaradi nekonvencionalnega izgleda).

Vsekakor se bom pred odločitvijo (spomladi) sam prepričal o "sedenju", pa vendar Vas prosim za Vaše "občutke". Tudi še kakšne dodatne informacije od lastnikov bi mi prišle "prav" (tiste ki jih niste napisali na teh 6 straneh whistle.gif )

Objavljeno

ugotovit moraš če ti viseč položaj odgovarja, če ne se boš samo matral. Jaz recimo zelo slabo prenašam vse kar je bolj viseče od položaja na nakedu, enduro mi pa najbolj paše.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!