alesnova Objavljeno Maj 6, 2009 Opozori Objavljeno Maj 6, 2009 Saj možnosti nimaš tako malo.. Na primer famsa dela specifično torbo: klik pa givi ima tudi svojevrsten patent (klik) na katerega se z magneti pritrdijo njihove torbe. Bmw ima dve torbi,... Poglej še na: - touratech - mrboxer - wunderlich - bikerfactory - ztechnik Na F800S/ST paše tudi tanktorba Louis, za 15€: http://www.louis.de/_30085bf43beff41e53d1f...tnr_gr=10025329 Stranske kovčke sem nabavil original in stanejo cca 500€. Topcase je Givi-jev.
rdeci_vragec Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Na F800S/ST paše tudi tanktorba Louis, za 15€: http://www.louis.de/_30085bf43beff41e53d1f...tnr_gr=10025329 Stranske kovčke sem nabavil original in stanejo cca 500€. Topcase je Givi-jev. Dobrodošel alesnova! Mislim, da si jih dobu za še kr dobro ceno...drugače so baje okrog 800€ (original), kovček pa mam tudi jst enak. Pa morem pohvalit Givi, ker je naredu nosilce za topcase res zelo diskretno. Kr lepo zgleda, se ujame z linijami... Ima kateri lastnik F800S/ST morda Akrapoviča ali pa Leovince montiranega? Nikjer nisem imel še priložnosti v živo slišat kakšna je razlika :naughty: , če je dejansko kaka razlika ali niti ne?
rdeci_vragec Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 slikce na frišno namontiranega karbonskega LeoVince-a... Razlika v zvoku pa je očitna, res se fajn sliši. DBkillerja pa še nisem poskusu ven vzet :evilgrin:
Mouc Objavljeno Junij 21, 2009 Opozori Objavljeno Junij 21, 2009 slikce na frišno namontiranega karbonskega LeoVince-a... Ej rdeči vragec......lepooooo......... tud sam sem se že poigraval z istimi mislimi (akrapovič al kaj drugega). Lepo zgleda, a se da izvedet cena in kje si ga nabavil?? :yes: Kaj pa ostale zadeve, sigurno malo izboljša navor. Kako sedaj pospešuje? :naughty:
rdeci_vragec Objavljeno Junij 24, 2009 Opozori Objavljeno Junij 24, 2009 Ej rdeči vragec......lepooooo......... tud sam sem se že poigraval z istimi mislimi (akrapovič al kaj drugega). Lepo zgleda, a se da izvedet cena in kje si ga nabavil?? :yes: Kaj pa ostale zadeve, sigurno malo izboljša navor. Kako sedaj pospešuje? :naughty: Neki sem že napisal tuki... Ma tko no, glede navora bi težko reku, kolko je moj občutek objektiven Naše mašine manj pospešujejo tam po 3k obratov do 5k obratov, s tem izpuhom pa se mi zdi da ta luknja ni preveč očitna, ampak se pa jo še vedno čuti. Ma neka majhna razlika najbrž je v boljše glede performansa mašine. Mogoče vleče malček bolj, pa bolj zvezno. Če že imam možnost, da ga kje stisnem, me bolj prevzame zvok, pa na pospešek kr pozabim :naughty: Veliko večja razlika pa je v izgledu, zvoku, teži in temperaturi! Meni osebno izgleda veliko lepše, zvok je res čudovit, lažji je za več kot polovico, greje se pa neprimerno manj od originalnega. Po furci lahko dam roko nanj. Edino spodaj pri dnu je bolj vroč, ampak se tudi tam hitro ohladi. Osebno se mi zdi vreden 320€. Za akrapoviča sem tudi sam ful navijal in iskal vsepovsod, ampak se je cena vedno gibala okrog slabih 500€. Ampak ni vreden te razlike do leota, čeprav je to naša znamka.
bass Objavljeno Junij 24, 2009 Opozori Objavljeno Junij 24, 2009 Daj še DBmorilec ven, potem šele zveni kot pravi motor in ne kot kosilnica. Samo je nevarno, ker potem povsod divjaš, da bi le slišal grmenje. :evilgrin: Sprememba v performansah je neznatna. Če hočete pilo, bo treba F800 prodat pa kupit kaj močnejšega. Ali pa vsaj kompleten izpuh+PC. Sam imam aluminijastega LV, pa moram rečt, da mi je alu tudi vizuelno bolj všeč. Greje se pa prav tako minimalno, se lahko dotakneš...kar je skupno večini aftermarket izpuhov. Bo treba en dan posnet sound, samo moram si od kolega (ki je trenutno na dopustu) kamero sposodit...bom posnel zvok na mestu in drive-by varianto, da si lahko vsaj približno predstavljate kakšna sprememba je, na YT namreč ni enega dobrega posnetka... :unsure: Vsekakor pa homologirajte izpuhe pa z DBmorilci se vozte, kazni so visoke. :krneki:
rdeci_vragec Objavljeno Junij 26, 2009 Opozori Objavljeno Junij 26, 2009 Daj še DBmorilec ven, potem šele zveni kot pravi motor in ne kot kosilnica. Samo je nevarno, ker potem povsod divjaš, da bi le slišal grmenje. :evilgrin: Sprememba v performansah je neznatna. Če hočete pilo, bo treba F800 prodat pa kupit kaj močnejšega. Ali pa vsaj kompleten izpuh+PC. Sam imam aluminijastega LV, pa moram rečt, da mi je alu tudi vizuelno bolj všeč. Greje se pa prav tako minimalno, se lahko dotakneš...kar je skupno večini aftermarket izpuhov. Bo treba en dan posnet sound, samo moram si od kolega (ki je trenutno na dopustu) kamero sposodit...bom posnel zvok na mestu in drive-by varianto, da si lahko vsaj približno predstavljate kakšna sprememba je, na YT namreč ni enega dobrega posnetka... :unsure: Vsekakor pa homologirajte izpuhe pa z DBmorilci se vozte, kazni so visoke. :krneki: Bass, kaj so ti na servisu kej poštimali/ponastavli nastavitve, po menjavi izpuha? Neki sem slišal, da nekateri ponastavijo lambda sondo, zaradi bolj odprtega izpuha? Ne vem pa, če to velja tudi za naše mašince...
bass Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Bass, kaj so ti na servisu kej poštimali/ponastavli nastavitve, po menjavi izpuha? Neki sem slišal, da nekateri ponastavijo lambda sondo, zaradi bolj odprtega izpuha? Ne vem pa, če to velja tudi za naše mašince... Glede na to, da sem sam montiral mi niso nič ponastavljali, ker me še niso videli. Sicer se pojavi zaganjanje na štandgasu, ampak to le po daljšem priganjanju (AC), ko je res konkretno razgret izpuh, dugače dokaj normalno laufa, če normalno voziš. Za servis pa ne vem kaj bom, glede na to da je to 10-minutno opravilo, motor je pa že izven garancije... Koliko vzamejo v grosuplju za olje, oljni ter zračni filter? Drugam itak nebi peljal, raje sam naredim...
Mouc Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Za menjavo olja in oljnega filtra + delo sem septembra plačal v Avtovalu 90 - 100€. Če hočeš, lahko grem pogledat račun (za točno številko). Koliko bi še naneslo z zračnim filtrom pa ne vem...
rdeci_vragec Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Glede na to, da sem sam montiral mi niso nič ponastavljali, ker me še niso videli. Sicer se pojavi zaganjanje na štandgasu, ampak to le po daljšem priganjanju (AC), ko je res konkretno razgret izpuh, dugače dokaj normalno laufa, če normalno voziš. Za servis pa ne vem kaj bom, glede na to da je to 10-minutno opravilo, motor je pa že izven garancije... Koliko vzamejo v grosuplju za olje, oljni ter zračni filter? Drugam itak nebi peljal, raje sam naredim... Zaganjanje na štandgasu...kaj bi to pomenlo? Da ti crkne na minimumu? Meni pa Bolhi tudi, je crkoval pri menjavanju (sicer zelo redko, ampak se je zgodilo), dokler nama niso novega softwerja naložili (seveda kot napako, torej brezplačno), pa od takrat naprej ni več nikoli crknu. Meni so za 10kkm servis enako računali, okoli 90€. Sej za zamenjat filter od olja pa olje, pa filter zraka...to bi znal tudi sam, vendar zamenjat zavorno tekočino, pregledat napake ki jih beleži računalnik, resetirat, menjat svečke ipd. pa mi je že bolj zajebano sam nardit. Bom še razmislu. Kaj pa ko si homologiral Leota, so ti težili za kak dokument, da ga je montirala strokovna oseba? Za vikend sem poskusu odstranit dbkiller, pa je bil res too much glasen Prav trže če si za auspuhom, grmi :evilgrin: . Nato sem dal nazaj, ker mi je boljše tako, nimam ravno želje, da sem povsod v centru pozornosti (sploh pa taplavih) Mogoče bi pa blo fajn malo skrajšat cevko, da bi bla neka vmesna varianta? Si morda že poskusu kaj takega?
Mouc Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Če koga zanima dodelava in izdelava . Evo domači grill :naughty: ..........samo ne za peko raznih dobrot ... .........še malo od blizu.......... pa še drugi zorni kot... Samo mrežo nisem izbral pregosto, to pa zato, ker je že sam agregat po sebi toplotno dosti obremenjen in nisem hotel zmanjšati pretok zraka, hkrati pa naj bi zadostila za zaščito hladilnika pred večjimi kosi tujkov, na katere bi lahko naleteli med vožnjo.... :evilgrin: informacije o izdelavi na PM
bass Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Zaganjanje na štandgasu...kaj bi to pomenlo? Da ti crkne na minimumu? Meni pa Bolhi tudi, je crkoval pri menjavanju (sicer zelo redko, ampak se je zgodilo), dokler nama niso novega softwerja naložili (seveda kot napako, torej brezplačno), pa od takrat naprej ni več nikoli crknu. Meni so za 10kkm servis enako računali, okoli 90€. Sej za zamenjat filter od olja pa olje, pa filter zraka...to bi znal tudi sam, vendar zamenjat zavorno tekočino, pregledat napake ki jih beleži računalnik, resetirat, menjat svečke ipd. pa mi je že bolj zajebano sam nardit. Bom še razmislu. Kaj pa ko si homologiral Leota, so ti težili za kak dokument, da ga je montirala strokovna oseba? Za vikend sem poskusu odstranit dbkiller, pa je bil res too much glasen Prav trže če si za auspuhom, grmi :evilgrin: . Nato sem dal nazaj, ker mi je boljše tako, nimam ravno želje, da sem povsod v centru pozornosti (sploh pa taplavih) Mogoče bi pa blo fajn malo skrajšat cevko, da bi bla neka vmesna varianta? Si morda že poskusu kaj takega? Zaganjanje=obrati rahlo nihajo, če daš v leru gas (ozr. ga spustiš), se zna zgodit, da obrati padejo pod štandgas ravno toliko malo, da motor ugasne. Jaz mam po besedah prvega (lahko dodam zglednega) lastnika tudi novejšo verzijo software-a. Auspuh zmontiraš sam. Ne težijo nič. Meni osebno se je brez killerja sweeet se vozit, samo kaj ko nimam za kazni...občasno ga odvijem ven, grem en krog, pa si dam duška v 2. prestavi :evilgrin: Priznam pa, da sem razmišljal, da bi nabavil še en db-killer pa mu požagal dol celo cev, pustil bi le tisti nastavek, ki se našraufa v auspuh, toliko, da zgleda da je hudič notr. :krneki: Kar se tiče glasnosti si preberi napis na začetku tega videa: http://www.youtube.com/watch?v=N3pMJCCbNIU das ist geil indeed Tudi mene matra tale priklop na računalnik pa čekiranje morebitnih napak, servis je namreč res enostaven kot pasulj: Mogoče ga pa peljem samo priklopit, to olje pa filtre bom že zmogel ob parih pivih.
rdeci_vragec Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Bass, ti je morda uspelo nabavit še en dbkiller pa ga odžagat? Sem poskusu furat brez dbkillerja pa je res ful glasen, za moje potrebe preglasen :evilgrin: (predvsem zaradi sosedov), je pa zvok res globok. Tako da bom ob priliki vprašal kolko bi me ta štos stal. Sicer sem malo brskal, kako bi si najlažje pripravu napajanje za telefon/gps in sem našel zanimivo rešitev. Na desni strani baterije je pripravljen can-bus konektor, ki naj bi bil sodeč po postih drugega foruma, namenjen napajanju gps-ov. Konektor z žicami obstaja in se ga da nabaviti, vendar nisem izgubljal živcev s tem ampak sem malo improviziral. Žica "1" je masa, "3" pa plus napajanje ("2" pa neuporabljena). Plus napajanje deluje ob kontaktu, ter do 60 sekund po izklopu kontakta. Kar je tisto kar potrebujem. Pretvornik (z varovalko) 12V/5V sem si pripravu in ga namestil v prostorčku nad baterijo, ter postavil usb vtičnico pri krmilu. Dve žički pa pocinu in porinu v reži konektorja, kot bi bla 2 pina in z vezicami pritdril vse skupaj. Zadeva deluje odlično. Tako da če še kdo potrebuje napajanje blizu krmila, lahko uporabite priključek namenjen temu. Prilagam sliko skritega konektorja. Jst ga do sedaj nisem opazil, in nisem šel zatem, ker je konektor pokrit s pokrovckom in zavit ob ostale zice da miruje med vožnjo. Lep občutek je, ko odkriješ da so bmwjevi inžinirji pomislili tudi na to, kar mi daje občutek, da je motor vreden svojega denarja, ne samo zaradi kvalitete in lastnosti motorja, temveč tudi tega, da so se motorju posvetili in ga naredili uporabnega.
rdeci_vragec Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Če koga zanima dodelava in izdelava . Evo domači grill :naughty: ..........samo ne za peko raznih dobrot ... informacije o izdelavi na PM Mouc, dobro si se potrudu, izgleda kot bi bil original dodatek A bi se dalo tale gril, ob priliki dol snet, pa ga uporabit za peko nad žerjavco? Neki takega bi meni prišlo prav, le da mi ne diši preveč pucanje rešetke po uporabi
JMatic Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 dons sm za par kilometrou dobu tale strojcic... zdj vem zakaj ne vozim normalno... zto k nimam taprauga motorja dab normalno vozu lepo zvezno vlece skos do nekje 7, 8krpm...pol je pa itak rdece.... 4. prestava na 2krom...pa dam gas..pa kr gre men bi R6ka zatrokirala na veliko lepo se sedi, nic utrujen, mal me je meotilo, ker je prot mojmu ful tih, ampak to ni problem... ful udoben za peljat..pa lep je tut Andrej777 1
rdeci_vragec Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Ne pusti mi več popraviti posta...želel sem dodati link do spletnega foruma, kjer so tudi iskali rešitve za namestitev gpsa na F800s/st Več info tuki...
Mouc Objavljeno Avgust 14, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2009 Če koga zanima dodelava in izdelava . Evo domači grill :naughty: ..........samo ne za peko raznih dobrot ... informacije o izdelavi na PM Mouc, dobro si se potrudu, izgleda kot bi bil original dodatek A bi se dalo tale gril, ob priliki dol snet, pa ga uporabit za peko nad žerjavco? Neki takega bi meni prišlo prav, le da mi ne diši preveč pucanje rešetke po uporabi ha, ha, ha Ej vragec, veš da imaš celo prav. Približno 5 minut je demontaže :yes: ...tako da če je sila (prilika) se lahko kar uporabi... . glede rešetk pa....gone with the wind...obesmo nazaj pa se bo že spucal he, he, he .)
bass Objavljeno September 15, 2009 Opozori Objavljeno September 15, 2009 Rdeči, db killer je pri meni kar not ostal, predvsem, ker se včasih pozno vrnem s fure, pa sosedje niso ravno navdušeni nad odprtim izpuhom. P.S.: Moj je naprodaj, če koga zanima...beri podpis, pošlji ZS. biker77 1
Andrej777 Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 (popravljeno) To sem ugotovil tudi jaz (novopečeni lastnik F800s). Pravi "moped", naredil sem samo nekaj 100km sedaj pa je pritisnila zima samo to je res prvi motor s katerim uživam v kruzanju pri nekih spodobnih brzinah in ne rabim ožemat do konca. Ko ga naviješ se kar slabo počutiš ker veš da motor ni bil narejen za to. Čeprav sem presedlal iz 110KM CBR-ke ima motor zadosti moči edino malo se še navajam da ga pri 3-4.000 RPM še niti pod razno ni treba dol šaltat. Motor tudi v klanec zelo mirno pospešuje od kakšnih 2.500rpm. Super motor, ki na cesti pomoje bp sledi vsem 600 športakom. Kaj več pa ko bom imel za seboj 1.000, 2.000, ....10.000 km dons sm za par kilometrou dobu tale strojcic... zdj vem zakaj ne vozim normalno... zto k nimam taprauga motorja dab normalno vozu lepo zvezno vlece skos do nekje 7, 8krpm...pol je pa itak rdece.... 4. prestava na 2krom...pa dam gas..pa kr gre men bi R6ka zatrokirala na veliko lepo se sedi, nic utrujen, mal me je meotilo, ker je prot mojmu ful tih, ampak to ni problem... ful udoben za peljat..pa lep je tut Popravljeno Oktober 15, 2009. Popravil Andrej777
rdeci_vragec Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 To sem ugotovil tudi jaz (novopečeni lastnik F800s). Pravi "moped", naredil sem samo nekaj 100km sedaj pa je pritisnila zima samo to je res prvi motor s katerim uživam v kruzanju pri nekih spodobnih brzinah in ne rabim ožemat do konca. Ko ga naviješ se kar slabo počutiš ker veš da motor ni bil narejen za to. Čeprav sem presedlal iz 110KM CBR-ke ima motor zadosti moči edino malo se še navajam da ga pri 3-4.000 RPM še niti pod razno ni treba dol šaltat. Motor tudi v klanec zelo mirno pospešuje od kakšnih 2.500rpm. Super motor, ki na cesti pomoje bp sledi vsem 600 športakom. Kaj več pa ko bom imel za seboj 1.000, 2.000, ....10.000 km Welcome Andrej77! Zagotavljam ti, da ti bo motor z vsakim kilometrom bolj všeč! Motor je res pravi bonbonček. A to si novega kupu? Drugače pa...ja meni se je blo na začetku tudi malo čudno navadit, sploh na mestno vožnjo, ker ima daljše prestave...ampak je stvar navade. Pa klancev sploh ne opazi...samo vleče... :naughty: Sem 100%, da se boš spet javil prvič, ko boš napolnu tank... (in malo preračunal, kolko ti je povprečno popil) :evilgrin: Pa srečno! Upam, da se kej srečamo, zdej nas je že kr neki.
Andrej777 Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 Ne ni nov.....kupil sem ga od bass-a. Motor v original izvedbi mi na sliki ni nikol potegnu ampak z tistim pokrovom čez sopotnikov sedež in AC Schnitzer podalškom pa je motor 1A. V živo zgleda zelo brutalno in kot superšportnik, za peljat je pa čist krotka igrača. Ja poraba pri prvem tanku bo cca 4,7 L / 100km.....lepo kompenzira porabo mojega avta ki je pa 13 L / 100km :naughty: :naughty: :naughty: Motor je bil tudi vzrono vzdrževan. Zraven sem dobil za cel fascikel dokumentov: vsa navodila za motor, alarm, dokumenti od Leo Vince izpuha, računi od servisov, rezervni ključ in daljinec za alarm..... Na motorju je LeoVince, zraven pa tudi original izpih, nosilec za zadnji GIVI kovček, tank torbo in stranske tekstilne torbe. Na motorju so tudi še dobre gume in pred nekaj 1000km je bil opravljen servis. Od dodatne oprema pa ima omenjene podalške, gretje ročk (danes so prišli že prav), alarm, potovalni računalnik, beli smrokazi, pa mogoče še kaj. Vse to za manj kot 5.000€ je pomoje super....Čeprav sem potem opazil da je bil verjetno ta motor (nevem če jih je veliko z tem podalškom in v taki barvi na naših cestah) leto nazaj od prvega lastnika naprodaj ceneje kot sem ga kupil jaz samo se mi zdi da je bil takrat brez tega izpuha, nosilca za kovček in torb. Pomoje ga vseeno nisem preplačal. Drugače pa vsak kolega ki je vidu motor pravi da ni vedel da je BMW naredu kakšen tak motor in še manj da ga je možno dobiti za tak denar Dopade se mi pa ko je v tej barvi in še čisto individual poliman in je pomoje dokaj edinstven....nevem če bom še kakšenga takega srečal na cesti. In jaz sem tak da se mi to zelo dopade.
Andrej777 Objavljeno Oktober 29, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2009 Pa še ena jesenska slika mojega rumenega vraga :evilgrin: :evilgrin: Po prvih 600-700km lahko rečem samo
suntrace14 Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 (popravljeno) Sem bil pred tvojim prodajalcem resen kandidat za nakup tega mopeda, ravno ker je dizajn tolk hudo ujet in še jermen, ki mi je vedno bil bolj všeč, kot mastna veriga, pa stranski tank in enostranska zadnja nihajka, ... A sem se raje premisli in počakal še eno leto, da se je pojavil moj sanjski motocikel. Sam je res zelo lep, pa še fajn fotka O:-) Popravljeno Oktober 30, 2009. Popravil suntrace14
korencek38 Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Ker razmišljam o nakupu ne preveč "divjega" motorja (testiral sem XJ6 Diversion, CBF600) me je prineslo tudi na Vaš del foruma. Ker se sezona poslavlja verjetno ne bom testiral BMW-ja letos, me vendarle zanima ali je kdo probal oba modela S in ST. Zanima me predvsem razlika v "položaju" sedenja saj v testih piše da se na ST sedi bolj pokončno. Meni pa je bolj všeč 800S (zaradi nekonvencionalnega izgleda). Vsekakor se bom pred odločitvijo (spomladi) sam prepričal o "sedenju", pa vendar Vas prosim za Vaše "občutke". Tudi še kakšne dodatne informacije od lastnikov bi mi prišle "prav" (tiste ki jih niste napisali na teh 6 straneh )
simonsi Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 ugotovit moraš če ti viseč položaj odgovarja, če ne se boš samo matral. Jaz recimo zelo slabo prenašam vse kar je bolj viseče od položaja na nakedu, enduro mi pa najbolj paše.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se