Skoči na vsebino

BMW F 800 S in ST


flero

Priporočene objave

Tisto glede servisa je malo zavajujoče.

BMW predpisuje dva servisa: Inspection1 in Inspection2, od katerih se vsak dela na 20.000km. Ampak to pomeni pri 10.000km inspection1 pri 20.000km inspection2, pri 30.000 spet inspection1..itd. Za te servise piše da se dejalo ob teh kilometrih če jih dosežemo prej kot v enem letu. :huh: Se pravi da če jih ne naj bi pa tudi po enem letu naredil servis.

Obstaja še rubrika " BMW letna inšpekcija pod katero piše:

Nekatera vzdrževalna dela je potrebno izvesti najmanj enkrat na leto. Poleg tega se v tem sklopu opravlja tudi dela, ki so vezana na št. prevoženih kilometrov

Kaj so ta dela pa nikjer ne piše. :hmm:

Če bi jaz delal tako malo Km bi vsak vmesni servis naredil sam doma. Samo zamenjaš olje in oljni filter. Vsaj vsako drugo leto ali na 10, 20, 30kkm pa bi ga vozil na pooblaščenca. Cena res ni pretirana, servisna je poštemplana pa še kakšno posodobitev softwara naredijo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-če je servis vsakih 20 000km,kaj bi v tem primeru naredil jaz,če bi imel ta motor,ko sicer naredim cca 4000km na leto (sezono)?

-kljub temu bi moral vsako leto na servis?

Na dve leti na ca 10K menjaj samo olje na 20K pa naredi cel servis !

Če je motor ali avto v garanciji potem moraš na servis sicer ti propade garancija neglede na prevožene kilometre !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da še jaz enkrat mal popljuvam motor :naughty: Se še komu dogaja da se odšraufa tačka za motor. Meni se je nekaj 1000km nazaj zdelo zelo čudno da motor na tački preveč visi. malo sem pregledal vijake in opazil da en manjka, ostala dva pa sta bila na pol odšraufana :blink: Seveda dodam še mankajoči vijak in zategnem vse kar pošteno. Danes ko sem temeljito sčistil motor malo pregledam situacijo in en vijak je bil spet odtegnjen. Sedaj sem vse zategnil še bolj ampak če se spet odtegne bolj pa že ne upam saj so navoji za tačko v aluminiju in tam se da zelo hitro uničit navoje. :wacko:

Sem edini ki se mi je to zgodilo ali je kdo opazil že kaj podobnega ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da še jaz enkrat mal popljuvam motor :naughty: Se še komu dogaja da se odšraufa tačka za motor. Meni se je nekaj 1000km nazaj zdelo zelo čudno da motor na tački preveč visi. malo sem pregledal vijake in opazil da en manjka, ostala dva pa sta bila na pol odšraufana :blink: Seveda dodam še mankajoči vijak in zategnem vse kar pošteno. Danes ko sem temeljito sčistil motor malo pregledam situacijo in en vijak je bil spet odtegnjen. Sedaj sem vse zategnil še bolj ampak če se spet odtegne bolj pa že ne upam saj so navoji za tačko v aluminiju in tam se da zelo hitro uničit navoje. :wacko:

Sem edini ki se mi je to zgodilo ali je kdo opazil že kaj podobnega ??

:hmm: rešitev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D :D Res je. Sem pomislil na tole samo danes ni bilo nikjer pri roki te zadeve. Saj zdaj ko poznam napako ni tak problem ker opazim preden je prepozno. Jutri se odpravljam na izlet na Pag tako da nekaj dni bo še moralo zdržat potem bom pa res razstavil in malo "zalimal" vijake. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nekajkrat sem poročal o mojem F800ST, sledi še "končno poročilo", motorček je namreč šel (skoraj nepričakovano) od hiše.

Je pa res, da se mi je na koncu malo zameril, pa niti ne sam motor, ampak bolj odnos BMW do kupca. Zgodilo se je namreč tole: po pavzi na vrhu Jezerskega motor nepričakovano ni hotel več vžgati. Osumil sem akumulator, izkazalo se je, da je res prazen. Ker pa je bil sicer v redu, je bilo očitno, da se ne polni. Aku sem dal napolniti in sem se z njim pripeljal do servisa cosmos. Slaba novica: alternator zanič, potrebna bo zamenjava, dobi se samo cel komplet, ca 600 EUR, ali ga naročimo? Kaj naj rečem (sredi sezone), ja no, pa dajte. Seveda mi ta količina evrov ni dala miru, naslednji dan sem šel na servis,vzel od razdrtega alternatorja pregoreli kos in ga nesel električarju. Izvem, da se ga da naviti in bo za 80 evrov kot nov. Letim nazaj na servis - izvem, da je alternator že prišel in se ga ne da vrniti (?????). Zaboga, saj škatle nismo niti odprli ??! Zahtevam šefa, ponujam, da plačam poštnino, da vrnejo zadevo nazaj. Žal, BMW ne dovoli vračanja naročenih delov in pika. Končni rezultat: 700 EUR in škatla nepotrebnih kosov za domov (mogoče jih lahko uporabim kot pepelnik, rotor je res lepo obdelan kos kovine).

O dogodku sem se pogovarjal v raznih druščinah, splošno mnenje je bilo, da motorja s 77.000 km itak ne moreš prodati, torej ga moraš voziti "do konca", pa sem (vsekakor precej pod vtisom opisanega dogodka) poskusil z oglasom - in prvi interesent, ki se je oglasil, ga je za pošteno ceno odpeljal.

Sklep: dober motor, do zadnjega sem se lepo vozil. Vendar od premium znamke pričakujem vsaj korekten, če že ne premium odnos do stranke; BMW ne bi bil prav nič na škodi, če bi vzel originalno zapakiran kos nazaj v skladišče. Pač vsaka šola nekaj stane in tudi v tej sem se nekaj naučil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak način prodaje je v nasprotju z zakonodajo! Ne morejo prisiliti kupca v nakup blaga, ki ga predhodno ni kvalitativno in kvantitativno pregledal.

Brez vseh težav lahko zavrneš prevzem blaga, ki si ga plačal po predračunu in ga prej nisi imel priložnosti videti. Denar so dolžni vrniti brez kakršnih koli pripomb ali zahtev.

Nič novega v dolgem seznamu vedenja BMW trgovca do svojih strank.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokazejo ti škatlo, ti rečeš: "Hvala jebači, ne rabim več, se obrneš in greš domov." Halo?? Kje pa je tu problem??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekajkrat sem poročal o mojem F800ST, sledi še "končno poročilo", motorček je namreč šel (skoraj nepričakovano) od hiše.

Je pa res, da se mi je na koncu malo zameril, pa niti ne sam motor, ampak bolj odnos BMW do kupca. Zgodilo se je namreč tole: po pavzi na vrhu Jezerskega motor nepričakovano ni hotel več vžgati. Osumil sem akumulator, izkazalo se je, da je res prazen. Ker pa je bil sicer v redu, je bilo očitno, da se ne polni. Aku sem dal napolniti in sem se z njim pripeljal do servisa cosmos. Slaba novica: alternator zanič, potrebna bo zamenjava, dobi se samo cel komplet, ca 600 EUR, ali ga naročimo? Kaj naj rečem (sredi sezone), ja no, pa dajte. Seveda mi ta količina evrov ni dala miru, naslednji dan sem šel na servis,vzel od razdrtega alternatorja pregoreli kos in ga nesel električarju. Izvem, da se ga da naviti in bo za 80 evrov kot nov. Letim nazaj na servis - izvem, da je alternator že prišel in se ga ne da vrniti (?????). Zaboga, saj škatle nismo niti odprli ??! Zahtevam šefa, ponujam, da plačam poštnino, da vrnejo zadevo nazaj. Žal, BMW ne dovoli vračanja naročenih delov in pika. Končni rezultat: 700 EUR in škatla nepotrebnih kosov za domov (mogoče jih lahko uporabim kot pepelnik, rotor je res lepo obdelan kos kovine).

O dogodku sem se pogovarjal v raznih druščinah, splošno mnenje je bilo, da motorja s 77.000 km itak ne moreš prodati, torej ga moraš voziti "do konca", pa sem (vsekakor precej pod vtisom opisanega dogodka) poskusil z oglasom - in prvi interesent, ki se je oglasil, ga je za pošteno ceno odpeljal.

Sklep: dober motor, do zadnjega sem se lepo vozil. Vendar od premium znamke pričakujem vsaj korekten, če že ne premium odnos do stranke; BMW ne bi bil prav nič na škodi, če bi vzel originalno zapakiran kos nazaj v skladišče. Pač vsaka šola nekaj stane in tudi v tej sem se nekaj naučil...

Samo te res nerazumem,da se neobrneš na kakega avtoelektrikarja in ne takoj na servis in naročiti nov alternator, namreč ni alternatorja,da ti ga nebi popravil imam celo obnovljen alternator za BMW-eja K-100 R in dobrega dobavitelja za rezervne dele in tudi nov alternator bi ti nabavil za 1/2 BMW-ejeve cene !:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem na poti na Krk v ovinku potegnil po tleh z tačko za mejalnik :eek: :eek: Mislil sem da sem z nožno tačko ampak ta je cela, tačka za prestavljanje je pa kar popiljena spodaj. Mogoče mi je res noga malo počivala tudi na prvi tački in je bila malo nižje od nevtrala ampak vseeno sem se kar začudil ko je popraskalo po tleh. Nagib je bi res kar :evilgrin: in to se je naredilo prvič v 20.000km. Sem norc da sem prišel do tal, sem čuden da sem šele zdaj prišel do tal ??? :naughty: Kako se vam kaj zdi višina tačk in vsega pri F800s/st ?? Meni je vedno zgledalo zelo visoko in tudi po slabih 54.000km so štifti na tačkah še vedno brez praske.

Tačka je malenkost zvita tako da jo bom malo poravnal in jo dal tudi za en zob višje. Pa bo verjetno spet za 20.000km mir :grim

Popravljeno . Popravil Andrej777
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Danes sem na poti na Krk v ovinku potegnil po tleh z tačko za mejalnik :eek: :eek: Mislil sem da sem z nožno tačko ampak ta je cela, tačka za prestavljanje je pa kar popiljena spodaj. Mogoče mi je res noga malo počivala tudi na prvi tački in je bila malo nižje od nevtrala ampak vseeno sem se kar začudil ko je popraskalo po tleh. Nagib je bi res kar :evilgrin: in to se je naredilo prvič v 20.000km. Sem norc da sem prišel do tal, sem čuden da sem šele zdaj prišel do tal ??? :naughty: Kako se vam kaj zdi višina tačk in vsega pri F800s/st ?? Meni je vedno zgledalo zelo visoko in tudi po slabih 54.000km so štifti na tačkah še vedno brez praske.

Tačka je malenkost zvita tako da jo bom malo poravnal in jo dal tudi za en zob višje. Pa bo verjetno spet za 20.000km mir :grim

Bu, ne vem kako ti je to uspelo. Jst na cesti nisem upal drsat s tačkami, ker se tako nagnjen na navadni cesti ne upam peljat zaradi varnosti. Sem pa parkrat mal pobrusu tačko na stezi, pa še to samo levo. Vsekakor pa ne z nožko od menjalnika. Ttudi meni se zdi, da ima F800 precej visoko tačke (vsaj za S-a, ST ne vem, verjetno pa ni razlike)

BTW: mojga F800S prodajam. Če je kdo zainteresiran, naj se javi na PM . ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma na 3/4 življenske dobe (kar meni daja najboljši občutek), dober asvalt, zaprt ovinek, športni razpoloženje in malenkost neravnine na cesti da je motor rahlo počepnil. Pač "idealni" pogoji za tak podvig. Drugače sem šel pa včeraj še na en krog da malo "utečem" novo gumo če sem jo že montiral na motor (Dunlop SportSmart). Prva ima še nekaj profila in bom raje spomladi namontiral novo da bo "frišna".

Stanje na števcu je cca 55.700km kar pomeni da sem od prvega tankanja letos, ki je bilo 7.2.2011 naredil točno 10.000km :OK: . Pa če bo še kakšen sončen dan se jih obrne še 500 ali 1000. :yea1:

Ideje in želja kaj bi lahko bil moj naslednji motor še kar ni tako da ostajam zvest F800s. Po več kot 20.000km še vedno uživam vsakič ko se vsedem na njega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW: mojga F800S prodajam. Če je kdo zainteresiran, naj se javi na PM . ;)

Meni pa je vedno bol zanimiv tale tvoj F800S. Čeprav mi je vizuelno ST bol všeč zaradi celega oklepa :) Če bo spomladi še vedno pri tebi, se zna zgodit da bo med kandidati za naslednji bajk :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa je vedno bol zanimiv tale tvoj F800S. Čeprav mi je vizuelno ST bol všeč zaradi celega oklepa :) Če bo spomladi še vedno pri tebi, se zna zgodit da bo med kandidati za naslednji bajk :D

V nedeljo sem se z F800 malo po garaži zapeljal, po dolgem cajtu, in se mi je tako fajn zdelo, da sem pomislu, da v kolikor ga ne bom uspel prodat, bi tega obdržal, pa R1200ST prodal :D Tako lahkotno se mi je zdelo ga furat, pa fajn drža, pa precej bolj gladko speljuje kot R1200....tako da sem iskreno malo v dvomih, če bi ga sploh prodal. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guma na 3/4 življenske dobe (kar meni daja najboljši občutek), dober asvalt, zaprt ovinek, športni razpoloženje in malenkost neravnine na cesti da je motor rahlo počepnil. Pač "idealni" pogoji za tak podvig. Drugače sem šel pa včeraj še na en krog da malo "utečem" novo gumo če sem jo že montiral na motor (Dunlop SportSmart). Prva ima še nekaj profila in bom raje spomladi namontiral novo da bo "frišna".

Stanje na števcu je cca 55.700km kar pomeni da sem od prvega tankanja letos, ki je bilo 7.2.2011 naredil točno 10.000km :OK: . Pa če bo še kakšen sončen dan se jih obrne še 500 ali 1000. :yea1:

Ideje in želja kaj bi lahko bil moj naslednji motor še kar ni tako da ostajam zvest F800s. Po več kot 20.000km še vedno uživam vsakič ko se vsedem na njega.

Sej meni so se po prevozenih 55kkm, kar malce zarosile oci, ko sem ga parkiral v garazo to poletje. Sprva sem mislu pustit registracijo, da bi se lahko se naprej vozu z njim obcasno, vendar zaradi zavarovalniske premije sem ga bil primoran odjavit. Se vedno sem bolj navezan na F800 kot pa na R1200ST, ceprav sem tudi na njemu ze kr neki prefural (zdej bo neki cez 20kkm). :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No pa da še jaz enkrat mal popljuvam motor :naughty: Se še komu dogaja da se odšraufa tačka za motor. Meni se je nekaj 1000km nazaj zdelo zelo čudno da motor na tački preveč visi. malo sem pregledal vijake in opazil da en manjka, ostala dva pa sta bila na pol odšraufana blink.gif Seveda dodam še mankajoči vijak in zategnem vse kar pošteno. Danes ko sem temeljito sčistil motor malo pregledam situacijo in en vijak je bil spet odtegnjen. Sedaj sem vse zategnil še bolj ampak če se spet odtegne bolj pa že ne upam saj so navoji za tačko v aluminiju in tam se da zelo hitro uničit navoje. wacko.gif

Sem edini ki se mi je to zgodilo ali je kdo opazil že kaj podobnega ??

Andrej 777, naj te potolažim. odvijačenje vijakov tačke je tudi nekako taka "tiha" :whistle: popestritev za lastnike F 800.

Tudi meni se je to dogajalo.

In enako kot pri tebi. Na tujih forumih pa je tudi veliko že bilo napisano glede tega - tako, da nisi osamljen.... .)

Problem rešiš z lepilom (kot so ti že svetovali) lahko pa poskusiš tudi z vzmetnimi nazobčanimi podložkami.

Seveda, občasma kontrola (obdobna) je priporočljiva. Preveri tudi vijake na spodnji strani motorja, da ne bo kakega povečanega solzenja olja.

Zaradi same zasnove motorja nastajajo vibracije, ki povzročijo popustitev vijakov.

Pa srečno.

Popravljeno . Popravil Mouc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet :OK:

Motor gre pozimi itk na generalno čiščenje pa se bo pogledalo tudi take zadeve. Gume in ščit grejo stran potem pa sledi čiščenje diskov ki spredaj pri hudem zaviranju malo potresejo, čiščenje motorja in izpuha, verjetno menjava izolacije v loncu (po cca 25,000km se mi zdi da se izpuh grejo dosti bolj kot se je), bolj detaljni pregled jermena in kompet zadnje nihajke če je vse tako kot mora biti, pa še res bom malo pregledal kako so kaj zategnjeni različni vijaki. V izdelavi je stojalo da bo motor lahko lepo počival, ko bo sneg se bom pa igral z temi zadevami. :OK: :OK:

Za vikend je pa napoved sonček, tako da če sobota ne bo preveč naporna, grem v nedeljo še na kakšen krog :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Nekajkrat sem poročal o mojem F800ST, sledi še "končno poročilo", motorček je namreč šel (skoraj nepričakovano) od hiše.

Je pa res, da se mi je na koncu malo zameril, pa niti ne sam motor, ampak bolj odnos BMW do kupca. Zgodilo se je namreč tole: po pavzi na vrhu Jezerskega motor nepričakovano ni hotel več vžgati. Osumil sem akumulator, izkazalo se je, da je res prazen. Ker pa je bil sicer v redu, je bilo očitno, da se ne polni. Aku sem dal napolniti in sem se z njim pripeljal do servisa cosmos. Slaba novica: alternator zanič, potrebna bo zamenjava, dobi se samo cel komplet, ca 600 EUR, ali ga naročimo? Kaj naj rečem (sredi sezone), ja no, pa dajte. Seveda mi ta količina evrov ni dala miru, naslednji dan sem šel na servis,vzel od razdrtega alternatorja pregoreli kos in ga nesel električarju. Izvem, da se ga da naviti in bo za 80 evrov kot nov. Letim nazaj na servis - izvem, da je alternator že prišel in se ga ne da vrniti (?????). Zaboga, saj škatle nismo niti odprli ??! Zahtevam šefa, ponujam, da plačam poštnino, da vrnejo zadevo nazaj. Žal, BMW ne dovoli vračanja naročenih delov in pika. Končni rezultat: 700 EUR in škatla nepotrebnih kosov za domov (mogoče jih lahko uporabim kot pepelnik, rotor je res lepo obdelan kos kovine).

O dogodku sem se pogovarjal v raznih druščinah, splošno mnenje je bilo, da motorja s 77.000 km itak ne moreš prodati, torej ga moraš voziti "do konca", pa sem (vsekakor precej pod vtisom opisanega dogodka) poskusil z oglasom - in prvi interesent, ki se je oglasil, ga je za pošteno ceno odpeljal.

Sklep: dober motor, do zadnjega sem se lepo vozil. Vendar od premium znamke pričakujem vsaj korekten, če že ne premium odnos do stranke; BMW ne bi bil prav nič na škodi, če bi vzel originalno zapakiran kos nazaj v skladišče. Pač vsaka šola nekaj stane in tudi v tej sem se nekaj naučil...

Oglašam se po dolgem času. Trenutno imam na mojem F800ST cca 45.000 km. Pred enim tednom sem zamenjal akumulator, motor mi ni več vžgal. Po nasvetu "strokovnjaka" investiram 90 EUR za nov akumulator, in glej ga zlomka - po enem tednu spet ne vžge. In to sredi tečaja vrne vožnje :O S pomočjo inštruktorjev (vsem ful hvala, vsem dolgujem pivo) se odpeljem do mehanika. Razdremo alternator in ugotovimo da je prekurjen stator. Cena kompletnega alternatorja je 450 EUR. Ponoči na forumih gledam in se čudim - to se dogaja vsem, kao da bi šla žarnica?!?. No na koncu najdem samo stator (brez rotorja) na nemškem eBayu za 136 EUR s poštnino vred. Obnova statorja pa recimo da ni možna ker je navitje zaščiteno s posebnim zaščitnim slojem proti viskokim temperaturam. Specializirane trgovine (izven Evrope) pa prodajajo statorje ki so bolj trpežni za malo več kot 100 EUR.

Glede na tuje forume gre sklepat da je prekurjen stator posledica pregrevanja, niso pa si enotni ali hladi zadevo olje motorja ali ne. Po odprtem in videnem sklepam da olje ki hladi motor hladi tudi alternator. Po zamenjavi statorja pa recimo da bo mir za nekaj časa. Tudi drugače sem z motorjem več kot zadovoljen :)

Vse vas lepo pozdravljam!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem v četrtek naročen na serivis pri 60.000km :smoke: Brez pripomb, motorček gre kot treba, čeprav jermen še kar zgleda ok :kva1: ga bom "preventivno" zamenjal. Cena novega 320€ + delo + inspection 2 pa bom ob cca 600€. Če bo manj bom pozitivno presenečen.

Potem pa upam da do 70.000km spet samo vrum vrum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

60.801km

Servis (olje, filter zraka, filter olja, svečke, kontrola ventilov, menjava jermena) je prišel 550€. Moram pohvalit Avtoval, da dejansko upoštevajo navodila BMW-ja (ja pri veliko serviserjih to žal ni samoumevno tako, da je pohvala na mestu) in so opravili tudi dve brezplačni sevisni akciji predpisani iz strani BMW-ja. Ena je glede neke cevke, zajle ali nekaj podobnega okoli tanka, drugo pa je en vijak v menjalniku, ki ga prekontrolirajo če je pravilno zašraufan kar pomeni, da so odstranili tudi stranski pokrov motorja.

Motor je v odličnem stanju in ga upam postavit zraven kateregakoli F800 ki je parkiran v motohitu z 5.000km. Pa ne da so tisti tako zgonjeni, moj je dejansko kot nov. Edino mesto kjer se vidijo kilometri so ročke kar je tipično za BMW-je.

Star ermen je z izjemo dveh poškodb kamenčkov, ki so nastali že vsaj 30.000km nazaj ko še ni bil v moji lasti še vedno popolnoma OK. Sem ga pa vzel domov tako da če bo kdo šparal ga prodam za 20% cene novega. :OK: Jaz pa imam novega pa bo menda do 120.000km mir :smoke:

Še ena zanimivost. Zadnje ploščice očitno obrabljam hitreje kot prve :glare: Menjal sem jih cca 5.000km narazen (prve prej kot zadnje) in zadnje so fuč, prvih je pa še vsaj polovica :glare:

Med servisom sem pa za 3 ure dobil na probo Nudo 900R...ampak to je pa že zgodba za drugo temo :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

60.801km

Servis...

Lepo da je vse vredu narjeno in da si z motorjem še naprej zadovoljen. Jst sem mojega F800S prodal pred enim mescem, prej mi je pa stal v garazi ze eno leto in čakal na kupca. Z njim sem prevozil okoli 60kkm, in mi je dobro sluzil. Na nobenem potovanju me ni pustil na cedilu. Samo enkrat mi ni vzgal, in takrat je bla baterija zanic (prebita celica najbrz), z novo baterijo pa pol spet vse ok.

Mel sem pa kr nekaj tezav z njim, kar se tice zadnje osovine. Ne bom se ponavljal, opisano je ze enkrat prej. Tudi kar se Avtovala tiče, sem ze marsikaj napisal. Za vpoklice sem jih moral dobesedno prositi, in vseeno niso vseh naredili. Pa nisem malo dnarja pri njih pustil. Upam, da se obraca kaj na bolje. Morda je tale kriza prišla za njih v obliki palice, katero so si v preteklosti zasluzili. Kakorkoli, odkar motor servisiram sam, sem precej bolj zadovoljen predvsem pa zelo prisparam pri €. Kar se pa tice izpolnjene servisne in da se kao lazje proda motor s servisno zigosano in tako dalje...je to vse skupaj larifari.

Kar se vpoklicev tice, si lahko pogledas v postih v tej temi. Blo jih je kr nekaj. Menjali so ti cevko za bencin, oz. jo speljali po drugi poti, da jo ne stisne. Kot drugo, pa so pomoje pogledali prednjo jermenico, ce je novejsi model al ne. Namrec originalna jermenica ima luknje, novejsa pa ima blazilnik vgrajen in nima lukenj. To si lahko sam pogledas, snames plasticni pokrovcek ki pokriva jermenico (3 vijaki za odsraufat) Jst sem jih prosu, da mi jo zamenjajo ko sem peljal na servis, da so mi menjali zadnje lezaje in pesto in cel zadnji sklop, pa mi jermenice vseeno niso zamenjali! Ceprav bi to mogli sami menjat. Da o cenah zavornih ploscic niti ne omenjam :D . Original brembo, ki jih kupim v trgovini so vec kot pol cenejse. Je pa res, da tudi servisi morejo od nečesa zivet, sam naj se vedejo temu primerno. Če že pustiš €€€ tam...

Kar se samega motorja tiče, sem še zmeraj navdušen nad njim. Ni mi žal, da sem ga imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na levi strani pri tački za menjalnik so odstranili blok motorja in prav na menjalniku prekontrolirali en vijak. Menda prav na "šaltvilcah" Zraven BMW časti tudi semering menjalnika in tesnilo bloka .)

Ceno jermena sem preveril v Gadcu kjer sem kupil BMW jakno in je bil nekaj čez 330€. Pri avtovalu je bil 321€ pa še minus 10% popusta, ploščice sem pa tudi že kupil en komplet pa se mi res niso zdele drage. Komplet prve in zadnje so bile če me spomin ne vara pod 150€. Žal ne najdem računa. Če jih lahko dobiš kje pol ceneje pa povej. Ne provociram ampak resno potrebujem nove za zadaj in z veseljem nekaj prišparam :smoke:

Meni je motor če vedno odličen. Čeprav se nebi branil malo pomladitve in na njemu nov motor od Nude 900 :kva2: :kva2: Glede na pogovor z prodajalcem se moje želje menda ne bodo uresničile :BUA: Tudi ST-ja ne bo več ampak ga bo zamenjal nek GT model ki bo manjša verzija 1600 GT.

Glede servisiranje. A je potrebno po določenem času kaj ponovno naštelat jermen ki je nov ali se ne raztegne nič? Pa še zanima me ali se pri napenjajnju lahko nastavlja tudi kot zadnje gume ali se premika samo naprej-nazaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto, sem prehitr hvalu in motor in servis :BUA: :BUA:

Že par dni sem imel občutek da motor mal na težko vžge. Dans na Krku pa več ni hotel vžgat po 2 urni vožnji do dol. Sem v marini nafehtal volt meter in komaj kaj polni. Napetost je dobrih 12V :BUA: Sedaj ga bom priklopil na polnilec, da bom normalno prišel domov potem pa ugotovit kaj je narobe.

No pa pri bloku ki so ga odstranili na servisu je mastno od olja. Nevem ali je problem tesnilo ali semering, vglavnem motor gre naslenji teden nazaj na servis :jezen

Da ne boste rekl da sam lepe stvari pišem pa hvalim :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če jih lahko dobiš kje pol ceneje pa povej. Ne provociram ampak resno potrebujem nove za zadaj in z veseljem nekaj prišparam :smoke:

Brez skrbi, ne jemljem kot provokacijo. Nenazadnje, jst samo razlagam moje izkusnje. Če komu pridejo prav, bom vesel, sicer gre pa zivljenje prav tako naprej :) . Jst kupujem v MotoCharli vedno original brembo zavorne ploscice (sinter) in pridejo, ce se prav spomnem okorg 35€ / par (prva vgradnja "BMW" ploščice, ki sem jih od mojega motorja odmontiral, so imele vse vtisnjen emblem od brembo, poleg tega, pa tudi vse zavorne celjusti.. .) Prednje torej 2x35€, zadnje pa se ne spomnim vec tocno, verjetno neki podobnega ...1x35€ . Torej skupaj kakih 115€. Zdej sem pogledal na brembov katalog in priporočila, so malo zamenjali. Prej so priporocali sintrane, zdej pa organske. Jst sem do zdej kupoval sintrane (SA) ploscice (te so do nedavnega tudi na strani brembo priporocali za ta motor) . Ne uspejo se pregreti pri mocnejsem zaviranju, oz. bolj ko so segrete, bolje primejo. Kako se organske obnesejo ne morem povedat, nimam izkusenj. ( http://brembopads.co...&SearchYear=06> )

Kar se pa servisa tiče, tko pač to je z bmw pri nas... :BUA: Jst sem bil tudi na zacetku navdusen, pol pa... Sporoči kako se je končalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisu niso zamenjali semeringa ampak ni bil to problem. Ko sem poklical so naročili novo tesnilo in danes so me poklicali da ga imajo. Prišel sem ob enih kjer so kmalu ugotovili da pušča na tesnilu, na mojo željo so zamenjali še semering ker sem vedel da ga prejšnjič niso (po besedah serviserja ne diraj če ne pušča ampak sedaj ga je pač zamenjal). Potem je le temeljito očistil rob, ga malo namazal s tesnilno maso, dal gor novo tesnilo in sedaj je OK. Plačal seveda nič, rekel adijo in hvala in to je bilo to. Če bi bil problem semering bi rekel šlamparija, glede na to da je spustilo tesnilo, ki je bilo videti čisto lepo nastavljeno pa lahko rečem se pač zgodi in je splošni vtis še vedno OK. Sedaj je dodal tesnilno maso, ki je na original tesnilu in in tudi nebi smelo biti potrebe po njim in je zadeva vredu.

Glede alternatorja je pa cena novega 680€ in je samo v kompletu. Potrebno je razstavit pa pogledat če je problem res v statorju in je rotor OK potem pa poiskat nekaj pametnega preko eBay-a. Američani imajo nove statorje po dobrih 100$. Zdaj malo iščem kakšne komentarje po forumih če so te zadeve OK ali ne. Bom poročal kako se bo razpletlo.

Zadnje ploščice sem pa sedaj naročil pri kolegu po ceni 30€. Pravi da so kvalitetne in da lahko drugače slabše dobi še ceneje ampak da on priporoča te. Tudi glede tega poročam kako se bo obneslo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!