Skoči na vsebino

BMW F 800 S in ST


flero

Priporočene objave

Pri nakupu S pazi na:

- upgrade sprednje jermenice; mora imeti kombinacijo vzmeti in gumi blažilcev, rabiš odviti dva imbusa in odstraniti plastični pokrovček; to se je navadno menjalo skupaj s popravilom netočnega menjalnika; če je prvo je popravljeno verjetno tudi drugo

- poglej spodnjo stran sedeža: če držijo le klamfe (ne pa tudi lepilo) ti bo sedež zaradi preozkih klamf razpadel; kot je meni znano bmw težavo ni odpravil, v garanciji jih je le menjal z enakimi

- jermen: preveri luknje. Če teh ni ali so proti sredini jermena ( gledano po širini), pol nekaj časa bo (tako pooblaščeni serviser) se pa pripravi na nove :)

- preveri spoje na agregatu, mašini, Če je samo sum rjavenja ne kupi - nekatere serije so slabo barvane.

- preveri vijačenje plastičnih delov v predelu posode za zrak (kjer imajo običajni mopedi tank) Če je luft ti bo ropotalo glasneje kot motor.

- poslušaj agregat ob vožnji: pelji se po bregu navzdol s 4 pristavo, malo pospeši, zapri gas in če prihaja iz mašine vsaj malo nenavaden zvok (ne verjemi, da je to običajno za te motorje), ne kupi - napaka na prenosih moči na prvo jermenico.

Toliko iz moje prakse. Še to: original nov motor je imel pnevmatike contitech sportsmart (ne vem če se tako napiše, prbližn). Nobenih bridgestonk. Zdržale so za šibke performance motorja zadnja cca 5000 km. To je lahko kontrola za tistih 3000 km na motorju, gor so pa druge gume he, he,....

poglej forum f800raiders.org in se pripravi na nakup.

Lp

Težave ki jih omenjaš so se pojavljale pri začetnih letnikih 06 in 07. Potem so bile odpravljene, vsaj tiste bolj pomembne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spluvala si BMW. You will burn in hell. to da maš argumente, ni pomembno

Nisem spluvala, sem kar nekaj stvari tudi pohvalilain u bistvu, je bil tale vesoljček v teh dveh mesecih najbolj vožen motor pri bajti, še na zadnjem zicu sem bila ene dvakrat, in daleč od tega da bi bil slab, ni pa niti blizu besedi športen, to je bilo vse kar sem hotela povedat.

Kaj čmo, za it na morje na kafe, se z veseljem vsedem na skoraj karkoli z dvema kolesoma in motorjem, in ugotavljam, da je za vožnjo pa CPPju brez vložkov "dejmo mal pognat čez ovinke" vse relativno solidno. Ko se pa začnemo pogovarjat o ostri in športni vožnji sem pa žal zelo zahteven uporabnik. In če sem iskrena, sem (brez predhodnjih kakršnihkoli informacij o tem motociklu) nekako pričakovala, da bo bližje kakemu Speed Triple-u kot ER-6, in sem bila zato malo razočarana, ker se mi je zdelo vzmetenje še rang slabše kot na rižota nakedih, česar tudi zelo všečno ostre zavore niso mogle pokompenzirat. Za začetnika ali nekoga, ki se rad vozi umirjeno, bo idealen.Če mi bi dali za nagrado-tako kot je bilo prvotno predvideno- S1000RR mislim, da ne bi nič pljuvala, je pa res, da se v tem primeru ne bi pustila vozit na zadnjem zicu :grrr

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno fajn motorček za na kako daljšo in na izi furco, okreten za po mestu, nezahteven za vozit, female-friendly, ampak definitivno NI narejen za športno vožnjo.

je pa kot da bi sedel na zofi :-)))

http://www.motorcycle-usa.com/66/13638/Motorcycle-Article/2012-BMW-F800R-Comparison.aspx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je pa kot da bi sedel na zofi :-)))

http://www.motorcycl...Comparison.aspx

bi se strinjala z vsem kar so napisal, edin primerjave šporetnosti s Speed Triplom, razen če so ga v zadnjih letih tako pokvaril, men se je zdel dosti dosti bolj sposoben športne vožnje čez ovinke, tale pa ne.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem spluvala, sem kar nekaj stvari tudi pohvalilain u bistvu, je bil tale vesoljček v teh dveh mesecih najbolj vožen motor pri bajti, še na zadnjem zicu sem bila ene dvakrat, in daleč od tega da bi bil slab, ni pa niti blizu besedi športen, to je bilo vse kar sem hotela povedat.

Kaj čmo, za it na morje na kafe, se z veseljem vsedem na skoraj karkoli z dvema kolesoma in motorjem, in ugotavljam, da je za vožnjo pa CPPju brez vložkov "dejmo mal pognat čez ovinke" vse relativno solidno. Ko se pa začnemo pogovarjat o ostri in športni vožnji sem pa žal zelo zahteven uporabnik. In če sem iskrena, sem (brez predhodnjih kakršnihkoli informacij o tem motociklu) nekako pričakovala, da bo bližje kakemu Speed Triple-u kot ER-6, in sem bila zato malo razočarana, ker se mi je zdelo vzmetenje še rang slabše kot na rižota nakedih, česar tudi zelo všečno ostre zavore niso mogle pokompenzirat. Za začetnika ali nekoga, ki se rad vozi umirjeno, bo idealen.Če mi bi dali za nagrado-tako kot je bilo prvotno predvideno- S1000RR mislim, da ne bi nič pljuvala, je pa res, da se v tem primeru ne bi pustila vozit na zadnjem zicu :grrr

Ampak si vidla da govorim o f800S ?? Zadnja nihajka je popolnoma druga že za začetek. Povratnih informacij iz prvega konca ni zaradi tega ker je pozicija sedenja taka da ni na riti namesto vsaj malo na rokah ;) Pozicija sedenja je pri f800S popolnoma drugačna. Tudi motorja sta narejena za popolnoma drugačnega uporabnika in verjetno posledično tudi drugače nastavljena in se drugače obnašata :smoke:

Za svoj segment je motor presneto dober športnik. Že ST s katerim sem naredil tudi nekaj km je druga zgodba. VFR je boljši potovalnik a po ovinkih nima šans. Če že ti primerjaš z verzijo R naj tega primerjam z kawasakijem z750. To je šele kramp za športno vožnjo :BUA: Tudi kakšen krog sem že naredil z ninjo 636, pa par sezon sem imel CBR 600,....itd

Saj bom nekega dne res prišel do grobnika, pa naredil kakšen posnetek in ga nalimal semle :OK: S časom se pa glede na moč motorja in dejstvo da bom prvič na dirkališču res ne bom mogu hvalit. Ampak kot sem reku na koncu se mi gre za občutek in ne za absolutni čas.

Ves čas se vozim v družbi GSX-ov, Kawasakijev in Hond pa še nikoli nisem prišel do trenutka da bi me kdo čakal niti da bi vozil tako na meji da bi se počutil negotovega in da z motorjem delam nekaj za kar ni narejen in se ne počuti suvereno. Po drugi strani pa sem naredil v enem dnevu tudi preko 700km brez večjih težav ;) Pa recimo z istim motorjem lansko leto dosegel naslov prvaka v spretnostni vožnji nad 750cc, se pravi mu tudi okretnost ni tuja :OK:

ZA MENE (povdarek na za mene) je ta motor vse v enem. Okreten motor za kratke razdalje, igriv na zaprtih ovinikih (teža z polnim rezervarjem 204kg in zelo nizko težišče), soliden potovalnik (dokler sem še mlad grem z njim kamor hočem) za povrh vsega pa še smešno poceni za vzdrževanje :kva1:

Edino kar se res ne vozim veliko v dvoje. Tam pa če si naložen pač odpade prehitevanje v škarje in podobno ker je treba motor priganjati ali pa ima preprosto premalo moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp

Težave ki jih omenjaš so se pojavljale pri začetnih letnikih 06 in 07. Potem so bile odpravljene, vsaj tiste bolj pomembne.

Ni čist res. Bmw je z upgradi odpravil posledico (škrtanje v mašini, ki ni več slišno) na račun spremembe lastnosti motorja, ni pa odpravil vzroka.Mnenja so deljena, jaz se z mojo izkušnjo pridružujem tistim, ki pravijo, da je problem delal pretog jermenski prenos, zato so športno direktno sprednjo jermenico zamenjal z neko blažilsko pogruntavščino (ve pa tko samo BMW, kaj jih je natančno zezalo). Prej je motor neposredno odločno potegnil ( S style), po tem je pred vsakim pospeškom blago zamudil (motor je na karkterju S izgubil vso identiteto). Menim, da so zato izgubili tudi trg za ta motor: če se voziš kot turist s S, je pa ja vseeno če vzameš rajš ST, je bolj udoben po položaju voznika. Vse kasnejše izpeljanke F serije so na vergici. Če je to normalno za GS, pa teorija pade na R - s tako zadnjo nihajko, kot jo je imel S bi bil "erotično" privlačen za voznice med nagci tega razreda, tudi za 1000€ več bi se prodajal, punce ne bi ble umazane z mazanjem verige,... Motorček je bil sicer odličen, bi bil še v garaži, če ... Tako pa se po tej izkušnji bojim nakupa karkoli, kar nosi kratice BMW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni čist res. Bmw je z upgradi odpravil posledico (škrtanje v mašini, ki ni več slišno) na račun spremembe lastnosti motorja, ni pa odpravil vzroka.Mnenja so deljena, jaz se z mojo izkušnjo pridružujem tistim, ki pravijo, da je problem delal pretog jermenski prenos, zato so športno direktno sprednjo jermenico zamenjal z neko blažilsko pogruntavščino (ve pa tko samo BMW, kaj jih je natančno zezalo). Prej je motor neposredno odločno potegnil ( S style), po tem je pred vsakim pospeškom blago zamudil (motor je na karkterju S izgubil vso identiteto). Menim, da so zato izgubili tudi trg za ta motor: če se voziš kot turist s S, je pa ja vseeno če vzameš rajš ST, je bolj udoben po položaju voznika. Vse kasnejše izpeljanke F serije so na vergici. Če je to normalno za GS, pa teorija pade na R - s tako zadnjo nihajko, kot jo je imel S bi bil "erotično" privlačen za voznice med nagci tega razreda, tudi za 1000€ več bi se prodajal, punce ne bi ble umazane z mazanjem verige,... Motorček je bil sicer odličen, bi bil še v garaži, če ... Tako pa se po tej izkušnji bojim nakupa karkoli, kar nosi kratice BMW.

Mogoče si pa imel smolo in si slabo trefil. Nekateri so z njim naredili veliko kilometrov brez težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nekateri ampak večina. Avtoval, ki je eden večjih serviserjev za BMW motorje je menda vse skupaj menjal le eno "problematično" zadnjo pesto in ležaje in še to na motorju ne-SLO porekla. Tudi na servisu zna povedat, da se vozijo motorčki z veliko km na servis in se naredi le osnovni servis in gasa naprej :OK:

Moj jih ima 64.000km, kolega jih ima nekje podobno na ST-ju,....lastniki telih motorčkov delajo kar nadpovprečno kilometrov in velika večina brez večjih težav :smoke: Na mojem je bil do sedaj delan 3x osnovni servis ki je cca 90€, 3x večji servis ki je cca 200€, menjan jermen 300€, previta tuljava 100€ (cca nisem 100%) in verjetno ene 3x ploščice ki so komplet manj kot 100€.

In poraba pod 5L, kaj lepšega si že težko lahko želiš :OK:

Motorji še zdaleč niso tako slabi, ampak ker sem rad individualc se mi še bolj dopade da je motor redek :OK: V taki barvi, z AC podaljškom in tako poliman je tako unikat, da ni dileme kdo se pelje po cesti.

Popravljeno . Popravil Andrej777
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nekateri ampak večina. Avtoval, ki je eden večjih serviserjev za BMW motorje je menda vse skupaj menjal le eno "problematično" zadnjo pesto in ležaje in še to na motorju ne-SLO porekla. Tudi na servisu zna povedat, da se vozijo motorčki z veliko km na servis in se naredi le osnovni servis in gasa naprej :OK:

lepo, da si zadovoljen. @Zweizylinder je mu pa sranje kakršnega je pač mu..... in vse kar je napisov (ok, za njegov bivši bmw) drži....

upam, da vam ga bo uspelo toliko sprovocirati, da vam napiše svoje 'uh-ah in sploh dobre izkušnje z našim takratnim uvoznikom/pooblaščenim serviserjem....

a, ja, mojstr @andrej777...... kupu ga je pri nas.... novga...... (čeprow... 'ne slo' poreklo? matr, a ni po defoltu bmw.... nemc?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW (in tudi vse ostale znamke) že dolgo ni več nemc ampak iz vseh vetrov. :BUA: ne-SLO poreklo sem pa (kot si pravilno predvideval) mislil da je bil motor iz tujine in ni dvakrat za rečt da ne s kakšnimi čarobnimi kilometri na števcu in z neznano servisno zgodovino.

Saj včasih se tut kakšna ženska skur*a po domače povedano pa ne boš zaradi tega začel za tipi gledat :grim Na napake ni imun pa noben proizvajalec predvsem pa ne pri popolnoma novih modelih kar je bil f800. Pa moj je tisti kritični prvi letnik pa še vedno veselo dela (tok-tok ...trkam)

Moj bo pri meni še dve sezoni, takrat bo imel 80-90.000km pa bomo vidl kaj bo takrat. Sam kaj ko že zdaj vidm da ga ne bom mogu prodat če ga ne bom šenkal in ga bom verjetno še naprej vozu, ko bom kupil kaj novega pa tega samo zapeljal v garažo in pustil tam :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Se meni samo zdi al so tej motorji vedno drazji? Gledal sem par strani nazaj in sem videl da so se 2 leti stari motorji prodajali po 4500eur pa še ta ki ga je en uporabnik omenu verjetno ni bil najcenejši. Zdej sem gledal skoraj 4 leta star f800s z malo km za 5700eur al pa skoraj 5 let star z 16.000 km za 4.500? Nov pa je bil baje v akciji 7000eur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se meni samo zdi al so tej motorji vedno drazji? Gledal sem par strani nazaj in sem videl da so se 2 leti stari motorji prodajali po 4500eur pa še ta ki ga je en uporabnik omenu verjetno ni bil najcenejši. Zdej sem gledal skoraj 4 leta star f800s z malo km za 5700eur al pa skoraj 5 let star z 16.000 km za 4.500? Nov pa je bil baje v akciji 7000eur

Lahko,da je stal pred 5-timi leti ! ! 7 K in to kot praviš v akciji in brez vsakršne opreme ! jaz sem letos ženinega F- 800 - ST z veliko dodatne opreme (pot.računalnik,ABS,led z. luč,led žmigavci,metalk barva,fabriško znižan na 76 cm,gretje ročk,stranski kovčki), plačal neto 10700€ brez popusta na gotovino bi stal 11500€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Da še jaz malo pokomentiram tale motorček....

Od začetka letošnje sezone si lastim S-a, zaenkrat zelo zelo zadovoljen z njim. Uporaben je za daljše turice, ker drža ni tako agresivna kot na kakih SS-ih in RR-ih. Priznam, da sem se na začetku malo "bal", ali bo zmogel tudi kakšen ovinek ali dva bolj športne vožnje a je bil strah popolnoma odveč. Moči je za npr. pri pospeševanju iz ovinka dovolj, da se ti ob tem zariše širok nasmeh na obrazu. Zahvaljajujoč konstantnemu navoru je ta občutek super tudi v primeru pospeševanja z nižjih obratov. Motor je zlahka vodljiv, tudi ob skrajnih nagibih v ovinku daje zanesljiv občutek. Je pa res, da se mi je ob agresivni vožni skozi ovinke s kolenom na asfaltu včasih zgodilo, da je stopalka prijela po tleh (ima namontiran neki vijak). Posledica je bil precej grd zvok, ker je zelo motoeče s stališča koncantracije in potencialno nevarno pri vožnji skozi ovinek...

Rešitev: športni nožniki, ki na spodnji strani nimajo privitega vijaka in so na zunanji strani precej stanjšani:

http://www.motorcycle-luggage-shop.com/Touratech/51041__BMW_F_800_ST_Foot_pegs_levers/9415__Sport_foot_pegs_titanium_coloured_BMW_F800R_F800S_F800ST_K1200R_K1200R_Sport_K1200S_K1300R_K1300S_R1200R.html

Po tem ni bilo več težav, užitek v malo bolj športni vožnji zagotovljen! :grrr Definitivno pa ni to dirkalni motor za na pisto v smislu SSov in RRov, popolnoma pa upraviči svojo oznako enega S-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni vsi ljubitelji F800S....

Motor je resnično prava kombinacija športnega, potovalnega in varčnega motocikla...

Če morda koga zanima prodam model F800 S, kupljen v Sloveniji z vsemi dokumenti, redno servisiran z vso možno dodatno opremo...

(ABS, potovalni računalnik, gretje ročk, alarm, stabilizator, originalna kovčka z nosilcem)

Motor je deloval ves čas brezhibno in o nekaterih težavah za katere se govori ni bilo ne duha ne sluha...

Je povsem konkurenčen vsem VFR 800, CBF 1000 i.t.d., kar je za razumno uporabo BMW-jaša povsem dovolj, le peljati se je treba znat...:)))

Edino barva je polmat črna(homologirana), ker originalna res ni....

Če morda koga zanima me lahko kontaktira na mail: topxgear@gmail.com

lepe praznike vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Danes sem imel priložnost testirat F800GT. Testni je bil opremljen z vso opermo. Relacija testa:Grosuplj-LJ-Kčevje-Dvor-Žuženberk-Ivančna gorica-in po AC v Grosuplje. Po dobrih 100 km lahko vtisnem tole. Motor zvezno vleče brez tresljajev že od 2000rpm/min, tako da zanikam izjavo italjanskih novinarjev glede vibracij. Tudi na AC pri hitrejšem tempu jih ni..ali pa sem jst tako smotan, da jih nisem občutil. 

 

Glede motorja, zavor, menjalnika in vetrne zaščite nimam pripomb (slednja odlično opravlja svojo nalogo).

 

Položaj sedenja z najvišnjim konfortnim sedežem mi zelo ustreza in bi lahko prevozil ure in ure brez postankov (ne glede na to, da imam nadpovprečno dolge noge). Po domače lahko se vozim od pumpe do pumpe brez postankov.

 

Armaturka: lepo pregledna...tudi LCD zaslonček ne glede na to ali sije sonce v njega ali ne.

 

Pri 60km/h v šesti se motor vrti na 2000rpm/min, pri 50km/h pa pri cca.1750rpm/min....malo se pritožuje, vendar je pogojno uporabna za vožnjo skozi naselja. Na AC pa se pri 130 km/h vrti na 4500 rpm/h. Ko pa želiš hitrega tempa...pa motor pokaže vso ico takoj po 5500rpm/min. Pri moji testni vožnji je bila poraba 4,2litra / 100km vožnji. Verjetno na daljših turah bi lahko še kakšen deci manj popil. Pri priganjanju (nad 5000 obratov)....se pa povprečna poraba takoj dvigne preko 5 litrov, kar pri  15 litrski kapaciteti rezervarja, si lahko bolj pogosti obiskovalec bencinskih servisov.

 

ESA....hm..tu pa imam malo mešane občutke. Nikakor nisem dobil optimalne nastavitve. Sport mi je bila pretrda, kar mi je lepo pokazal pri neravninah, ko se je motor kot čingum. Konfort, je v redu tam do enih 100km/h..potem je vse kot en čingum. Tako da sem imel ves čas na Normal, samo tisti čingum efekt se ga je občasno občutilo. Verjetno bi moral malo prednapetost popravit, samo bi moral imet malo več časa (morda kako uro več) in bi naštimal si za moje potrebe.

 

To je to.

Popravljeno . Popravil Schultz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

vem za enega akrapoviča, ki ga prodaja kolega. je komplet s krivinami, prevoženih nekaj manj kot 3.000 km, s papirji za homologacijo, cena 400€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Danes sprobal f800ST, letnik 2008. Glede na to da teče prestavljanje na mojem ducatiju kot po maslu, nisem navajen kakšnega posebnega napora vložiti v prestavljanje, mi je bilo čudno, ko je bilo kar precej močno potrebno pritisniti na stopalko, da sem prešaltal nazaj iz 3. v 2.prestavo, drugače ni šlo.. Je to normalno, je vzrok mogoče obraba in verjetno večje število dejanskih prevoženih kilometrih od tistih na števcu - 19000:) gre se pa za ta motor:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7514953

servisne seveda nima...:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa sem še jaz postal lastnik F800s izvedbe. Mislim da je bil to super nakup, zelo malo km, 1.lastnik, bolj ali manj vsa oprema, cenovno ok. Ne vem če je bilo govora o servisiranju bmwja na teh 17.straneh, pa me zanima kateri servis mi priporočate v LJ?

Če ima kdo viška ali ne rabi, kupim nosilce za top case in kovček

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa sem še jaz postal lastnik F800s izvedbe. Mislim da je bil to super nakup, zelo malo km, 1.lastnik, bolj ali manj vsa oprema, cenovno ok. Ne vem če je bilo govora o servisiranju bmwja na teh 17.straneh, pa me zanima kateri servis mi priporočate v LJ?

Če ima kdo viška ali ne rabi, kupim nosilce za top case in kovček

 

sem ravnokar pisal v drugo temo o BMW servisih. KLIK

 

Sicer so tudi čez Avtoval pripombe ampak jaz sem zadovoljen. In ko plačaš servis pod 100€ na 10.000km se res vprašaš zakaj bi šel kam drugam kot na pooblaščenca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sprobal f800ST, letnik 2008. Glede na to da teče prestavljanje na mojem ducatiju kot po maslu, nisem navajen kakšnega posebnega napora vložiti v prestavljanje, mi je bilo čudno, ko je bilo kar precej močno potrebno pritisniti na stopalko, da sem prešaltal nazaj iz 3. v 2.prestavo, drugače ni šlo.. Je to normalno, je vzrok mogoče obraba in verjetno večje število dejanskih prevoženih kilometrih od tistih na števcu - 19000:) gre se pa za ta motor:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7514953

servisne seveda nima... :)

Ali se dajo km zanesljivo preverit na BMW servisu? Jaz sem zelo alergičen na kilometre, ki se končajo z 9-ko... Kot da bi gledal cene iz trgovin, ko te skušajo prepričat, da je zadeva za eno cifro cenejša....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se dajo km zanesljivo preverit na BMW servisu? Jaz sem zelo alergičen na kilometre, ki se končajo z 9-ko... Kot da bi gledal cene iz trgovin, ko te skušajo prepričat, da je zadeva za eno cifro cenejša....

Če je delal redne servise se kilometri dajo preverit še sploh, če ti da zraven še račune sicer pa greš na servis kjer je bil motor servisiran tam vodijo evidenco in ti dajo podatke o prevoženimi kilometri !  Celo ko greš z motorjem na tehnični pregled zadnje čase zapišejo kilometre !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!