Skoči na vsebino

Formula 1 2005


Priporočene objave

Objavljeno

Sej če pa mal drugače pogledamo na to da bo Ferrari prpelu nov avto mal kasnej na sceno pa lahk vidmo to tut kot prednost, saj bo Ferrari mal naštuderu kako stojijo druge ekipe pa mogoče bo tud mal povohunil kako so se znajdle druge ekipe ob teh novih pravilih in tko bo na sceno pršu "popoln" avto!

In čeprov se zna zgodit da bodo Ferrarijevci na taprvih dirkah zgubil se bo po moje prvenstvo začelo šele ko Ferrari prpelje nov avto!

Waiting for 6. March B)

Objavljeno

Me zanima, če kdo ve kje se da dobit vpogled sprememb pravil v F1 za leto 2005, seveda za primerjavo prejšnih let!

Nej bi neka pravila sprejel nazaj in nekatera vkinli! Sam te špekulacije sm sam slišu in nikjer vidu, pisano črno na belem!

lp

Objavljeno

Formula ena za 1MRD $

Predsednik Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) Max Mosley je skupini Grand Prix World Championship (GPWC) oziroma moštvom, ki tekmujejo na velikih nagradah, predlagal, naj odkupijo 75 odstokov delnic formule 1. Po njegovem mnenju bi morali zanje odšteti približno milijardo dolarjev.

Na ta način pa bi svoje grožnje o ustanovitvi lastnega tekmovanja lahko spremenili v nakup že obstoječega.

"Čeprav se sliši veliko, pa izračun pove, da bi se jim investicija povrnila v štirih ali petih letih. Vsak od proizvajalcev bi si lahko dobesedno kupil formulo 1 za 200 milijonov dolarjev," je v pogovoru za časnik Focus povedal Mosley.

Po mnenju predsednika FIA bi bila to najboljša rešitev dolgotrajnega spora med skupino GPWC in "velikim šefom" formule 1 Berniejem Ecclestonom. Ta ima v lasti 25 odstokov, preostalih 75 pa tri banke. V skupni GPWC, ki z ustanovitvijo lastnega tekmovanja grozi zaradi premajhnega vpliva na delitev dobička v formuli 1, so avtomobilski proizvajalci Mercedes, BMW, Renault, Honda in Toyota. Med ustanovitelji je bil tudi Fiat oziroma Ferrari, vendar so se pred mesecem pri italijankem moštvu odločili, da sprejmejo novi sporazum concorde, veljaven do leta 2012. Ta sporazum ureja odnose med FIA, moštvi v formuli 1 in njenim vodjem Berniejem Ecclestonom ter določa delitev denarne pogače v krovnem avtomobilističnem športu, s to potezo pa je Ferrari precej zamajal namene o bližnji ustanovitvi tekmovanja, konkurenčnega formuli 1.

Vir: telemach

Objavljeno
...žalost bo pa samo če bo nehu navijat za Schumacherja B)

ain't gonna happen. :grrr

Objavljeno

najbolj osnovno o spremembah v letošnji sezoni (v angleščini, seveda):

A raft of sporting and technical changes have been made to the 2005 Formula One world championship which gets underway in Melbourne on Sunday. The following is a summary of the main changes to watch out for:

Qualifying

The new qualifying format sees two sessions taking place on separate days and the grid decided by aggregate times. The first single-lap qualifying session will take place on the Saturday afternoon and will run in reverse order of the results of the previous race. The second session will take place on Sunday morning, which is also race day, and the running order will be the reverse of the first session. The times from both sessions will be aggregated to determine the grid.

Tyres

During Friday practice drivers can use two different dry tyre compounds and, prior to Saturday practice, they must choose one compound for the rest of the weekend. Three sets of the chosen tyres will be allocated: one set for Saturday practice, one for qualifying and the race and the third as a reserve set in case of punctures. No tyre changes can be made during the race except for a puncture or damage, and refuelling is not permitted while such a change is made. If the race director decides the track is wet, extreme or wet- weather tyres may be used.

Engines

An engine must last for two races and a failure prior to qualifying will result in a 10 place grid demotion penalty. If an engine change is required between qualifying and the race, the driver will have to start from the back of the grid.

Chassis

Changes made are aimed at cutting downforce. Alterations in aerodynamics have led to rear wing being brought forward while front wing has been raised.

Objavljeno

Na prizorišče prve dirke svetovnega prvenstva Formule 1, je danes prispel tudi 7-kratni sv. prvak, Michael Schumacher.

V Republiki San Marino je bil Šumaher deležen še enega od številnih priznanj, ki jih je v svoji karieri dobil: pošta San Marina se je namreč odločila, da Schumacherja ovekoveči na poštnih znamkah. Na znamkah bo poleg obraza tekmovalca tudi rdeči dirkalnik - Ferrari, vrednost znamke s Schumacherjem pa bo 0,45 evra.

Pošta San Marina bo skupaj izdala kar šest različnih znamk z vozniki formule ena, naklada pa znaša 624.000 kosov.

Pošta bo izdala tudi znamke z likom Nikija Laude in Juana Manuela Fangie. Za Schumacherja pa bo to prvič, da je upodobljen na znamki. Poteza San Marina niti ni tako presenetljiva, saj ima na svojem ozemlju vsako leto dirko za VN, hkrati pa je Schumacher častni konzul te države.

Objavljeno
http://www.f1magazin.com/default.asp?rb=1&id=7218

No glih šokiran nisem.  :BUA:

Evo, še en zagrizen nasprotnik Ferrarija :D (Sej na koncu bo pa itaq spet Šumaher vsega kriv, kot vedno :BUA: ).

Sam kukr se men zdi da edin Ferrari takrat ni podpisu oz. hotu sprejet teh pravil.

In kot je nekdo že napisu, zakaj bi se držal teh omejitev, če niso podpisniki? Že takat so javno povedali, da se teh pravil ne bodo držali...

Sicer pa je za moje pojme, samo 50 testnih km teden pred dirko totalno bedno. Tolk jih jest nardim, ko grem u Kamnik in nazaj :S Ali drugače: če je steza dolga recimo max 4 kilometre, je to dobrih 13 krogov. A se v trinajstih krogih sploh da kaj stestirati??? Pomoje se še motor dobro ne ogreje.

Ferrariju dam prou, da ni podpisnik teh pravil, jih podpiram, da so testirali na svoji lastni stezi, če pa bojo kaznovani, bojo pač kaznovani. Moti me edin, ker pol folk ne govori o Ferrariju temveč o tem, da je Šumaher za en kurc.

Objavljeno

Jap še en zagrizen nasprotnik Ferarija. :SS

Če so taka pravila, so taka pravila. Sej Renault, pa Mclaren pa Williams tut niso bli podpisniki pravil, da se jim spremenijo dimenzije gum. Kaznovani so bli pa vseen.

Pa jest tut nism podpisnik novega ZVCP. Kaznovan bom pa vseen.

Sam Ferari itak ne bo nč kaznovan, ker je pač Ferari.

Objavljeno
Sam Ferari itak ne bo nč kaznovan, ker je pač Ferari.

se strinjam!

Objavljeno
Jap še en zagrizen nasprotnik Ferarija.  :SS

Če so taka pravila, so taka pravila. Sej Renault, pa Mclaren pa Williams tut niso bli podpisniki pravil, da se jim spremenijo dimenzije gum. Kaznovani so bli pa vseen.

Pa jest tut nism podpisnik novega ZVCP. Kaznovan bom pa vseen.

Sam Ferari itak ne bo nč kaznovan, ker je pač Ferari.

Ne govorit o pravilih, ce to niso in delat zmede. Obstaja samo dogovor 9. mostev, (bres Ferrarija) ki samoinicjativno omejuje testiranje. Se mi ne da tipkat pa bom kopiral nekoga z drugega foruma. :nono:

2.3.2005 | (193.77.106.103)

donP (193.77.129.56) potem se pa kar pozanimaj pa nehaj kokodakati,ker se smešiš!!!!!!Gentlemans agreement,ki je bil predlagan nekje konec januarja začetek februarja NI v pravilniku FIA ker ga niso podprla vsa moštva in je ostal le predlog.sicer je pa ta dogovor omejeval testiranja na 30 dni med sezono in ne na število kilometrov pred dirkaškim vikendom!!!!!ferari se s tem (30 dni testiranj)ni strinjal je pa predlagal da bi omejili število testnih kilometrov(zdi se mi da na 15 000km) ki jih moštva naberejo med sezono.Omejitve testiranj pred drikaškim vikendom obstajajo v f1 že kar precej let sicer ne vem natančno kdaj so jih uvedli,vem pa da so obstajale omejitve že pred letom 1998!Torej je to pravilo v pravilniku FIA,če se ti da poišči ta pravilnik in celega preberi,da boš videl,da si se motil!Za tiste z motnjo v razvoju naj povzamem: gentlemanski dogovor bil predlagan zaradi omejitev stroškov in sicer je splošno omejeval testiranja med sezono na 30 dni.ferari se s tem ni strinjal zato ni bil sprejet. Ločiti moraš to dvoje,sicer je res podobno in gre za isto stvar a pri enem se omejuje število kilometrov pred drikaškim vikendom,pri drugem pa za omejitev vseh testiranj med sezono! kokokodajs,donP

Objavljeno (popravljeno)

Zanimivo !!!!

Ralf Schumacher je izjavil, da nima Michael pravih možnosti za zmago v Melbeurnu... krivdo pripisuje predvsem Bridgestovnovim gumam... Izjavil je celo:" Če lahko tukaj zmaga Michael, lahko tudi jaz "....

Napoveduje tudi, da si bosta prvo in drugo mesto razdelila McLarnova dirkača...

Popravljeno . Popravil IBA
Objavljeno

In seveda kolikokrat je Ralf tam že zmagal :grrr

Objavljeno

Hehehe...kaj temu Ralfu na pamet pade :lol1:

Enači sebe v Toyoti(če se ne motim :? )s Šumijem v Ferrariju :lol:

Objavljeno

Ferrari ni edini proti....

Jutri se bo vedelo, ali bo moštvo Minardi le nastopilo na dirki ali ne. Zanimivo pa je to, da Ferrari ni edini, ki nasprotuje da bi Minardi štartal z lanskim dirkalnikom. Proti je tudi na novo ustanovljeno moštvo Redbulla. Kot so povedali, se strinjajo s Ferrarijem, saj so pravila pravila. "Za nas bi bilo najslabše, če bi prvo dirko končali na devetem mestu in bi nam prve točke odvzel prav Minardi,'' pravi športni šef Red Bulla Christian Horner.

Minardi je tako vse bolj oddaljen od nastopa v Melbournu, kar pa je škoda, saj to malo moštvo itak ne more konkurirati nikomur....

Bomo videli...

Objavljeno

Evo za tiste, ki še ne veste.... 2.prosti trening

P. No Driver Team - Engine Tyres Times Ave/Gaps

1. 35 DE LA ROSA McLaren Mercedes M 1'25"376 223.609 Km/h

2. 9 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'25"676 + 0'00"300

3. 8 HEIDFELD Williams BMW M 1'25"940 + 0'00"564

4. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'26"081 + 0'00"705

5. 10 MONTOYA McLaren Mercedes M 1'26"227 + 0'00"851

6. 12 MASSA Sauber Petronas M 1'26"357 + 0'00"981

7. 5 ALONSO Renault M 1'26"562 + 0'01"186

8. 3 BUTTON BAR Honda M 1'26"611 + 0'01"235

9. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'26"639 + 0'01"263

10. 6 FISICHELLA Renault M 1'26"667 + 0'01"291

11. 38 ZONTA Toyota M 1'26"808 + 0'01"432

12. 14 COULTHARD RedBull Cosworth M 1'27"017 + 0'01"641

13. 17 R.SCHUMACHER Toyota M 1'27"162 + 0'01"786

14. 16 TRULLI Toyota M 1'27"195 + 0'01"819

15. 7 WEBBER Williams BMW M 1'27"329 + 0'01"953

16. 11 VILLENEUVE Sauber Petronas M 1'27"513 + 0'02"137

17. 15 KLIEN RedBull Cosworth M 1'27"544 + 0'02"168

18. 4 SATO BAR Honda M 1'27"891 + 0'02"515

19. 19 KARTHIKEYAN Jordan Toyota B 1'28"168 + 0'02"792

20. 39 DOORNBOS Jordan Toyota B 1'28"620 + 0'03"244

21. 37 LIUZZI RedBull Cosworth M 1'28"926 + 0'03"550

22. 18 MONTEIRO Jordan Toyota B 1'29"671 + 0'04"295

--------------------------------------------------------------------------------

Unofficial

Objavljeno

Boldrik spet libedari.... :doze:

Objavljeno

McLaren/Mercedes kaže zobe... :OK:

Se že kaže, kako bo potekala letošnja sezona!! :yea1:

Objavljeno
McLaren/Mercedes kaže zobe... :OK:

Se že kaže, kako bo potekala letošnja sezona!! :yea1:

Ne hvali dneva pred nočjo

Objavljeno
McLaren/Mercedes kaže zobe... :OK:

Se že kaže, kako bo potekala letošnja sezona!! :yea1:

SAMO DA MU NE BO FERRARI (ŽE SPET) RAZBIL TEH KRASNIH ZOBKOV!!! :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno
SAMO DA MU NE BO FERRARI (ŽE SPET) RAZBIL TEH KRASNIH ZOBKOV!!! :lol1:  :lol1:  :lol1:

samo nemo opazuj in se čudi... :grim

Objavljeno

...ponovnemu uspehu rdečih. :grim :grim

Objavljeno
samo nemo opazuj in se čudi... :grim

Lahko ti je jasno, da je De la Rosa le testni voznik. Se pravi, do 1. uradnega treninga prav vsi še skrivajo svoje adute.

Sta pa Redbull in Ferrari le dovolila Minardiju da nastopi na dirki pojavile so se pa težave pri komisarjih, saj so jim le-ti prepovedali nastop na treningu.

Nato pa je višje sodišče države Victorije moštvu Minardi dovolilo sodelovanje na sobotnih treningih in kvalifikacijah z lanskimi dirkalniki. Na dodatnem zaslišanju, ki bo v soboto ob 14 uri, bo prisotna tudi FIA, odločali pa se bodo, če Minardi lahko s takšnimi dirkalniki nastopi tudi na dirki.

Kaos, ki ga že nekaj časa ni bilo :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!