Skoči na vsebino

Formula 1 2005


Jure007

Priporočene objave

čeprou sem sam zelo negotovega mnenja glede tiste situacije, ki bi jo lahko razglabljali leta in leta.

Kot je bilo rečeno, brezveze spet znova o tem razglabljat, ker mnenja ne bodo NIKOLI usklajena! Nima smisla!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Irvinovo razmišljanje o Alonsu in Raikkonenu:

"The guy's awesome. When the pressure's on, he doesn't seem to make mistakes like Michael does. He's the new king," the BBC report Irvine as saying. "Kimi Raikkonen's up there as well. The guard is changing, and I think it's about time because Michael is the most boring world champion ever."

in razmišljanje E.Irvina o "jajcih" pri M.Schumacherju:

Never one to hide behind his words, Irvine believes that Schumacher should have had a go at passing Alonso for the lead in the San Marino Grand Prix.

As it was Schumacher shadowed Alonso across the line in what was a thrilling Grand Prix. For Irvine, Schumacher would have tried a pass three years ago, but not today.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma če bi biu Šumi pameten bi po lanski sezoni, ko je bil še oh in sploh naj naj dirkač na svetu, lepo obesit formulo na klin pa uživat v pokoju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Irvinovo razmišljanje o Alonsu in Raikkonenu:

"The guy's awesome. When the pressure's on, he doesn't seem to make mistakes like Michael does. He's the new king," the BBC report Irvine as saying. "Kimi Raikkonen's up there as well. The guard is changing, and I think it's about time because Michael is the most boring world champion ever."

in razmišljanje E.Irvina o "jajcih" pri M.Schumacherju:

Never one to hide behind his words, Irvine believes that Schumacher should have had a go at passing Alonso for the lead in the San Marino Grand Prix.

As it was Schumacher shadowed Alonso across the line in what was a thrilling Grand Prix. For Irvine, Schumacher would have tried a pass three years ago, but not today.

Kdo je že Irvine? :hmm: :hmm: Get the point?!

Šumaherju še dolgo ne bo noben segu niti do gležnjev. Kamoli Montoya. <_<

V bistvu je pa tole preseravanje okol tega brez veze. Se vid po rezultatih kdo kam spada... :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo je že Irvine? :hmm:  :hmm: Get the point?!

Šumaherju še dolgo ne bo noben segu niti do gležnjev. Kamoli Montoya. <_<

V bistvu je pa tole preseravanje okol tega brez veze. Se vid po rezultatih kdo kam spada... :fredy:

s takšnim kompletom, kot so ga v prejšnjih letih imeli pri Ferrariju bi lahko zmagoval "skoraj" vsak...

kot sem že velikokrat povedal "S POLNO RITJO JE LAHKO SRAT"!!!

se pa letos vidi kam kdo spada, ko je avto malo slabši...

mislim pa, da ima Montoya vse možnosti, da se tem rezultatom približa!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motoya se mi tudi zdi preveč umirjen in me je v F1 malo razočaral... Spremljal sem ga že v F3000 (ko še je bla in je evrosport imel super reportaže) tam je razstural... pol je šel v CART in je američanom pokazal kak se vozi :OK: :OK: :OK: Andreti in companja je po prvih zmagah Motoye pametovala, češ "na uličnih dirkah lahko zmaguje, bomo vidli kak bo na ovalih"

No pol je Montoya pokazal kak se drsi skozi ovinke na ovalu (sem prav užival :OK: ) pol so ameri pametovali "dosti si upa pubec, bomo vidli kak bo, ko bo prišel na superoval... No pol jim je tudi pokazal kak se tam pelje :OK: Najbolj pa jih je deklasiral na eni dežni dirki po enem letališču (ne spomnim se mesta) ko je na krog vozil 4 sekunde hitreje od konkurence........ :OK:

V glavnem, ko sem izvedel za prestop v F1 sem si rekel "končno en pravi fajter, ki bo mešal štrene v F1 ..... No zgodovina v F1 pa je tak bolj poznana.... Moje mnenje je, da se je preveč umiril.... in upam da se bo enkrat (čim prej) vrnil....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. s takšnim kompletom, kot so ga v prejšnjih letih imeli pri Ferrariju bi lahko zmagoval "skoraj" vsak...

kot sem že velikokrat povedal "S POLNO RITJO JE LAHKO SRAT"!!!

2. se pa letos vidi kam kdo spada, ko je avto malo slabši...

1. Za preporod Ferarija je "kriv" Šumaher, Brawn in Todt. Brez Šumaherja ne bi bilo nič.

2. Letos se vidi? Glej moštvene soborce, pa se zamisli. Kje je Barrichelo? Nowhere!

Pa še zate malo bolj boleča: Kje je Montoya proti Raikkonenu?! KIMI GA JE POVOZIL NA CELI ČRTI!!!! B) Toliko o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljši je mercedes, ki mu skoraj na vsaki dirki kaj crkne :devil: Se vid da uporabljajo win 98 na njihovih računalnikih za telemetrijo :devil: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trenutno je edini, ki ima JAJCA sigurno J.P.Montoya!

:lol1:

in kaj bi tu moral D.Hill naredit!?!

kaj pa drugi naredijo? Nabrž brezglavo prehitijo za vsako ceno!?

Kar se taktike tiče, so pri Ferrariju še zmer št. 1!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljši je mercedes, ki mu skoraj na vsaki dirki kaj crkne  :devil: Se vid da uporabljajo win 98 na njihovih računalnikih za telemetrijo  :devil:  :naughty:

na zadnji dirki mu ni nč crknil so sam zmagal!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem že velikokrat povedal "S POLNO RITJO JE LAHKO SRAT"!!!

Povedu si že, sam glede tega niti sam sebe ne razumeš. Vsem je jasno, da je s polno ritjo lahko srat, zakaj pa mislš, da potemtakem letos zmaguje Alonso? Ker imajo najboljši komplet trenutno. Seveda, s polno ritjo je komot srat, ampak ko imaš polhno rit, je treba to izkoristit.

Miha jo je, Barrichello očitno ne - Ferrari (2000-2004)

Mika jo je, David je očitno ni - McLaren (1998-1999)

Ferdo jo trenutno dobro izkorišča, Fiziko jo očitno ne.

Miha jo je 5 let izkoriščal lepo, medtem, ko je leta 2000 Hakkinen povsem popustil, ko ga je Šumaher na koncu leta v Suzuki dokončno dotolkel, pa McLaren takrat še zdaleč ni bil najslabši avto, bil je bistveno boljši, kot se danes kaže McLaren. Potem so prišli najzmoglivejši BMW, z Montoyo na čelu, pa zopet nihče ni izkoristil potencialov, da bi končno dotolkel Ferrari in Nemca.

Letos je Ferrari popustil, to pa najlepše izkorišča Fernando Alonso. Zakaj pa tega ne izkoristi Montoya?? Pa za takega prvaka ga imaš :hmm: Raj hvali Alonsa, Montoyo bomo pa takrat, ko bo, razen tistih 4ih zmag, pokazal še kaj več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povedu si že, sam glede tega niti sam sebe ne razumeš. Vsem je jasno, da je s polno ritjo lahko srat, zakaj pa mislš, da potemtakem letos zmaguje Alonso? Ker imajo najboljši komplet trenutno. Seveda, s polno ritjo je komot srat, ampak ko imaš polhno rit, je treba to izkoristit.

Miha jo je, Barrichello očitno ne - Ferrari (2000-2004)

Mika jo je, David je očitno ni - McLaren (1998-1999)

Ferdo jo trenutno dobro izkorišča, Fiziko jo očitno ne.

Miha jo je 5 let izkoriščal lepo, medtem, ko je leta 2000 Hakkinen povsem popustil, ko ga je Šumaher na koncu leta v Suzuki dokončno dotolkel, pa McLaren takrat še zdaleč ni bil najslabši avto, bil je bistveno boljši, kot se danes kaže McLaren. Potem so prišli najzmoglivejši BMW, z Montoyo na čelu, pa zopet nihče ni izkoristil  potencialov, da bi končno dotolkel Ferrari in Nemca.

Letos je Ferrari popustil, to pa najlepše izkorišča Fernando Alonso. Zakaj pa tega ne izkoristi Montoya?? Pa za takega prvaka ga imaš  :hmm:  Raj hvali Alonsa, Montoyo bomo pa takrat, ko bo, razen tistih 4ih zmag, pokazal še kaj več.

vsi vemo da barikelo ni smel prehitet mihata!barikelu zmer crkne mihatu ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DTM - Hakkinen wins at Spa

Mika Hakkinen's first DTM victory

Mika's first win since the US Grand Prix of 2001

Mika Hakkinen won the third round of the 2005 DTM at Spa- Francorchamps, Belgium and scored his maiden victory in the DTM. Starting from pole position, he won after 24 laps with 4.2sec ahead of Mattias Ekstrom in the Audi A4 DTM.

"I'm very happy about this victory," said Hakkinen. "The entire team did a perfect job to make this success possible and the whole weekend couldn't have been any better. I was a bit cautious at the start to avoid wheel spin, afterwards the car ran very well and I set the fastest lap of the race. This victory was the culmination of a fantastic week after our daughter was born on Thursday and I achieved my first DTM pole position yesterday."

Jean Alesi (AMG-Mercedes) ended up fourth behind Tom Kristensen (Audi A4 DTM). With eighth place, Gary Paffett (DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes) maintained the overall lead in the drivers' ranking with 19 points. Hakkinen, Alesi and Ekstrom are second overall with 17 points each.

Hakkinen started from his first pole position in the DTM, but lost the lead to Ekstrom on the run the La Source hairpin. Hakkinen was second after the opening lap and subsequently reduced the gap from two to 1.4sec. When Ekstrom pitted on lap 10 (8.7sec) Mika took the lead.

Mika came in one lap later. His team sent him out again after only 4.5sec so that Mika rejoined the race immediately ahead of Ekstrom. The Swede tried to pass him into Eau Rouge, however, the double Formula One World Champion maintained his position. Hakkinen made his second pit stop on lap 17 (5.2sec) without losing the lead. After 24 laps he crossed the finish line to win his first DTM race.

Alesi passed Christian Abt (Audi A4 DTM) on lap four entering the Bus Stop chicane and improved to fifth. The Frenchman made his pit stops on laps 12 (4.7sec) and 18 (4.6sec). Alesi came home fourth. Schneider moved up from 12th to seventh at the start and pitted on laps six (7.2sec) and 18 (5.0sec) respectively.

He had an exciting battle with Laurent Aiello (Opel Vectra GTS V8) which ended on the penultimate lap, when they had a coming-together. Schneider and Aiello touched at Eau Rouge and Schneider hit the tyre barrier heavily. He escaped unhurt.

Gary Paffett (DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes) received a drive- through penalty after a fight with Pierre Kaffer (Audi A4 DTM) in which both cars had a coming-together. He ended up eighth. His fellow Englishman Jamie Green (Salzgitter AMG-Mercedes) retired on lap 20 due to a damaged left front tyre.

E.A.

Source Mercedes

hakkinen-dtm_141004_220x156.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fant še zmer obvlada!

Sam nima pa jajc da bi pršu v formulo Alonsotu mešat štrene :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izjava F.Briatoreja o M.Schumacherju za nemški časopis Bunte:

"I admire his successes - I celebrated his first world title with him 11 years ago in Benetton - but he's too old," Briatore said in remarks to German magazine Bunte to appear on Thursday. "Last season, while Michael was driving from victory to victory, I didn't have the impression that he was enjoying himself.

pa še prav ima... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da se bliža čas, ko se bo kmalu oz. v parih letih poslovil od tekmovanj, pa je Šumaher še nekje v samem vrhu:

In sicer: zavarovalniški strokovnjaki ocenjujejo, da so njegove roke vredne, reci in piši, 14 milionov €! Pred njim je le brazilski nogometaš Adrian, ki ima meniskus zavarovan za 15 MIO €, na tretjem mestu pa je že šampion na dveh kolesih, Valentino Rossi, ki ima zapestje zavarovano za 13MIO €.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Monaku bo moštvo McLaren Mercedes praznovalo lepo obletnico. Pravzaprav bodo praznovali najbolj Mclarnovi proizvajalci motorjev, saj bo Mercedes na VN Monaka nastopil na svoji 200. dirki v F1.

Prvič se je Mercedes na dirki F1 pojavil pred 50. leti, ko so se podali na dirke s svojim avtomobilom in takoj začeli zmagovati. Kmalu pa je Mercedes zagrnila tragedija in sicer leta 1955 ko se je na dirki v Le Mansu smrtno ponesrečil njihov dirkač Pierre Levegh, ko je istočasno z njim umrlo še 80 gledalcev. Nato se je Mercedes iz dirk formule ena umaknil. Nazaj so prišli šele po 39. letih in sicer je bilo to leto 1994. Pa vendar je bil Mercedes že prej nekako nazaj, saj so opremljali moštvo Petra Sauberja, a se je motor takrat imenoval Ilmor. Zanimivost je ta, da bi Mercedes že lahko zabeležil 200. dirko, a ker se je leta 1994 Karl Wendlinger prav v Monaku hudo ponesrečil, se je moštvo Sauberja takrat odločilo, da na dirki ne bodo nastopili. In tako bo št. 200 osvojena - prav v Monaku!

Mercedes je v dosedanjih nastopih zabeležil 12 dirk z lastnim dirkalnikom, 15 z moštvom Sauber, kar 172 pa z moštvom McLaren, kjer so doživeli tudi največje uspehe.

Od dosedanjih 199 dirk je Mercedes opravil 12 dirk z lastnim dirkalnikom, 15 z moštvom Sauber in večino, 172 dirk, pa v kooperaciji z moštvom McLaren. Čestitamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo kej ve kaj se je leta 1955 zgodil da je poleg dirkača Mercedeza umrlo še 80 gledalcev :eek: :eek: :eek:

Matr to pa je tragedija v športu :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!