netopir1930 Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 J.P.Montoya :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pirrulz Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 J.P.Montoya :worship: ← Mokre sanje? :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DDEAN1 Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 Tale testiranja so dobra predvsem za polnjenje časopisov in natolcevanja po raznih forumih. Pravi odraz napredka posamezne ekipe se ponavadi pokaže na prvi evropski dirki. (24.4- Imola) Res pa je da bo letos zanimiva predvsem vsaka druga dirka. Zaradi tega pravila imajo prednost predvsem moštva ki so imela v sezoni 2004 najmanj tehničnih okvar. To pa vsi vemo kaj pomeni. (Če ti zadnje tri dirke eksplodira motor moraš vložiti zelo veliko truda da ti motor zdrži eno dirko, kaj šele dve) lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matic Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 Rezultati testiranja: ........ M. Schumacher naredil 125 krogov in ni mogel premagati Williams BMW-a... :BUA: ← Viudiš, NAPAKA (tvoja). Šumi, ne, da ni mogep remagati Wiliamsa, delal je na čisto drugem področju. Ali ne vidiš, da je naredil 125 krogov in se turistično peljal, Wiliams je pa končal pri nekaj več kot 30 krogih. To samo kaže na vzdržljivost enih in drugih. Drugače je pa prvi dan Šumi pokazal kako se pelje, nato pa je začel v miru testirati.. No, še boste imeli eno dolgočasno leto, MI PA ZOPET ENO VESELO, hahaha. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pirrulz Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 :grupni: :010 :010 :010 :beer2: :beer2: :beer1: :010 :beer1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IBA Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 Matic maš popolnoma prav.... na testiranjih delajo vse drugo, kot pa se podijo za najhitrejšimi časi... razen v primeru ko rabijo kaki plus pri sponzorjih... Moramo pa razumet, da ljudje, ki Schumija narisanega ne morejo videt, morajo imet nekaj za tolažbo in upanje umre zadnje - pravijo... takim je valda vsak zaostanek nemca v veliko veselje.... Upam pa da mu bojo letos bolj dihali za ovratnik !!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
netopir1930 Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 Viudiš, NAPAKA (tvoja). Šumi, ne, da ni mogep remagati Wiliamsa, delal je na čisto drugem področju. Ali ne vidiš, da je naredil 125 krogov in se turistično peljal, Wiliams je pa končal pri nekaj več kot 30 krogih. To samo kaže na vzdržljivost enih in drugih. Drugače je pa prvi dan Šumi pokazal kako se pelje, nato pa je začel v miru testirati.. No, še boste imeli eno dolgočasno leto, MI PA ZOPET ENO VESELO, hahaha. ← kar tolaži se... očitno si bil zraven in točno veš kaj je kdo testiral!?! a si mogoče njihov Ferrarijev pomočnik, ki skrbi, da je Schumacherjeva kahla vedno prazna?? :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
netopir1930 Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 današnje testiranje: Barcelona - 13:00 CET 20/01/2005 1. Olivier Panis - Toyota – 1:17.019 - 48 laps 2. David Coulthard - Red Bull – 1:17.089 - 36 laps 3. Jarno Trulli - Toyota – 1:17.335 - 43 laps 4. Rubens Barrichello - Ferrari – 1:18.083 - 30 laps 5. Nick Heidfeld - Williams BMW – 1:18.145 - 9 laps 6. Christian Klien - Red Bull – 1:18.208 - 47 laps 7. Ralf Schumacher - Toyota – 1:18.804 - 25 laps. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 Mogoče je pa Šumi kaj novega experimenteru pa stvar mogoče ni bla glih najboljša rešitev in zato počasnejši krogi,mogoče je testiral vzdržljivost,mogoče... :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 (popravljeno) ..zanimivo bo zdej s temi kompleti koles, k bojo mogl šparat. Loh da je Miha gume testeru... lahko pa novo mašino, ker bo mogla 2 derke zdržat. 125 krogov je razdalja blizu 2h derk...(čeprav naj bi ferrari mel nov avto šele za vn španije, ampak pr njih se nč neve kdaj kej probavajo..) :OK: :OK: Popravljeno Januar 20, 2005. Popravil Jacque Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno Januar 20, 2005 Avtor Deli Objavljeno Januar 20, 2005 Se Zeltweg poslavlja? :hmm: :? V sredo je Red Bull, ki je mimogrede lastnik dirkališča, na tiskovni konferenci povedal, da zaključuje 700 milijonov evrov vreden projekt, ki ga je podjetje vložilo v obnovitev dirkališča, ki je ostalo brez dirk F1. Razlog, da se je RedBull umaknil, so okoljevarstveniki, ki so se nenehno pritoževali, da dirkanje v okolici Zeltwega pomeni veliko obremenitev za okolje. Olje na ogenj so prilili tudi okoliški kmetje, ki jim gledalci dirk poteptajo travnike, pa čeprav kmetje za to od zveze dobijo povrnjeno škodo oz. odškodnine. Slišati je bilo tudi izjave kmetov, češ da krave zaradi strahu ne dajejo mleka :hmm: Red Bull je še sporočil, da bodo razmislili o alternativah, da pa so zelo razočarani, saj je bil projekt zasnovan tudi v sinergiji z lokalno skupnostjo, ki bi od dogajanj na Spielbergu imela nedvomno velike koristi. Pozitivno pa je to, da so po vsem Zeltwegu potekala tudi zborovanja v podporo izgradnji in posodobitvi dirkališča, saj bi dirke temu mestecu prinesle velik vir dohodka. Red Bull se iz Zeltwega tako aktivno umika (lastništvo ustaja) te dni in za sabo pušča »razdejanje«, saj je Spielberg, nekoč mogočno dirkališče, ki so ga uporabljali tudi številni Slovenci tako za svoje treninge kot tudi za dirke državnega prvestva... Podobno, kot se je to pred leti zgodilo pri nas, je tudi v Avstriji dirkanje postalo žrtev neumne politike. Kaj bo (če sploh še kadar bo) z dirkališčem, na žalost ostaja samo slepo ugibanje :cry: PS: Na sliki so lepo vidni ostanki ciljne ravnice... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jacque Objavljeno Januar 20, 2005 Deli Objavljeno Januar 20, 2005 Debili. :BUA: isto k pr ns... Avtomotošport je nezaželen... Pol je pa po cestah veselo :o Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
netopir1930 Objavljeno Januar 21, 2005 Deli Objavljeno Januar 21, 2005 Še testiranja: Valencia - 20/01/2005 1. Alex Wurz - McLaren Mercedes - 1'09"506 - 142 laps 2. Franck Montagny - Renault - 1'11"178 - 157 laps 3. Jenson Button - BAR Honda - 1'11"267 - 125 laps 4. Takuma Sato - BAR Honda - 1'11"396 - 131 laps 5. Fernando Alonso - Renault - 1'11"463 - 55 laps 6. Jacques Villeneuve - Sauber Petronas - 1'12"298 - 107 laps Barcelona - 20/01/20 1. David Coulthard - Red Bull - 1'16"134 - 64 laps 2. Antonio Pizzonia - Williams BMW - 1'16"230 - 44 laps 3. Nick Heidfeld - Williams BMW - 1'16"954 - 44 laps 4. Olivier Panis - Toyota - 1'17"019 - 103 laps 5. Christian Klien - Red Bull - 1'17"035 - 76 laps 6. Jarno Trulli - Toyota - 1'17"335 - 77 laps 7. Rubens Barrichello - Ferrari - 1'17"400 - 56 laps 8. Ralf Schumacher - Toyota - 1'17"884 - 71 laps Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pirrulz Objavljeno Januar 21, 2005 Deli Objavljeno Januar 21, 2005 David Coulthard :wacko: :slap: :wacko: :SS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 21, 2005 Deli Objavljeno Januar 21, 2005 No Schumy se je nadirku in natestiru zdej pa v polni pripravljenosti čakajo na marec :yes: :D ...mogoče se pa ne uvršča več med prvih 10 :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fabo Objavljeno Januar 21, 2005 Deli Objavljeno Januar 21, 2005 Debili. :BUA: isto k pr ns... Avtomotošport je nezaželen... Pol je pa po cestah veselo :o ← Mater za fuzbal se pa najde podpora..... :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
spidy Objavljeno Januar 21, 2005 Deli Objavljeno Januar 21, 2005 Ne me jebat! Tile jodlarji so čist mimo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno Januar 23, 2005 Avtor Deli Objavljeno Januar 23, 2005 Shema Zeltega.... nekoč, nekoč in nikoli več :fight2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bassko Objavljeno Januar 23, 2005 Deli Objavljeno Januar 23, 2005 Tega dirkališča je pa res škoda! :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Januar 24, 2005 Deli Objavljeno Januar 24, 2005 Velika zmaga za zdraharje :SS po moje jim bo še hudo žal :fight2: :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
netopir1930 Objavljeno Januar 24, 2005 Deli Objavljeno Januar 24, 2005 novi Mc Laren/Mercedes MP4-20... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno Januar 24, 2005 Avtor Deli Objavljeno Januar 24, 2005 Jordan prodan... Novico, ki jo je potrdil tudi Eddie Jordan smo potihem vsi pričakovali. No in tako se je zgodilo: obubožano moštvo je Eddie Jordan prodal družbi Midland. Moštvo bo letos še nastopalo pod imenom Jordan, ki bo vozilo toyotine motorje. Eddie Jordan se tako poslavlja iz mesta šefa moštva in prevzema vlogo komercialnega direktorja, šef moštva pa bo tako postal Alex Shnaider. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
flero Objavljeno Januar 25, 2005 Deli Objavljeno Januar 25, 2005 (popravljeno) ...srebrna puscica v akciji... :alien1: lp flero Popravljeno Januar 25, 2005. Popravil flero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
flero Objavljeno Januar 25, 2005 Deli Objavljeno Januar 25, 2005 Honda No.1 :devil: Tehnični podatki dirkalnika BAR Honda 007 - James Bond edition .) Šasija: kompozit (karbonska vlakna, satovje) Vzmetenje: vzvojni drogovi, torzijske vzmeti Blažilniki: Showa Platišča: BBS, magnezij Širina prednjih platišč: 312 mm Širina zadnjih platišč: 340 mm Pnevmatike: Michelin Zavore: Alcon (zračno hlajeni karbonski diski, čeljusti s po šestimi bati) Volan: karbon Sedež: Dirkaču prilagojen karbonski sedež Varnost: šesttočkovni varnostni pas, HANS sistem Posoda za gorivo: ATL-ova celica iz kevlarja in gume Prostornina posode za gorivo: 150 litrov Prenos: polavtomatski sedemstopenjski menjalnik Sklopka: karbonske lamele Dimenzije: Medosna razdalja: 3140mm Skupna dolžina: 4675mm Višina: 950mm Širina: 1800mm Motor: Honda RA005E Prostornina: 3000 cm3 Kot med valji: 90 stopinj Maksimalna moč: več kot 900 KM Maksimalni vrtljaji: več kot 18.500 na minuto Število ventilov: 4 na valj, pnevmatsko krmiljeni Vbrizg: Honda PGM-FI Vžig: Honda PGM-IG Rori: Akrapovic :grim lp flero Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pirrulz Objavljeno Januar 25, 2005 Deli Objavljeno Januar 25, 2005 In? Kaj zdaj hočeš s tem povedat? Da so že svetovni prvaki al kaj? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se