Jure007 Objavljeno Januar 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Ja dele se že ene par let vsako leto Ferrarijevci smehljamo :lol: :D ← Točn tko, že neki let prhajamo na svoj račun, upam da bomo tut letos, čeprou se lahko kar naenkrat vse obrne.... No ja, pa dokler je Miha pr Ferrariju, bomo No.1 :OK:
Jure007 Objavljeno Januar 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Williams ima tudi drugega dirkača! Drugi voznik tega moštva je končno znan: to je Nemec Nick Heidfeld, ki je tako tudi uradno postal moštveni kolega Marka Webber-a. Antonio Pizzonia ki mu tako ostane "le" funkcija testnega voznika, se je odločil, da ne bo ostal pri Williamsu. Kot je sam rekel, bo svojo srečo poizkusil pri Jordanu, kjer se mimogrede že dogajajo korenite spremembe, saj novi lastnik moštva že na veliko odpušča nekatere inženirje, med drugim je odšel tudi tehnični šef Mark Smith, ki je v moštvo prišel šele pred nekaj tedni iz Renaulta. Če Pizzonia ne bo dobil mesta v Jordanu, bo kariero nadaljeval v Ameriki. Velike zasluge, da je Heidfeld sedež dobil, pripisujejo BMW-ju, saj je to bavarsko podjetje močno podpiralo Nemca. Manj zadovoljni so pri Petrobrasu, saj je to brazilsko podjetje sponzor Williamsu, ki pa ni najbolj navdušen, da v moštvu ne bo Pizzonie s tem pa tudi ne dovolj izkušenega testnega voznika, ki bi v primeru poškodbe enega ali drugega voznika, le-tega usspešno nadomestil.
Jacque Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 (popravljeno) smehljamo, krohotamo...fino se mamo, jebiga... pa še posebej, ko se vsako leto pred sezono vsi penijo, kako bodo pa letos ZIHER oni na koncu zmagovalci...pol pa sledi že videna zgodba,hehehe :OK: ← sej enkrat bojo pa sigurn mel prou...(beri:nič ni večno :yes: ), pol bojo pa govoril: a smo vam rekl! :lol1: Popravljeno Januar 31, 2005. Popravil Jacque
<=YaMaHa=> Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Ah ja...ko bo Ferrarijevo vladanje v F1 minilo-sej smo še mladi,bomo mogoče še mi to dožvel :D
pirrulz Objavljeno Februar 1, 2005 Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 hja to je pač življenjski krog. enkrat si gori, drugič doli. :hmm: in jaz upam da bomo čimbolj dolgo še gori, ker je prav fino gledat vse ostale faušljivce, kako se penijo. :grim Kmalu bodo šli še indijanske plese za dež plesat, samo da bi Ferrari zgubil. Aja pozabil sem - v dežju je Michael še veliko boljši od vseh kot na suhem. :kva2: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
IBA Objavljeno Februar 1, 2005 Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 (popravljeno) Samo A1 grand prix ga pa kar žge.... za 5 sec so popravili rekord proge v Dubaju to bo še zanimivo več Tukaj sicer to nima veze s F1 ampak so pa hitrejši :eek: Še nekaj podatkov motor: 3.4 moč: cca 520 km teža pripravljen za dirko: 600 kg Popravljeno Februar 1, 2005. Popravil IBA
Jure007 Objavljeno Februar 1, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 Karthikeyan prvi Indijec v zgodovini za volanom F1 Narain Karthikeyan piše zgodovino Indije in F1, saj je prvi Indijec, ki se mu je kdajkoli uspelo prebiti v formulo 1. "8-letni Narain je tako dobil priložnost v ekipi poslavljajočega Eddia Jordana, dobil pa je ponudbo prvega voznika v ekipi!!! Narain je že leta 2003 prejel ponudbo iz Minardija, a mu za nastop ni uspelo zbrati dovolj denarja. :OK:
Jure007 Objavljeno Februar 1, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 1, 2005 Max Mosley s predlogi.... Max Mosley je znova prišel ven z zanimivimi predlogi.... Prepričan je (kot že tolikokrat poprej) da bi s tem F1 postala bolj zanimiva. O čem se gre: Mosley je predlagal, da bi z dirkalnikov sneli prednje in zadnje krilce, pneumatike pa bi znova bile "slick" :hmm: Kaj niso pneumatike s profilom dali, da bi F1 upočasnili? Max pa res ne ve, kaj bi rad :) Mosley predlaga tudi, da bi dirkalnike zaustavljale standardne zavore, brez ojačevanja. Če bi se moštva s predlogom strinjala, bi takšno formulo 1 lahko gledali že leta 2008 ali pa celo prej.
Jacque Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Pa kaj ta Max misl, da bo to zdej tekmovanje avijonov!? Če bi krilca stran uzel bi blo pol to tekmovanje pilotov... :slap: ..brezme bojo pal loh na odpad hodil iskat :lol1: Bedarija te spremembe, res ne vejo kaj bi radi... zmer man gledalcev?
klimbra Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Najbolš,da začnejo formulo oblikovat kot lojtrnike(vozovi za spravilo lesa).....pa kovinska kolesa,pa naj jih dirkači po krogih rinejo.
Erik Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Pa sej res morjo neki narest da bo bolj zanimivo gledat :yes:
Jure007 Objavljeno Februar 2, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Najboljš da prpelejo nazaj formule iz 70. let.... Turbo motorji, ročni menjalniki, nič elektronike,... :D
Jacque Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Najboljš da prpelejo nazaj formule iz 70. let.... Turbo motorji, ročni menjalniki, nič elektronike,... :D ← to bi pa blo neki :OK: F1 kot se šika!
pirrulz Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Juriš, pravim jaz, juriš! :grim
IBA Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Po moje bi bilo najboljše da bi dirkališča širili, tak da bi bilo prostora za dva dirkalnika na "idealni liniji" ( pol bi, tak kot motoristi, žgali drug ob drugem) Malezija se mi zdi je kar široka in je tam vedno kar nekaj prehitevanj...
BONO Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Danes sta bila na testiranju Schumi in Rubens za 2 sekundi na krog počasnejša od Raikonena. Ali so ta rdeči v težavah? Ali pa gre za staro foro "zavarivanje protivnika"? Kljub vsemu se mi zdita 2 sekundi kar veliko!
netopir1930 Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Danes sta bila na testiranju Schumi in Rubens za 2 sekundi na krog počasnejša od Raikonena. Ali so ta rdeči v težavah? Ali pa gre za staro foro "zavarivanje protivnika"? Kljub vsemu se mi zdita 2 sekundi kar veliko! ← ja res je... Valencia - 03/02/2005 1. Kimi Raikkonen - McLaren Mercedes MP4/20 - 1'08"998 - 95 laps 2. Alex Wurz - McLaren Mercedes MP4/19B - 1'09"949 - 109 laps 3. Jarno Trulli - Toyota TF105 - 1'10"192 - 90 laps 4. Fernando Alonso - Renault R25 - 1'10"309 - 54 laps 5. Takuma Sato - BAR Honda 007 - 1'10"465 - 126 laps 6. Giancarlo Fisichella - Renault R25 - 1'10"501 - 67 laps 7. Nick Heidfeld - Williams BMW FW27 - 1'10"506 - 96 laps 8. Michael Schumacher - Ferrari F2004 - 1'10"875 - 43 laps 9. Mark Webber - Williams BMW FW27 - 1'11"123 - 58 laps 10. Rubens Barrichello - Ferrari F2004M - 1'11"131 - 44 laps 11. Jenson Button - BAR Honda 007 - 1'11"564 - 112 laps 12. Ralf Schumacher - Toyota TF105 - 1'11"573 - 48 laps 13. James Rossiter - BAR Honda 006 - 1'12"676 - 24 laps 14. Adam Carroll - BAR Honda 006 - 1'13"968 - 37 laps
netopir1930 Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Kimi je bil z novim Mc Larnom MP4/20 skoraj sekundo hitrejši kot Wurz z MP4/19B, torej modificiranim lanskim modelom!! :OK:
matic Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Kako težko že to poslušam , da morajo narediti nekaj , DA BO BOLJ ZANIMIVO ! Pa kaj hudiča ni tanimivo? A, to, da kje Šumi skoz prvi. Pa saj bodo tudi drugi enkrat prehiteli Ferarri. Najbolj neumno se mi zdi, da bodo vse iz avtomobilov pograli dol, DA BO BOLJ ZANIMIVO. Sranje ! S tem bo čedaklje manj. Kar pa se tiče časo v, bi pa jaz rekel takole. Trenutni časi ne pomenijo nič, grem stavit, da bodo naslednji času Ferarrija boljši, samo tapravi časi bodo pa vidni v zadnjem tednu testiranj.
Furioso Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Kar pa se tiče časov, bi pa jaz rekel takole. Trenutni časi ne pomenijo nič, grem stavit, da bodo naslednji času Ferarrija boljši, samo tapravi časi bodo pa vidni v zadnjem tednu testiranj. ← When the flag drops, the bullshit stops... O:-)
<=YaMaHa=> Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Najboljš da prpelejo nazaj formule iz 70. let.... Turbo motorji, ročni menjalniki, nič elektronike,... :D ← za zanimivost predlagam TURBINE V F1 :yea1:
Jure007 Objavljeno Februar 4, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 Svetovni prvak znova na vrhu! V Valencii z lanskim ferrarijem je Schumacher naštel kar 121 krogov, v najhitrejšem pa je zabeležil čas 1'10"209. Rubens Barrichello je s hibridnim dirkalnikom F2004M za njim zaostal slabe pol sekunde, med oba ferrarija pa se je vrinil Jenson Button. Na stezi sta bila še Williams in Toyota. Valencia, petek: 1. Michael Schumacher Ferrari F2004 1'10"209 121 krogov 2. Jenson Button BAR Honda 007 1'10"599 120 krogov 3. Rubens Barrichello Ferrari F2004M 1'10"681 100 krogov 4. Nick Heidfeld Williams BMW FW27 1'10"748 90 krogov 5. Jarno Trulli Toyota TF105 1'10"814 100 krogov 6. Mark Webber Williams BMW FW27 1'11"049 89 krogov 7. Ralf Schumacher Toyota TF105 1'11"635 88 krogov 8. Ricardo Zonta Toyota TF104B 1'11"841 13 krogov 9. Enrique Bernoldi BAR Honda 007 1'12"298 70 krogov 10. Adam Carroll BAR Honda 006 1'12"588 24 krogov 11. James Rossiter BAR Honda 006 1'13"112 53 krogov Še zanimivost: Kot vemo, bo na prvi letošnji dirki za veliko nagrado Avstralije moštvo Ferrari štartalo s predelanim lanskim dirkalnikom. Michael Schumacher seveda cilja na sam vrh: ''Ni razloga, da v Avstralijo ne bi šli po zmago in enako velja za ostale dirke,'' pravi Schumacher, ki pa vendarle ostaja malce previden: ''Bomo videli, konkurenca je vsekakor močna. V Avstraliji nam je v preteklih letih šlo dobro, več težav smo imeli na naslednjih dirkah.'' V lanski sezoni prav velikih težav Schumacher sicer ni imel, saj je prvič bil premagan šele na šesti dirki v Monaku.
BONO Objavljeno Februar 4, 2005 Opozori Objavljeno Februar 4, 2005 V Valencii z lanskim ferrarijem je Schumacher naštel kar 121 krogov, v najhitrejšem pa je zabeležil čas 1'10"209. Ja ampak je bil še vedno za več kot sekundo počasnejši od najboljšega časa Raikonena. Se pa strinjam s tem, da bomo šele v Australiji videli pravo razmerje sil, pa še to pomoje šele na koncu dirke, ker bodo na treningih vsi šparali gume in še bolj mašine. Zna biti kar zanimivo. :OK:
netopir1930 Objavljeno Februar 6, 2005 Opozori Objavljeno Februar 6, 2005 Mika Hakkinen bo v letošnji sezoni vozil Mercedes C-class v nemški DTM seriji...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se