Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Jacky

Priporočene objave

Si pomislil kaj na Transalpko? Kolega jo je imel kar precej let, visok 190 cm, pa mu ni bila majhna. Prepotoval, oziroma prevozil pa ogrooomne kilometre brez okvar. Poraba, kot skuterček.

Se pa da tudi z ER-5 dokaj udobno potovati, tudi v dvoje. SF jo je kar dobro izkoristil, ERiko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem pomislil, in pogledal tudi ampak nasploh mi teli enduro potovalci niso prou všeč ker se bom itak vozil po dobrih cestah u moldavijo ne bom lazil(če pa bom, pa kupim drug motor :D )Tako da bo najprej er5 potem pa kakšna cbf ali pa bandit bomo videli.

lp

Popravljeno . Popravil molotov
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem pogleda za kle 500 pa ima malo preveliko porabo 6-7l to pa ni dobro. pomoje da bo kr er5 ali pa cbf-ka

Za ER5 poloklep ne obstaja, kolikor jaz vem.. No lahko pa se tudi motim. Drugače pa bi ti tudi jaz predlagal, da pogledaš za čim večjim/močnejšim, ER5 je bicikl :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ER5 poloklep ne obstaja, kolikor jaz vem.. No lahko pa se tudi motim. Drugače pa bi ti tudi jaz predlagal, da pogledaš za čim večjim/močnejšim, ER5 je bicikl :)

er 5 je rers bicil. ampak zabaven. tiščiš do ploha, in voziš :D

@molotov: z er5 se da pridet povsod, zna bit pa tud mal stresno, ker je moped res majhen in tud pospeški so skromni. če ga zelo naložiš, omenjal si 3 kufre, znaš imet tudi probleme z zadnjimi amortizerji. moped ima tudi zelo osnovne zavore. en disk in boben. Z obremenitvijo in dolgimi spusti to ni dobra kombinacija. Če me spomin ne vara, ima er5 tudi relativno kratko življensko dobo verige in napenjalcev za pogon odmičnih gredi. to bi blo dobro prebrat kak users manual, ali mogoče pobarat koga ki ve več o temu.

Vem pa da za dobrega tisočaka in pol na trgu ni neke divje izbire.

obremenjevat se s porabo motorja, se mi zdi zgrešeno. če na leto zvoziš IMHO precej bogatih 15 000 km in je poraba liter večja, je to čez celo sezono 150-160€. je pa to zgolj moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

er 5 je rers bicil. ampak zabaven. tiščiš do ploha, in voziš :D

@molotov: z er5 se da pridet povsod, zna bit pa tud mal stresno, ker je moped res majhen in tud pospeški so skromni. če ga zelo naložiš, omenjal si 3 kufre, znaš imet tudi probleme z zadnjimi amortizerji. moped ima tudi zelo osnovne zavore. en disk in boben. Z obremenitvijo in dolgimi spusti to ni dobra kombinacija. Če me spomin ne vara, ima er5 tudi relativno kratko življensko dobo verige in napenjalcev za pogon odmičnih gredi. to bi blo dobro prebrat kak users manual, ali mogoče pobarat koga ki ve več o temu.

Vem pa da za dobrega tisočaka in pol na trgu ni neke divje izbire.

obremenjevat se s porabo motorja, se mi zdi zgrešeno. če na leto zvoziš IMHO precej bogatih 15 000 km in je poraba liter večja, je to čez celo sezono 150-160€. je pa to zgolj moje mnenje.

Se popolnoma strinjam. Je zabaven in se da enostavno vozit, vendar jaz ne bi z njim delal neke daljše ture, sploh ne brez vetrne zaščite.

Za tvojo višino bi raje priporočal kaj večjega: Hondo CBF, Suzuki Bandita ali Kawasakija ZR7. Vsi se dajo za soliden denar dobiti tudi v S izvedbi. Kar pa se tiče vožnje pa je proti ER5 velika kar razlika.

Kot je že nekdo omenil, imaš na voljo veliko modelov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ni problemov pri ER5 za potovat. Tudi sam sem imel ER5 s tremi kovčki in sicer z Givi Maxio 50 l. in dvema Givi malima kovčkoma, pa se je zeloooo dobro obneslo, celo lahko rečem da je bil najbolj uporaben motor kar sem jih imel. Nesmiselno je dajat gor šipo, saj ti samo bobni po čeladi zaradi zračnih tokov. Če se daleč voziš imaš itak pred sabo tank torbo, kar naredi vožnjo veliko prijetnejšo, saj se lahko malo nasloniš... :whistle:

Na dolge vožnje sem se vozil tudi za približno 4 litre porabe, pa nisem bil najpočasnejši...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje da res ne bom delal nekih xxxxx km tur. šel bom pa na par dnevne sej SF naj bi celo potoval v dvoje tako da ni panike. jaz bom potoval sam in bom verjetno kakšno vrečo na zadnji sedež pa topcase in to je to. priporočate mi cbf in bandit... sem še začetnik tako da mislim da bo kawasaki boljši že zaradi majhnosti, okretnosti, vzdrževanja...čez kakšno leto pa presedlam na "večje" motorje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa za slabše ceste ER5 veliko boljši od ostalih "konkurentov". (nima konkurence po uporabnosti) Z njim se da zaradi ozkih gum odlično vozit po zelo slabih terenih. Če povem, da sem z njim prilezel na vrh Sv. Nikole (Hvarski Triglav), seveda s sopotnico zadaj. Seveda z gumami širine 160 na take podvige lahko kar pozabite... :whistle:

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa za slabše ceste ER5 veliko boljši od ostalih "konkurentov". (nima konkurence po uporabnosti) Z njim se da zaradi ozkih gum odlično vozit po zelo slabih terenih. Če povem, da sem z njim prilezel na vrh Sv. Nikole (Hvarski Triglav), seveda s sopotnico zadaj. Seveda z gumami širine 160 na take podvige lahko kar pozabite... :whistle:

R-5 in "slaba cesta" stem se pa res nemorem strinjat,ko se samo spomnim kako mi je na R-5 levi zadnji feder po travniku letel. :whistle:

Ps: amortizer se je odlomil navrhu pri ušesu za kontra matico,nato pa počasi domov z MONO desnim amortizerje in omejitvijo max 30 Km/h ca 15 km.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali bi slučajno kdo vedel kje se da dobiti poloklep za er5 pa koliko stane pa kakšne slike

lp

Britanska firma powerbronze dela oklepe in pol oklepe, tudi za er 5. Obstaja jih cela serija, nekateri so prav lepi. Vse podatke, vključno s slikami, najdeš na tej strani: http://www.powerbronze.co.uk

Seveda boš moral gledati pod kategorijo "fairings".

Sicer pa lahko "šipice" (kar seveda ni isto kot (pol)oklep) dobiš pri Giviju, Puiggu in najbrž še kje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Novi števci so bli včasih 1500 mark če so mel še kazalec za gorivo, se pa vse kar se tiče števcev dobi po kosih... Plastike so tri ena nosilna bele barve, ena črna in kromiran pokrov... Vse se dobi posebaj, tudi deli inštrumentov...

Kupuješ slučajno enega modre barve z avtoneta? :naughty:

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim vas za pomoč. A se je že komu zgodilo na ER5, da mu je med vožnjo ugasnil motor? Vozim normalno, 90-100, in se mi naekrat vžejo lučke na armaturki in motor crkne-med samo vožnjo. Poskusil sem ga vžat vendar je obrnil do polovice potem pa konc, sploh zavirglou ni. Sprašujem zato, ker niti približno ne vem kako naj se lotim (akumulator,kabli, svečke, če je iskra seveda najprej, kaj pa pol, mogoče cinšpula, .) Lepo prosim za kakšen nasvet če je kdo že to doživu.

L.p. RUKI :worship:

Nikakor ne pogruntamo napake. Zamenjal sm svečke, ki so bile sicer nove maja. Motor sedaj vžge v prvo ampak čutiš da mu mal moči manjka. Iskra pa je "polovična" glede na kolegovo(ima er5) se že na oko vidi da je švoh. A ma kdo kakšno idejo kaj bi blo, ker ima iskro švoh na obeh cilindih tako da mislim da cinšpule niso, ker običajno gre ena ne pa obe naenkrat. Kako se preveri napetost reglerja če je to mogoče,.. kakšna pomoč če kdo ve. A kdo ve če se da navitje obnovit in kje, če je slučajno to..?

Aja pa še nekaj a se ketnca odmične sliši ko je slaba? Kolk stane cca?

Mater pa glih zadnje sončne žarke zamujam.... :headbang: :headbang: :headbang:

Ful hvala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakor ne pogruntamo napake. Zamenjal sm svečke, ki so bile sicer nove maja. Motor sedaj vžge v prvo ampak čutiš da mu mal moči manjka. Iskra pa je "polovična" glede na kolegovo(ima er5) se že na oko vidi da je švoh. A ma kdo kakšno idejo kaj bi blo, ker ima iskro švoh na obeh cilindih tako da mislim da cinšpule niso, ker običajno gre ena ne pa obe naenkrat. Kako se preveri napetost reglerja če je to mogoče,.. kakšna pomoč če kdo ve. A kdo ve če se da navitje obnovit in kje, če je slučajno to..?

Aja pa še nekaj a se ketnca odmične sliši ko je slaba? Kolk stane cca?

Mater pa glih zadnje sončne žarke zamujam.... :headbang: :headbang: :headbang:

Ful hvala?

Daj poglej nisem več siguren mislim,pa da ima samo eno vžigalno tuljavo z dvemi izhodi,ker pri dvocilindričnih motorjih lahko iskro vrže "naenkrat" na oba cilindra saj je eden na vžigu drugi pa na izpuhu.Tako da je po vsej verjetnosti vžigalna tuljava in MORAŠ zaradi tr.vžiga in upornosti vžigalne tuljave vedno dati originalno. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo! a mi lhk mogoče kdo pove če ve za kke rabljene števce za kawasaki er5 ali pa ve koliko so novi?

najlepša hvala.

Jaz sem šel po števce v Avstrijo dobil nove takrat več kot pol ceneje v primerjavi z našimi servisi (predhodno naročil po telefonu) komplet sem plačla leta 1998 ca 790 DM.Je pa res dobil sem 25% rabata in še -MWS !!! Probaj.če bi se dalo na kakem Hrvašken servisu naročit mal popusta -DDV pa boš prišel na 60% naše cene.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Fantje in punce, zanima me menjava ketnce + natezalca motorja. Kdaj potrebno zamenjati in ali se to sliši ko gre proti koncu, kašen ropot ali kaj tazga. Motor ma 43000, prejšnji lastnik je reku da ne ve al je blo menjano, baje mu je Primec pregedou ventile na 35000.

Mogoče še kakšna cena tega dela? :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Fantje in punce, zanima me menjava ketnce + natezalca motorja. Kdaj potrebno zamenjati in ali se to sliši ko gre proti koncu, kašen ropot ali kaj tazga. Motor ma 43000, prejšnji lastnik je reku da ne ve al je blo menjano, baje mu je Primec pregedou ventile na 35000.

Mogoče še kakšna cena tega dela? :worship:

Najbolje da se zapelješ do enga dobrega mehanika naj posluša in ti bo on povedal koliko Km lahko še prevoziš in koliko bo stalo popravilo.Če ti ni predaleč bi ti svetoval Barboriča v Žužemberku.Lahko ga pokličeš in se vse dogovorita,namreč on gre večkrat z kombijem po razne motorje in se mimogrede oglasi pritebi.

Še njegov GSM: 041/720 087

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo najdli napako, zakaj švoh iskra. Napaka v statorju oz. navitje, daje od sebe tretjino manj kot bi mogu, ena faza pa celo nič. Sedaj pa prosim za nasvete, ali pozna kdo koga k previja ta navitja, ker me je do sedaj zavrnilo najmanj 6 previjalcev oz. električarjev. Ker je zadeva v olju mora baje imeti poseben lak čez baker, drugače ga hitro požre.

Kam? Ali pa je res rešitev samo original. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo najdli napako, zakaj švoh iskra. Napaka v statorju oz. navitje, daje od sebe tretjino manj kot bi mogu, ena faza pa celo nič. Sedaj pa prosim za nasvete, ali pozna kdo koga k previja ta navitja, ker me je do sedaj zavrnilo najmanj 6 previjalcev oz. električarjev. Ker je zadeva v olju mora baje imeti poseben lak čez baker, drugače ga hitro požre.

Kam? Ali pa je res rešitev samo original. :worship:

Najbolje bi bilo da daš original.Če bi pa rad dal previt ti to naredi Mirtič v Črnomlju njegov Gsm:041/385332 ,pa se znjim vse dogovoroš .Najbolje da mu pošlješ po pošti naj ti pove okvirno ceno in nazaj naj ti pošlje po povzetju.

Ps:nevem,če ti je bližje v Lj. bi ti ti previl verjetno tudi Avtoelektrika Kogovšek(v Šiški) sam moraš z starejšim Kogovškom govorit ker mlajši te bo sigurno odslovil.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!