Frips Objavljeno April 21, 2009 Opozori Objavljeno April 21, 2009 Zdravo Zanima me, če ima kdo kakšno idejo kako utišat tole: Kaj kako? dbkiller daj nardit...
Avatar Objavljeno April 21, 2009 Opozori Objavljeno April 21, 2009 Remus vem da ma celoten sistem, pa Gianelli tut... samo cena pa tut ni glih majhna... Sem gledal na googlu in nisem našel prav posebej Remusa (lonec+cev) ali Gianellija za ER5. Če imaš link, ga lepo prosim pripopaj sem.
Avatar Objavljeno April 21, 2009 Opozori Objavljeno April 21, 2009 No, eno fotko Remusa (lonec + cevi) za ER5 sem celo našel na netu:)
Avatar Objavljeno April 21, 2009 Opozori Objavljeno April 21, 2009 Še en ERček z Remusom. Torej očitno res obstaja in še lep je. Ampak sem se moral kar potruditi, da sem sploh našel tele fotke. Mogoče kdo ve, če se da v Sloveniji kupiti/naročiti Remusa za motor?
mazho Objavljeno April 21, 2009 Opozori Objavljeno April 21, 2009 http://www.giannelli.com/eng/prodotti/details_pro.asp?id=547 Na njihovi strani piše, da naj bi bil zastopnik za Slovenijo Avto Triglav
babilon Objavljeno April 21, 2009 Opozori Objavljeno April 21, 2009 Ja lonec je od ER. Je pa predejan ( nosilci) Scorpion. Kdo pa bi mi naredil DB killer ?
Avatar Objavljeno April 21, 2009 Opozori Objavljeno April 21, 2009 http://www.giannelli.com/eng/prodotti/details_pro.asp?id=547 Na njihovi strani piše, da naj bi bil zastopnik za Slovenijo Avto Triglav Bog ti poplačaj:P Tega linka sem res vesel. Hvala.
phoebus Objavljeno April 27, 2009 Opozori Objavljeno April 27, 2009 (popravljeno) To je povsem normalno in se dogaja na praktično vseh motorjih, ki imajo sklopko v oljni kopeli. Lahko narediš eksperiment - dve gladki površini namaži z motornim oljem in jih močno stisni skupaj - nato pa jih poskusi potegniti narazen... Opazil boš, da je potrebno kar nekaj sile, da gresta narazen. Opazil boš tudi, da je za prečne premike (drsenje ene površine po drugi) pri hladnem olju potrebna kar solidna sila, kar je vzrok za (ponavadi) glasen KLONK in rahel (ali pa tudi ne tako rahel) skok mopeda naprej, ko ga pri hladnem olju prestaviš iz lera v prvo prestavo. D. To si napisal za glasen "klonk" prvo zjutraj v mrazu...mene pa zanima če je normalno, da kdaj če "ponesreči" prehitro ruknem v prvo (pri tem mislim pri 15kmh, ne pri 40) zadeva zaropota kot atomska bomba in vrže v ler? Poudarit moram da se gre za hitrosti ki jih sicer človek še pelje v prvi! To se mi zgodi zelo redko ker se držim da dam v prvo šele zadnji trenutek preden se ustavim, ampak včasih se pred kakim malim počasnim križiščem ali še raje ko ti kdo zapre pot spozabiš (4.--3.--2.--BUM (vse možne kletvice) -- 1.) :-) Je to ker ne dam dovolj "međugasa"? Ali je to "popolnoma nenormalno"? Sicer mi ga šraufajo v domžalah tako da je po mojem olje kar tapravo... To pa ne vem če sploh lahko delam...mi je včeraj prvič zaropotalo, sicer pa sem to naredil samo parkrat- dolg raaaahel klanček (toliko da komaj kaj pospešuje in vzdržujem hitrost z dotikom bremze vsake toliko), vožnja 30, fliknem v ler in se peljem (in gledam naravo ob tišini prostega teka )...ko se mi "pelje naprej" pa malo dvignem obrate in nazaj v drugo. Vedno je šlo lepo, včeraj je pa grdo zaropotalo- ker nisem ujel obratov, ker tega sploh nebi smel delat, ali je bil "motorjev karakter"? Popravljeno April 27, 2009. Popravil phoebus
SF Objavljeno April 27, 2009 Opozori Objavljeno April 27, 2009 Pri trideset v ler? Ja hitro se ti zgodi, da ga namesto v ler rukneš v prvo in takrat ni tak klonk čisto nič nenavadnega... Priporočam ti, da naslednjič ob ogledu narave raje voziš v primerni prestavi, pa ne bo klonkalo. V tretjo še vedno prestaviš in se normalno odpelješ, da se pa to tudi s četrto... Sploh pa na motorju narave nimaš kej opazovat, ker spravljaš s svojo nepozornostjo v nevarnost sebe in druge. Če hočeš opazovat se ustavi, ugasni motor...
phoebus Objavljeno April 27, 2009 Opozori Objavljeno April 27, 2009 Aha, kul, potem je normalno klonk ko se zašaltaš navzdol... ...glede narave pa sem se mogoče čudno izjavil- to ne pomeni da se po naravi "vozim" tako, sem to naredil ene parkat, seveda pri nizkih hitrostih, v potkah kot je naprimer tista skozi logarsko med travniki (da ne bo izgledalo kot da pri 50 ruknem v ler in gledam okoli kake magistralke kako se krave pasejo) :evilgrin: Drugače pa hvala za "opozorilo" :-)
SF Objavljeno April 27, 2009 Opozori Objavljeno April 27, 2009 V prvo šaltaj ko se že skoraj ustaviš... ER5 lahko voziš počasi v precej visoki prestavi in prej praktično nio potreb po prvi...
phoebus Objavljeno April 29, 2009 Opozori Objavljeno April 29, 2009 (popravljeno) Še eno vprašanje ki se mi je porajalo ob temi o sklopkah (hidravlika / zajla)- Meni s pritisnjeno sklopko (tudi če je v leru) NE kurbla. Prej sem pa imel skuterčka ki ni vžgal brez zadnje bremze, avto vedno kurblam s pritisnjeno sklopko...in iz navade sem po nakupu večkrat izpadel bebec preden sem pogruntal (nagonsko sem držal sklopko ob kurblanju)...najboljše je bilo ko sem se par dni po nakupu pripeljal v sesljan po del obleke, potem pa 10 minut "kurblal" pred trgovino preden sem ponesreči spustil sklopko ...imam kaj narobe zvezano ali je to normalno za er-5? Popravljeno April 29, 2009. Popravil phoebus
SF Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 V prostem teku vsaj do letnika 99 sklopke ni bilo potrebno stisnit... Je pa mogoče, da sem imel jaz kaj narobe zvezano...
babilon Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 Moj vžge ne glede na sklopko. Moram imeti pa v leru
Speedseeker Objavljeno April 30, 2009 Opozori Objavljeno April 30, 2009 Er5, (vsaj za 2004 letnik vem) ima tako narejen da ti ugasne motor če maš tačko dol šele ko spustiš sklopko, ne pa ko daš v prvo - stikalo na sklopki. Tako da te mogoče to kej zajebava. Btw, Er5 se bo tudi počasi prodajal, 2004 letnik, 14k km - realni(motor je v lasti 75 letnika tako da se je res malo vozil).
gtcore Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 (popravljeno) fantje lepo vas prosim za pomoč...! namreč ..., nalil sem preveč olja 10w-40..., pa sem ga na napačnem šraufu ven spustil in šele potem, ko je vse ven steklo, ugotovil, da je še ''šipica prikazovalnika nivoja olja'' polna.... sedaj pa me zanima, ker vem kje se sedaj ven spusti (pod mašino) me zanima, kaj dejansko pa sem spustil... teklo je nekaj časa, spustil pa sem iz tega vijaka najlepša vam hvala za pomoč! motor se namreč učim sam malo doma rihtat, ker bi rad čimveč sam naredil, vendar se imam še veliko za naučiti... vijak.bmp Popravljeno Maj 17, 2009. Popravil gtcore
XTR Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 (popravljeno) Če nisi spustil ven olja ti preostane še hladilna tekočina. Popravljeno Maj 17, 2009. Popravil XTR
Jure Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 (popravljeno) fantje lepo vas prosim za pomoč...! namreč ..., nalil sem preveč olja 10w-40..., pa sem ga na napačnem šraufu ven spustil in šele potem, ko je vse ven steklo, ugotovil, da je še ''šipica prikazovalnika nivoja olja'' polna.... sedaj pa me zanima, ker vem kje se sedaj ven spusti (pod mašino) me zanima, kaj dejansko pa sem spustil... teklo je nekaj časa, spustil pa sem iz tega vijaka najlepša vam hvala za pomoč! motor se namreč učim sam malo doma rihtat, ker bi rad čimveč sam naredil, vendar se imam še veliko za naučiti... Kje si pa prvič spustil olje ven, preden si potem preveč nalil? Ali nisi menjal, si hotel samo dolit? Drugače pa kot je rekel XTR, poleg olja je v motorju samo še hladilna tekočina. In tam malo višje je na sliki vidna vodna pumpa, tako da očitno si spustil to ven. Sicer pa itak je videt kaj si spustil, olje je veliko bolj mastno in gosto kot hladilna tekočina in barve je drugačne. Me pa čudi, da bi se hladilna tekočina spuščala na označenem vijaku, ponavdi se spusti direkt pri vodni pumpi in ne tam spodaj.. In tudi tu je drugače vijak direkt na vodni pumpi za spuščanje le te, če malo bolj pogledaš.. Si ziher da le nisi spustil olja. pa da je samo slabo videt skozi tisto šipco ali je olje noter ali ne? Popravljeno Maj 17, 2009. Popravil Jure
gtcore Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 ne ne..., je olje! samio iz kot..., kaj sem spraznil? ker olja je pa še vedno isto veliko v tistem ''okencu'', nad črto maksimum..., se pravi moram zej zadevo še malo spustit, ampak iz tapravega vijaka...
Jure Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Hmm, koliko je pa steklo olja ven skozi ta vijak?
Jure Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Potem je očitno ta vijak tako visoko, da neha skozen tečt, še preden pride olje do pravega nivoja.. Ti lepo naštimaj olje po okenčku, zakurblaj motor, da požene olje po mašini in skozi filter (če si mogoče iz kakšnega prekata pri filtru spustil), preveri še enkrat nivo, če ni treba slučajno dolit malenkost in je to to
babilon Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 To je vijak kamor se priključi aparat za merjenje pritiska olja
gtcore Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 pa je kaj narobe če sem odlil vso olje iz tam ven? ne bo sile ne? hvala vam polno lep pozdrav in lepo nedeljo
motofrik Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Malo sem že pozabil, service manual sem pa ob prodaji dal zraven motorja, -ampak a ni tam grobi filter (mrežica) za olje...? Potem si ven spuščal olje, kaj bi drugega. Na pamet res ne vem, je pa tudi v navodilu za uporabo, to lepo napisano in narisano. Upam, da to imaš. Ti pa priporočam, da si dol potegneš service manual, na ''mininova.com'' je.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se