Jure Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 pa je kaj narobe če sem odlil vso olje iz tam ven? ne bo sile ne? hvala vam polno lep pozdrav in lepo nedeljo Nič ni narobe, ti samo naštimaj da bo po okenčku prav in furaj Odgovor kaj je tisti vijak si pa itak dobil: To je vijak kamor se priključi aparat za merjenje pritiska olja
gtcore Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 tako...,, kljub vsemu besedičenju se je pa sedaj zgodilo, da sem ga nazaj privil in odlomil..., očitno je aluminjast in mehak ko puter... zdej pa spet en teden čakat, da ga naročijo...; ve mogoče kdo za kak hitrejši način? ga ima kdo doma viška hvala vsem za odgovore in pomoč! lep pozdrav pa navozite se
Jure Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Ja smola a ne.. Kako si pa odlomljen del, ki je noter ostal ven spravil?? Pa povej debelino pa navoj, mogoče bi se našlo kaj v predalu v delavnici
babilon Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Ja smola a ne.. Kako si pa odlomljen del, ki je noter ostal ven spravil?? Pa povej debelino pa navoj, mogoče bi se našlo kaj v predalu v delavnici M 14 x 1.5
gtcore Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 mislim da bo kar tole ja samo problem je..., ker je imel ta vijak vtisnjeno v glavo gumico, ki je tesnila odprtino.... odlomljeni del gre z lahkoto ven..., to sem imel kar srečo! ima kdo kaj takega doma! kupim ! lp in hvala...., mate*, sami fejst fantje ste tle gor
Jernej125ccm Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Torej sošolec je kupil na Italjanskem smetišču pokvarjenega ER 5. Če kdo rabi kakšen rezervni del naj mi piše ZS, da se zmenimo za ceno. Je pa zelo lepo ohranjen, zgleda, da se ga je Italjan naveličal oz. se mu ga ni dalo peljati na popravilo. Ni nič karamboliran ali pa kaj, tako, da je odličen za rezerve dele. Če je kaj zanimanja mi pišite na ZS
Avatar Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 Imam en zanimiv problem. Z erčkom sem se vozil po avtocesti, gledal kazalec za rezervoar, ki je bil na rdečem in si mislil, da ne bo hudega, saj je še rezerve 4 litre. In začne cukati, motor obstane. Odprem rezervoar, potresem in vidim, da je notri še nekaj goriva. Preklopim na rezervo. Nič. Kot kaže rezerve ni hotel vleči. S potresavanjem motorja nekaj goriva napljuskam više in se s težavo pripeljem do prve benz črpalke. Notri gre 13 litrov, kar spet pomeni, da je rezerva (4L) nedotaknjena. Potem se peljem naprej, motor začne cukati in slabo vleči. Tako je bilo nekaj kilometrov, potem se je težava do neke mere odpravila in dalo se je normalno voziti, čeprav je bila mašina zamorjena (ni se preveč rada vrtela v obrate in tudi pospeški so bili slabši kot ponavadi). Preverim svečke, vredu. Kompresija, vredu. Torej mora biti nekaj z dotokom goriva in vplinjači. Snamem rezervoar, izpraznem gorivo, odvijačim cevke in ugotovim, da se je na cevki za rezervo filter za bencin snel (to je čisto mogoče, ker ni privijačen, zgolj nataknjen). Torej so morale smeti (koščki rje) zatavati tja notri in se nekje nabrati. Prepiham cevi za bencin, okej. Razstavim pipo za bencin, izgleda kar okej (nič smeti, je pa bilo notri nekaj manjših koščkov rje). Bojim se, da so se delno zamašili vplinjači. Je imel kdo kakšne izkušnje s tem oz. je kdo na erki čistil vplinjače? Jih očistim z raztopino in spiham, ali jih dam profijem, da jih očistijo z ultrazvokom? Ampak nečesa vseeno ne razumem. Zakaj hudiča rezerve ne vleče, normalno pa? Saj cevi so okej in pipa tudi. Še to. V notranjosti pipe za bencin je nekakšna opna (mrena), ki ima na sredini bele obloge (skoraj kot vodni kamen). Se to očisti, zamenja?
simonsi Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 za hitro čiščenje fergijev daš pipco na pri in odšraufaš vijak na šalci fergija, da se splakne z bencinom. Pa lahko natakneš kakšno cevko, da ti ne bo teklo po celem motorju.
trojan69 Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 Imam en zanimiv problem. Z erčkom sem se vozil po avtocesti, gledal kazalec za rezervoar, ki je bil na rdečem in si mislil, da ne bo hudega, saj je še rezerve 4 litre. In začne cukati, motor obstane. Odprem rezervoar, potresem in vidim, da je notri še nekaj goriva. Preklopim na rezervo. Nič. Kot kaže rezerve ni hotel vleči. S potresavanjem motorja nekaj goriva napljuskam više in se s težavo pripeljem do prve benz črpalke. Notri gre 13 litrov, kar spet pomeni, da je rezerva (4L) nedotaknjena. Potem se peljem naprej, motor začne cukati in slabo vleči. Tako je bilo nekaj kilometrov, potem se je težava do neke mere odpravila in dalo se je normalno voziti, čeprav je bila mašina zamorjena (ni se preveč rada vrtela v obrate in tudi pospeški so bili slabši kot ponavadi). Preverim svečke, vredu. Kompresija, vredu. Torej mora biti nekaj z dotokom goriva in vplinjači. Snamem rezervoar, izpraznem gorivo, odvijačim cevke in ugotovim, da se je na cevki za rezervo filter za bencin snel (to je čisto mogoče, ker ni privijačen, zgolj nataknjen). Torej so morale smeti (koščki rje) zatavati tja notri in se nekje nabrati. Prepiham cevi za bencin, okej. Razstavim pipo za bencin, izgleda kar okej (nič smeti, je pa bilo notri nekaj manjših koščkov rje). Bojim se, da so se delno zamašili vplinjači. Je imel kdo kakšne izkušnje s tem oz. je kdo na erki čistil vplinjače? Jih očistim z raztopino in spiham, ali jih dam profijem, da jih očistijo z ultrazvokom? Ampak nečesa vseeno ne razumem. Zakaj hudiča rezerve ne vleče, normalno pa? Saj cevi so okej in pipa tudi. Še to. V notranjosti pipe za bencin je nekakšna opna (mrena), ki ima na sredini bele obloge (skoraj kot vodni kamen). Se to očisti, zamenja? Tista opna je zaradi avtomatske pipice. Na pipico je navadno priklopljena cevka-če se prov spomnim gre od fergov nekje. Ko se motor obrača podtlak pri tej cevki omogoči, da se opna odpre in začne spuščat bencin po pipci naprej do fergov. Okoli opne pa previdno!! Poskusi čist narahlo spucat če ne gre pa rajš pusti. Opno se da menjat posebaj, vendar je to dost težko. ponavadi je potrebno zamenjati celotno pipico. Naredi tko kot je reku Simonisi. Če pa ne bo vredu pa razstavi ferge in jih spucaj. Pomoje ni potrebe po kakšnem ultrazvoku.
XTR Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 (popravljeno) Če ne gre drugače razstavi, spihaj pa nazaj sestavi, bo verjetno dovolj, pa na koncu sinhroniziraj vplinjača. Na dovod goriva pa dodatno montiraj fini filter za gorivo če hočeš imet mir pred smetmi. Zgleda da tej mali filtri kar radi padajo stran, smo že pisali o tem v temi Sam svoj mojster. Popravljeno Maj 18, 2009. Popravil XTR
Avatar Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 Vsem najlepša hvala za odgovore. Bom storil tako kot ste rekli, "grobo čiščenje vplinjačev". Ampak še vedno ne razumem zakaj ne vleče bencina iz rezerve?
Ice Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 najbrz je smet zamasila nizji dotok rezerve do te mere, da masina ne dobi dovolj bencina.
Jernej125ccm Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Torej sošolec je kupil na Italjanskem smetišču pokvarjenega ER 5. Če kdo rabi kakšen rezervni del naj mi piše ZS, da se zmenimo za ceno. Je pa zelo lepo ohranjen, zgleda, da se ga je Italjan naveličal oz. se mu ga ni dalo peljati na popravilo. Ni nič karamboliran ali pa kaj, tako, da je odličen za rezerve dele. Če je kaj zanimanja mi pišite na ZS Torej po novem je prijatelj tudi uporabnik motosveta. Kontaktirajte ga lahko na M4nI4C, da ne boste meni ''težili''.
Avatar Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 najbrz je smet zamasila nizji dotok rezerve do te mere, da masina ne dobi dovolj bencina. Hmm, to sem tudi jaz najprej mislil. Ampak sem snel cevi, filtre, pipo za bencin, vse razstavil, spihal in se mi zdi, da ni bilo zamašeno. Sicer pa bom jutri sestavil vse skupaj (vplinjačev se zaenkrat še nisem dotikal) in preizkusil kako teče. Če ne bo okej, potem bodo pod skalpel pač morali vplinjači.
Avatar Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Okej, da poročam kako in kaj. Razstavil sem vse cevi in pipo za bencin, vse spihal. Filter sem našel, je bil v rezervoarju, komaj sem ga spravil ven. Kakorkoli, vse sem sestavil in zagnal motorček. Rezerva zdaj dela vredu. Je tudi dosti manj zamorjen kot prej, čeprav še zmeraj sumim, da je kakšna malenkost v vplinjačih. Ampak teh se bom lotil kasneje ... v jeseni ... zdaj je preveč lepo vreme, da se človek ne bi vozil.
gtcore Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 kot sem že prej omenil..., sem odlomil vijak na priključku za merjenje pritiska olja... zdaj pa me zanima, zaenkrat mi ga ni uspelo dobiti, ima kdo kakšno rešitev, pozna koga, ki lahko dobavi poceni er-5 rezervne dele, kakšen drug nasvet, ??? najlepša hvala za pomoč lp
motofrik Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 V Merkur greš kupit vijak M14X1,5 pa ga priviješ v motor. Seveda z gumi dihtngo, da bo tesnilo. Če ne, pa k strugarju, da ti postriži vijak. Iznajdljivost je treba pokazat. So kolegu enkrat ukradli čep za dolivanje olja, pa je v železnini kupil 1/2'' čep. Do doma je držal...
gtcore Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 vsekakor probam najprej tole..., ker pride nov 23 € dihtunga pa ni važno kaka je? bo vsaka zdržala takšno vročino? lp
gtcore Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 zadeva je sledeča..., vijak je skoraj isti, vendar so odstopanja v navoju, tako da sem iz vijaka za 0.57€ vseeno pristal na vijak za 23€..., ampak bomo že! vseeno hvala za pomoč in potrpljenje lp
trojan69 Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 zadeva je sledeča..., vijak je skoraj isti, vendar so odstopanja v navoju, tako da sem iz vijaka za 0.57€ vseeno pristal na vijak za 23€..., ampak bomo že! vseeno hvala za pomoč in potrpljenje lp Kamm doo. al neki takega v BTC-ju majo vse vrste vijakov. 23 eur za vijak je res mal preveč.....
motofrik Objavljeno Maj 23, 2009 Opozori Objavljeno Maj 23, 2009 Kaj pa kakšen strugar...? Ti podreja iz enakega materiala, kot je original. Sploh, če imaš kakšnega poznanega...
Avatar Objavljeno Maj 25, 2009 Opozori Objavljeno Maj 25, 2009 Ima morda kdo shemo pokrova za gorivo od er5? Čez zimo sem ga popolnoma razstavil in kasneje sestavil nazaj, a se mi zdi, da nekaj ni čisto okej, ker prej je na soncu "cvilil" (zaradi pritiska, ki ga je ustvarjalo segreto gorivo), zdaj pa ne. To lahko pomeni, da je kakšen zračni pretok zamašen. V Haynesovem priročniku ni prikazan ta pokrov, v originalnem Kawasakijevem servisnem priročniku tudi ne. Če se je kdo že igračkal s sestavljanjem in razstavljanjem pokrova za gorivo, naj mi prosim sporoči, da ga bom lahko kontaktiral na pm. lp, avatar
Avatar Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 Je že kdo razstavil in čistil vplinjače na ERki? Tega posega se nameravam v kratkem lotiti in imam nekaj vprašanj. Prvič, kaj vse je potrebno razstaviti pri tem vplinjaču? Sprašujem zato, ker bi rad čim manj drezal in hkrati vseeno kolikor toliko očistil zadevo. Drugič, kako se lotiti čiščenja? Bral sem o nekih tekočih čistilih za vplinjače - vplinjač naj bi se v tekočini pustilo čez noč, potem pa se ga spihalo s kompresorjem. Ampak v Louisu tega nimajo, so le spreji-čistila. Vglavnem, tisti ki je to že počel (Brumer, mislim da si ti sam čistil vplinjače), naj mi prosim zadevo nekoliko osvetli. Hvala in lep pozdrav
simonsi Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 aceton se odlično obnese, ampak moraš pazit na gumijaste dele, ker nekatere tega ne prenašajo. Najboljš da dize ven odšraufaš in namočiš v aceton, razne luknje, kanale in prehode pa z bencinom in kompresorjem.
SF Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 (popravljeno) Firma STP ima en kup aditivov, ki jih vliješ v gorivo, za čiščeneje rezervarja, vplinjačev, izgorevalnega prostora... Mal poglej po stelažah na kaki večji črpalki... Popravljeno Junij 6, 2009. Popravil SF
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se