ru5 Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 Usak let majo manj moči ja, PA kaj je s tabo za usak motor ti posebej piše, koliko kilowatov ima. Yamahini agregati (tomos sm, yamaha xt, yamaha ybr) to je use ista mašina, ki proizvede okol 8kw in ta moč ostaja enaka, ne glede na letnik. Novejši 4t imajo vodno hlajene agregate in nekateri po 4 ventile na cilinder in proizvedejo 11kw. Ud vseh, ki si jih naštel je pa lih CBF najbol "živahna" (še vseeno počasna kot polž pač 4t) ker ima 11kw, usi ostali pa kot sem že prej napisal imajo 8kw. In če tko razmišlaš ugotoviš da imajo novejši motorji več moči ane ... Seveda govorimo samo o 4t, 2t pustmo tuki malo si zamešal konje pa kilovate honda cbf ima 11KM kar je enako 8kw če je ista mašina u čem je torej glavna razlika med tomos SM in yamaha tx?
ru5 Objavljeno Junij 24, 2010 Opozori Objavljeno Junij 24, 2010 2 prjatla masta MZ, en ma SM drugi SX(enduro) in sta res dobra mopeda...mašina od Honde gor če se ne motm pele tud odlično še posebej SM skozi ovinke MZ-je je kupila firma Baotian. mrbit kdo ve kje se bi jih dalo dobiti v sloveniji? http://www.motosvet.com/katalog/izpis.php?cid=426
guzzilemans Objavljeno Februar 20, 2011 Opozori Objavljeno Februar 20, 2011 Moja Yamaha xt125x nikamor ne vleče. Končna je samo 70-75km/h. Pri obratih nekaj zatorakira. Kaj mislite da bi bilo lahko narobe? special749 in Ervin93 2
Ervin93 Objavljeno Februar 20, 2011 Opozori Objavljeno Februar 20, 2011 Moja Yamaha xt125x nikamor ne vleče. Končna je samo 70-75km/h. Pri obratih nekaj zatorakira. Kaj mislite da bi bilo lahko narobe? Naslednič uporab iskalnik. Na tle je tema o xtx Yamaha xt125x special749 in ubij 1 1
framer Objavljeno Maj 4, 2011 Opozori Objavljeno Maj 4, 2011 (popravljeno) A je mogoče kdo dav na xt-jko ščitnike ročk? Razmišlam o telih sam nimam pojma če pašejo Popravljeno Maj 4, 2011. Popravil framer
Kredn Objavljeno Junij 23, 2011 Opozori Objavljeno Junij 23, 2011 Pozdravljeni, Pred kratkim sem za svojo XT nabavil Arrow full-system. Na servisu mi je predlagal, da se poleg menja tudi diza. Me pa zanima, če je kdo storil podobno in seveda katere dele je menjal (in katero dizo je dal notri)?
motornaglava Objavljeno Avgust 15, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2011 Koliko se da to yamaho odpret?? original ma 11 konjev. A je to to al se lahko da še kakšne blokade vn da jih bo usaj 15?? kaj se da predelat??
motornaglava Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 Koliko se da to yamaho odpret?? original ma 11 konjev. A je to to al se lahko da še kakšne blokade vn da jih bo usaj 15?? kaj se da predelat?? ???
domi46 Objavljeno Avgust 18, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2011 Koliko se da to yamaho odpret?? original ma 11 konjev. A je to to al se lahko da še kakšne blokade vn da jih bo usaj 15?? kaj se da predelat?? škoda dnarja za tu.. moj kolega jo je meu in je dau ga na servis da mu dajo ven katalizator in pa zamenajo prenosa da bo mal bol šov pa use skp ni bilo nič lahku ti pa povem preprosto primerjavo on je biu sam na yamahi xt125x jst sem pa imel sopotnico na hondi cbr125r in sem ga prehitel z lahkoto isto je bilo u dolino xt125x nima pogoju da v hrib ne govorim..
LooLekSLO Objavljeno Avgust 18, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2011 Ja nekaj pa se da narediti. Vgradi se power kit. Več poglej v temi Tomos SM 125.
motornaglava Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 Hvala za odg. Ja iščem 125 sm. Iskal sem 4-taktno ker mi je lušten zvok. Samo to ni zdaj važno. Sepravi da če hočem divjo furo s tem si tega ne morem privoščiti? Se potem 2-taktno bolj splača?
domi46 Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 Hvala za odg. Ja iščem 125 sm. Iskal sem 4-taktno ker mi je lušten zvok. Samo to ni zdaj važno. Sepravi da če hočem divjo furo s tem si tega ne morem privoščiti? Se potem 2-taktno bolj splača? odvisno spet kaj je zate divja vožnja. .... če imaš v mislih ravnine in visoko hitrost je sigurno 2t če imaš pa v mislih ovinkasto cesto je pa tudi 4t dober sam ne pa xt125 ker ne gre sam je pa tut 2t več stroškov servisa in pa poraba bencina + olje za mešanco tako da
motornaglava Objavljeno Avgust 19, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2011 Kaj pa predlagate od 4-taktnih?? A tomos gre uredu? Samo ponekod sem vidu da končna hitrost yamahe je 130 km/h vsa original. Tomos pa tam 95 km/h?
LooLekSLO Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 Kaj pa predlagate od 4-taktnih?? A tomos gre uredu? Samo ponekod sem vidu da končna hitrost yamahe je 130 km/h vsa original. Tomos pa tam 95 km/h? Yamaha 100% ne gre 130 km/h. Sam imam Yamaho YBR125 (enak motor kot v XT125/Tomos SM125) in sem se max peljal 120 km/h. Vendar sem to hitrost nabiral doooolgo časa. Torej bo SM imel najbrž še manjšo končno hitrost (zračni upor). Pri teh motorjih lahko pričakuješ končno hitrost (brez dooolgega nabiranja) okoli 100 km/h. Torej, če ti gre za divjanje kupi raje 2T!
Kredn Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 Z arrow full sistemom gre po ovinkih realnih 100 km/h (110 po števcu), po dolgi ravnini pa po števcu tudi do 130 (realno okoli 110-120) molotov, robivitez in Ervin93 3
budacki Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 Z arrow full sistemom gre po ovinkih realnih 100 km/h (110 po števcu), po dolgi ravnini pa po števcu tudi do 130 (realno okoli 110-120) Seveda...po dolgi ravnini...če ga iz bloka vržeš dol mogoče
Kredn Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 Seveda...po dolgi ravnini...če ga iz bloka vržeš dol mogoče Če ga iz bloka dol vržeš gre vsak 130 Drgače na kakih dolgih odsekih, hitri cesti al pa avtocesti... Je pa motor ves čas ob omejilniku in mu ne paše najbolj
Cofko Cof Objavljeno Avgust 20, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2011 Po števcu gre 130. Sicer v klanec dol. Ampak gre Takrat pride do blokade... ...če imaš pa v mislih ovinkasto cesto je pa tudi 4t dober sam ne pa xt125 ker ne gre Kam ne gre? Za po ovinkih je čist zadost... :closedeyes:
Kredn Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 XT je za začetnika čisto dovolj hiter. Mogoče mu res manjka do zakonskih 11 KW in 6. prestava, je pa zračno hlajen in toliko lažji/cenejši za vzdrževanje. Za po ovinkih gre dovolj hitro, ko se pa naučiš cež večino ovinkov peljat 90+ imaš pa ponavadi že izpit za A2 in nov motor
domi46 Objavljeno Avgust 21, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2011 yamaha xt125x v primerjavti z Tomos sm125 nima pogoju v hrib in povsod je Tomos hitrejši kr se tiče pa ovinku je pa kako ga znaš voziti sam v ravnino dolino ali pa hrib pa ne gre nikamor KlemenJurcic 1
KlemenJurcic Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 prodajam cagivo mito 125 2005 letnik , ravno kar je bil narejen celoten generalen servis. ali bi kdo menjal za yamaho xt125x? menjam pa zato ker bom kmalu kupil avto in morm mal nasparat.
KlemenJurcic Objavljeno Avgust 26, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2011 prodajam cagivo mito 125 2005 letnik , ravno kar je bil narejen celoten generalen servis. ali bi kdo menjal za yamaho xt125x? menjam pa zato ker bom kmalu kupil avto in morm mal nasparat. pa se neki me zanima kaj je bols yamaha xt125 ali tomos sm 125??
domi46 Objavljeno Avgust 27, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2011 pa se neki me zanima kaj je bols yamaha xt125 ali tomos sm 125?? če gledaš glede mašine je TOMOS kr gre v hrib in po ravnini bolj kot XTjka (prevejreno) glede oblike je pa spet TOMOS bolj supemoto kuker XTjka (saj zame)
KlemenJurcic Objavljeno Avgust 28, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2011 če gledaš glede mašine je TOMOS kr gre v hrib in po ravnini bolj kot XTjka (prevejreno) glede oblike je pa spet TOMOS bolj supemoto kuker XTjka (saj zame) hvala za odgovor.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se