aleslo Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Živjo Nekaj dni nazaj sem nastavljal pri prvi bremzi zadnje štop stikalo in sem po nesreči kabel naslonil na ohišje motorja ( motor je bil "seveda" prižgan). S tem sem naredil kratek stik.. Motor sicer dela ampak samo če ga poženem na "kurbl". Če naprimer obrnem ključ se ekran ne prižge (kot da nebi imel priklopljenega akumolatorja). Kje so na motorju varovalke oz. kašne so ker nisem nikjer našel nekih običajnih varovalk (npr. take kot pri avtu).. In kaj bi bilo lahko narobe?. Hvala že v naprej
aleslo Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 (popravljeno) Sem že odpravil napako.. Zanima pa me, ta motor je 2008 in kako bi se ga dalo najlažje "predelati" oziroma kar koli nastaviti da bi malo bolj šel. Popravljeno Maj 17, 2012. Popravil aleslo
speedfighttuning Objavljeno Maj 17, 2012 Opozori Objavljeno Maj 17, 2012 Sem že odpravil napako.. Zanima pa me, ta motor je 2008 in kako bi se ga dalo najlažje "predelati" oziroma kar koli nastaviti da bi malo bolj šel. Dej gor power kit, skupej z delom te bo use skupej stalo okol 300 EUR razlika pa bo občutna, pri tem da se ti poraba ne bo bistveno povečala (približno za 1L)
goba8 Objavljeno Junij 26, 2012 Opozori Objavljeno Junij 26, 2012 primerjava dt 125 in xt 125- ma kdo izkušnje obeh motorjev... bolj mi diši dt zaradi pospeškov(2t) in hlajenja-- xt mislim da ima zračno medtem ko dt vodno.(usaj zdi se mi) . btw- če ima kdo dt-jko z GORIŠKE ali širše okolice za prodat-javi! hvala.
tomos racer Objavljeno Avgust 9, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2012 a mi lahko en pove koliko je realna končana pri xt-jki, po možnosti s kakšnim leo vincejem, ker sem do sedaj dobil zelo različne informacije, nekateri pravijo da gre komaj nekaj čez 100 km/h, nekateri, da gre 135 km/h... zanima pa me podatek od nekoga, ki ima ali je imel ta motor.
4ka Objavljeno Avgust 9, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2012 Sem lastnik xt 125 r in mam leovincija in mi gre realnih 118km/h.
tomos racer Objavljeno Avgust 9, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2012 (popravljeno) ok. hvala, torej tam do 120 km/h. kaj se pa da na xt-jki še porihtat razen tega da bi dal kit, da bi šla še mal več. k gledam tm na youtube pa grejo vse 130+ pa vsi pišejo da niso predelane... kit bi bil pa skrajni ukrep, če je na noben drug način ne bi spravil na cca. 130 km/h Popravljeno Avgust 9, 2012. Popravil tomos racer
Lipek Objavljeno Avgust 9, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2012 verjetno zaradi različnih omejitev vidiš nihanja na yt... al?
tomos racer Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 ampak, mašine so pa neglede na omejitve enake, ne? tako da se verjetno da.
Lipek Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 ni mus! letniki in modeli se lahko razlikujejo... npr. DT, maš DE03, 4BL, DE06 ...
4ka Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 če se boš bol po cest vozu lohka probaš zamenat zobnike.
tomos racer Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 (popravljeno) če se boš bol po cest vozu lohka probaš zamenat zobnike. ja, pa kakšen športni filter... in pa seveda avspuh. ampak kar se zobnikov tiče je potem treba gledat da ne eksperimentiraš preveč, da ne zgubi na pospeških, ne? Popravljeno Avgust 10, 2012. Popravil tomos racer
Lipek Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 tu pa moraš najti kompromis... Pospešek ali hitrost, oboje težko Verjetno so si pri Yamahi delali kake zamisli kateri prenosi so najboljši za vožnjo za katero je motor namenjen
tomos racer Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 ja, saj to. no ubistvu jaz bi naredil tako da bi hitrost malce povečal ampak da bi še vedno imel kolikortoliko normalne pospeške. pač vsekakor je želja 130 km/h ampak nikakor pa ne na račun tega da bi imel motor zanič pospeške.
Cofko Cof Objavljeno Avgust 10, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2012 Moja je šla 130 po števcu samo enkrat. In še to po klancu dol. Do blokade.
4ka Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Živjo zanima me če bi pasov sprednji blatnik od xt125x na xt125r. In če ga kdo prodaja naj mi piše na zs. Hvala
Lipek Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 če ne boš nič našel maš še vedno univerzalne plastike od UFO in Acerbis
4ka Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Sm ponavadi so dražji orginal nov stane 40€
framer Objavljeno Avgust 21, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2012 Evo nova xt-jka se prodaja: http://www.motosvet.com/ads/admin_ad.php?cid=1-377 Čas je, da jo zamenja močnejša zverina
GregaMatko Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 Dober Dan! Rabim pomoč in to čim prej z yamaha xt 125x, Dosegel sem 8000 kilometrov in mi zdaj piše na števcu OIL inSP, meni se zdi da treba menjat olje ampak je pred kratkim bilo zamenjano. Zdaj me pa zanima, če kdo ve, kako se resetira toti števec, da nebo pisalo Oil inSP. Hvala že vnaprej Lp.
4ka Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Ja js bi tudi rabim pomoč glede tega. Meni se je začelo isto kazat, ko spelš pa zgine in števc normalno dela.
Lipek Objavljeno September 17, 2012 Opozori Objavljeno September 17, 2012 Meni na DT v nuli kaže lučko za olje, drugače pa pokliči servis pa ti naj svetujejo, saj je samo klic ki bo trajal največ minuto drugače pa več je elektronike, hujše je, vsaj take so moje izkušnje...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se