GregaMatko Objavljeno September 20, 2012 Opozori Objavljeno September 20, 2012 Pozdravljeni! Rabim spet pomoč na kak načine se odvazame sedeš na xt-ju. Težave imam z vžigom mrzlega motorja ali pa ko 30minut ugasnen. Električni vžig ne more pognat in samo večkrat zaporedno hoče zagnat. S ročnim vžigom pa tudi gre zelo teško (veliko poiskusov potrebno). Z električnem pa tudi požene ampak to je nenadoma. Prosim za odgovor. Lp.
Lipek Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 za mrzel motor je to normalno da treba mogoče parkrat zakurblati drugače pa je lahko vzrok tudi slaba kompresija (beri bat ali batni obročki fuč oziroma slabo tesnenje)
KuhanKrompir Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Kakšna je razilika med xt125 r in xt125 x ? če se ne motim je eno enduro, drugo supermoto. Ampak je kakšna razlika v motorju, višini...?
budacki Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Kakšna je razilika med xt125 r in xt125 x ? če se ne motim je eno enduro, drugo supermoto. Ampak je kakšna razlika v motorju, višini...? R ima večja platišča, kot X ( X ima 17/17, R ima pa 21/18, mogoče celo 19). To pomeni, da ima X večje diske, boljši oprijem na cesti, mogoče celo nekoliko trše vzmetenje. Mašina je indentična, spremenjeno bi lahko bilo prestavno razmerje. Višina? Kakšnih 5-10cm je R višji od X.
KuhanKrompir Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 R ima večja platišča, kot X ( X ima 17/17, R ima pa 21/18, mogoče celo 19). To pomeni, da ima X večje diske, boljši oprijem na cesti, mogoče celo nekoliko trše vzmetenje. Mašina je indentična, spremenjeno bi lahko bilo prestavno razmerje. Višina? Kakšnih 5-10cm je R višji od X. Pa je X primeren za vožnjo po makadamu,gozdu..? Večino časa se bi vozil po cesti, ampak v bližini moje hiše je gozd, v njem že imamo narejeno progo, tako da bi tu in tam šel malo pogledat...
4ka Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Če se imaš namen voziti po gozdu (če imate celo progo) bi ti raje priporočil xtR
speedfighttuning Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Pa je X primeren za vožnjo po makadamu,gozdu..? Večino časa se bi vozil po cesti, ampak v bližini moje hiše je gozd, v njem že imamo narejeno progo, tako da bi tu in tam šel malo pogledat... Za vožnjo po progi se na žalost noben od teh dveh ne bo dobro odrezal...
KuhanKrompir Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 Ok, hvala za pomoč. bom še malo prebrskal :grim
Lipek Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 za na kros progo in kaj takega res ni razen če hočeš zvit okvir itd... ker to je res soft od soft endurota ta motor, če se motim pa me naj nekdo popravi...
KuhanKrompir Objavljeno September 22, 2012 Opozori Objavljeno September 22, 2012 kaj pa wr? ima močnejši okvir?
LoloMen Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 kaj pa wr? ima močnejši okvir? wr je nasploh boljša kot xt (vodno hlajena,....) zato je tudi dražja, ampak to enostavno niso motorji za na proge,bolj za kakšne makadam ceste pa še to bolj u izi (edino kakšna Husqvarna WR 125)
speedfighttuning Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 wr je nasploh boljša kot xt (vodno hlajena,... .) zato je tudi dražja, ampak to enostavno niso motorji za na proge,bolj za kakšne makadam ceste pa še to bolj u izi (edino kakšna Husqvarna WR 125) Kaj pa KTM Exc 125?
KuhanKrompir Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 oboje je pa kar dražje od xt ali wr... bom raje kar yamaho vzel, pa bom malo bolj pazo
LoloMen Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Kaj pa KTM Exc 125? aja pa res!! pa TM tudi
Lipek Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 te hard enduro 125 stanejo veliko več pa še servisi so dosti bolj pogosti... bat na 10-15 ur, 1 bat je 100€ (kovani), potem še računaj obročke, honanje cilindra itd. najdi nekaj kar je bolj vmes med soft in hard, samo to je hudo najti
LoloMen Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 te hard enduro 125 stanejo veliko več pa še servisi so dosti bolj pogosti... bat na 10-15 ur, 1 bat je 100€ (kovani), potem še računaj obročke, honanje cilindra itd. najdi nekaj kar je bolj vmes med soft in hard, samo to je hudo najti edino Yamaha dt125r se mi zdi da je neki med soft in hard enduro, ampak je res da je 2t (stroški) kar mene nic ne moti :)
Lipek Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 edino Yamaha dt125r se mi zdi da je neki med soft in hard enduro, ampak je res da je 2t (stroški) kar mene nic ne moti :) jas mam dt če te bo kaj zanimalo povej po zs ti z veseljem svetujem pa povem objektivo mnenje torej S slabostmi, ne brez
budacki Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 te hard enduro 125 stanejo veliko več pa še servisi so dosti bolj pogosti... bat na 10-15 ur, 1 bat je 100€ (kovani), potem še računaj obročke, honanje cilindra itd. najdi nekaj kar je bolj vmes med soft in hard, samo to je hudo najti Dej ne trosi neumnosti. Bat na 10 ur? Zakaj honanje cilindra? Pa kovani bati stanejo skoraj enako kot nekovani. Par % razlike. Bat se menja na 60 ur in več, ravno nek poba z EXCjem 125 na tem forumu je naredil preko 200ur s prvim batom. Honanje samo v primeru, če zareže bat. Vmes? Husqvarna WRE 125. Žan96 1
Lipek Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 to mi je tip govoril ki je tekmoval z yz125 ... Na 10 ur, sicer je zgubil moč, kolko se je pa zlagal pa se mi ne sanja... Za ceno bata pa govorim za ceno mojega, na yamahi je enih 45€, wössnerjev ali pa proxov kovan pa 100... Vertexov nekovan pa enih 90
budacki Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 to mi je tip govoril ki je tekmoval z yz125 ... Na 10 ur, sicer je zgubil moč, kolko se je pa zlagal pa se mi ne sanja... Za ceno bata pa govorim za ceno mojega, na yamahi je enih 45€, wössnerjev ali pa proxov kovan pa 100... Vertexov nekovan pa enih 90 Za tekmovanje imajo popolnoma drugačne standarde, kot za netekmovanje. Mešaš vodo in olje. Stane pa bat na ebayu od 50 do 100€. 10 ur se mi zdi definitivno premalo. Sicer pa je popolnoma odvisno kaj počenš z motorjem. Znajo bit te zverce dokaj hvaležne. Kokt ti z njemu, tako on s teboj. Načeloma si pa kupiš tester za kompresijo pa veš točno...al pa če lahko sam oceniš, da je kompresija švohnejša, ko ga pališ. Če hočeš ziher...60 ur...100 ur s primernim oljem in pravilnim ravnanjem.
GregaMatko Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 Dober dan! Zanima me če kdo prodaja plastike za yamaha xt 125x in kje bi se lahko kupilo. Rabim pa plastiko ki pride nad zadnjo gumo? Zanima pa me tudi kje so blokade in kako pridobiti na končni? Hvala že v naprej.
LoloMen Objavljeno November 1, 2012 Opozori Objavljeno November 1, 2012 Dober dan! Zanima me če kdo prodaja plastike za yamaha xt 125x in kje bi se lahko kupilo. Rabim pa plastiko ki pride nad zadnjo gumo? Zanima pa me tudi kje so blokade in kako pridobiti na končni? Hvala že v naprej. blokad pri 4t ni!!
KuhanKrompir Objavljeno November 11, 2012 Opozori Objavljeno November 11, 2012 Dober dan! Zanima me če kdo prodaja plastike za yamaha xt 125x in kje bi se lahko kupilo. Rabim pa plastiko ki pride nad zadnjo gumo? Zanima pa me tudi kje so blokade in kako pridobiti na končni? Hvala že v naprej. Xt ima blokado za obrate. Če se bi je želel ''rešiti'' bi mislim da moral menjati ves računalnik. Ampak ni neke razlike, ker motor tako ali tako ne vleče bolj. Ima tudi blokado oz. katalizator v cevi, ki mu vzame nekaj 0,... kw, ampak nekaj strani nazaj ga je eden ven vzel, pa je rekel da ni bilo neke razlike. Drugih ''blokad'' pa mislim da ni
Mat22 Objavljeno Februar 16, 2013 Opozori Objavljeno Februar 16, 2013 Dober dan! Vprašal bi če kdo prodaja zadnjo plastiko, ki pride nad lučjo in tablico, za yamaha xt 125 ali pa pozna kje bi lahko dobil. Lp.
GregaMatko Objavljeno Julij 24, 2013 Opozori Objavljeno Julij 24, 2013 Prodaja se yamha xt 125x, cena ni zadnja, se še da dogovorit. Z motorjem sem zadovoljen ter ima še bolj redko barvno kombinacijo /www . avto . net /_MOTO/ad.asp?ID=7510659 Lp.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se