Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

brumer,

bedarije kot jih kvasis po raznih temah so ze dovolj bolece. sedaj pa se to tu. :doze: :slap:

o banditu je vse res kar si napisal; in ravno zato sem ga tudi kupil.

kar ti potrebujes za potovanje je samo in cisto tvoj problem, meni uspe z banditom potovati tudi dlje kot samo do kafetarije preko ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

72 kw in cca 95 Nm navora- veliko!

kolk pa ima kg, pa nej kaj v prometni pisi, ce si ga sam stehtal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dajte da nam vse bral, vsaj mislim da je napisan

kolko kw ima ta motor letnik cca 2001 ? pa navor

Suha teža Bandit 1200 A z ABS je 216 Kg

Suha teža Bandit 1200 SA z ABS je 219 Kg

Skupna dovoljena teža 455 Kg

72 KW 98 KS Navor 91,7 Nm pri 6500 o/min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da imajo različni motorji različno visoke stopalke za noge in so različno mehki(vzmetenje), se tudi razlikuje pri polaganju. Mislim ali svojega bandita ponavadi kar hitro položite do stopalk ali je to pri tem motorju malo težje? Ker recimo kakega čoperja imaš takoj na tačkah...

Zanimajo me vaše izkušnje. Meni to uspe le če je grob asfalt in prava parabola ovinka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A kdo ve kake podatke o tem, kdaj pride ven nov prenovljen Bandit. Ker sem z B12 performansom zelo zadovoljen, me prsti zelo srbijo po prenovljeni verziji. Mal sem že po netu brskal in po tujih forumih, pa nič... Če kdo ve kak dober link tujih bandit forumov pa naj tudi pripiše.

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da imajo različni motorji različno visoke stopalke za noge in so različno mehki(vzmetenje), se tudi razlikuje pri polaganju. Mislim ali svojega bandita ponavadi kar hitro položite do stopalk ali je to pri tem motorju malo težje? Ker recimo kakega čoperja imaš takoj na tačkah...

Zanimajo me vaše izkušnje. Meni to uspe le če je grob asfalt in prava parabola ovinka.

ja letos (2006) je prišel novi ven...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že, že, vendar ta je le kozmetično obdelan. Menda bo prišla popolnoma prenovljena izvedba, nov okvir, boljše vzmetenje, izboljšan motor, višji EKO standardi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za daljša potovanja mora biti turer in ne kafereiser!!!!!!Če imaš za nov motor denar potem ne kupuj tako star koncept motorja.Bandit je bil lep in konkurenčen motor lata 1996-97, danes ga je nažalost čas povozil.

Za potovanja potrebuješ motor; vodno hlajen.(ne samo oljno),diferencijal ne(ketno),delta box (ne pa cevasti okvir),elektronski vbrizg goriva (ne vplinjačev), 6 prestav (ne samo pet),lahko bi ti še veliko tega našteval (npr.tempomat,ksenon luči,potovalni računalnik in večji tank).Edino kar so v teh desetih letih na banditu naredili novega je maska in ABS.Vem,da se veliko lastnikov s tem nebo strinjalo vendar to so dejstva in me nebo nihče prepričal v kaj drugega,je pa res ,da je to eden od momentalno najcenejših motorjev v tej klasi, še zmiraj pa trdim,da so te motorje odrinili nam Slovenčkom,ker drugje v Evropi ne ustreza več okoljevarstveni zakonodaji. :OK:

:slap: :slap: :slap: ..kok hudiča ..pol imava pa midva napačen motor...res ne vem kako nama je uspelo potovati....bo treba prodati..... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

brumer...brez zamera....a si ti naravno prizadet al si zato kej v šolo hodil :? :? :naughty: :ninja:

dr.looney :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živjo!

PO dolgem času moram spet kaj napisat.

Bil z najinim Banditom na morju. Polno obtežen, AC 250 km (beri se je mudilo), povprečna hitrost 170 km/h. Kaj naj rečem, odlično, brez vsakršnega problema. POraba 9,8 litra.

Moram pa priznati da je bil v Akrapoviču dušilec, če ne bi preveč ušesa bolela :P

Ne bom ga se prodal :OK:

Banditek je res zakon :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za daljša potovanja mora biti turer in ne kafereiser!!!!!!Če imaš za nov motor denar potem ne kupuj tako star koncept motorja.Bandit je bil lep in konkurenčen motor lata 1996-97, danes ga je nažalost čas povozil.

Za potovanja potrebuješ motor; vodno hlajen.(ne samo oljno),diferencijal ne(ketno),delta box (ne pa cevasti okvir),elektronski vbrizg goriva (ne vplinjačev), 6 prestav (ne samo pet),lahko bi ti še veliko tega našteval (npr.tempomat,ksenon luči,potovalni računalnik in večji tank).

???

Zakaj bi rabil za potovanja: 6 prestav(?), vodno hlajenje(?), tempomat (? pojdi rajši z vlakom?), el. vbrizg (1 l manjša poraba - potovanje 3000 km, prihranek 30l oziroma 30 EUR, jebiga sad), delta box geštel (?bi pasal pri nateravanju, za potovanje pa je brez pomena?).

Kardan bi sicer prišel prav, a na športnih japoncih ga izgleda ne bomo videli. Sicer bi pa res pasal na ta tip motorja kot kravi sedlo.

Obenem pa je treba pohvaliti skoraj raven sedež brez idiotske štenge za sopotnika, kar odtehta na potovanju marsikaj drugega.

Če kej manjka na vseh turing motorjih, je to možbnost priviti dodatne (podaljšane) strehce spredaj in zadaj za primer dežja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz študiram o nakupu novega Bandita, zdaj mam 600-naked in bi šow na 1200, sej kakšne velike razlike v teži ni in zdejšnji se prov lepo vozi. Sem bil z njim po Grčiji, Sardeniji in to vedno polno naložen s sopotnico in se je res zakon obnesu, zdej pa počasi ratava prešvoh, zato ne vem al bi Bandita 1200 al rajši SV 1000, kaj mislste :?

PS

Bandit je zakon!!! :yea1:

Popravljeno . Popravil nowfak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej si si že sam odgovoril.

Sicer pa je bandit absolutno boljši allrounder kot SV. Pa štirje cilindri so boljš kot dva, hehe. :OK: Joke!

Moj B12 se bliža 55.000 km in do zdaj sem imel z njim le malo težav. No, zaradi ene sem res skoraj živce izgubil in ga prodal, vendar se je poštimal. Kompetentnejši serviser bi mi bil pri tem v veliko pomoč, tako pa... Problem je bila pa pipica za gorivo.

Druga težava pa je bila tovarniška napaka na žarometu, ki pa so jo odpravili še v garanciji.

Drugače pa tolk šparovnega in hkrati zmogljivega motorja še nisem imel. 5 l/100, nove gume na cca. 19.000 km, sam menam olje pa filter...

Popravljeno . Popravil Lucky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej si si že sam odgovoril.

Sicer pa je bandit absolutno boljši allrounder kot SV. Pa štirje cilindri so boljš kot dva, hehe. :OK: Joke!

Moj B12 se bliža 55.000 km in do zdaj sem imel z njim le malo težav. No, zaradi ene sem res skoraj živce izgubil in ga prodal, vendar se je poštimal. Kompetentnejši serviser bi mi bil pri tem v veliko pomoč, tako pa... Problem je bila pa pipica za gorivo.

Druga težava pa je bila tovarniška napaka na žarometu, ki pa so jo odpravili še v garanciji.

Drugače pa tolk šparovnega in hkrati zmogljivega motorja še nisem imel. 5 l/100, nove gume na cca. 19.000 km, sam menam olje pa filter...

Zanimivo, poraba je razumljiva s pametno vožnjo. Glede menjave gum pa ?? Kaj maš gor stare trde gume al kako da ti tolk držijo, ker men ne zdrži več kot 5000 km. Pa ne da bi ga fejst gonu, ker nimam bistveno večje porabe od tebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do vceraj 66k km bp. B)

povprecna poraba ca. 6 l/100 km. in "potanovem" mich pilot road za ca. 15k km komplet (se porocam kdaj jih bom res zamenjal).

smeji se mi :D

samo koliko sem "gor zmetal gnarja" :doze: :wacko: :whistle:

K&N stage III + izpuh :grim

nova amortizacija vseokoli :grim

pletenice spredaj :kva2:

novi diski spredaj

visja sipa

HID zarnici B) B) :naughty: B)

crash pads

bagster havba z dvojno tank torbo

16-ka zobnik spredaj (noja, tako je bil za zamenjati)

"cruise control" (for the poor :lol1: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume sem doslej vozil tri pare.

Michelin Macadam 100: cca. 17.000 km

Dunlop D220: 21.000 km

Michelin Pilot Road: do danes 16.800 km, pa je gor profila še za ohoho. Mislim, da bo nov osebni rekord.

Menjal jih bom pa najbrž pred naslednjo sezono, ker če ne bo profila zmanjkalo, bodo pa vseeno rahlo stare.

Popravljeno . Popravil Lucky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume sem doslej vozil tri pare.

Michelin Macadam 100: cca. 17.000 km

Dunlop D220: 21.000 km

Michelin Pilot Road: do danes 16.800 km, pa je gor profila še za ohoho. Mislim, da bo nov osebni rekord.

Lucky you. B) :yes:

Bom vidu, če presežem tvoj rekord z Macadamom na CB-jki. Po moje ja. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ali je kdo v zadnjem času menjal verigo - pogonsko z zobiki ...

... proizvajalec? cena ? prodajalec ? ....

... hvala za koristne nasvete ...

:OK: bandit je zakon :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

regina gold 530, zobniki 16-45 suzuki dealer v graz-u. skupaj z montazo pri motorjetu ca. € 160.-.

voznja v MB in nazaj v nalivu............. priceless. :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!