Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

če me moja zapisana statistika ne vara... je prvi komplet biu montiran pri 41kkm... s tem da sem se z zadnjo nasadila na žebelj po cca 4kkm. z naslednjo zadnjo mam trenutno dobrih 7kkm... če se bom mal vozila, bo še za drugo leto ;)

Objavljeno

to pomeni mora it tam nekje 10k? al sem narobe skalkuliral :smoke:  ketno si naspricala kaj? :D (spomnil se)

Objavljeno

recimo... cim vec, tem bolje ;)

sej ves kako sem jaz pa moja ketna :P je biu lihkar na sevisu, sam po izracunu bo treba spet ;)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kak stil vožnje je to?

ČE prav predvidevam..prestavljaš v nizkih vrtljajih oz ga ne vrtiš višje..hitrosti pa nekje mal čez omejitve?

Na tako porabo sem prišel samo menda 2x.... samo ga je treba res lepo peljat... meni neko normalno vožnjo porabi med 6 in 7 l

 

poraba na mojem je med 4.5 - 4.6 ( lagana vožnja )

 

če ga pa žgeš do amena samo v prvih treh brzinah je pa možno vse

Objavljeno

Uf to si pa dober, tak nizko sem samo enkrat prišel pri zelo lagani vožnji. Drugače se sukam tam od 5-5.5. Pri žganju pa je možno vse, kot si rekel. :D

Objavljeno

poraba na mojem je med 4.5 - 4.6 ( lagana vožnja )

 

če ga pa žgeš do amena samo v prvih treh brzinah je pa možno vse

Ne rabiš žgatne vem kaj... evo v soboto.. moj in še dva, pomeni trije enaki motorji, avtocesta tempo 150 konstantno... vsi enaka poraba med 6,5 in 7.... za 4,5 ali 4,6 s tem motorjem skoraj neverjetno :smoke: dobr si ni kaj...

Stranske ceste pa pod 5,5 ni bilo... pa ni bilo neke objestne vožnje..tisto so potem druge cifre :D

Za to porabo... se verjetno še pod omejitvami voziš in preko 2k obratov ne prav pogosto :P

Kot si rekel  vrtenje v prvih treh brzinah..ne bo držalo čisto... B)  v šesti sem se vozil.. pa je bilo 10 šparal ga pa res nisem :D

Uf to si pa dober, tak nizko sem samo enkrat prišel pri zelo lagani vožnji. Drugače se sukam tam od 5-5.5. Pri žganju pa je možno vse, kot si rekel. :D

Jp to je ta poraba.. 5,5 taka umirjena vožnja brez vrtenja brezveze..

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Si slučajno kdo lasti srebrnega Bandita 1200N l. 2001? Mi lahko pove barvo nalepk na rezervoarju in za sedežem? So nalepke prelakirane?

Moram dat prebarvat, ker je prejšnji lastnik čez napenjal elastično mrežo, da zgleda bolj "hud", pa mi gre na živce... Je čas, da to porihtam.

Sprašujem zato, ker je bil že enkrat barvan in sumim, da niso prave barve nalepke gor... Lahko tudi kako slikco zraven pripne ali pa po ZS.

Vnaprej se zahvaljujem dobri duši :worship:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav,

na svojem Banditu 1250 SA sem končno zdrajsal obe gumi. Kater par bi priporočili za prvo menjavo, prosim?

 

 

Objavljeno

Če napišeš še stil vožnje in pomembne lastnosti saj idealnih gum ni. Sport-touring gume sklepam?

Objavljeno
18 minutes ago, StaraFeltna said:

Če napišeš še stil vožnje in pomembne lastnosti saj idealnih gum ni. Sport-touring gume sklepam?

ČE se voziš sam..v dvoje... Če poveš porabo si povedal stil ;)

Objavljeno
6 hours ago, NX650 said:

ČE se voziš sam..v dvoje... Če poveš porabo si povedal stil ;)

 

Ogromno v dvoje, s težkim kupom prtljage. Občasno se peljem tudi sam ja :)

Saj originalne niso bile tako zelo slabe ...

Objavljeno (popravljeno)
pred 15 urami, Jan2503 pravi:

 

Ogromno v dvoje, s težkim kupom prtljage. Občasno se peljem tudi sam ja :)

Saj originalne niso bile tako zelo slabe ...

potem pa ne komplicirat, namesti take, kot si jih navajen.

V nasprotnem pa:

Touring gume, katere lahko tudi športno pelješ:

-Bridgestone T30, Pirelli angel GT (super za dež), Dunlop Roadsmart, metzeler Z8, conti Roadattack2 evo...

ali ugodna varianta športnih gum s fantastičnim oprijemom, vendar nekoliko manjšo kilometrino (zadnja guma) Mitas sportforce+, bridgestone bt16 pro itd...

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
Ob 24. 3. 2016 at 20:55, Jan2503 pravi:

 

Ogromno v dvoje, s težkim kupom prtljage. Občasno se peljem tudi sam ja :)

Saj originalne niso bile tako zelo slabe ...

Živjo!

 

Ne vem kaj si ti imel gor kot original,kar je bilo na mojem (Dunlop xyz???) ni bilo vredno nič,stalno je zdrsovalo.Sedaj vozim Roadsmart1 in sem še kar zadovoljen.Vmes sem poskusil Roadsmart2,pa nisem opazil da bi bila boljša,je pa dražja.Ob prvi naslednji menjavi pa dam gor Mitas,pa da vidimo.

 

LP

Objavljeno
Ob 26. 3. 2016 at 19:24, Toni pravi:

Živjo!

 

Ne vem kaj si ti imel gor kot original,kar je bilo na mojem (Dunlop xyz???) ni bilo vredno nič,stalno je zdrsovalo.Sedaj vozim Roadsmart1 in sem še kar zadovoljen.Vmes sem poskusil Roadsmart2,pa nisem opazil da bi bila boljša,je pa dražja.Ob prvi naslednji menjavi pa dam gor Mitas,pa da vidimo.

 

LP

Super gume Mitas ti ne bo žal jih imam na svojmu banditu in sem zlo zadovoljen

Objavljeno
9 hours ago, gauloises said:

Super gume Mitas ti ne bo žal jih imam na svojmu banditu in sem zlo zadovoljen

Res je, tudi meni so bile super gume na banditu (kot nove in dokler voziš sam so super vodljive).... Ponudijo ti več kot motor zmore!

Pri banditu je edino problem ko se voziš naložen in v dvoje (tudi avtocesta), takrat uničiš sredino gume (govorim za športne gume na tem motorju) kar pa je na banditu velik problem.

Z izrabljeno sredino in ok robovi postane tog v ovinkih.. najraje gre naravnost... če sopotnica ne dela zadaj tako kot mora zna bit nevarno če voziš hitro. Za neko počasno vožnjo ni panike... ko pa hočeš več pa je žalost...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

zdravo

Sem nov na tem forumu.

Navdušil sem se nad suzuki banditom 1250.

Motor sem že vozil in mi ergonomsko ustreza. Bi pa vprašal ali je to ok, da je precej trda balanca.

Namreč do sedaj sem preskusil le naked Yamahe, kawasakije in honde.

Predvidevam da je to zaradi tega ker je motor težji za 50 kg od ostalih igračk, ki sem jih omenil.

Mi je pa fascinantno, kako motor vleče v katerikoli prestavi in to veliko bolje od motorjev, ki so 20-30 konjev močnejši.

Pa še vprašanje. Koliko je realna cena bandita letnik 2009. Osnovni motor z abs + zadnji kufer + akrapovič.

Zgleda solidno ohranjen, bi pa bilo pametno narediti en servis. gume so solidne sicer stare 3 leta z prevoženimi1500 km, enakomerno obrabljeni (očitno se ni polagalo z njimi).

To je to za enkrat. Hvala za pomoč.

 

 

  

Objavljeno

Men se na 1250 (z oklepom) ni zdela balanca trda, ampak prej, motor mal tezji od ostalih pač ima 250kg. Vleče pa ja rees lepoo tako stock, še boljše pa mal dodelan, pa še registracija je fajn ker je cenejši kw razred. Gume so kul tud če so 013 (sam sem imel pred kratkim gume 011 pa nobenih problemov) pa tud če bi se polagal z njim sploh nima veze, glavno,da je redno poservisiran oz kvalitetno poservisiran in ne mrzel tišan, pa bo to delal še pa još... Lej en primer,ki ga osebno poznam, bivši sosed ga ima novega 2008letnik, khm prevoženih,ja bo letos ali pa naslednje leto obrnil 200.000km! Jp lepa cifra, pa sami redni servisi, pa motor ima druge injektorje pa PC+izpuh Arrow (127hp) pa stari-penzjoner ga pelje po kolenu pa dela u nulo cel čas...

Kar se pa realne cene tiče to je pa čist bv o tem govorit, vsak prodaja za toliko kolikor ga ceni, eni več eni manj, je pa bolje dat za dober primerek mal več kot pa neki šparat, potem bojo pa razno razni stroški uletaval pa bo glava bolela... No odloči se pa sam ;) Pa srečno voznjo karkoli boš kupil!

 

Objavljeno (popravljeno)

TNX

Okej potem je to le občutek, ko presedlaš iz lahkotnika na težaka, da imaš občutek kot da motor vleče levo ali desno. Saj ko se pelješ malce hitreje je pa ok. Je pa dober občutek ker lahko bandita voziš kot trakor pri štantgasu + nekaj sto obratov ko daš gas pa greee. 

Ker si še nisem lastil motorja bi pa vseeno vprašal kakšen servis se priporoča po 7 letih. Če ni hudo drago, bi ga vseeno peljal na servis in zrihtal, kar je potrebno. In predvsem kam se vozi suzukije. Kraj nima veze, če je dlje od mene, bi to vzel kot izlet.

bi pa vprašal če kdo pozna tale motor:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11055222&display=Suzuki

TNX, še enkrat

 

 

 

Popravljeno . Popravil motosan
Objavljeno

,Kupim pred dvema mesecem let. 2007, km podobni cena 3700. Zamenjali olje in oljni filter in do sedaj narejeno 4000 km sam in v dvoje z vsemi tremi kufri in sem zelo zadovoljen .  Poraba se vrti med 5 in5.5. Servisi v lj maš v elisi v domzalah in pa tudi Primc na Viču  jih servisira. 

DSC_0438.JPG

Objavljeno

Soseda se mi je nekaj potožila..

59999668.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sem kupil suzuki bandit 1250, 2007 l.

Prvi občutki so odlični. Traktorski motor, voziš se že od dobrih 1000 obratov naprej, pa nič ne trese. Veliko navora in dovolj moči. Je pa precej težek za manevriranje na mestu, še posebej z dodatno ritjo na sedežu.

Ko pa spelješ gre odlično in stabilno. 

Objavljeno
pred 3 urami, motosan pravi:

Sem kupil suzuki bandit 1250, 2007 l.

Prvi občutki so odlični. Traktorski motor, voziš se že od dobrih 1000 obratov naprej, pa nič ne trese. Veliko navora in dovolj moči. Je pa precej težek za manevriranje na mestu, še posebej z dodatno ritjo na sedežu.

Ko pa spelješ gre odlično in stabilno. 

Pa naj ti ta rit pomaga pri manevriranje na mestu pa se šele potem doda svojo rit na sedež. 

In kako si zadovoljen z njim

Objavljeno

Za enkrat sem zadovoljen.

Pelje se res lepo. Lahko lepa turistična vožnja, na ravnini pa ga lahko ... Po pameti.

Mogoče bi si dal montirati prikazovalnik prestave. Če kdo to zna se priporočam. Razen, če se bom prej navadil.

Moram se tudi navaditi kdaj je kestel prazen, ker indikator začne zelo hitro utripat, prikazana pa je ena črtica.

Mogoče bi le luč lahko malce močneje svetila. predvidevam, da se da lahko notri kakšno bolj svetilno žarnico, kot pri avtu.

Pa štendar moram kupit nekje na ebayu, ker nov je kar malce zasoljen za 1 kilo železa.

Objavljeno
pred eno uro, motosan pravi:

Za enkrat sem zadovoljen.

Pelje se res lepo. Lahko lepa turistična vožnja, na ravnini pa ga lahko ... Po pameti.

Mogoče bi si dal montirati prikazovalnik prestave. Če kdo to zna se priporočam. Razen, če se bom prej navadil.

Moram se tudi navaditi kdaj je kestel prazen, ker indikator začne zelo hitro utripat, prikazana pa je ena črtica.

Mogoče bi le luč lahko malce močneje svetila. predvidevam, da se da lahko notri kakšno bolj svetilno žarnico, kot pri avtu.

Pa štendar moram kupit nekje na ebayu, ker nov je kar malce zasoljen za 1 kilo železa.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!