Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Imam od gsxr 1100 1996. Pa kolikor sem gledal po ebayu je ista kot od bandita.

 

 

GSF 1200 1997-2005 naj bi pasala

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

 

Zanima me katero hladilno tekočino naj kupim za mojega Bandita.V navodilih samo piše da mora biti primerna za alu hladilnike.Torej bi tale http://www.motornaolja.com/produkt/hladilna-tekocina-g11-moder-antifriz/ morala biti v redu.Ali modra barva zmeraj pomeni ustrezno hladilno tekočino?

 

 

LP    Toni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

Zanima me katero hladilno tekočino naj kupim za mojega Bandita.V navodilih samo piše da mora biti primerna za alu hladilnike.Torej bi tale http://www.motornaolja.com/produkt/hladilna-tekocina-g11-moder-antifriz/ morala biti v redu.Ali modra barva zmeraj pomeni ustrezno hladilno tekočino?

 

 

LP    Toni

Jaz bi kupil original suzuk-ijevo hladilno tekočino.

Imaš dve varianti. Ena je koncentrat zelene barve, ki jo je potrebno zmešati z vodo, ena pa je modre barve in je ni potrebno mešati z vodo (je že ustrezno namešana) in ima podaljšano "življenjsko" dobo.

Tudi cena ni pretirana. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menjat hladilno tekočino je potrata denarja,če je manjka doliješ originalno ! namreč po moje ni razloga ZAKAJ bi jo moral menjat saj se ja da izmerit koliko še zdrži minusa ! Menjaš jo pač takrat,ko je res že umazana ali,ko kaj popravljaš in jo moraš spustiti pa še to,če ni umazana jo pristrežeš v posodo precediš in naliješ nazaj v hladilni sistam ! Pazit moraš da nepride v sti z oljem ali kakim drugim topilom takrat jo moraš zamenjat !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne zavajaj ljudi kaj je treba in kaj ne narediti na motorju! v servisni knjižici ti lepo piše kdaj je potrebno zamenjati hladilno tekočino! veliko prej preden postane umazana!!! mislim da je potrebna menjava na vsakih 12000 km. menjava je potrebna ker nastaja pesek v hladilni tekočini in če je ne menjaš pravočasno ti zna vodna pumpa zaribat!

Kakšno zavajanje in odkje "pesek" in ZAKAJ od česa bi postala umazana??? prosim te, da mi razložiš bi me ZELO zanimalo kot mojstra mehanika z 40 letno izkušnjo ! ! Bil sem izučen mehanik,ko antifriza sploh ni biloi in smo namesto antifriza polnili NAJGO,če veš kaj je to? vsekakor cenejše in veliko bolje od vsake hladilne tekočine,ker ne vsebuje navadne vode ampak destilirano+naravni alkohol-šnops ! !Kar se tiče tesnila v vodni pumpi je prav vseeno kaj je v hladilnem sistemu samo da je tekočina,ki dobro prevaja temperaturo in je na bazi vode in ne kakega topila.Pumpa je zatesnjena z TFLONSKIM tesnilom od nekdaj,ki mora biti samo hlajeno in crkne ponavadi najprej ležaj in posledično zaradi zračnosti še teflonsko tesnilo NIKOLI ne kot ti pišeš zaradi "peska" !

 

Ps. še tole imel sem Yamaho (mod 2006) V-maxa 9 let 80K kil. nikoli menjal hladilne in verjetno še danes laufa z isto tekočino !

Še enkrat, kot sem napisal potrata denarja, nerečem da npr.,če demontiraš hladilnik ali kaj popravljaš in hladilno spustiš po ca 5-tih+ letih jo seveda zamenjaš nikakor pa na na vsakih 12K kil.A sploh veš, da je to NEVAREN - STRUPEN odpadek za okolje,pri tvojem znanju gre sigurno v kanalizacijo ! !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi kupil original suzuk-ijevo hladilno tekočino.

Imaš dve varianti. Ena je koncentrat zelene barve, ki jo je potrebno zmešati z vodo, ena pa je modre barve in je ni potrebno mešati z vodo (je že ustrezno namešana) in ima podaljšano "življenjsko" dobo.

Tudi cena ni pretirana. 

 

Hvala vsem.Kje bi dobil to originalno na goriškem?Verjetno samo na servisu?

 

http://avtoforum.net/forum/hladilna-tekocina-t912.html

 

Ko prebereš kaj takega res ne veš več kaj je prav.

 

LP

Popravljeno . Popravil Toni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladilno tekočino je potrebno menjati na vsake 5 let ne glede na kilometre, problem nastane ker je antifriz antikorozijski samo do 5let, po petih letih pa ti lahko začne hladilni sistem rjaveti. Če hočeš imeti mir ga zamenjaj, to je moje mišljenje. Osebno sem dal v bandita Motul hladilno tekočino in njihov dodatek MoCool, ki naj bi še dodatno ohladilo motor za 15°C. (vem, da je malce "overkill" ampak better safe then sorry.)

Sicer pa se strinjam od antifriza je pomoje malokater motor zaribal ČE sploh je, se mi zdi bolj pomembno, da se redno menja olje v vilicah itp...

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Zanima me tudi če kdo ve kje je koda barve za suzuki gsf 1200s ali če kdo ve katera koda je je pa črne barve z modrimi kristali.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kolega kupuje gume zanj (GSF1200S), pa ga zanima kakšne za "sport in touring (predvsem touring)", da lepo držijo na asfaltu in imajo čim daljšo življensko dobo, bi prišle v poštev. Sicer dobi dokaj ugodno Dunlop Qualifier (I, II?)...  Zanima ga tudi mnenje o Savinih oz Mitas gumah. Fantje in dekleta kar pogumno z komentarji... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od teh treh bi za bol touring zivlenje uzel Qualifire 2. Qualifire 1 bo po sredi hitro crknila. Mitas je fina. Mal bol zivahna. Po 2000km je se dokaj zdrava, nevem pa kako bi prenesla kak 400 km AC transfer, qualifire 2 je to super prezivu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega kupuje gume zanj (GSF1200S), pa ga zanima kakšne za "sport in touring (predvsem touring)", da lepo držijo na asfaltu in imajo čim daljšo življensko dobo, bi prišle v poštev. Sicer dobi dokaj ugodno Dunlop Qualifier (I, II?)...  Zanima ga tudi mnenje o Savinih oz Mitas gumah. Fantje in dekleta kar pogumno z komentarji... :D

Če neveš katero gumo, kupi vedno Metzelerke(za turing vožnjo Road-teck,za bolj šporno pa Spor-tek),ravno tako kot,če neveš katero olje kupi vedno Motul,čelado Schubert,oblačila-zaščitno opremo Dainese,očala Titan-carbon Rosi itd. ! !

Ps: jaz vozim samo Metzelerke,ker mi edine zdržijo 10K + sicer pa z nobeno drugo znamko tako na prejšnjem V-maxu kot na BMW-eju K-aju nisem naredil več kot 6K kil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega Ice je s svojim Banditom naredil največ km z Metzeler Z6 in Z8. In kolikor vem je s temi gumami na tem motorinu bil tudi najbolj zadovoljen. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

roadsmart 2 zdržale 12k km na banditu.

 

 

 

Če bo vzel Dunlop naj raje vzame Roadsmart kot pa Qualifier.

 

 

 

Sem istega mnenja... Jaz sem bil zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Roadsmart je za touring boljša, trša po sredini, mehkejši robovi, kar podaljša življenjsko dobo gume - vsaj tako pravijo pri Dunlopu  :blush: Osebno, vozim Roadsmart.

 

Spomladi sem obnovil amortizer, dal tršo vzmet - cenejše kot menjava celotnega, super se obnese! Vzel sem dol prednjo masko - aftermarket nad lučjo, mi se zdi boljše pa še lepši je...

 

Zdaj pa je moped parkiran,mi  batne čeljusti ne odvajajo ploščic pravilno. Sem naročil tesnila za batke, čakam poštarja :grim  Zamenjam, prezračim zavore in gaaassssaaaaaa!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!