Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Jaz sem menjal prašni semering na vilci, okrog osi in teh ležajev nisem nič prčkal, le vzel felgo dol, in dal nazaj gor.

Aha, torej je očitno to normalno?

Ok.... Hvala za odgovor : )

LP Jan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole mi negre skupaj... Ko akso zategnem do konca, je tule še vedno luft vmes. A morem ta "pokrovček" okrog obrnit?? Ker se mi zdi čudno da bi bil luft vmes, da bi prah letel noter v loger.... :? :surrender:

LP Jan

tale distančnik je še od tastarih banditov, ki so imeli števc na zajlo. tkole je kar v redu, itak semering tesni.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bila bi naj napaka na batnih obrockih pri letnikih 2001.pri 2002 se ta problem naj ne bi problem pojavljal.interesantno je,da se to ne dogaja pri vseh ´01-letnikih.

Tole je vse kar sem najdu na temo porabe olja kot serijska napaka. Mi zna mogoce kdo kaj vec povedat? mogoce s kaksnega tujega foruma, strani? Je mogoce iz stevilke sasije razbrat "sfaljeno" serijo?

Ker nazalost 1200 pre 00' niso prodajal v sloveniji, jih je zelo malo, tako da mi ne prostane drugega, kot kupit 01'-05' letnik, pa se s financam bo slo ravno skozi.

Mogoce se kksn nasvet, pri kupovanju rabljenega Bandita WvA9, oz "Pop" kot nemci klicejo? Sem vozil 3 sezone 600N, tko da mi motor ni tuj, vendar kljub temu je bil vseeno stari Gn77b "Kult" model.

Hvala + lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Emm.. Ja :)

Ce kdo ve za lepo ohranjenega Bandita 1200, ni vazno S ali N, samo da ni kake "divje" barve, naj mi magari poslje kar mail. Kilometri naceloma niso vazni, ce je zgodovina znana, lastnik xx let in je motor primerno servisiran.

axiongti@yahoo.com

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je vse kar sem najdu na temo porabe olja kot serijska napaka. Mi zna mogoce kdo kaj vec povedat? mogoce s kaksnega tujega foruma, strani? Je mogoce iz stevilke sasije razbrat "sfaljeno" serijo?

problem je bil v batih, ker so bile površno narejene luknje za drenažo olja in je olje zahajalo nad oljni obroček in v cilinder.

ko sem se sam pozanimal, so bile te serijske cifre bolj za ameriške modele. malo pobrskaj po tujih forumih, so to detajlno obdelali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da bo tole resilo marsikogar teh muk okoli porabe olja. ;)

tsb-b12-2.jpg

tsb-b12-1.jpg

Nekaj ljudi "resi" problem porabe olja, s tem da vliva 20W50 noter. Nevem pa kako bi se to poznalo na hladnih zagonih.

Torej glavni problem se nahaja v "novih" batih, zgleda je suzuki priznal serijsko napako, ki se je pod garancijo menjalo z starimi 97-00 bati.

Torej ce ste v dilemi, vam nakup Bandita 01' in 02' 1200 z vin stevilko , ki je nizja od (JS1GV77A) * 22102179, odsvetujem, razen ce obstaja potrdilo, da je bil problem odpravljen pod garancijo.

Lep pozdrav!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če lahko fergazerje poljubno med sabo menjaš al je lahko kaka panika??

Namreč na fergazerju mi je odlomil tisti zatič za zauh zajlo, zdej bi bila pa najlažja rešitev zamenjat 2 fergazerja med seboj.... :?

LP Jan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če lahko fergazerje poljubno med sabo menjaš al je lahko kaka panika??

Namreč na fergazerju mi je odlomil tisti zatič za zauh zajlo, zdej bi bila pa najlažja rešitev zamenjat 2 fergazerja med seboj.... :?

LP Jan

Če sta identična in bojo gor pasali tudi vzvodi za plin in ostali priključki, potem jih med seboj lahko zamenjaš neigra nobene vloge levi ali desni seveda,kot že rečeno, če vse ostalo paše.

Vidiš to je ta problem,če se učite(hobi mehaniki) na svojih motorjih, mi izučeni mejhaniki se tega naučimo v šoli,pri mojstru,z dolgoletno prakso,z tečaji-dodatnim izobraževanjem in iz knjig,pa še se nam kaj zgodi vendar saj za sebe vem,da zlomim pa res ne tako hitro, kot kak hobi mehanik!! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem jaz odlomil zatiča :wallbash: :wallbash: :wallbash: Motor sem že kupil takšen. Zato pa sprašujem na forumu preden kaj "večjega" delam, da nebo kake pizdarije :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da vas je nekaj novih lastnikov tu; za prodat imam pletene jeklene zavorne cevi za spredaj, za Bandita 1200, letnik 01-05, morda pa paše tudi na druge. So oplaščene v prozorno plastiko, pri priključkih pa imajo dodano še neko črno zaščitno plastiko, da rob priključka ne more opraskati česa.

Nove so bile cca. 100 €, če bi jih kdo želel, jih dobi za 65 €. Te so nove, nikoli montirane. Sem jih naročil za prijtelja, ki je motor prej prodal, preden sva jih uspela namontirat. Zraven so še nove podložke/tesnila in celo TUV certifikat ima reč.

Vem, da ima ta Bandit bolj slabe zavore, zato mu privoščite vsaj takšnole izboljšanje.

Če kdo želi, naj mi napiše privatno sporočilo, pa bo.

Še slika:

post-17196-0-81207200-1295024422_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MihaJ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Zanima me še ena stvar, čist iz firbca.. Čemu služijo tiste cevke napeljane iz tanka? Zdej za dovod bencina mi je jasno :D , potem gre ena na pipco, ta mi ni čisto jasna, spodaj pa so še dve, ena je speljana direktno proti tlom, za ibercug, zraven pa gre še ena, tudi proti tlom, vmes pa ima še en T, in gre en delček cevi nekam... Nevem točno kam :? Predvsem ta zadnja me zanima čemu služi.

LP Jan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej ne vem kako točno ima bandit razporejene cevke... Je pa ena vakum cevka od pipice do ferga. Namenjena je avtomatskemu odpiranju pipice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za to mi je jasno, zanima me samo tista, katera gre iz tanka naravnost dol proti tlem, vmes pa ima en T kolen, in gre en konec proti tlom, drugi pa nekam zavije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za to mi je jasno, zanima me samo tista, katera gre iz tanka naravnost dol proti tlem, vmes pa ima en T kolen, in gre en konec proti tlom, drugi pa nekam zavije...

A ni to cevka, po kateri odteka preveč nalito gorivo v rezervoarju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cevka, katera gre proti tlom je za odvajanje prevec tankanega bencina, druga za vracanje oljnih hlapov nazaj v airbox

ker druge cevke moj nima (vec) generator ne more vec rjaveti. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ena gre direktno k tlom, mi je jasno da je za odtekanje preveč bencina.

Druga pa gre isto proti tlom, le da se kakšnih 15cm pod tankom razcepi, in naj bi šel en del nekam... ne vem kam. Drugi del pa gre proti tlom. Zanima me kam gre tisti prvi del, namreč trenutno ni pritrjen nikamor, vendar ne vem zakaj bi bil torej razcepljen, če če gre nikamor...

Oz. drugače, ali MORA bit tisti del kam pritrjen ali ni potrebno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

?

ocitno sem bil vceraj malo zmeden. sele zdaj prebral kaj si napisal. ena cevka - bencin ok. ampak dve cevki, obe iz rezervoarja dol?

kolikor vem, ima bandit SK1 eno debelo cev (dovod goriva v vplinjace) in eno tanko, obe iz pipice. potem je se nekaj kablov (nivo goriva) in to je vse.

poglej v service manual.

evo, zbrskal.

kot receno, debela cev je dovod goriva, ena tanka cevka podtlak.

potem so tu se dve cevki: oddusnik rezervoarja in cevka za izpust vode (ko&ce se nabere v tanku).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super to me je zanimalo...

debela in tanka sta mi jasne, potem pa še kot si rekel oddusnik rezervoarja in cevka za izpust vode (ko&ce se nabere v tanku).

Ena od teh je direktno do tal, oz. nekam da odteka, druga pa je malo pod vrhom razdeljena v 2 dela, in en del gre tudi do tal, isto kot pri prvi cevki, drugi del te cevke pa mi ni jasno, a ga je treba kam priklopit al kaj??

Logično bi mi bilo da ne, vendar zakaj je potem razdeljena??

LP Jan

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kupim maste cilinder za sklopko od bandita l.01 oz. od česarkoli drugega kar paše gor, imam pa viška eno ročko za sklopko, srebrne barve če kdo potrebuje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

lani sem nabavil Bandita 1250 SA. Motorček je huda stvar, a mi žal ni uspelo se veliko vozit, preden sem ga moral pospravit na zimovanje. Evo pomlad je tu in počasi ga bo potrebno prebuditi iz zimskega spanja. Pa se sprašujem, a bi mu zamenjal olje navkljub dejstvu, da sem lani od servisa na 6000 km uspel skupaj spraviti slabih 2500 (8500 po števcu) km ali brez slabe vesti lahko počakam na predvidenih 12.000 in grem z njim na servis kasneje?

Hvala

Lp

Sašo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko počakaš na servisni interval, lahko pa ga menjaš na začetku sezone (čeprav še ni toliko kilometrov). Sicer pa, preden ne bo tema zaklenjena, pod ''Olja -splošno'' imaš milijon strani o oljih in menjavi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti samo vozi, ni potrebe po menjavi olja itak je dovolj "sveže" če si lani naredil servis. Motor je pa tako in tako stal samo teh nekaj mesecev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tukaj boš naletel na preveč različnih mnenj ....

moje mnenje, če imaš motor rad in bi ga rad nekaj časa imel, menjaj

Blond

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!