Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

NI pa ok, da boš takoj prvo sezono "z žensko 50% časa na motorju". Motor ni čigumi, da se ga takoj naučiš žvakat.

Oj!

Saj nebom že takoj začel z dvema na motorju.Se zavedam, da se moram najprej sam naučiti vozit in kontrolirat motor.

Problem je sam v tem, da nočem kupit slabšega in v roku pol leta menjat.

Raje se pol sezone vozim sam in potem postopoma privajam na vožnjo z dvema.

Katere gume kaj dajete gor?

Najboljše razmerje med gumo in ceno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj delajo fantje z gumami ne vem, da jim jo na 3500km skuri mi ni nikakor jasno (na cesti seveda), pa da ti prvo na 5000km še manj. Sam imam 150PS na motorju in približno isto NM navora (res da na malce višjih obratih, samo se tudi na njih večinoma vozim, tako da smo na istem) in mi Dunlop Qualifier II po 6500km zadnja še vedno vzorno služi in mi kakšnih 1000km še tudi bo - lepo enakomerno obrabljena, samo zadnji cenimeter malo manj zrabljena. Prednja bo še za ene 4000km do 5000km zagotovo. Pa ga tudi rad precejkrat potegnem iz ovinka ven, avto prehitim vedno skoraj na polno, tu pa tam kdaj kak samotni drag race, vožnje z deklino zadaj je 50%... Ne vem kaj delate z gumami, samo nekaj delate definitivno narobe. Ali pa ste eni izmed teh, ki po Tržaški od križišča do križišča nabijate k zmešani, ker potem je stvar razumljiva :) hehe.

Pa imate prav napumpane gume, ker to je prvi razlog za prekomerno obrabo gum.

Sicer pa, ker te je ravno zanimalo katere gume za tak motor - Dunlop Roadsmart, Metzeler Z6...kaj iz Sport/Touring programa bo več kot odlično!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suhi, če sem in tja prtisneš na polno, potem še ne obrablaš maksimalno gume.

Če ga nažigaš dovolj dolgo, da gumo razbeliš, potem jo pobira bistveno bolj.

Je pa tistih 3500 skrajnost, sicer sem delal nad 5000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi, da je precejšn faktor tud to, da so se gume v zadnjih šterih sezonah drastično spremenile.

a se komu valja po garaži kak zadnji amortizer za bandota 1200?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo banditosi!

Eno neumestno vprašanje!

Kaj pravite na enega modela(MENE), da si kot začetnik(zdaj delam izpit,imam 34 let in razčiščeno podstrešje, pa tud žensko, ki bo z mano 50% časa na motroju) omisli nekaj takega za prvi motor?

Me je nekaj skupaj, tako, da, mi teža motorja na mestu nebi smela delat težav.

sva pa skupaj z žensko bolj turistično usmerjena, seveda pa bi bil tudi za vsakdanje kruzanje.

Sem pa tudi bolj len voznik in nimam preveč tistega športnega v sebi, da bi skoz šaltal.V takem primeru bi si omislil kakšnega 600taka :)...

Kaj priporočate?

S ali N verzijo?

Poraba kot vidim je nekje 6 litrov povprečje, če sem prav razumel...

Kako pa je z rednim vzdrževanjem, kakšne so kaj cene servisov, oziroma delov(kakšno olje, filtre in svečke bi sam menjal, pa tud veriga in takšne reči)...

BTW z mojo skupaj s prtljago in opremo dosegava 180 - 200 kg...

lp in hvala!

Ne se bati bandita z več kilometri to je klasika ki zdrži mnogo če se je z njim lepo ravnalo tudi poraba olja ni velika vsekakor pa se odloči za s varianto (moje izkušnje z dvema banditoma) je pa to dober motor za popotovanja v dvoje in s kar obilo prtljage pa še mal reklame če te zanima imam naprodaj 1200s pa še zadnji amortizer dam polek ga boš lahko takoj oddal naprej(je tle povpraševanje)

post-3097-12748941391_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se bati bandita z več kilometri to je klasika ki zdrži mnogo če se je z njim lepo ravnalo tudi poraba olja ni velika vsekakor pa se odloči za s varianto (moje izkušnje z dvema banditoma) je pa to dober motor za popotovanja v dvoje in s kar obilo prtljage pa še mal reklame če te zanima imam naprodaj 1200s pa še zadnji amortizer dam polek ga boš lahko takoj oddal naprej(je tle povpraševanje)

Verjetno ga boš že prodal do takrat, ko bom jaz kupoval...

Je pa mamljiva ponudba :yes:

Imaš kje oglas?

Nekako lepši mi je N, ampak, ko bom kupoval, se bom odločil.

Baje ima zelo dobro vetrno zaščito za voznika in sopotnika S (sem visok 176, moja pa 170 cm)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa leeeep! :OK: :OK:

Eno vprašanje!

A je koga že pustil na cedilu na poti?

Bandit, mislim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa leeeep! :OK: :OK:

Eno vprašanje!

A je koga že pustil na cedilu na poti?

Bandit, mislim...

Ja mene je prvi ampak ne po njegovi krivdi sva bila prehitra tam blizu Divače in je bil kar divji pristanek v obcestnem kanalu (glih tam kjer so sedaj naredili rondo v priključku na avtocesto) :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem po netu malo o banditu...

Tip na http://www.diseno-art.com/encyclopedia/vehicles/road/bikes/Suzuki_GSF1200S_Bandit.html piše v članku, da se baje na vsakih 12000 km štelajo ventili.Kako je s tem?Se to redno prakticira?Serviseri dost opalijo za tako delo?

Aja, Kalimero, upam, da se nisi preveč poškodoval takrat.

BTW, da imam že keš doma, bi vzel tvojga bandota...

Kolk si jih pa obrnil z njim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je z rednim vzdrževanjem, kakšne so kaj cene servisov, oziroma delov(kakšno olje, filtre in svečke bi sam menjal, pa tud veriga in takšne reči)...

BTW z mojo skupaj s prtljago in opremo dosegava 180 - 200 kg...

resnici na ljubo ne vem, ker razen prvega (1000 km) servisa delam vecinoma vse sam.

olje, filtri, svecke. drugega tako ne potrebuje.

Če pa ti bo zapestje bolj živčne sorte, pa računaj na večjo obrabo gum, motor ma dost navora, veliko težo, pa še sebe priračunaj, neki se gumi mora potemtakem poznat, če boš agresivno speljeval..

S prvo gumo sem nardil slabih 5000 km:)

En servis me pride okol 100-120€ z oljem, filtrom, itd...

z Z6 kombinacijo do 9000 km, pilot road enako. PR2 se nisem sprobal. M3 kombo med 6500 in 8000 km.

So kakšne razlike med letniki 2000 do 2006?

So enaki ali kakšne spremembe?

da. do 2000 je prva serija (enojni zaromet), od 2001 druga (dvojni DE-zaromet), od 2006 naprej tretja (pise celo v podanslovu teme).

razlika je tudi v okvirju (vidno predvsem v predelu vplinjacev), plastikah in se cem, kar ni tako vpadljivo.

Kaj naj gledam pri nakupu?

Se splača vzet, recimo 2000 letnik, če ga dobiš z malo km in lepo ohranjenega ali se naj gleda čim mlajši?

v bistvu je vse odvisno od vzdrzevanja. splosno se pa te masine skoraj ne da fentati (izpeljanka stare GSX-R 1100 masine).

kateri letnik vzames je odvisno od tvoje opticne preference in monetarnih moznosti.

Gledal sem nekaj, da nekateri naredijo 10000 z gumo, drugi 5000 - kako takšna razlika?

Preveč gasa?

Poraba na umirjeno vožnjo cca 6 litrov?

hja, odvisno od samega ustroja gume, nacina voznje, asfalta itd.

moj pije redno med 6,2 in 6,4/100 km.

a se komu valja po garaži kak zadnji amortizer za bandota 1200?

yep.

A je koga že pustil na cedilu na poti?

Bandit, mislim...

nope, niti po nesrecah ne. vozen je bil, samo vseeno cimprej opravil interni pregled pri dohterju mojega zaupanja.

Berem po netu malo o banditu...

Tip na http://www.diseno-ar...00S_Bandit.html piše v članku, da se baje na vsakih 12000 km štelajo ventili.Kako je s tem?Se to redno prakticira?Serviseri dost opalijo za tako delo?

ce jih ne slisis zakaj bi razdiral? po 98k prevozenih km so bili kontrolirani samo pri 1000 km, nastavitev nepotrebna. in se vedno se ventilov ne slisi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj Ice ti ni še uspelo preko magične meje 100k :worship:

Ja moj prvi je imel 30k ko sem ga kupil in blizu 60k ko sva poletela :wallbash: sedanji jih ima 78k in večino je naklepal prvi lastnik vsem tukaj poznani forumaš, pa z nobenim ni bilo nikakršnih problemov :OK:

Prvi je šel od hiše takšen upam da bo šel ta v lepšem stanju :D

post-3097-127496231885_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kalimero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pogledam slike motorja, upam, da nisi ti slabše končal kot on. :eek:

Mislim, da je odločitev padla in vem kaj bom kupil naslednjo sezono... :evilgrin:

Sem še zvedel, da mehanik, ki na naši firmi servisira viličarje ravno tako vozi bandota N.

O njem v samih superlativih!

Ima vse, kar iščem na motorju - dovolj konjev, ogromno navora, zadovoljiva poraba in servisi ugodni(vse razen posegi v mašino jaz, ostalo vilimehanik :) )

Upam, da bo kakšen zanimiv naprodaj februarja ali marca drugo leto.

Popravljeno . Popravil rookie007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj Ice ti ni še uspelo preko magične meje 100k :worship:

eh, saj bi, samo me "malo" cas daje (kaksne beden izgovor; sam kaj ko je pa vse res :rolleyes: ).

pa se nekako neutrjen sem trenutno - bila zima predolga. v stirih furcah mi ni bilo dano narediti vec kot 1500 km letos.

saj bo - dopust se prihaja. baje.... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ice: Ce je motor modela 1200cc izpeljanka stare GSX-R 1100 masine, katera izpeljanka je potem 600cc model? Najbrz gsx-r 600? Ker 1200cc in 600cc sta si vizuelno slicna. S tem da se 600cc vrti do 12.500rpm, 1200cc pa do 10.500rpm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem za super ohranjenega Bandita!

Je kot NOV!!!

Vem!

Gledal, slinil, pa lahko pozabim! :unsure:

Šele naslednjo sezono...

Pa verjetno bo naked - lučka s krom števci ! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

V katero skupino zavarovanja pade Bandit?

Bolj ko gledam, manj mi je jasno! :wacko:

Enim piše 72 kW, drugim 74 kW...

Koliko kilowatov ima in kam spada?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

72kw, predzadnji razred.

Hvala!

Torej so po prometnih vsi enaki, 72 kw in ne kot nekateri prodajalci čarajo več kW v oglasih?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da, važno je samo kaj v prometni piše, se pa tut dostkrat zgodi da se prodajalci zmotijo ko pišejo oglas ali pa dejansko ne vedo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je na forumu lastnik tega lepotca?

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3732011

Se mi le zdi ali res ni 2006 letnik?

A nima 2006 že kao deljen sedež?

lp

Takega ima kolega iz kluba, tako da kolikor je meni znano bi rekel, ...

Je ta motor modelno leto 2005, se vidi na podlagi poslikave. Bojda so bile samo tisto leto zunaj, mislim da 40-letnica suzukija....

To je 2. generacija Bandita, tista ki ima še vedno uplinjače in zračno-oljno hlajenje.

Tretja generacija pa ima deljen zic, nastavljiv tudi po višini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

Za Bandita bi potreboval dva stranska kovčka. Katere kovčke svetujete ?

Imam pa že montiran top-case Kappa, 46 L z original Kappa nosilcem in bi rad, da ta ostane, kakor je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mohorko...torej Kappa še stranske.

Hvala za nadvse dragocen namig.

Bi me pa še zanimalo, kje jih najbolj ugodno kupim in koliko denarcev to stane.

Bi pa bil zadovoljen tudi s kakimi 2nd hand, če jih morda kdo prodaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!