Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Končno mi je uspelo spustiti porabo na Banditu pod 6 l/100 km.

Na furi do Dubrovnika in nazaj mi je v povprečju porabil 5,6 l/100 km, en rezervuar pa samo 5,4 :!:  :P  :D  :P  :!:  :!:  :!:

DU-ormoz povprecje 120 km/h,dva + prtljaga (top-case & tank torba) poraba 6,3 l/100 km.

Objavljeno

... do Pule, dva na motorju z vso moto in camping opremo (stranske torbe, zadaj navezano...) 5,7l/100 km (avg. 100-110 km/h), drugač ga pa nad 7,8l/100 km še nisem spravil, pa sem ga kar fejst tiščal (210+ na avtocesti, po navadni pa precej turiral 7000-9000 obr/min) - seveda ne cel tank...

Lp, Onim

p.s. Prejšnji lastnik pravi, da mu je največ kuril 9,5l/100 km ampak pred menjavo auspuha. A je možno, da s "odprtim" auspuhom manj kuri?

Objavljeno

Tud moj je že spil samo 5l/100km.Ampak res z umirjeno vožnjo(z sopotnico). :D

Objavljeno

Pred kratkim sem peljal bandita N (star model).Sem bil presenečen ,ker ni nevem kako pihalo(pri večji hitrosti 160km/h).Sprednji del pa je veliko lažji.Me je to kar motlo.Sploh v ovinek.

Objavljeno
.... ja da se boš 90 km/h okoli vozikal ziher ne.... a ne?  

Lp, Onim

:shock: Kaj, da ne... Jest se ne upam pelat več k 85. Če pomislim na tistih 1200 pod mojo ritjo in malo naprej me kar srh spreleti... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: (šala.press)

Pri porabi je pa tako, da nekje lahko govorim v povprečju cca. 6.5l. Res da ga nekej vozim do 7000 obratov, če se da. Celo zadnje dvakrat mi je uspelo zabeležit porabo nekje (spet cca) od 6.2l do 6.3l. No do Pule mi je pa kot nalašč pil kar malo več, tako da sem mogu hrvatarjam za bencin dajat... :twisted:

Objavljeno
Glede potovanj. Eni tipi so z banditi 1200 prekrižarili zajeten kos Afrike. Ja tudi po terenu so šli. SIcer ni enduro..ampak v sili še hodič muhe žre. Očitno je precej univerzalna zadeva.

Hm, kaj to... Jest sm kar zajeten kos Sloveniuje prevozu (že)..... :roll: :roll: :roll:

Tko al tko pa ne bi vedu z glave, kjerkoli sm že bil, sm čist zadovolen z njim :lol: :lol: in kamorkoli bom še šou :lol: ... Razn u avtopralnco, ke pa ne grem več, za ke pa ni moj Bandit, ne prenese "ličil", od hudga kar po tleh pada :evil: :evil: :evil:

:wink:

Krokar

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ja sezona se bliža koncu in meni že gredo bedarije po glavi. Spomnil sem se, kako lepo bi bilo mojga bandita malce predelati. Masko dol uzet, dvojne lučke spredaj, manjše žmigavce, kakšna karb. nalepka, streetfighter belance, mogoče druga ogledala.... in še kaj. Spet bi (bo) veliko stalo, denarja pa kot vedno malo. :cry: Dobro, ne pišem zato de bi jamral, temveč da se pozanimam o nekaterih stvareh. Npr.: sprednje luči. Ali so lahko dvojne (gorita obe kratki / obe dolgi), a so tu kakšni štromarski problemi (žarnce crkujejo, akumulator prazni, regler pregreva...)? Kako zadevo zvezati? Kako je na tehničnem pregledu? Kako se obnesejo žmigavci na belanci (vidnost, ali rabim zadnje žmigavce)? Kakšen je upor vetra, če je moped brez maske? Na mojem prejšnjem motorju ni bilo sile, na banditu pa ta maska takoalitako ne odnese mnogo vetra. Kako je na N varianti? A mislite, da bi bila razlika velika. Običajno se vozim do 140km/h. No napište, pa povejte. Za priokus predelve si pa oglejte tale link: http://www.bandit-1200.demon.co.uk/public_...l/main_menu.htm

8)

Hvala in lp,

Onim

Objavljeno

Pa še nekaj me zanima, zakaj imajo tele lajtnge napelane po mašini? A to toliko izboljša mazanje oz. hlajenje, ali zakaj? rbbanditright1.jpg

:?: :?: :?:

lp, Onim

Objavljeno

Onim!

Okoli pihanja, sam že kar nekajkrat napisal v tem topiku (glede na to da imam verzijo N). Kljub temu, da imam namontrirano manjše steklo (Givi), ki pokriva števce in še cca 15 cm nad njimi, je pihanje dokaj močno, še posebaj pa nad 140 km/h. K temu dejstvu pa je potrebno prišteti še nekoliko širše krmilo (ki ga imam na motorju - LSL rdeče). Sicer pa - za lepoto je potrebno potrpeti, ali ne :wink: :!: (Lepota je relativna stvar :!: (mogoče sem celo jaz komu všeč :oops: :!: ))

Je pa res, da ne morem primerjati z varianto - modelom S, ker ga še nisem vozil :cry: :!:

Okoli luči je najbolje, da se pozanimaš na LPP Ljubljana (tam klje izdajajo homologacije za predelana ali home made vozila), na tehničnih pregledih, saj bi zadeva lahko bila tudi sporna glede na homologacijo vozila in bi ti lahko zelo "polepšali" dan, ko boš prišel na tehnični pregled z vozilom. Sicer v pravilniku o opremi vozil luči niso posebaj opredeljene (Pravilnik o naparavh in opremi vozil, UL RS št. 17/2000).

Tudi sam bom pozimi (če bo financ minister odobril proračunsko postavko) namontrial že kupljni spodnji spojler - potrebno ga je še pobarvati in nekoliko polepšati (plug).

Želim ti veliko sreče in uspeha pri predelavi (ga bom prišel pogledat, sam če bo možno !).

Objavljeno

decki,slincke vun in peneze pripravit.

danes sem govoril z enim tipsonom,ki je na bandita 12,Mk.I (za Mk.II ni nobene razlike,saj je masina vec ali manj enaka) scopral "ajnspric" z vsemi dodatki,ki spadajo zraven.zadeva ima 160 RWHP in sedaj pravi,da ga hebe vzig,ker oridzi-CDI zacenja pri 8000/min odvzemati vzig (4° pri 8000/min,5° pri 9000/min,potem pa 8°,10°,12° do max pri 10.800/min,kjer je blokada).

160 RWHP linearno,brez vzdihljajev med 0 in 2000 m.n.m.! cakam samo se na cenovni predracun,da me hercinfarkt trofi.

vec sledi,ko in ce.....

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

evo....danes bil pri majstru..... B 12 ´99 laufa k sneta skira (170 RWHP :shock: ),od 1500/min naprej vlece v 5.brez hiccupa (=50 km/h),ima senzor za zracni pritisk (alpebrezproblemapress),lambda-sondo (katalizatormozenpress)........

......cene bodo pa v cca. 2-3 tednih.majster si je namrec za vikend malce rocico s flexerco obdeloval (misica2/3skoz+10sivivpress).

aja,naredil bo najbrz 10 kompletov in na to bo racunal cene.caka se na ene dele (predvsem elektronika in SW).vec ko bo vec za povedat.HMF

Objavljeno
In B 12 ima okvir, sklopko, menjalnik in ostale pritikline dimenzionirane za 170 RWHP? :shock: :o

nope,nope,yep.

okvir: hja,ga pac piga

sklopka: od Suz GSX-R 11 pase,od Suz GS 1150 tudi; + barnett-fedrce in druge lamele

menjalnik: je kamionsko predimenzioniran

sploh pa.........ka se te vsajas? :lol:

:wink:

Objavljeno
Ice, s takim motorjem se pa že da počasi udeležit kakšne THE RACE dirke. Me prav zanima kakšne pospeške ima motor. Suzukiji so itak že od nekdaj veljali za najbolj navite mašine. Ko mi bo enkrat poču film si bom na ZZR ja 1100 naštimal turbino. Da se iztisnit iz motorja tudi do 300 KM in to za sorazmerno malo denarja cca 4000 EUR.

435 KM na zadnjem.

Objavljeno

se nekaj dodatnih info o i.e.-banditu:

- potrebna je predelava cilindorv,ker so novi dovodi fi 45 mm,medtem ko so stari fi 36 mm -> shit."hitra" predelava nazaj v oridzi s tem odpade.dobra stran: te fi 45 mm fergazerje dobesedno dobis za mali denar povsod (vsaj v AUT in D),so namrec od GSX-R 11.tudi "loputice" v dovodih se dobijo en masse.

- i.e. sistem je od opel-a; ce je to dobro ali slabo ne vem.predvidevam,da so od boscha (upam) ali podobnih dobaviteljev,deluje pa z cca. 3-4 bar.

- predelava tanka za vgraditev benc-pumpe je priporocljiva,zunanje so v primeru odleta bolj vnetljive (pri 3 bar pritiska :?: :shock: )

- SW je popolnoma nastavljiv; kar pomeni ali max. moc (do 180 RWHP) ali max. navor (do 150 RWNM :shock: :arrow: adieu pneu! ) ali oboje.to je z serijskim CDI od GSX-R 11.pri serijskem CDI od bandita je moznih cca. 160-165 RWHP in 140 RWNM. :roll: 8)

toliko za sedaj.

Objavljeno

Še eden, ki ga je vrglo in bo imel celo zimo delo. Ice, redna poročila iz e.i. bandit bojišča, prosim. Pri naštevanju sestavnih delov za i.e. bandita si omenil sestavne dele za Oplove avtomobile. Spomnil sem se, da je veliki mojster Akrapovič pred davnimi leti na motorje tlačil Oplovo elektriko. Brez heca.

Obilo veselja pri delu.

Objavljeno
Mogoče kakšna slikica :?: :shock: :?: :!:

cesa? motorja ali detajlov? na motorji se skoraj nic ne vidi,za detajle je pa treba vsaj tank sneti.in vidijo se samo sobe in cevke,pa kaksni kabli.

Obojega, da vidimo to čudo tehnike 8) 8) 8) :!:

Objavljeno

heh....poglej si ajnspric pri avtomobilih.....velike razlike ni.bom pa seveda,ko in ce :P :wink: ,objavil.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
LP.

Koliko bi pa se bil vreden l.02 s 5000 KM :?:

V oglasniku je eden za 1.800.000 sit.

PREDRAGO!!!

V HMC so prav takega (mislim, da celo istega), še pred enim mesecem prodajal za okol 1.600.000 SIT.

Pa ker sem tam že kupoval, vem, da se da o ceni še pogajat!

Objavljeno
LP.

Koliko bi pa se bil vreden l.02 s 5000 KM :?:

V oglasniku je eden za 1.800.000 sit.

Mislim ,da je kar v redu ,novi je stal nekaj čez 2.1 mil. sit.

A ima kaj dodatkov(kovček,drug izpuh...)?

Objavljeno
LP.

Koliko bi pa se bil vreden l.02 s 5000 KM :?:

V oglasniku je eden za 1.800.000 sit.

ej poglej ceno novega< sicer letnik 02>na naslovni strani

LP by gebre

Objavljeno

LP.

Men se tud zdi kr pretirana cena, ne glede na Km, ce bi lastnik znizal ceno za 100-150 cukov bi pa si ga pa posej verjetnosti omislil za moj naslednji motor, ce ga ze vsi tako hvalite. :D

Objavljeno
Letošnje cene:

GSF 1200 S BANDIT … 1.890.000 SIT :!: :!:

Čaki a to je cena za 2002 letnik?

No ja, na vsak način ugodno.

To je cena za letnik 2003! (glej "Članki in nasveti") :shock: :D

Objavljeno

Za Bandita 1200S je cena za letnik 2002.

Ampak jih baje ni več.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!