Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Posti se ponavadi ne brišejo, razen takšni, ki so v nasprotju s pravili foruma.

 

Raje opiši kako si rešil, mogoče še komu pomaga.

Objavljeno

Hehe, Mina, ubistvu nisem nic eksperimentiral. Iz luisa so se mi opravicili za zmedo in mi ponudili ustrezno zamenjavo in obljubili, da bodo odpravili napako na splet. strani.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

V prodajo bo šla moja varica zaradi pomankanja časa če bo koga zanimalo, zadnje leto sem naredil samo 1000km

Je letnik 2004, nova zadnja+sprednja guma anakee, novi zobniki+veriga, nove distk ploščice, menjano na as domzale

 

Sedaj ima leo vince izpuhe(na sliki jih ni), givi kovčke 55l+ 2x 41l, power commander, K&N športni filter, 12v vtičnico, centralno stojalo, led zadna luč+srebrni smerokazi

 

 

 

 

314241357535391895263809.jpg

 

314241357535831906651657.jpg

 

314241357535791905499546.jpg

 

302241363924191611785648.jpg

 

 

 

 

če bo koga zanimalo več na zs

 

 

 

 

Lp

  • Všeč mi je 3
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me kako pri hondi varadero XL1000 2007 .zamenjati zavorno olje ali je kašen poseben postopek pri prezračevanju .Hvala za oddgovor in lep pozdrav vsem !!!

Objavljeno

Zanima me kako pri hondi varadero XL1000 2007 .zamenjati zavorno olje ali je kašen poseben postopek pri prezračevanju .Hvala za oddgovor in lep pozdrav vsem !!!

Jebeno, če si iz Litije ti lohk pomagam al pa do Labata zapel

Objavljeno

Žijo!
Ma ni taka huda stvar. Le cajt si moraš vzet in dosledno sledit navodilom. Če imaš, ali si lahko izposodiš črpalko bo lažje, če ne, pa bo treba pumpat ročko in stopalko. Če se boš odločil sam delat in nimaš servisnih navodil, ti jih lahko pošljem. Če boš delal "na roke", imej zadosti dolgo cevko iz ventilčka speljano v lonček in POTOPLJENO v zavorno tekočino v njem. Na ta način lahko enostavno delaš sam, in ni strahu da ti bo nazaj zrak potegnilo. Seveda ti ne sme zmanjkat v posodici kjer dolivaš svežo tekočino.

Sem pa nekje menda zasledil tudi en video z menjavo in odzračevanjem cbs zavor. Če ga najdem ti prilepim link.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Žijo!

Ma ni taka huda stvar. Le cajt si moraš vzet in dosledno sledit navodilom. Če imaš, ali si lahko izposodiš črpalko bo lažje, če ne, pa bo treba pumpat ročko in stopalko. Če se boš odločil sam delat in nimaš servisnih navodil, ti jih lahko pošljem. Če boš delal "na roke", imej zadosti dolgo cevko iz ventilčka speljano v lonček in POTOPLJENO v zavorno tekočino v njem. Na ta način lahko enostavno delaš sam, in ni strahu da ti bo nazaj zrak potegnilo. Seveda ti ne sme zmanjkat v posodici kjer dolivaš svežo tekočino.

Sem pa nekje menda zasledil tudi en video z menjavo in odzračevanjem cbs zavor. Če ga najdem ti prilepim link.

LP

Odzračit je treba tudi CBS cilinder, drgač nisi nič naredu, tega je treba ročno stiskat da gre iz njega stara zavorna tekočina

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno

Odzračit je treba tudi CBS cilinder, drgač nisi nič naredu, tega je treba ročno stiskat da gre iz njega stara zavorna tekočina

Res je! V navodilih vse piše...

Lp

Objavljeno

Je možno da mi pošle kdo navodila oz.postopek kako pravilno prezračiti bi pa ročno z pumpanjem zavor hvala in lp.

Objavljeno

Je možno da mi pošle kdo navodila oz.postopek kako pravilno prezračiti bi pa ročno z pumpanjem zavor hvala in lp.

Daj zapelji raje na servis, za teh par € se ti ne splača kaj zaje...to so zavore :grim

Objavljeno

Žijo!

Ma ni taka huda stvar. Le cajt si moraš vzet in dosledno sledit navodilom. Če imaš, ali si lahko izposodiš črpalko bo lažje, če ne, pa bo treba pumpat ročko in stopalko. Če se boš odločil sam delat in nimaš servisnih navodil, ti jih lahko pošljem. Če boš delal "na roke", imej zadosti dolgo cevko iz ventilčka speljano v lonček in POTOPLJENO v zavorno tekočino v njem. Na ta način lahko enostavno delaš sam, in ni strahu da ti bo nazaj zrak potegnilo. Seveda ti ne sme zmanjkat v posodici kjer dolivaš svežo tekočino.

Sem pa nekje menda zasledil tudi en video z menjavo in odzračevanjem cbs zavor. Če ga najdem ti prilepim link.

LP

js bi tudi imel navodila, hvala ;-)

Objavljeno (popravljeno)

js bi tudi imel navodila, hvala ;-)

Tule je za starega:

h**p://manualedereparatie.info/manuale/honda/Honda_XLV_1000_Varadero_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.zip

 

Za novejše pa :

h***s://mega.co.nz/#!CchjkQII!B0Dtu05S3l0E7alAzAG-5pCruCnm6e9kqTDacefoOTg

h***s://mega.co.nz/#!vcwjkapA!3sCkh_eyphXK36Uwx9_5qUFVtzlJWkyloRMKOTAjSXM

 

h***s://mega.co.nz/#!KZRCVQpR!-kBQTLZW9Hohbb8isnSLBBTKEJdL2JS73SIN2kZ7bA4

 

 

Pa še menjava zav.tekočine na cbs sistemu (ni lih Varadero)

h***s://mega.co.nz/#!eEJUED6K!vQl5o5ZR67A6jzkwH4Ye-8D7WXfBE0kpubiuk848mIs
 
elektro:
h***s://mega.co.nz/#!HMJ1CAxJ!fcanf3okuULVBcE2pOUwS_Rb248UXsZPZzOU2ocJTrY

 

 Pa le hitro, ker mi plac zaseda  :grim

LP

Popravljeno . Popravil KNNMS
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Te zadeve se ne da odpret lp.

Da se, da!

Se je treba malo potrudit ne samo link skopirat in prilepit. Dobit tele fajle dol je lažje kot servis na motorju naredit.

Objavljeno

Te zadeve se ne da odpret lp.

ttp

Objavljeno

Seveda deluje!

Po kopiranju bljižnice v vosno vrstico brskalnika vpišite namesto **  tt, namesto *** pa ttp in zadeva bo delovala BP.

lp,M

Objavljeno

Pa je že kdo to menjau sam ima kak svoj postopek.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prodam set za zvišanje zadnjega dela motorja +3cm za Varadero 1000

 

11059391_473431626146549_155936922187232

Objavljeno

Jebeno, če si iz Litije ti lohk pomagam al pa do Labata zapel

Če veš postopek mi lahko poveš .Ti dam moj el.naslov da mi boš poslau hvala in lp.

Objavljeno

Pozdravljeni,

Na Vari 1000, ki sem jo kupil pred kratkim imam namontirane Metzeler Tourance, ki so DOT 2511, imajo pa tričetrt profila. Motor ni bil vižen zadnje dve leti zaradi nesreče prejšnjega lastnika (ne z motorjem). Najprej me zanima ali lahko gume zvozim varno do konca ali jih naj zamenjam. Druga stvar, ki me zanima je pa katere gume priporočate za ta motor. Veliko sem že prebral in slišal o raznih gumah in težko se je odločiti kater namontirat. Moj stil vožnje je 30% dokaj agresivne(sam) in 70% potovalne(dva in naložen). Po moje rabim kompromis med vzdržljivostjo in oprijemom. V ožji izbiri so Metz. Tourance, Metz. Next in Conti Trail Attack2. Kaj mi svetujete? Hvaležen bom za vsak nasvet. ;):worship:

Objavljeno

Nikjer nisi napisal koliko so gume stare oz. vsaj koliko sezon jih je prejšnji lastnik drgnil. Če so res stare bi jih jaz osebno menjal ker bi imel najmanj uničeno sezono zaradi stalne misli na to kdaj in kje me bo odneslo. V najslabšem primeru pa tut mislu nebi kaj vse bi lahko bilo ...

Objavljeno

@ lukabogo

4 leta stare pnevmatike redko kdo uporablja, ker jih že prej obrabi. Če je bil motor v ustreznem prostoru in ni slonel na gumah oz. so ga vsake toliko časa premikali pa so lahko te pnevmatike čisto v redu za to, da se 'zvozijo'. Motor je treba zapeljati in počasi dvigati ritem vožnje z ogretimi gumami...če so pnevmatike trde, ti bodo začele oddrsavati in boš vedel, da sodijo na odpad. Če pa želiš biti na varni strani pa kar zamenjaj.

 

Glede nasveta o pnevmatikah je na mestu vprašanje ali boš precej izven ceste ali le redko. Sam bi ti priporočal Contija TA2, Dunlop Trailmax in Michelin Anakee 3..za pretežno cestno rabo pa tisto kar ponujajo taveliki za Sport-Touring segment, npr. Michelin Pilot Road 4 Trail, Dunlop RoadSmart 2 ipd.

 

Pa čestitke za nakup :)

Objavljeno

Nikjer nisi napisal koliko so gume stare oz. vsaj koliko sezon jih je prejšnji lastnik drgnil. Če so res stare bi jih jaz osebno menjal ker bi imel najmanj uničeno sezono zaradi stalne misli na to kdaj in kje me bo odneslo. V najslabšem primeru pa tut mislu nebi kaj vse bi lahko bilo ...

Napisal je DOT, ki pove vse. Guma je bila narejena v 25 tednu leta 2011. Guma je povsem uporabna. Oprijem pa tako sam hitro ugotoviš. Začneš z malo rešpekta in postopno dodajaš, ko začne odnašat, odjenjaš ali ležeš. Z novimi gumami ni nič drugače. Medzeler Next bo kar v redu izbira za Varo.

Objavljeno

Napisal je DOT, ki pove vse. Guma je bila narejena v 25 tednu leta 2011. Guma je povsem uporabna. Oprijem pa tako sam hitro ugotoviš. Začneš z malo rešpekta in postopno dodajaš, ko začne odnašat, odjenjaš ali ležeš. Z novimi gumami ni nič drugače. Medzeler Next bo kar v redu izbira za Varo.

 

Prehitro prebral vse skupaj ker delam še nekaj drugega zraven. My bad. Z gumo ravnaj tako kot si ti napisali pa bo. Če imaš slab občutek v ovinkih pa menjaj

Objavljeno

Sam sem pred kratkim dal na Varo Metzeler Tourance, lanske gume in PAZI Made in China. Po cca. 300km sem zelo zadovoljen, zato prosim ta made in china vseeno jemljite z neko realno mero razuma, da kljub vsemu ni iz tam vse zanic. Prej sem vozil Conti Trail Attack (prvi model ne 2), ki so se zelo dobro obnesle ampak so sedaj ze bile potrebne menjave. Torej iz tega sklepam da morajo biti tudi 2 odlicne. Kilometrino pa naj bi imel Metzeler boljso, govorim o Tourance (ta osnovna Tourance naj bi imela najvisjo km). Upam da se tudi tu iznici dejstvo made in china in bodo drzale dolgo in dobro :).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!