Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

LP.

Kaksni so prvi znaki, da bo sla bencin pumpa k vragu??? :unsure:

Objavljeno

...bencin pumpa k vragu???

Na Africi je bilo tako, da je včasih kar crknila med vožnji - kot da bi bencina zmanjkalo. Ustaviš ob robu ceste, počakaš minuto, motor vžgeš in greš naprej. Najprej ti crkuje sem pa tja kdaj, potem pa se dogaja vedno pogosteje. 30km.....20km......10km potem pa ti dopizdi.

Zanimivo rešitev je imel Climber. Ko je bila njegova pumpa že čisto konec, je skozi cev od odduška tanka ročno (ustno) napihal zrak, da je ustvaril dovolj pritiska za nadaljevanje vožnje. Zdaj pa se okoli vozi z Mikunijevo vakumsko pumpo, ki jo imajo KTMi. Stvar je poceni in zanesljiva.

Objavljeno (popravljeno)
MRA vario šipa, meni je super (ca 30.000sit) . Če si pa kratek z denarjem, se mi pa valja v garaži GIVIjeva visoka šipa. Ko jo daš gor boš mislil da se voziš z goldwingom.

Zanima me, zakaj si zamenjal GIVI šipo z MRA in ali mi lahko napišeš dolžino in širino GIVI šipice?

Ali morda veš, če tvoja GIVI šipica paše na novi model vare?

LP Silvo

Popravljeno . Popravil svrabl
Objavljeno

LP.

Potem bo to problem tudi pri meni, ker mi vcasih kr sam od sebe ugasne, ali noce takoj zalaufat. :angry:

Bomo malo prucili preventivne posege, da se to ne bo vec dogajalo. :)

Jason,

a tista Mikunijeva vakum pumpa je taksna okrogla crna zadeva velika cca 4-5 cm???

A mi lahko kaj vec poves o tem patentu?

Hvala. :D

Objavljeno
MRA vario šipa, meni je super (ca 30.000sit) . Če si pa kratek z denarjem, se mi pa valja v garaži GIVIjeva visoka šipa. Ko jo daš gor boš mislil da se voziš z goldwingom.

Zanima me, zakaj si zamenjal GIVI šipo z MRA in ali mi lahko napišeš dolžino in širino GIVI šipice?

Ali morda veš, če tvoja GIVI šipica paše na novi model vare?

LP Silvo

Ker Givi-jeva naredi preveč tišine ;) , pa gledati moraš skozi njo. Ne, stare šipe ne pašejo na novi model.

Objavljeno

LP.

Na koliko casa zaspanjujete ketno na Varaderotu?

Kaj je bolje, ce se vozita predvsem dva, da je bolj odtegnjena ali bojl zategnjena gledano glede na toleranco, ki je predpisana v servisni knjizici?

A je kdo probal tankati 98 oktanski bencin namesto 95? Kako se kaj obnasa?

Objavljeno
LP.

Na koliko casa zaspanjujete ketno na Varaderotu?

Kaj je bolje, ce se vozita predvsem dva, da je bolj odtegnjena ali bojl zategnjena gledano glede na toleranco, ki je predpisana v servisni knjizici?

A je kdo probal tankati 98 oktanski bencin namesto 95? Kako se kaj obnasa?

LP!

Jaz sem kupil lani novo ketno z zobniki, prevozil do danes cca. 10000km pa še nisem nič španal-pa tudi ni treba. Je pa pri ketni življenska doba oz. raztezanje v veliki meri odvisno od tega kako je obremenjena, se pravi vožnja v solo ali dvoje(+prtljaga). V mojem primeru sem se vozil 90% sam tako da očitno ni bila tako obremenjena. Pri špananju ketne pa velja prastaro pravilo da se ketna nastavi na "dva" motorista in ko sedita dva na motorju mora še biti "luft"-ne sme biti zategnjena. To je "rakava" rana novopečenih motoristov ki imajo ketno preveč zategnjeno, pol pa še kakega kolega ali obilno ženo vozijo okoli in ko motor niha gor-dol to nihanje-raztezanje uniči ketno(posebno endure ki imajo dolge hode vzmetenja). Pozna pa se to predvsem na določenih segmentih ketne kjer so nekateri pari členkov totalno raztegnjeni drugi pa so še čisto O.K. To pa povzroči nihanje ketne(trzanje) med vožnjo ko ketno v spodnji veji meče tudi za 5-6cm.

98 OKT. bencin sem probal(ponavadi na začetku sezone) pa nič kaj posebnega(nisem pa niti kaj analiziral).

LP Bobo B)

Objavljeno

LP.

Se mi je kr zdelo, da je bolje bolj ohlapno naspanano ketno imet, ce se vecino casa vozita dva pa vsaj en kuper, ce ze ne vsi trije.

Vceraj sem dal zadaj novo gumo gor (Micheli T 66 x), da bo za letos mir, drugo leto bom pa kr obe naenkrat zamenjal pa bom Metzelerjeve Tourance po vsej verjetnosti probal, jih kr vsi lastniki Varaderotov hvalijo.

Samo ne vem zakaj ze na novih ne dajo Metzelerk gor, da dajo Michelinke? Vcasij si lahko dobil po zelji ene ali druge.

A ce je maximalno obtezen motor, potem je tudi dobro, da zadnji amortizer do konca zaspanam?

Objavljeno
A ce je maximalno obtezen motor, potem je tudi dobro, da zadnji amortizer do konca zaspanam?

Do fula, pa žal še to ni dovolj! Jaz ga mam na ful tako ali tako non-stop+ gostejše olje v prednjih vilcah(Varaderoti od l.2001 dalje imajo trše "fedre")!

LP Bobo B)

Objavljeno

LP.

Kaksno trdoto olja pa imajo Varadetoti l.99 v sprednjih fedrih original noter?

Pri cem se najbolj pozna med voznjo, ce so trsi fedri spredaj?

Odkar imam Varo sem naredil ze slabih 6000 km se mi zdi, da bo kr vredu motorcek. Tako, da bo se pri hisi kr nekaj nadaljnih let. :D

Objavljeno

Danes sem kupil povišano šipico za mojo varo in sem nad njo zelooo navdušen. Lahko se peljem tudi 180 km/h pa ni sile, skoraj brezveterje.

Povišano šipico svetujem vsem, ki so nekoliko višje rasti.

Pri nas je še ni za dobit (Vara 2003), imajo pa jo na zalogi pri AUNER-ju v Graz-u za dobrih 70 EUR, kar je drobiž za vse udobje ki ti ga omogoči. B)

Šipica je GIVI-jeva in je za 8 cm daljša in cca. 6 cm širša od originalne, ima pa možnost nastavitve po višini tako kot originalna.

Tako sedaj pa še stranske kovčke pa greemmmoooo v Grčijo :P

Objavljeno

Tako sedaj pa še stranske kovčke pa greemmmoooo v Grčijo :P

mater kak je tebi fajn :D, pa le glej da ne boš spodaj naročal kak šiškebab.

Objavljeno

@Silvo

Reči Silvo, kakšna je poraba pri novi Vari in kako se pozna šesta brzina?? Za informacijo, naši modeli imajo 5 prestav vendar so razmerja do pete brzine praktično identična z novim modelom. A se ti zdi zadnji feder morda pretrd??? Vozne lastnosti novega modela naj bi bile izjemne, saj naj bi bolj togo vzmetenje in ojačan okvir naredila motor bolj kompakten in izničila efekt "zvijanja oz. guncanja" v hitrih ovinkih(še posebej pri obteženem motorju). Kaj praviš o tem???

Zanima me ker planiram za drugo leto novo Varo(če bo vse šlo po planih seveda).

LP Bobo B)

Objavljeno

DRAGI BOBO!

en nasvetek: :rolleyes:

prodaj motor in kupi si en star picikl, ko te tolko kar naprej skrbi poraba !!! :rolleyes: B) :D

lp

B)

Objavljeno

p.s.: nisn pa vedo da mas tak "dobre" hobije ... :o B) :D

Objavljeno

LP.

Kolega ima novo Varo in je rekel, da ima povprecno porabo okoli 5.7 l.

Najmansa je bila 5.2 l, najvec 7.6 l na avtocesti pri cca 180-200 km/h)

Na novv bom se kr pocakal par let, mi ta stara zelo dobro sluzi. :D

Objavljeno
@Silvo

Reči Silvo, kakšna je poraba pri novi Vari in kako se pozna šesta brzina?? Za informacijo, naši modeli imajo 5 prestav vendar so razmerja do pete brzine praktično identična z novim modelom. A se ti zdi zadnji feder morda pretrd??? Vozne lastnosti novega modela naj bi bile izjemne, saj naj bi bolj togo vzmetenje in ojačan okvir naredila motor bolj kompakten in izničila efekt "zvijanja oz. guncanja" v hitrih ovinkih(še posebej pri obteženem motorju). Kaj praviš o tem???

Zanima me ker planiram za drugo leto novo Varo(če bo vse šlo po planih seveda).

LP Bobo B)

Ja glede porabe smo že rekli nekaj besed, pri meni je povprečna poraba tam okoli 6l/100Km. Vozim se bolj športno kot turistično. Pri novi Vari poraba tažko preseže 7,5l (potrebno jo je gnat do konca).

Bom pa lahko še natančnejše podatke dal koncem meseca, ko se vrnem s potepanja po Italiji-Grčiji-Albaniji-Balkanu (cca3000km) in to polno naložen (2 potnika in štirje kovčki). Če ima kdo iskušnjo s to turo bom vesel vsakega namiga, opozorila ... :rolleyes:

Šesta brzina je meni zakon. Čeprav nisem veliko vozil stare vara, predhodno semi imel TA, ki se je pri višji hitrosti vrtel na robu rdečega polja, se mi vara vrti pri 160km/h z cca 5000 obrati, kar mi ugaja :D

Glede vzmetenja ponovno težko primerjam oba modela, imam pa vzmetenje nastavljeno na zelo mehko (od 35 klikov imam nastavljeno na 8 klikov).

Menim da so bolje pokrite potrebe tistih z tršimi željami, vendar tudi za nas, ki imamo raje nekoliko več udobja ni problema (pač skoraj do konca odviješ amortizer) ;)

Kar se tiče zvijanja in guncanja pa po dopustu, bo več iskušenj.

Imam pa nekoliko slabše mnenje o pnevmatikah Michelin T66, se mi zdi da nekoliko oddrsavajo, kaj pa vem, TA vedno obut z Metzlerjevimi, pa je bilo vedno BP :(

Pa še to v Avstriji pri Huterju videl vare obute z Bridstonkami, tako da je izbira gum po vsej verjetnosti v domeni generalnega uvoznika.

Bobo, če ti stara vara dobro služi, potem razmisli, če se ti splača tolk dnarja ponucat za nov model <_<

Sam niti malo ne obžalujem zamenjave TA z Varo, če pa bi že imel staro pa nevem. Glede porabe in šeste brzine pa mogoče poskusi z nekoliko večjim prednjim zobnikom, sam enako naredil na TA. Z enim zobcem več na prvem zobniku sem znižal število obratov za 1000, končna hitrost je ostala enaka, poraba se je malo znižala, da bi pa kaj manj potegnil pa nisem ravno opazil, mogoče čist malo.

LP Silvo B)

Objavljeno

@Silvo

LP B)

To da je stara Vara zakon mi sploh ni treba govorit, gre zato da bom motor konec sezone prodal ker nujno rabim keš za nakup stanovanja, spomladi pa potem iskal nov motor za naslednjih pet let!!!!!!! Kaj in kako bomo videli, me pa zelo mika novi Varadero!!!!!!

Najraje bi tako in tako obdržal svojega, ker vem kakšen je, zraven tega se mi kar veliko stvari bolj dopade pri našem modelu ampak žal, life is hard in nekatere stvari je treba dat skozi. :(

Ampak sezone še ni konec in jutri je tura na Kolpo :P :P :P :P :D :D

LP Bobo B)

Objavljeno

Ja namoč se še zame, ker jaz bom kosil travco in urejal ostale drobnarije :(

Objavljeno

LP.

Midva z boljso 1/2 pa danes pakirava stvari in pripravljava najino Varo za na dopusttnisko raziskovanje Sardinije. :D

Danes prgledal temeljito cel motor od A do Z pa sploh ne vem zakaj, ker je vse tipi topi ( saj je Honda), edino kar je bilo potrebno je bilo temeljito ciscenje in mazanje ketne, da bo zdrzala vsaj 700 km brez nadaljnega mazanje. :)

Me zanima koliko je kaj obcutljiv motor na Italjanski bencin, ker sem lani imel kr nekaj problemov z mojo Kawo glede porabe z njihovim bencinom. Je bila kr za 1-2 l vecja, pa se veckrat mi je cukal.

Se slisimo konec meseca, ko pridemo iz dopusta, da porocam, kako se je obnesel motor. :D

Objavljeno

LP

Zadnje čase opažam da mi motor veliko "poka" :unsure: , poznam razloge za to, vendar se mi to lani ni toliko dogajalo!!! Tako se mi sedaj skoraj redno dogaja da pri zaprtem gasu po možnosti vožnja navzdol motor "vstreli"! :blink: še posebej pri bolj športni vožnji!

Zanima me a je morda to prvi simptom "bolezni" štelanja ventilov ali česar drugega?? Motor ima sedaj 30000Km, deluje vse super le to pokanje je zadnje čase bolj opazno!

LP Bobo B)

Objavljeno
LP

Zadnje čase opažam da mi motor veliko "poka" :unsure: , poznam razloge za to, vendar se mi to lani ni toliko dogajalo!!! Tako se mi sedaj skoraj redno dogaja da pri zaprtem gasu po možnosti vožnja navzdol motor "vstreli"! :blink: še posebej pri bolj športni vožnji!

Zanima me a je morda to prvi simptom "bolezni" štelanja ventilov ali česar drugega?? Motor ima sedaj 30000Km, deluje vse super le to pokanje je zadnje čase bolj opazno!

LP Bobo B)

Poglej če ti ni šlo tesnilo za drugi avspuh, ali pa se je losal.

Objavljeno

LP

Auspuh je O.K, verjetno je kaj drugega, sicer pa je tako že čas za en servis(30000Km) pa bom tam povedal za problem pa morda rešijo.

LP Bobo B)

Objavljeno (popravljeno)

Imel sem praktično enake težave s "pokanjem" pri Transalpu, ki se je prav tako stopnjevalo. V vsakem primeru je vzrok pokanja v presiromašni zmesi, ki jo v veliki večini primerov povzroča vlečenje dodatnega zraka. Če je, kot praviš, z izpuhi vse OK, preveri naslednje:

- skoraj zagotovo je bencinska "pipa" opremljena z vakuumskim ventilom - preveri gumijasto cevko od glave (pri TA gre na 2. cilinder) do pipe

- preveri membrano v bencinski pipi - pri moji TA je imela membrana kar lepo luknjo, pa je ventil še vedno brezhibno deloval - odpiral bencin...

- preveri membrani "air cut-off" ventilov (služita za bogatenje zmesi, ko zapreš plin) v obeh uplinjačih - po ena membrana na uplinjač. Te membrane so ponavadi ob strani uplinjačev pod pokrovčkom, ki ga lahko snameš brez demontaže uplinjača. Membrano podrži proti močni luči ali soncu, jo z rokami rahlo vleči narazen in išči luknjice. Dovolj je že takšna luknjica, kot bi jo naredil z buciko, pa imaš prav nemarne težave s pokanjem...

- preveri povezave med uplinjačema in glavama, predvsem, če so te povezave gumijaste

Za zgoraj opisano porabim pri TA kakih 30 do 40 minut, pri čemer povezave med uplinjačema in glavama (zadnja točka) preverim le vizualno in privijem objemke teh povezav, ki sčasoma rade nekoliko popustijo. Za podroben pregled teh povezav je z razdiranjem nekaj več dela (pri TA: sneti vso plastiko, sedež, rezervoar, povezavo med ohišjem zračnega filtra in uplinjačema, odklopiti obe žici plina in obe žici "čoka", sneti uplinjača ter gumi povezavi).

Mesto sesanja nezaželenega dodatnega zraka je moč iskati tudi s "start sprejem", vendar tega še nisem poskusil. Kot pravijo, uporabiš cevko (npr. od WD40) na spreju in škropiš okrog sumljivih mest, ko motor teče v prostem teku. Če kje pušča (vleče) zrak, se bodo obrati ob uporabi start spreja dvignili. Mi pa ta metoda ni najbolj všeč, saj ne bi rad ponesreči zakuril motorja... :rolleyes:

Pa veliko uspeha pri iskanju vzroka težav!

Popravljeno . Popravil transalp
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Za novo Varadero 2003 me zanima večja šipa,pa bolj točen naslov od AUNER-ja v Grazu ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!