Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz imam na moji Vari ketno DID 525 HV in zobnike Sunstar pa se mi vse zelo dobro obnese.

Naredil ze cca 12000 km s tem kompletom, voziva se vecino casa dva +prtljaga pa imam se vedno spaner na crtici NEW.

Je pa res, da imam predvsem zaradi obtezitve ketno naspanano v zgornji toleranci.

Objavljeno

Hja, Varedero je kr v redu mašinca, le da ima res mal preveliko porabo. Sicer pa je to motor za mal daljše vožnje.

Objavljeno
Hja, Varedero je kr v redu mašinca, le da ima res mal preveliko porabo. Sicer pa je to motor za mal daljše vožnje.

Ma kaj vas toliko moti ta poraba? Meni povprečno troši 7 litrov, pa ga ne šparam. Poraba naraste na avtocesti pri brzinah 170 km +.

Ali krajše. ;)

Objavljeno

Poraba je toliko koliko zahtevas od njega.

Tudi ostali motorji niso taksni sparovcki, ce jih malo bolj hitro peljes.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ali je že kdo kaj kupoval za Varadero v Trstu ali okolici in če se da dobiti naslov,oz.E-mail,se že v naprej zahvaljujem.Lep pozdrav

Varadero

Objavljeno

"Dragi Varaderovci"!

Prihodnje leto prihaja na tržišče Kubanec-Varadero z ABS+CBS zavornim sistemom in to celo v črni barvi!!!! :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: S tem bo konec "bojazni" pred močnim zaviranjem predvsem na mokrih in gladkih cestah(tudi suhih), čemur so potovalni motorji zelo izpostavljeni! Osebno me je pri novem modelu motilo le dejstvo da ABS sploh ni mogoče dobiti. Cena v Nemčiji 10200Eur+1000Eur doplačila za ABS. Čakanje se je izplačalo-jaz ga bom "ubodel"

"NI OLUJA NAM NIŠTA NE MOŽE!!"

HondaVaraderoABS-4571-001-f.jpg

HondaVaraderoABS-4571-003-f.jpg

HondaVaraderoABS-4571-004-f.jpg

HondaVaraderoABS-4571-002-f.jpg

LP Bobo B)

Objavljeno

Tole je prva vara nove oblike(črna barva), ki mi je všeč. Če bi poleg ABSa dodali še kazalec količine goriva....... ja potem bi tudi sam razmišljal o menjavi.

Objavljeno
Ali je že kdo kaj kupoval za Varadero v Trstu ali okolici in če se da dobiti naslov,oz.E-mail,se že v naprej zahvaljujem.Lep pozdrav

Varadero

Če misliš z tem na Hondo trgovino? Se ta nahaja ko se spuščaš v Trst na desni strani, mislim da je tam nekje kjer se dvosmerna ulica spreminja v enosmerno.

Objavljeno

Lepo, če bo cena tudi pri nas 10.200 evrov, to je 150.000,00 sit manj kot letos :notworthy:

Zanima pa me, koliko bo cena ABS-a ob naknadni vgradnji?

Pri nekoliko ekstremnem zaviranju in dveh potnikih, mi je tudi na suhem že nekajkrat zblokiralo prednje kolo :hmm:

PS: pa ne šparat in nabavit nove mašine brez ABS-a! Sam sem letos podrajsal po tleh (deževalo je, pa je prednje kolo zblokiralo, pa ... ) in je bilo takoj 100k sit stroškov, še sreča da sam tolk in cela glava :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Objavljeno
Čakanje se je izplačalo-jaz ga bom "ubodel"

Hmm, a nisi ti bolj "hard" kot "soft" usmerjen ??

Objavljeno
Čakanje se je izplačalo-jaz ga bom "ubodel"

Hmm, a nisi ti bolj "hard" kot "soft" usmerjen ??

Maš prav Noise!! Še vedno mi ob pogledu na LC8 zastane dih :doze: :doze: , ampak....... izbira motorja niso samo čustva-vtisi, treba je gledati veliko širše, saj na koncu koncev ne gre za male dnarje. V osnovi je treba definirat cilje, ki jih želiš doseči čez sezono oz. kaj pričakuješ od motorja,kje se boš vozil in kako, izkušnje.... in tako izbrati "razred" motorja. Do sem je enostavno-vsaj zame saj mi velike "endure" ustrezajo v popolnosti. Nadaljna izbira je veliko težja, saj je "spekter" v tem razredu zelo širok, kot praviš od soft do hard. Ko v polfinalu izločim Aprilio,BMW in Triumph-a ostanejo za konec trije- Suzuki,KTM in Honda. Morda "mačehovsko" izočim V-Strom in pridem do LC8 in Varaderota.

Varadero je potovalni enduro, 95% namenjen za vožnjo po cesti, brez težav pa pogoltne tudi makadame in poljske ceste, izredno udoben ter tako ustvarjen za dolga potovanja, ki predstavljajo vrhunec v moji sezoni in na koncu koncev je Honda, ki vemo da....... :notworthy: :notworthy: :notworthy:

KTM je veliko bolj vsestranski+orijentiran na teren, saj prednja 21 colarka in vzmetenje omogočata tudi izlete v naravo-do neke mere seveda :kva1: ! Ni ga lepšega kot se zapodit po terenu :kva1: :kva1: :kva1: , ampak.......

Zame je tu en velik manko. Ne zaupam prednji gumici 90-90/21" na KTM-u in zavoram saj imam podobne izkušnje kot Silvo(pri močnem zaviranju spodneslo motor) in to celo z CBS-om, ki postopno zavira. Zraven tega ima ta guma tudi slabši oprijem na cesti in možnosti zdrsa.

Novi model Honde ponuja zelo preizkušen ABS+CBS sistem iz modela Pan European, ki predstavlja višek v zavorni tehniki, novi šesstopenjski menjalnik, elektronski vbrizg, izboljšana ciklistika, "mercedes komfort"......vsi ti argumenti govorijo za......

Na dolgih potovanjih katere planiram v prihodnosti nekako bolj vidim Hondo, vsaj daje mi boljši občutek če ne že druga. Če pa bi svoja potovanja orijentiral na S.Afriko ali sodeloval na kakšnem reliju oz. se bolj orijentiral na terensko vožnjo bi sigurno izbral KTM.

Nič pa še ni odločeno, imam vsaj zanimivo nalogo čez zimo :OK:

LP Bobo B)

Objavljeno
Nič pa še ni odločeno, imam vsaj zanimivo nalogo čez zimo :OK:

Ja, ABS je le ABS... Se strinjam z napisanim...

Dodajam še svoje mnenje: ne moreš falit z nakupom prvega ali drugega.

Objavljeno

LP.

Nova Vara z ABS-om :yea2: :notworthy: zakon.

Zanima me pa, ce kdo ve a pasejo auspuhi iz stare Vare na novo. Ker, ce bi zamenjal za novo bi si Remuse kr za novo prisparal. Majo tako dober zvok. Posebej sedaj, ko se je ze sosed malo privadil na moj bombnik. :devil:

Objavljeno

Pašejo, lonci so ostali stari, lambda sonda za katalizator pa je nameščena pred objemkami-vsaj pri modelih za nemško tržišče!

Ne vem pa kako je blo s tem pri nas, ali imajo nove Vare za SLO trg kat. ali ne???

LP Bobo B)

Objavljeno

LP.

Na slikah od nove Vare opazil, da nima pod sedezem na desni strani luknje kjer se nahaja vijak za stelanje trdote zadnjega amortizerja. A so ga prestavili na kaksen drug plac al kaj?

A si pred vsako voznjo v solo ali v dvoje spremenite nastavitev trdote zadnjega amortizerja ali imate cel cas isto nastavitev? :?

Objavljeno

Ventil za štelanje so prestavili navzdol saj so rabili plac za ABS-"centralo"! Na moji Vari l.99 imam ventil non-stop na full, boljša vožnja in drugače začne "zibati" nad 180Km/h(problem prvih Var.)

LP bobo B)

Objavljeno

Bobo pa se ti vozis bolj sam ali v dvoje?

Koliko km ze imas na svoji Vari?

Ali si imel kdaj kaksne probleme z njo?

Imam isti letnik Varaderota, ki sem ga kupil letos s 23.000 km in jih do sedaj naredil 11.000 km pa nisem nobenih problemov razen vcasih mi je sam od sebe ugasnil pri speljevanju ali pri uziganju.

Objavljeno

Fantje (in dekleta)!

Poizkusil sem Caponorda, Gs in rad bi še Varadero.

Mi kdo da krog? :D

Ne. Resno. A morda veste ali je kje šansa peljat ta motor oz. ga dobit za vsaj pa ur.

Objavljeno
Fantje (in dekleta)!

Poizkusil sem Caponorda, Gs in rad bi še Varadero.

Mi kdo da krog?  :D

Ne. Resno. A morda veste ali je kje šansa peljat ta motor oz. ga dobit za vsaj pa ur.

Ti si pravi optimist. :lol1: :lol1: :lol1: Je šansa, kliči v AS Domžale in se probaj zmenit za testni motor.

LP Bobo B)

Objavljeno
Bobo pa se ti vozis bolj sam ali v dvoje?

Koliko km ze imas na svoji Vari?

Ali si imel kdaj kaksne probleme z njo?

Imam isti letnik Varaderota, ki sem ga kupil letos s 23.000 km in jih do sedaj naredil 11.000 km pa nisem nobenih problemov razen vcasih mi je sam od sebe ugasnil pri speljevanju ali pri uziganju.

Vozim se bolj sam-najraje brez kufrov, včasih s punco(ona je bolj fina,za kabriolete :BUA: ), prevoženih imam pa cca.32000 km. Problemi-kaj je to :lol1: :lol1: :lol1: , prvič slišim. Na 30000 sem naredil servis, mi je mehanik naštelal ventile in rekel da so bli v nulo. :OK: :OK: :OK: Me pa motijo ti intervali na 6000 v knjižici, jaz jih delam kar na 10000. Baje bodo drugo leto to spremenili, saj je to namenjeno cestnim motorjem.

Če ti je tako crkaval, bi mogoče moral povišati "štandgas"???

Kolk pa si dal za motor, če ni skrivnost????

LP Bobo B)

Objavljeno

Gledam tole Varadero in se mi zdi še popolnejša. Super motor. Pa še tale ABS... Krasno.

A kdo že ve ceno?

Objavljeno

Bobo

Kolk pa si dal za motor, če ni skrivnost????

Motor sem kupil pozimi letos in sem dal za njega 1.6 mio sit. Imel je 23.000 km, novo ketno in zobnike, Remus izpuhe + originale, povisano steklo + originalno in nosilec za zadnji kufer. Motor je bil in se je skoraj kot nov. Kar se tice ugasevanja je bil kriv prenizek prosti tek. :? Samo tako me je zanimalo, ker je bilo nekaj primerov, ko so bencin pumpe sle rakom zvizgat. :hmm:

Drugace sem ga se jaz dodatno opremil z bocnimi zascitami, nosilci za stranske kufre z kufri vred in alarm. Zaenkrat sem z motorjem zelo zadovoljen, vendar me malo mika, da bi si kupil cisto novo posebej tale crna ful huda zgleda. :devil: Posebej sedaj, ko mi en kolega tezi naj mu jaz svojo prodam in si kupim novo, pa se mi po eni strani nesmiselno zdi dat toliko vec kesa, ce mi pa ta motor ful dobro dela. :?

Jaz delam zaenkrat servise na vsakih 6.000 km me pa mocno mika, da bi jih kr na 10.000 km.

Kaksne barve pa je tvoja Bobo? Moja je bakreno-oranzne barve tako, da pade takoj v oci. :D

Mi je pa malo zal, da nisem kupil original stranskih nosilcev in kufrov, ker pride potem kr malo ozja. Sedaj, ce imam stranske kufre (GIVI) gor sem sirok kot avto tako, da rabim malo vec manevrirnega prostora.

Objavljeno

Jaz se sploh nočem vozit z zadnjimi kufri. Prehitevanje, vožnja mimo kolone in po sredi je s temi kufri prava p........ :devil: :devil: :devil: Zadaj imam GIVI Maxio 52l, spredaj magnetno tank torbo(max.30l) in še moto rugzak če kam uletim za dalj časa. :naughty: :devil: Kolega je leto dni čakal na original kufre za CapoNord, jih dobil, probal in pospravil na podstrešje :lol1: :lol1: .

Hja glede nove pa......dilema ne :hmm: :hmm: :hmm: . splača se sigurno ne saj ni tako bistvene razlike in realno gledano škoda miljona(vozil se boš enako s staro ali novo). Če bi šel iz Transalpa ali Afrike na Varadero bi več kot upravičil nakup zdaj pa rabiš dodatne razloge, ki jih težko najdeš.

Po drugi strani pa, če maš šanso dobit dober dnar za motor ga prodaj-po vstopu v EU bodo cene padle na Eurotax in če upoštevaš dejstvo da preneseš auspuhe in kufre na novega si že nekaj naredil. V vsakem primeru pa moraš imet pol motor vsaj tri leta!!!!, drugače si denar vstran vrgel. Mene najbolj mika ABS, ki je res prava stvar in ti zna glavo rešit, oziroma občutek večje varnosti.

No ja, vseeno pa mislim da se še vedno bolj splača obdržati "starega", razen če si full želiš nov motor, to pa tudi nekaj šteje.

LP Bobo B)

Objavljeno

Ja najbolj tudi mene mika tale ABS na tanovi, samo kaj, ko bo cena sigurno :wacko: visoka.

Drugace se pa jaz vec ali manj vozim z boljso 1/2 zaradi katere je bila velika potreba po dodatnik stranskih kufrih, za njene cujnice :D :devil:

Saj ni tako hudo, je pa res veliko prostora za prtljago. :D

Najbrz bom se malo pocakal z nakupom novejse Vare. Ce ze ne bo do takrat kaj podobnega novejsega na trgu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!