Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pa če je možnost, da mi kdo posodi za probo, da ne kupujem brezveze. Enkrat sem to že naredil za Fazerko in je bilo še slabše.

Objavljeno

js imam problem že pri 100 km/h

zmontiraj spojler MRA  varioscreen, preverjeno edina rešitev, deluje, :grim  preizkušeno na dveh varah.

Objavljeno (popravljeno)
Se posipam s pepelom, ker sem napisal Givi namesto MRA, priložil pa pravi link.

Za višino 182 cm in sopotnico 168 cm je bila to odlična rešitev. Odprtine v šipi preprečijo turbolence direktno za vizirjem in pred šoferjem, spojler pa dvigne zračni tok čez čelado. Seveda si spojler naravnaš po lastni potrebi. Je pa komplet sipa in spojler sigurno boljša izbira kot pa samo spojler na original šipo. Razlika v ceni je minimalna (120€ komplet, 107€ spojler).

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Se posipam s pepelom, ker sem napisal Givi namesto MRA, priložil pa pravi link.

Za višino 182 cm in sopotnico 168 cm je bila to odlična rešitev. Odprtine v šipi preprečijo turbolence direktno za vizirjem in pred šoferjem, spojler pa dvigne zračni tok čez čelado. Seveda si spojler naravnaš po lastni potrebi. Je pa komplet sipa in spojler sigurno boljša izbira kot pa samo spojler na original šipo. Razlika v ceni je minimalna (120€ komplet, 107€ spojler).

Jaz sem imel MRA spojler na Givi šipo in je bilo super.....sem pa ta MRA spojler kupil v H.G v Grazu  za cca 40€ ....no to je bilo davnega 2009 :glare:

Objavljeno

Živjo,

Imam vprašanje. Na Vari imam original vizir, ki je v zgornji višji poziciji. Meni odgovarja, žena pa dobi preveč vetra v prsi, glava je vredu. Če vizir dam na nižjo pozicijo pa jaz dobim veter v glavo in spet ni vredu. Kaj priporočate oz. kaj uporabljate na svojih?

Hvala za odgovore in lp.

Kupi MRA jaz jo imam bol zgleda pa manj piha jaz imam 173! Kupi pa prozorno jaz imam temno pa nilih ok !

Objavljeno

Hvala za odgovore, upam, da smo se razumeli...nimam jaz težav z vetrom ampak sopotnik, ker mu veter nabija v prsi. Če MRA to odpravi grem z veseljem kupit.

Objavljeno

Pri vari zna biti problem, če sta ti in sopotnica drobcene postave. Takrat je za tvojim hrbtom kar nekaj prostora in potem zadaj sopotnica, po možnosti naslonjena na kovček. Normalno, da bo kasirala vse turbolence, ki se ustvarijo za tvojimi rameni. V takem primeru ti nobena šipa, tudi poštarska, ne pomaga. Pomaga samo pozicija na motorju.

Objavljeno

Pri vari zna biti problem, če sta ti in sopotnica drobcene postave. Takrat je za tvojim hrbtom kar nekaj prostora in potem zadaj sopotnica, po možnosti naslonjena na kovček. Normalno, da bo kasirala vse turbolence, ki se ustvarijo za tvojimi rameni. V takem primeru ti nobena šipa, tudi poštarska, ne pomaga. Pomaga samo pozicija na motorju.

180 in 168 cm, oba normalne postave. Žena je vedno naslonjena na kovček, posledični je med nama dosti prostora za ples vetra he he. Vem, da povišano steklo tega ne bo odpravilo...zadovoljen bi bil že, če bi ga zmaljšalo. Vsi hvalijo MRA Vario screen. Ne bi ga rad nabavil za brezveze, to sem enkrat že naredil.

Objavljeno (popravljeno)

Če na kovčku nimaš naslanjala, si ga omisli, da spraviš sopotnico bliže sebi. Premakni kovček bolj naprej, če se da. Skratka zmanjšaj prazen prostor med vama, pa si zmagal!

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Če na kovčku nimaš naslanjala, si ga omisli, da spraviš sopotnico bliže sebi. Premakni kovček bolj naprej, če se da. Skratka zmanjšaj prazen prostor med vama, pa si zmagal!

Naslon je...edino, če jo naredim nosečo ha ha ha. Bo manj prostora med nama potem se bom pa itak sam vozil nekaj časa. :grim

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

No, tisti, ki lastite Varo vsaj ene par let, bi znali vedeti, kaj je na sliki?

 

Pri meni ze drugic slo v maloro... Jao, pa ce bi ti Japonci pustili malo vec prostora, vsaj za normalno velikost roke (moja je bolj medvedja, pa se cas sraufanja "malo" potegne #$%$&&%$ :)

post-1464-0-99808400-1431850034_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Sitko
Objavljeno

No, tisti, ki lastite Varo vsaj ene par let, bi znali vedeti, kaj je na sliki?

 

Pri meni ze drugic slo v maloro... Jao, pa ce bi ti Japonci pustili malo vec prostora, vsaj za normalno velikost roke (moja je bolj medvedja, pa se cas sraufanja "malo" potegne #$%$&&%$ :)

Ker ni prostora se vse dela na silo, z minimalnim razdiranjem in rezultat je uničeno tesnilo že ob montaži. Potem se pa joka, da ne zdržijo...

Objavljeno

Ker ni prostora se vse dela na silo, z minimalnim razdiranjem in rezultat je uničeno tesnilo že ob montaži. Potem se pa joka, da ne zdržijo...

Morda res. Sem tudi na to pomislil in se tokrat lotil zadeve malo bolj sirokopotezno (z odstranitvijo rezervoarja, ter skoraj celotnega izpusnega sistema).

Objavljeno

Kolikor vem, je prjatu imeu ful problemov s tesnilom dokler ni vgradil enega ponaredka in ne original. Baje je malo debelejše in širše tesnilo od originala. Po tem ni imel več problemov.

Objavljeno

Kolikor vem, je prjatu imeu ful problemov s tesnilom dokler ni vgradil enega ponaredka in ne original. Baje je malo debelejše in širše tesnilo od originala. Po tem ni imel več problemov.

Ma ne vem, jaz sem dal original. Cena je smesna glede na to, koliko je dela s tem. Na yt sem gledal ene mojstre, ki so dali medeninasto (homemade) tesnilo namesto tega original teflona, ampak je vse pihalo mimo...pa so namazali cez z eno pasto (nic ni pomagalo) - so se ponovno lotili sraufanja, dvojno delo. Vsi pa jamrajo (jamramo), kako bi prav prisla kaksna "otroska" rokca za tale PITA. 

Objavljeno

Jaz sem tudi dal strugarju da mi je naredil puše iz mesinga,seveda sem jih tudi namazal z neko pasto, ki je namenjena v te namene in sedaj to tesni.Če bo to dal časa zdržalo kot orginal bo pa čas pokazal.Za zamenjavo teh tesnil ni potrebno demontaža rezervarja,je pa potrebno demontaža centralnega stojala, je pa najbolše da podreš kompletni ispušni sistem pa ni nič martra.Seveda midva sva to delala na dvigalki,če pa je ni naraspolago,se je pa treba malo potleh valati.

Objavljeno

Meni je to teflonsko tesnilo (originalna vgradnja) dobesedno spihalo v dobrih 20kkm. Potem sem menjal sam (malo tudi na silo), in je zdrzalo 18kkm. Zdaj sem ubral malo drugacen pristop, pa upam, da ne bo spet kmalu te zoprnije :)

Rezervoarja ni nujno sneti, mi je bilo pa v veliko pomoc, ker je vsaj pregledno, ter je manj lezanja pod motorjem. Izpusnega sistema nisem v celoti dol jemal, samo zadnji del, prednjega pa sem losal, da se ga je dalo spustit. Ce bi se enkrat moral to popravljati, bi se odlocal med to kombinacijo, ali pa bi kompleten izpusni sistem vzel dol.

P.S. Morda me bo naslednjic "dovolj" razkacilo, da bom vse skupaj zavaril. :)))

Objavljeno

Meni je to teflonsko tesnilo (originalna vgradnja) dobesedno spihalo v dobrih 20kkm. Potem sem menjal sam (malo tudi na silo), in je zdrzalo 18kkm. Zdaj sem ubral malo drugacen pristop, pa upam, da ne bo spet kmalu te zoprnije :)

Rezervoarja ni nujno sneti, mi je bilo pa v veliko pomoc, ker je vsaj pregledno, ter je manj lezanja pod motorjem. Izpusnega sistema nisem v celoti dol jemal, samo zadnji del, prednjega pa sem losal, da se ga je dalo spustit. Ce bi se enkrat moral to popravljati, bi se odlocal med to kombinacijo, ali pa bi kompleten izpusni sistem vzel dol.

P.S. Morda me bo naslednjic "dovolj" razkacilo, da bom vse skupaj zavaril. :)))

Problem je ker bi moral zavariti zmontiranega,ke če ga prej zvariš ga ne boš več dobil gor.

Objavljeno

Odprte rore gor pa je teh problemov manj

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Takole je speljano tako da je v špilu še del št 4 s te slike

 

Jaz imam tudi težva z oljem med naporno vožnjo po Alpah proti Švici, je moja Vara obupala, iz motorja pri gumicah na glavi je prišlo olje ven. Motor sicer dela, kot sem bral nekje nastaja pritisk, katere cevi je potrebno preveriti, mislim na odušnike, ali je kaj drugega lahko razlog za visok pristisk :mellow:

 

Ja zdaj sem na 100k km, drugače pa Vara do zdaj brez večjih težav, no razen kontakov na pumpi in potrošnega materijala.

 

Hvala za pomoč.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Žijo!

Če kdo rabi, imam viška komplet ležajev SKF, oring, ter semering za zadnje kolo SD2. Po nabavni ceni se ločim od njih. :)

LP

Objavljeno

Zdravo!

 

Se mi ne da brati vseh 400 strani.... Zanima me ali kdo ve koliko so bili slip-on Leo vince izpuhi za Varedero 1000, l.2010? menda niso več v proizvodnji......

Objavljeno

630 ojrov....imam račun

Objavljeno

a aluminjasti al karbon?

 

hvala

Objavljeno

Moji so bli okrog 400 eur. Titan oval.

Uporabi iskalnik, morda bos kaj nasel...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!