Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

 ockej!

hvala

Objavljeno

No če koga zanima Slip-on Leo vinče za varaderota z homologacijo sem na voljo na zs.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam tudi težva z oljem med naporno vožnjo po Alpah proti Švici, je moja Vara obupala, iz motorja pri gumicah na glavi je prišlo olje ven. Motor sicer dela, kot sem bral nekje nastaja pritisk, katere cevi je potrebno preveriti, mislim na odušnike, ali je kaj drugega lahko razlog za visok pristisk :mellow:

 

Ja zdaj sem na 100k km, drugače pa Vara do zdaj brez večjih težav, no razen kontakov na pumpi in potrošnega materijala.

 

Hvala

 

 

Popravljeno . Popravil bsa
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

17215_558073677682343_748192817939615210

 

11902449_558073721015672_663536511288211

post-11617-0-93642500-1440683357_thumb.jpg

post-11617-0-63239300-1440683372_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil sayo
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Zivjo,

Na Vari se mi je pojavil lightshow :( In to precej km od doma...

Ima kdo resitev oz. izkusnjo ali idejo, kaj bi lahko bilo...

Ko obrnem kljuc, se na armaturni plosci pojavi utripanje vseh luck... tudi ce pritisnem start, ne preneha, motor ne vzge. Ce npr. prizgem vse stiri zmigavce, pa lucke na armaturki utripajo v tem ritmu.

To se mi ue zgodilo med voznjo, oz. ko mi je crknil motor, ko sem ob parkiranju hotel zapeljat cez robnik, pa mi motor crkne.

Nekaj je v stiku, ali je nekaj crknilo?

Hvala, lp

Objavljeno

Prvo kar lahko narediš je, da odklopiš akumulator za par minut. Mogoče se računalnik resetira. Probaj, stane nič.

Objavljeno (popravljeno)

poglej če ni slučajno v kakšni 

luči ali žmigavcu voda ali pa da ni žarnica v stiku verjetnaje pa je nekje slaba masa

Popravljeno . Popravil pasat
Objavljeno

Hvala za obe razmisljanji. Nekaj je ocitno z napajanjem

Mogoce je akumulator.Predvidevam, da morda prevelik padec napetosti povzroci tale lightshow. Kontakti so ocisceni, racunalnik je tudi zadosti bil brez stroma,da se je resetiral. Odklopil sem prve luci in ob kontaktu lightshow na armaturki ugasne.Starter pa se vedno ne obrne. Zato sumim na akumulator. Bom poizkusal najti nekoga, ki ima kleme...ce je to-to, pa v lov za novim akumulatorjem. Selim tale izziv v temo med motocikle sraufanje.

LP s Peljesca!

Objavljeno

Hvala za obe razmisljanji. Nekaj je ocitno z napajanjem

Mogoce je akumulator.Predvidevam, da morda prevelik padec napetosti povzroci tale lightshow. Kontakti so ocisceni, racunalnik je tudi zadosti bil brez stroma,da se je resetiral. Odklopil sem prve luci in ob kontaktu lightshow na armaturki ugasne.Starter pa se vedno ne obrne. Zato sumim na akumulator. Bom poizkusal najti nekoga, ki ima kleme...ce je to-to, pa v lov za novim akumulatorjem. Selim tale izziv v temo med motocikle sraufanje.

LP s Peljesca!

Ko je meni riknil akumulator,ni nič utripalo sam verglev ni.Tudi meni deluje kot da je neka slaba masa.

Objavljeno

izmeri napetost na akumulatorju pritisni zagon motorja in poglej koliko pade napetost če pade pod 11 v ga boš moral zamenjati ko boš kupoval pa pazi da bo imel dovolj zagonske moči amperov,,,,,

Objavljeno

Preizkus statorja je povsem enostaven. Odklopiš regulator, in (ohmsko) pomeriš med vsemi tremi žicami statorja in proti masi. Proti masi mora biti upornost neskončna med navitji po o,5-1 ohm. Res, da z vsakim navadnim univerzalnim instrumentom to ni mogoče pomerit je pa za prvo silo dovolj. Vse kar je več kot kratek stik med navitji, dovolj dober znak, da navitje ni skurjeno, še posebej če so vse tri vrednosti povsem enake.

Potem pa ostane še meritev, ko motor deluje "laufa". Pomeriš napetosti med posameznimi žicami (fazami) pri cca 3-4K obr/min mora biti med vsemi fazami enaka napetost in večja od 60V (pri iztaknjenem regulatorju).

Ta meritev ti bo zagotovo "povedala" če je stator OK. Če ne polni predpisanih 13,9-14,2V je potem napaka na regulatorju.

 

@Sitko, škoda, da v prvem postu nisi omenil, da si na pelješcu. Sem bil v nedeljo dol, bi lahko prinesel instrument ali ti celo pripeljal nov AKU.

Objavljeno (popravljeno)

....pa še to, napetost je seveda izmenična. Alternator je trifazni izmenični generator, večinoma vzbujan s stalnim magnetom (rotor pri motorjih) hlajen z motornim oljem.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Zdravo, sem čisto nov na tem forumu, rabim par nasvetov, posedujem Varo 1000 XL, letnik 2004, 44.ooo prevoženih. Motor dela odlično, sem pa imel do sedaj ( v letošnjem poletju ) težave trikrat  in sicer s cukanjem motorja ampak vedno ko je bila temperatura ozračja 33 in več. Po vožnji se ustaviš na semaforju ali kakorkoli že in če motor dela na mestu cca 15 ali več sekund začnejo pri motorju nihati obrati od 500 do 1000 in v nadaljevanju začne trokirati ( k da bi odklapljalo 1 cilinder) ko se motor ohladi dela vse OK. Prvič sem do sedaj tudi zavonjal bencin trenutna poraba na števcu pa je skočila na 54 l takoj zatem je začel cukati. Nisem prepričan kakšen vžig imam mislim da imam elektronskega saj je na oklepu pod napisom Varadero oznaka PGM-FI. MOTOR JE BIL SICER UVOŽEN IZ ITALIJE V LETU 2007.

Prvič ko se mi je to zgodilo sem  motor drugi dan odpeljal na servis ( Honda Trzin) pa niso našli ničesar oziroma ga je mehanik sprobal pa je motor delal brezhibno kakor ponavadi. 

 

Če je kdo imel podobne težave bi se lepo zahvalil za informacije. 

Objavljeno

A servis si kj delal?? Vonj po bencinu.... jst bi svečke menau ... :hmm:

 

 

 

LP

Objavljeno

ja hvala za odgovore tudi sam sem pomislil na svečke in tuljave, bom dal pregledati, menim da sedaj ne bom mel težav k so temp. padle, še ta mesec se bom vozil pol pa na servis

Objavljeno

Servis sem naredil spomladi olje filter zraka in olja, za svečke je menjalni interval 48.000 tako da jih še nisem bom pa, samo ne vem ali je pametno počakati na konec sezone ker imam v planu še kakšno jesensko vožnjo ( mal daljšo). drgače sem s hondo ful zadovoljen sem višje rasti ( 190 cm) in mi lega na motorju odgovarja prav tako sama lega na cesti in vožnja. Mam pa dokaj majhno porabo glede na to da em na forumu zasledil temo tudi o porabi goriva men kuri povprečno med 5 in 7 l s tem da sem večino polno naložen ( 3 kufri + sopotnik).

Zanima me če je kdo dodatno vgradil števec za prestave, me zanima če ima kdo kakšen predlog oziroma izkušnjo, števec bi vgradil ker ga pogrešam ( na bmw sem ga bil vajen).  

Objavljeno

A ima kdo za tastaro varo viška MRA vario screen? Mojim 190 cm je original z MRA spojlerjem preglasna.

Objavljeno

Zdravo, sem čisto nov na tem forumu, rabim par nasvetov, posedujem Varo 1000 XL, letnik 2004, 44.ooo prevoženih. Motor dela odlično, sem pa imel do sedaj ( v letošnjem poletju ) težave trikrat  in sicer s cukanjem motorja ampak vedno ko je bila temperatura ozračja 33 in več. Po vožnji se ustaviš na semaforju ali kakorkoli že in če motor dela na mestu cca 15 ali več sekund začnejo pri motorju nihati obrati od 500 do 1000 in v nadaljevanju začne trokirati ( k da bi odklapljalo 1 cilinder) ko se motor ohladi dela vse OK. Prvič sem do sedaj tudi zavonjal bencin trenutna poraba na števcu pa je skočila na 54 l takoj zatem je začel cukati. Nisem prepričan kakšen vžig imam mislim da imam elektronskega saj je na oklepu pod napisom Varadero oznaka PGM-FI. MOTOR JE BIL SICER UVOŽEN IZ ITALIJE V LETU 2007.

Prvič ko se mi je to zgodilo sem  motor drugi dan odpeljal na servis ( Honda Trzin) pa niso našli ničesar oziroma ga je mehanik sprobal pa je motor delal brezhibno kakor ponavadi. 

 

Če je kdo imel podobne težave bi se lepo zahvalil za informacije. 

photo-thumb-5509.jpg?_r=1386789808 Objavljeno po joshi na 12. June 2014 - 20:32 v Motocikli

KNNMS, on 11 Jun 2014 - 21:14, said:snapback.png

A si kaj tank dvigoval? Menda je že nekdo tule imel probleme s pretisnjeno dovodno cevjo nad zadnjim cilindrom. Vse cevi iz tanka morajo biti proste in ne pretisnjene. Lahko je tusi senzor pozicije,...

Lansko leto je bilo tako pri moji vari. Ko se je segrela je začela crkovati. To je bilo predvsem v mestnem prometu, nikoli na odprti cesti.  Obrati so začeli padati, kot bi naenkrat odpovedal eden od cilindrov, nato mrk.  Ko se je motor shladil je bilo spet vse ok. Smo gruntal vse mogoče. Končna ugotovitev je bila, da sem ob menjavi svečk spomladi nevede narobe nataknil cev na spodnji strani rezervoarja. Gre za cev, ki vodi od tanka proti bencinski pumpi oz. obratno. Cev je bila prepognjena oz. stisnjena. Ko sem jo sprostil je bila vara spet dobri stari stroj. Ne moreš verjeti, vendar na videz tako majhna stvar pa toliko gorja in skrbi. Preveri najprej to, nato naprej... Lp

Objavljeno

 

photo-thumb-5509.jpg?_r=1386789808 Objavljeno po joshi na 12. June 2014 - 20:32 v Motocikli

KNNMS, on 11 Jun 2014 - 21:14, said:snapback.png

Lansko leto je bilo tako pri moji vari. Ko se je segrela je začela crkovati. To je bilo predvsem v mestnem prometu, nikoli na odprti cesti.  Obrati so začeli padati, kot bi naenkrat odpovedal eden od cilindrov, nato mrk.  Ko se je motor shladil je bilo spet vse ok. Smo gruntal vse mogoče. Končna ugotovitev je bila, da sem ob menjavi svečk spomladi nevede narobe nataknil cev na spodnji strani rezervoarja. Gre za cev, ki vodi od tanka proti bencinski pumpi oz. obratno. Cev je bila prepognjena oz. stisnjena. Ko sem jo sprostil je bila vara spet dobri stari stroj. Ne moreš verjeti, vendar na videz tako majhna stvar pa toliko gorja in skrbi. Preveri najprej to, nato naprej... Lp

 

hvala za opozorilo res sem dvignil tank da sem zamenjal zračni filter, verjetno sem stisnil cevke če se ne motim so tri ! verjetno bo to še enkrat hvala bom odstranil tank ponovno.

Ali imaš kakšen nasvet za pravilno odstranitev cevk ki peljejo iz rezervoarja saj jih nisem mogel stakniti zato sem tank samo potisnil nazaj in zamenjal filter. Verjetno sem pri montaži nazaj stisnil kakšno cevko.

še enkrat hvala bomo poštimali pa sporočim na forum kako je šlo

lp

Objavljeno

mene pa zanima, kje (SLO, Ebay..) se da trenutno kupiti ugodno zavorne ploščice za Varo 1000 ABS (l.2006)

in katere znamke priporočate..

 

hvala!

Objavljeno

mene pa zanima, kje (SLO, Ebay. .) se da trenutno kupiti ugodno zavorne ploščice za Varo 1000 ABS (l.2006)

in katere znamke priporočate..

 

hvala!

Kupi original nissin....priporočam zelo, pa še diski ti bodo hvaležni ....

Objavljeno

mene pa zanima, kje (SLO, Ebay. .) se da trenutno kupiti ugodno zavorne ploščice za Varo 1000 ABS (l.2006)

in katere znamke priporočate..

 

hvala!

Kontaktiraj forumaša @Leteči (041723550), ti zrihta original po zmerni ceni.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!