Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me nastavitve trdote zadnjega vzmetenja ,glede da v knjižici nič ne piše razen tovarniške nastavitve

sam imam 90 kg(samo zase bi moral najbrž 3-4 klike zategnit vzmet od tovarniške nastavitve)

,pa sopotnica 65kg

pa še kakšna kilca v kufrih;

Mam Varadero 2001 letnik

Objavljeno
Ali ima kdo od naših gor Leo Vinci rore? Če se ne motim jih ma Leteči?

Razmišljam ... Dobu bi jih za ene 45o Alu kpl.

Kaj pravte?

Lp! Iztok

Ja jaz jih imam in sem z njimi zadovoljen. Ma motor vsaj nek glas da ni slišat kot p...ka :)

Cena je pa kar ugodna tako da nimaš kej zajebat :)

Objavljeno
Zanima me nastavitve trdote zadnjega vzmetenja ,glede da v knjižici nič ne piše razen tovarniške nastavitve

sam imam 90 kg(samo zase bi moral najbrž 3-4 klike zategnit vzmet od tovarniške nastavitve)

,pa sopotnica 65kg

pa še kakšna kilca v kufrih;

Mam Varadero 2001 letnik

Nekega recepta ni, to boš najbolje pogruntal sam, kako se ti motor obnaša,

za sebe vem da se mi fejst pozna če se peljem sam ali pa sma oba + prtljaga.

Je pa tudi odvisno od načina vožnje.

Objavljeno
Ali ima kdo od naših gor Leo Vinci rore? Če se ne motim jih ma Leteči?

Razmišljam ... Dobu bi jih za ene 45o Alu kpl.

Kaj pravte?

Lp! Iztok

Prava izbira - cenovno ugodni, homolorirani, sekajo. Jaz imam gor titan, kupil sem pa rabljene za smešno ceno. Mogoče se ti izplača pogledat malce po oglasih.

Objavljeno

jaz sem se za Leovince zanimal pri as domžale, pa so mi jih z nekim skontom dali za 390 EUR, iz titana pa bi me prišle okrog 550 EUR...

Objavljeno
Ali ima kdo od naših gor Leo Vinci rore? Če se ne motim jih ma Leteči?

Razmišljam ... Dobu bi jih za ene 45o Alu kpl.

Kaj pravte?

Lp! Iztok

Ja, cena je taka ja.

Po E-bayu se tudi prodajajo po taki ceni.

LEO VINCI RORI NA E-BAYU

Objavljeno

Živjo!

Zanima me, če je kdo "prešaltal" iz Africe Twin na Varadero. A je velika razlika? :unsure:

Objavljeno
Živjo!

Zanima me, če je kdo "prešaltal" iz Africe Twin na Varadero. A je velika razlika? :unsure:

M@to

Sredi lanske sezone.

Objavljeno
No ja, k se že glih hvalmo: Tudi jaz sem ponosni lastnik Vare, 07. Imam ga kak mesec, 1100 km do sedaj, zadovoljen! Vendar ugotavljam, kako moja prejšnja ljubezen, AfricaTwin, sploh ni bila slab motor. (kakor da tega ne bi vedel že prej)

Vara je udoben, zmogljiv motor, zdi se mi pa, da manjka tisti "fun factor". Morda zato, ker je preveč popoln :naughty:

Raza hvala! :worship:

Glede na napisano, mi zgleda ne bo žal, če nabavim Varo. Pred Yamaho sem vozil Africo, s katero sem bil izjemno zadovoljen. :OK:

Objavljeno
Živjo!

Zanima me, če je kdo "prešaltal" iz Africe Twin na Varadero. A je velika razlika? :unsure:

Vara in africa imata za moje pojme oba nekaj preveč to je kakšnih 40 kg, vara nima že 9 let od kar jo delajo nobene konkretne spremembe namesto da bi jo naredili lažjo delajo še težjo. Razlika je predvsem v moči, sedežu, porabi, sprednjem manjšem kolesu, ožji balanci itd. :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Vara in africa imata za moje pojme oba nekaj preveč to je kakšnih 40 kg, vara nima že 9 let od kar jo delajo nobene konkretne spremembe namesto da bi jo naredili lažjo delajo še težjo. Razlika je predvsem v moči, sedežu, porabi, sprednjem manjšem kolesu, ožji balanci itd. :rolleyes:

Nevem kaj bi VARI lahko odvzeli da bi bila lažja za 40 kg :hmm: , kaj je dobro nima smisla spreminjat, sicer pa vsak ki si jo kupi vzame v zakup njeno velikost, težo in namembnost.....mene ne moti ne velikost in ne :OK: teža.

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno
Nevem kaj bi VARI lahko odvzeli da bi bila lažja za 40 kg :hmm: , kaj je dobro nima smisla spreminjat, sicer pa vsak ki si jo kupi vzame v zakup njeno velikost, težo in namembnost.....mene ne moti ne velikost in ne :OK: teža.

Saj BMW in KTM sta tudi velika pa sta skoraj za en žakl cementa lažja, mene ne moti veličina ampak teža kjer Honda krepko zaostaja za evropskimi konkurenti to je dejstvo zato je GS že nekaj časa 1.v prodaji v evropi v svojem segmentu, se mi zdi da so pri Hondi varadero konstruktorji malo leni saj vsako leto samo skrbijo za CBR-ko da bo lepša in bolj našpičena :whistle: Jaz jo zmiraj kolnem ko jo postavljam na centralno stojalo ali če jo moram kje na kratko obrniti, veš koliko je to lažje če ima motor kakšnih 40 kg manj, nobeden se nebi tega branil :naughty:

Objavljeno

Jaz pa razmišljam ravno kontra da zamenjam varo za dve Africi. Ena za mene ena za boljšo polovico.

Res je varadero malce neroden v kočljivih situacijah na terenu, kot pač vsi motorji iz te klase.

Objavljeno

res je problem s to eži pri Vari...men se je enkrat na mestu zvrnila in to je bil cel hudič jo dvignit sam...

drugač pa ne glede na kile še vedno dovolj dobro okretna...

Objavljeno

Težek gor, težek dol...

En konj je za laufat', drugi pa za v brazdo. :o

Kupi takšnega, kakršnega potrebuješ! Pa naj bo matacikl, al' pa konj.

T'ko = to!

Objavljeno
Saj BMW in KTM sta tudi velika pa sta skoraj za en žakl cementa lažja, mene ne moti veličina ampak teža kjer Honda krepko zaostaja za evropskimi konkurenti to je dejstvo zato je GS že nekaj časa 1.v prodaji v evropi v svojem segmentu, se mi zdi da so pri Hondi varadero konstruktorji malo leni saj vsako leto samo skrbijo za CBR-ko da bo lepša in bolj našpičena :whistle: Jaz jo zmiraj kolnem ko jo postavljam na centralno stojalo ali če jo moram kje na kratko obrniti, veš koliko je to lažje če ima motor kakšnih 40 kg manj, nobeden se nebi tega branil :naughty:

GS pa že ni lažji(249kg), KTM pa skoraj ni primerljiv ..je bolj za druge namene..zakaj je BMW prednjači v prodaji ....pa je isto zakaj Golf prednjači :naughty: mogoče res bi lahko imela kakšno kilo manj...polj bi pa pokal okvir, bi jo zvijalo itd. tako kot je na ta račun prisotno pri konkurentih :hmm: sicer pa pustimo težo ..težka je zdaj ko stoji v garaži :kva2: ....še malo pa bo brez teže :OK:

Objavljeno
R 1200 GS tehta 229 kg.

Si ga kdaj stehtal?? Al verjameš podatkom na papirju??

Objavljeno
R 1200 GS tehta 229 kg.

Ja tehta 229 kg brez tekočin, Honda Varadero pa 238 kg isto brez tekočin(torej 9kg več).

Objavljeno

Še enkrat si preber iz BMWjeve strani

Leergewicht fahrfertig, vollgetankt: 229 kg - torej pripravljen za vožnjo, vključno s polnim tankom. Kar pa je že občutno manj kot Vara.

Objavljeno

Sem pogledal. Res je, prav imaš. Priznam. -_-

Objavljeno
Raza hvala! :worship:

Glede na napisano, mi zgleda ne bo žal, če nabavim Varo. Pred Yamaho sem vozil Africo, s katero sem bil izjemno zadovoljen. :OK:

Vara ima vse tisto, kar ti je na @ (verjetno) manjkalo;

-Boljša vetrna zaščita (za celo telo, ne samo vetrobran)

-Moč, navor, pospeški

-Sedež, udobje

-"Normalna" prednja guma (v tisto 90 na @ nisem nikoli imel popolnega zaupanja)

Čeprav je bila @ tudi težka, je tale krava od Vare precej težje obvladljiva na mestu. Zaradi širine sedeža še težje prideš do tal. Če si kaj desca, to ne bo ravno problem, razen, ko boš vozil sopotnika in prtljago. Takrat pa moraš biti pozoren pri ustavljanju, manevriranju, itd

Off road s tem motorjem odpade, če se mu stokrat reče endura (čeprav maš tudi take, ki se z njo preganjajo po peščinah :) )

Skratka, sprememba je definitivno na boljše, sploh če voziš na daljše fure, s sopotnikom... lahko ti rečem: GO FOR IT :)

M@to

Objavljeno

Hvala M@to! V končni fazi kupujem motor zato, da bom z njim potoval, ne pa pohajkoval od gostilne do gostilne (nisem "kaferejser"). Vseeno pa priznam, da rad kdaj spijem kakšno pivo. :beer2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!