Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Še enkrat si preber iz BMWjeve strani

Leergewicht fahrfertig, vollgetankt: 229 kg - torej pripravljen za vožnjo, vključno s polnim tankom. Kar pa je že občutno manj kot Vara.

Mere in masa: dolžina 2196 mm - širina z ogledali 920 mm - širina krmila 903 mm - višina sedeža od tal 840/860 mm - posoda za gorivo 24,6 l - masa (z gorivom, tovarna) 253 kg - nosilnost 200 kg

(1150 GS in 1200 z "normalnim" tankom tehtata približno isto 253kg-....da pa gs 1200 tehta 229 kg je res samo za tank uporablja flašo od coca -cole) :topic:

Objavljeno
Mere in masa: dolžina 2196 mm - širina z ogledali 920 mm - širina krmila 903 mm - višina sedeža od tal 840/860 mm - posoda za gorivo 24,6 l - masa (z gorivom, tovarna) 253 kg - nosilnost 200 kg

(1150 GS in 1200 z "normalnim" tankom tehtata približno isto 253kg-....da pa gs 1200 tehta 229 kg je res samo za tank uporablja flašo od coca -cole) :topic:

sicer :topic:

Maße / Gewichte

Länge 2.210 mm

Breite (über Spiegel) 915 mm

Höhe (ohne Spiegel) 1.450 mm

Sitzhöhe bei Leergewicht 850 / 870 mm

Schrittbogenlänge bei Leergewicht 1.890 / 1.940 mm

Leergewicht fahrfertig, vollgetankt 1) 229 kg

Trockengewicht 2) 203 kg

Zulässiges Gesamtgewicht 440 kg

Zuladung (bei Serienausstattung) 211 kg

Nutzbares Tankvolumen 20,0 l

Enka pri masi pripravljenega za vožnjo pomeni, da je tank 90% poln.

Objavljeno

Pa še enkrat.BMW 1200 GS,napolnjen,229 kg,Pejte na motosvet.com,katalog motocikolov.Prazna Varadero tehta 235 kg,napolnjena preko 270 kg.Nič proti Hondi,ampak dejstva so dejstva.

Objavljeno

Na tehtnici 276 kg.Zame to ne bi bil problem(103 kg),ampak sem nemški pob.

Objavljeno
Pa še enkrat.BMW 1200 GS,napolnjen,229 kg,Pejte na motosvet.com,katalog motocikolov.Prazna Varadero tehta 235 kg,napolnjena preko 270 kg.Nič proti Hondi,ampak dejstva so dejstva.

Samo tukaj mi pa nekaj ne gre skupaj. Prazna Vara naj bi tehtala po tvoje 235 kg, polna pa 276 kg. Torej po tvoje 25l bencina in 4l olja tehta 41 kg. ZANIMIVO... :nono:

Objavljeno

Dajte stepte se zaradi teh kil.

Važen je voznik ne pa kile :naughty:

Objavljeno
Važen je voznik ne pa kile :naughty:

Še bolj pa sovoznica :naughty:

Objavljeno
Še bolj pa sovoznica :naughty:

Pa njene kile :naughty:

Objavljeno
Še bolj pa sovoznica :naughty:

čuj samo tebe si pa nena zadaj predstavljam, ko ti rece daj noge dol :whistle: :whistle:

Objavljeno

Včeraj sem po enem tednu spet "zalaufal" mašino. Najprej sem jo lepo pustil, da je laufala približno 10 minut, potem pa jo nekaj pičilo. Motor je začel nekaj trokirati in ko sem dodal gas se je iz auspuhov kadilo kot iz kakšnega starega dizla. Čez čas je motor ponovno začel delati normalno. Ko sem se zapeljal pa me je presenetilo rahlo pocukavanje pod 3000 rpm, ko obrati narastejo motor pelje normalno. Ker sem v bistvu nov lastnik izkušenj z vožnjo z njim nimam ravno veliko. Ko sem ga po vožnji čez nekaj časa spet vžgal je motor je ta delal lepo, tekoče. Zanima me ali imate tudi drugi morebitne izkušnje s pocukavanjem. Motor je letnik 99.

Objavljeno
Včeraj sem po enem tednu spet "zalaufal" mašino. Najprej sem jo lepo pustil, da je laufala približno 10 minut, potem pa jo nekaj pičilo. Motor je začel nekaj trokirati in ko sem dodal gas se je iz auspuhov kadilo kot iz kakšnega starega dizla. Čez čas je motor ponovno začel delati normalno. Ko sem se zapeljal pa me je presenetilo rahlo pocukavanje pod 3000 rpm, ko obrati narastejo motor pelje normalno. Ker sem v bistvu nov lastnik izkušenj z vožnjo z njim nimam ravno veliko. Ko sem ga po vožnji čez nekaj časa spet vžgal je motor je ta delal lepo, tekoče. Zanima me ali imate tudi drugi morebitne izkušnje s pocukavanjem. Motor je letnik 99.

Ni nujno, da je povezava med cukanjem in dimom....

Kakšen dim je bil? Bel, moder, črn?? Lahko je bil samo kondenz, kar se dima tiče.

Glede cukanja: bencinska pumpa!

Čiščenje fergazarjev!?

Vse zgoraj navedeno je napisano po izkušnjah z @, lahko pa je seveda posredi še tisočinena motnja

Voda v gorivu (pri praznem rezervarju in spremenljivih temperaturah garaže se lahko nabere v rezervarju kar precej kondenza - vode)

Elektrika

itd......

Objavljeno (popravljeno)

Dim je bil črn. Karburatorji spucani, motor je ravno s servisa. Obstaja verjetnost, da se je v rezervoarju nabral kondenz (skoraj prazen že nekaj časa), bencinska pumpa deluje brezhibno. Bomo videli v naslednjih dneh.

Popravljeno . Popravil ton
Objavljeno

Mene so na podoben način letos izdale svečke. Je pokalo iz rorov kot na Soški fronti med najhujšimi boji.

Nalij nov bencin in če še ne bo v redu zamenjaj svečke.

Objavljeno

Ni ga čez prakso, če le možno vsak teden čez zimo vžgem za 5 do 10 minut in to po receptu enega starega mačka že delam dolga leta do zdaj z nobenim nisem imel nobenih problemov čez zimo ne z gorivom ne s svečkami ne z akumolatorjem in ne s samim motorjem :worship: , sicer tu obstajo različna mnenja, za vse ostale mi je vseeno :naughty:

Objavljeno

jaz tudi isto počenjam kot royal, pa dela in vžiga ko urca.... :naughty:

Objavljeno
Mene so na podoben način letos izdale svečke. Je pokalo iz rorov kot na Soški fronti med najhujšimi boji.

Nalij nov bencin in če še ne bo v redu zamenjaj svečke.

Svečke so popolnoma nove. Skoraj zagotovo je gorivo. Je še od prejšnjega lastnika. :slap:

Objavljeno
Svečke so popolnoma nove. Skoraj zagotovo je gorivo. Je še od prejšnjega lastnika. :slap:

Mene je enkrat zajebavala ker se mi je malenkostno zataknil bovden zajle za zaug pri ročki :whistle:

Objavljeno

Včeraj napolnil rezervoar, vžgal mašino. Mašinca poje lepo, se peljem enih 6 km, nič ne cuka...pravljica. :rolleyes:

Objavljeno

lep pozdrav varaderisti.

od novega leta sem tudi sam v klubu varic :naughty: in ker nisem kupil nove vare (l.04) imam jasno težave z akumulatorjem

- akumulator je fuč notr je 12v 18ah ---- a je ok če je nov 12v 14ah?

kaj in kje

več o samem zadovoljstvu z varico pa po kakšnem prevoženem km več kot sam po ulci gor pa dol.

tnx za odgovore.

Objavljeno
lep pozdrav varaderisti.

od novega leta sem tudi sam v klubu varic :naughty: in ker nisem kupil nove vare (l.04) imam jasno težave z akumulatorjem

- akumulator je fuč notr je 12v 18ah ---- a je ok če je nov 12v 14ah?

kaj in kje

več o samem zadovoljstvu z varico pa po kakšnem prevoženem km več kot sam po ulci gor pa dol.

tnx za odgovore.

nekaj tednov nazaj je bila ta debata prav na tem mestu...

prečekiraj nekaj strani nazaj!!

Objavljeno

Lp!

Dobrodošel v klub šestka!

Pa si siguren, da je akumulator fuč?!

Iztok

Objavljeno

ja najverjetneje ker sem prej meu hornetko 900 in se dogajal isto ko je bil akumulator fuč!

pa še ko sem ga prklupu na polnilc je kazou da se noče filat :nono:

a obstaja kak drug problem s tem varicam?

Objavljeno
Dobro mal sem že raziskoval. Ugotovil sem, da je model za mojga YTX14-BS. Lahko kdo pove razliko napram CTX.

Ali imajo Yuasa samo v Gama center? Ker na zalogi imajo samo avtomobilske akku?

V Louisu sem gledal, imajo ta model Varto in Saito? Kakšni so ti Saito, že kdo probal?

Sem pa videl razliko v ceni:

Varta je 125 EUR

Saito pa 57 EUR

A je Varta tolk boljša??

Klical sem tudi v Velog pa imajo tudi neko japonsko zadevo, cena 57 EUR + 20%DDV, na gotovino je 15% popusta.

LP

mogoče kdo kej ve

Objavljeno

Moj brat ga je tudi moral kupiti (aku) in sicer je vzel Saitovega v Luisu. Tam sem vprašal za Honda varadero in to so mi dali. Res je bila izbira med Varto in še enim drugim za 1o7 eur pa se je odloču za tega Saitovega za 57 eur. So rekli da je tudi dober. Bomo videli v prihodnjih dneh ko ga bo montiral.

Lp! Iztok

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!