Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Kaka pika pa je to?

To je bela, rumena ali..... pika cca 1 cm premera

Trenutno nisem našel boljše slike!

Objavljeno
Ajoj fantje, zdej ste me pa čist zapsihiral kaj je lahko narobe, da mi Vara trese :hmm: . Ne me narobe razumet prosm, sem vam vsem zelo hvaležen za nasvete, ampak mislim, da sam ne bom nič šraufal in bom raje kar na servis peljal. Bojo pa še enkrat (tretjič) gumo scentriral, jo zamenjal, če bo treba, prečekiral kaj s temi maticami... Kokr kol, motor gre na servis (ko bo vreme OK) in upam, da bom dobil zrihtanega nazaj.

Vam pa vsem najlepša hvala :worship: za nasvete (me prav zanima, če bodo na servisu vedl kaj narest).

Kar se križa tiče, sprednje kolo dvigneš v zrak in balanca se mora lepo gibati, brez upora ali zatikanja.

Objavljeno

Meni se belanca že na rahel vetrc premika .) , pol ni preveč zašponana?

Objavljeno

Ta pika nima nobene veze z ventilom. Kontrolni stroj greding jo natisne naključno tam kjer se guma ustavi. Guma se na njem zavri v ležečem položaju.

Objavljeno
Ta pika nima nobene veze z ventilom. Kontrolni stroj greding jo natisne naključno tam kjer se guma ustavi. Guma se na njem zavri v ležečem položaju.

In potem jo pri prvovgradnji naključno montirajo na ventil?

Objavljeno
In potem jo pri prvovgradnji naključno montirajo na ventil?

Tole je pa zanimivo bom pa res pogledu kje je pri meni, se pozanimam tud pri vulkanizerju ce je v tem kaksna fora!Meni sier nic ne trese :naughty:

Objavljeno
Meni se belanca že na rahel vetrc premika .) , pol ni preveč zašponana?

Če štelaš ležaj zunaj na dvorišču, potem je možno. ;)

Ta pika nima nobene veze z ventilom. Kontrolni stroj greding jo natisne naključno tam kjer se guma ustavi. Guma se na njem zavri v ležečem položaju.

Na gumah je pika tam, kjer je guma najlažja in zato se piko montira na ventil.

Objavljeno
Tole je pa zanimivo bom pa res pogledu kje je pri meni, se pozanimam tud pri vulkanizerju ce je v tem kaksna fora!Meni sier nic ne trese :naughty:

Tudi pri meni je pika pri ventilu!Nekaj je na tem :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Potrebno bo zamenjati gume.

Pa ne bi bil odveč nasve kakšnega izkušenega mačka, katero gumo izbrati.

Večkrat mi zapaše dinamična vožnja, res pa je, da ovinkov ne "polagam"! Razen ko ga zaj....!! :whistle: No saj takrat rabim dobro gumo. :naughty:

Razmišljam o:

DUNLOP TRAILMAX D 607

BRIDGESTONE BATTLE WING 501/502

METZELER TOURANCE (pravijo, da naj bi bila za polno naložen motor neugodna?!)

Popravljeno . Popravil Calmo
Objavljeno
Potrebno bo zamenjati gume.

Pa ne bi bil odveč nasve kakšnega izkušenega mačka, katero gumo izbrati.

Večkrat mi zapaše dinamična vožnja, res pa je, da ovinkov ne "polagam"! Razen ko ga zaj....!! :whistle: No saj takrat rabim dobro gumo. :naughty:

Razmišljam o:

DUNLOP TRAILMAX D 607

BRIDGESTONE BATTLE WING 501/502

METZELER TOURANCE (pravijo, da naj bi bila za polno naložen motor neugodna?!)

Lej spodaj levo maš iskalnik pa tam noter napiš gume in boš dobil 4 strani zadetkov o gumah na vari. Ker se mi res ne da gledat ko se znova in zvova o enakih gumah debatira.

Objavljeno
Potrebno bo zamenjati gume.

Pa ne bi bil odveč nasve kakšnega izkušenega mačka, katero gumo izbrati.

Večkrat mi zapaše dinamična vožnja, res pa je, da ovinkov ne "polagam"! Razen ko ga zaj....!! :whistle: No saj takrat rabim dobro gumo. :naughty:

Razmišljam o:

DUNLOP TRAILMAX D 607

BRIDGESTONE BATTLE WING 501/502

METZELER TOURANCE (pravijo, da naj bi bila za polno naložen motor neugodna?!)

Metzeler Tourance :worship: ,nisem opazil, da bi bila kakšna razlika, oziroma da nebi dobro delovala pri polni obtežitvi.

Sam imam tudi rad dinamično vožnjo, zato bo naslednji komplet Metzeler Tourance EXP, še bolj za na cesto naravnana guma.

Objavljeno (popravljeno)
Potrebno bo zamenjati gume.

Pa ne bi bil odveč nasve kakšnega izkušenega mačka, katero gumo izbrati.

Večkrat mi zapaše dinamična vožnja, res pa je, da ovinkov ne "polagam"! Razen ko ga zaj....!! :whistle: No saj takrat rabim dobro gumo. :naughty:

Razmišljam o:

DUNLOP TRAILMAX D 607

BRIDGESTONE BATTLE WING 501/502

METZELER TOURANCE (pravijo, da naj bi bila za polno naložen motor neugodna?!)

Jaz imam z dunlopkami 3k km za sabo in se pelje zelo v redu, res pa da še drugih nisem sprobal...

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno

Jest mam pa dele gor Anakee Mišelinke in morm rečt da so res prilepljene na cesto... Mal več gnarja ampak velik več muzke... Bom pa naslednje še metcelerke gor dau da vidm kake so te.. k jih vsi tok hvalte.. :naughty:

Objavljeno

Tudi na moji Vari so Metzeler Tourance. Gumo sem preizkusil tudi že na KLE in se je odlično obnesla. Verjetno bo še naprej ostala Tourance ali pa EXP ko te uničim.

Objavljeno

Jaz imam gor Metzeler Tourance, pa so zelo dobre, vozil sem tudi Bridgestonke Battle Wing so tudi zelo dobre, samo enkrat manj km zdržijo.

Drugače so najbrž zelo dobre tanove Tourance EXP in tanove Bridgestonke, ki so jih naredili kot naslednico Battle Winga.

Lp, Vulcan

Objavljeno

Vidm, da nobeden ne omenja/vozi Continental ContiTrailATTACK. Ne vem a so tok v k**** gume :unsure: , ali pa jih še nobeden ni sprobal :rolleyes: .

Objavljeno
Vidm, da nobeden ne omenja/vozi Continental ContiTrailATTACK. Ne vem a so tok v k**** gume :unsure: , ali pa jih še nobeden ni sprobal :rolleyes: .

Najbrž jih še ni nobeden sprobal, ker so Continentalke za motorje pri nas bolj eksota kot pravilo.

Imajo pa načeloma za cestne motorje zelo dobre gume, vsaj po testih sodeč.

Po Profilu sodeč so zelo pri merne za cestno rabo, sem pa opazil na njihovi strani, da imajo tudi ContiRoadAttack v tej dimenziji, kar je pa čisto cestna guma.

Za ovinke zalagat in za na kakšno dirkališče bi bila najbrž zakon.

Objavljeno (popravljeno)
... sem pa opazil na njihovi strani, da imajo tudi ContiRoadAttack v tej dimenziji, kar je pa čisto cestna guma.

Na sami spletni strani ni ContiTrailAttack guma predstavljena, je pa v PDF katalogu, ki se ga dol snet. V njem so tabele različnih prizvajalcev motorjev in modelov ter gume, ki pašejo/jih oni priporočajo za določen model. Za Varo so: TKC 80, RoadAttack in TrailAttack.

Popravljeno . Popravil whity
Objavljeno
Jest mam pa dele gor Anakee Mišelinke in morm rečt da so res prilepljene na cesto... Mal več gnarja ampak velik več muzke... Bom pa naslednje še metcelerke gor dau da vidm kake so te.. k jih vsi tok hvalte.. :naughty:

Jaz sem jih imel na @, mam pa naročene za Varo. Samo na @ sem jih malo več pumpal kot je predpisano. A jih ti na Vari tudi kaj bolj napumpaš?

Baje da naj bi bile premehke za težke endure, da se malo zvijajo. A si ti kaj opazil pri polno naloženem in v dvoje?

Objavljeno

V dvoje in polno naložen se nisem lani nč vozu, tko da glede tega težko kej rečem, ampak z dvema ornk decoma obložena vara se je čez ovinke ful lepo pelala - nobenega zvijanja... pumpam jih nič, tko k mi jih je mojster so še zdej, je pa res da so izredno mehke kar se opazi tudi po dežju (da o suhem asfaltu ne govorim) ko praktično grabijo kot da ga ni.. zdržijo pa cca 10.000km zmerne vožnje... (divjaki jih menjajo tudi pri 5.000)

Objavljeno (popravljeno)

Prišel je čas registracije, moja Honda pa je začela "štrajkati" :headbang:. V glavnem motor med 4 in 5.000 rpm cuka, poka iz auspuhov, ne potegne, kot da bi ga nekaj dušilo :hmm:, :wacko:. Ko obrati prebijejo mejo 5.000 rpm pa motor potegne. Sumim na svečke, zanima pa me ali je kdo od vas že imel podobne težave in kaj je bil vzrok. Sam bom najprej zamenjal svečke. Zanima me tudi ali je kdo že imel težave z bencinsko pumpo, čeprav mislim, da to ni vzrok težav.

Hmm, še vprašanje....ali oz. v kateri avto/moto trgovini bi lahko kupil ključ za menjavo svečk pri tej mašini (18)??

Motor je letnik 99.

Popravljeno . Popravil ton
Objavljeno

Znajo bit svečke.

Ključ dobiš v As-u za 12 EUR + DDV sem ga ravno danes naročil ker je stari šel rakom žvižgat.

Objavljeno
Znajo bit svečke.

Ključ dobiš v As-u za 12 EUR + DDV sem ga ravno danes naročil ker je stari šel rakom žvižgat.

Hvala. Upam, da so res svečke.

Objavljeno

Meni je podobno naredila tastara Vara.

Najprej mi je cukal in kašljal, potem pa tudi vžgati ni hotel, pa sem svečke zamenjal in je motor normalno delal naprej.

Lp, Vulcan

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!