Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Poglej če nimaš rezervarja za bencin preveč napolnjenega, ker potem bencin ne dobi zraka in težko teče ven, takšne težave sem imel tudi sam če sem ga preveč napolnil :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej če nimaš rezervarja za bencin preveč napolnjenega, ker potem bencin ne dobi zraka in težko teče ven, takšne težave sem imel tudi sam če sem ga preveč napolnil :whistle:

Preveč pol rezervoar ni težava, ker goriva ni bilo do vrha. Še vedno pa nisem rešil težave, ker nikjer ne dobim ključa za svečke. Upam, da ga dobim danes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč pol rezervoar ni težava, ker goriva ni bilo do vrha. Še vedno pa nisem rešil težave, ker nikjer ne dobim ključa za svečke. Upam, da ga dobim danes.

Kupi cevni ključ 18 in losaj svečko potem pa si odrežeš 20 cm gumjaste cevi za pranje avta ali kaj podobnega kar lahko natakneš na zgornji del svežke in odšravfaš svečko, ne vem kje je tu problem :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi cevni ključ 18 in losaj svečko potem pa si odrežeš 20 cm gumjaste cevi za pranje avta ali kaj podobnega kar lahko natakneš na zgornji del svežke in odšravfaš svečko, ne vem kje je tu problem :whistle:

Kupil sem podaljšani 18 ključ (gedore). Problem je v tem, ker je preširok in ne gre v odprtino cilindra. Enostavno bi ga moral zbrusiti 1 mm, da bi šel v odprtino. S cevnim 18 ključem je enako - preširok. Danes grem v AC in bom tam poskušal dobiti ta famozni ključ. Upam, da ga dobim, ker moram motor peljati na tehničnega, konec meseca je planirana pa daljša fura po bivši Jugi. Drugače načrt pade v vodo :cry:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem podaljšani 18 ključ (gedore). Problem je v tem, ker je preširok in ne gre v odprtino cilindra. Enostavno bi ga moral zbrusiti 1 mm, da bi šel v odprtino. S cevnim 18 ključem je enako - preširok. Danes grem v AC in bom tam poskušal dobiti ta famozni ključ. Upam, da ga dobim, ker moram motor peljati na tehničnega, konec meseca je planirana pa daljša fura po bivši Jugi. Drugače načrt pade v vodo :cry:.

kaj nimaš zraven motorja tega kompleta orodja...je ključ za svečke zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj nimaš zraven motorja tega kompleta orodja...je ključ za svečke zraven.

Ja, orodje je, ampak ključa za svečke pa ni noter. Ali ga takrat v komplet niso dajali ali pa ga je kateri od dveh prejšnjih lastnikov vzel ven. Ampak ni panike, po pravilni informaciji Letečega :worship:, sem ga danes naročil v AS Domžale. Počakam 7-10 dni in ključ bo. Motorček bo pa v razstavljenem stanju počakal.

Popravljeno . Popravil ton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, orodje je, ampak ključa za svečke pa ni noter. Ali ga takrat v komplet niso dajali ali pa ga je kateri od dveh prejšnjih lastnikov vzel ven. Ampak ni panike, po pravilni informaciji Letečega :worship: , sem ga danes naročil v AS Domžale. Počakam 7-10 dni in ključ bo. Motorček bo pa v razstavljenem stanju počakal.

Pa ja naus 10 dni caku!Kljuc v tem casu nardis al si pa sposodis! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sposodi si ključ od kakega drugega motorja. Sam sem uporabil kar ključ od KLE-ja.

Drugače pa je tale ključ za svečke bolj "labav" meni je kar okrogel postal po kakih 4 menjavah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sposodi si ključ od kakega drugega motorja. Sam sem uporabil kar ključ od KLE-ja.

Drugače pa je tale ključ za svečke bolj "labav" meni je kar okrogel postal po kakih 4 menjavah.

Preklical sem vse možne mehanike in lastnike raznih motorjev. Nihče nima ključa s katerim bi odvil ti dve svečki. Sicer pa glede na vremensko napoved ne bo težko počakat teh 7-10 dni. Če je pa ključ tako slabe kvalitete ga bom dal kaliti. Bo zdržal malo dlje. Saj ni tak problem ta ključ, bolj me zanima ali so problem svečke ali je kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preklical sem vse možne mehanike in lastnike raznih motorjev. Nihče nima ključa s katerim bi odvil ti dve svečki. Sicer pa glede na vremensko napoved ne bo težko počakat teh 7-10 dni. Če je pa ključ tako slabe kvalitete ga bom dal kaliti. Bo zdržal malo dlje. Saj ni tak problem ta ključ, bolj me zanima ali so problem svečke ali je kaj drugega.

Pelji na servis pa bo hitro resen problem!Jaz se sploh ne ukvarjam z servisiranjem se ne splaca zajebavat tistih 100 eur bos pa ze dal za servis !Sicer ne vem kako je pri starejsih varah moja ima itak elektroniko tako da ne mors nc diagnosticirat brez racunalnika. Tu pa tako ali tako ne morem nic tako da mi preostane edino pooblasceni servis !Tudi jaz sem vcasih ko smo mel se Jawe ,Huskvarne Tomose MZ-je z veseljem sraufov !Zal je tako da v danasnjih casih razen ljubiteljev sraufanja uglavnem vsi uporabljamo servise!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji na servis pa bo hitro resen problem!Jaz se sploh ne ukvarjam z servisiranjem se ne splaca zajebavat tistih 100 eur bos pa ze dal za servis !Sicer ne vem kako je pri starejsih varah moja ima itak elektroniko tako da ne mors nc diagnosticirat brez racunalnika. Tu pa tako ali tako ne morem nic tako da mi preostane edino pooblasceni servis !Tudi jaz sem vcasih ko smo mel se Jawe ,Huskvarne Tomose MZ-je z veseljem sraufov !Zal je tako da v danasnjih casih razen ljubiteljev sraufanja uglavnem vsi uporabljamo servise!

Če nebi motor tako veselo cukal, bi ga že peljal. Žal imam do najbljižjega servisa kar nekaj km-jev. No ja, za dve svečki preverit/zamenjat pa res ne bom peljal motorja na servis (letnik 99). Sicer vzame nekaj časa, da zaščitne loke, plastiko pa rezervoar dol snameš, drugače pa ni nobenega problema. Zakaj bi dajal 100 EUR, da mi pogledajo svečke. Če pa se bo pokazalo, da je kaj drugega potem pa bom razmislil tudi v tej smeri. Ključ za svečke stane pač tistih 14 EUR. Sicer bom poskusil tudi opcijo ključa za KLE, seveda če ga bom dobil.

Sicer je bil motor do sedaj redno servisiran na pooblaščenem servisu, vendar za manjše posege pooblaščenega servisa ne potrebujem. Sicer pa če bo motor po menjavi svečk delal tako kot treba potem imam kar nekaj časa mir glede na to, da ima novo verigo, olje...

Popravljeno . Popravil ton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nebi motor tako veselo cukal, bi ga že peljal. Žal imam do najbljižjega servisa kar nekaj km-jev. No ja, za dve svečki preverit/zamenjat pa res ne bom peljal motorja na servis (letnik 99). Sicer vzame nekaj časa, da zaščitne loke, plastiko pa rezervoar dol snameš, drugače pa ni nobenega problema. Zakaj bi dajal 100 EUR, da mi pogledajo svečke. Če pa se bo pokazalo, da je kaj drugega potem pa bom razmislil tudi v tej smeri. Ključ za svečke stane pač tistih 14 EUR. Sicer bom poskusil tudi opcijo ključa za KLE, seveda če ga bom dobil.

Sicer je bil motor do sedaj redno servisiran na pooblaščenem servisu, vendar za manjše posege pooblaščenega servisa ne potrebujem. Sicer pa če bo motor po menjavi svečk delal tako kot treba potem imam kar nekaj časa mir glede na to, da ima novo verigo, olje...

Se strinjam vse drzi kot pravis ni pa receno da so svecke lahko je marsikaj (tut kabli glede na letnik in nastavitev vziga tuljava itd)Ko sem imel se JAWO 250 enduro leta 1979 mi je cukal ko se se mi je vzig razstelal(to je blo skor vsak tedn ) .Upam da zrihtas cim prej ker se dobimo 20.4 nekje na krasu ce bo vreme!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nebi motor tako veselo cukal, bi ga že peljal. Žal imam do najbljižjega servisa kar nekaj km-jev. No ja, za dve svečki preverit/zamenjat pa res ne bom peljal motorja na servis (letnik 99). Sicer vzame nekaj časa, da zaščitne loke, plastiko pa rezervoar dol snameš, drugače pa ni nobenega problema. Zakaj bi dajal 100 EUR, da mi pogledajo svečke. Če pa se bo pokazalo, da je kaj drugega potem pa bom razmislil tudi v tej smeri. Ključ za svečke stane pač tistih 14 EUR. Sicer bom poskusil tudi opcijo ključa za KLE, seveda če ga bom dobil.

Sicer je bil motor do sedaj redno servisiran na pooblaščenem servisu, vendar za manjše posege pooblaščenega servisa ne potrebujem. Sicer pa če bo motor po menjavi svečk delal tako kot treba potem imam kar nekaj časa mir glede na to, da ima novo verigo, olje...

sicer tanka pri menjavi svečk ne rabiš dol jemat, ga samo privzdigneš...sem probal :photo: meni paše ključ gor od avta Honde tako da malo inproviziraj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer tanka pri menjavi svečk ne rabiš dol jemat, ga samo privzdigneš...sem probal :photo: meni paše ključ gor od avta Honde tako da malo inproviziraj.

Zadeva končana! Najprej sem izdelal ključ (gedore 18 podaljšan, na stružnico, da sem ga stanjšal), zamenjal svečke (so b'le čisto črne). Motor deluje odlično :worship:. Največ časa je pobralo pa montiranje cevne zaščite :wacko:, potem mi je še matica padla nekam v notranjst :angry:, pa spet vso plastiko dol :blink:, pa gor. In na koncu :kva2: :wub: :P.

Vsem pa HVALA :worship: za nasvete.

Popravljeno . Popravil ton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sedaj se pa fajn vozi! :OK:

Fantje a ima kdo na novjšem modelu Vare povišano MRA šipco z usmernikom zraka?

Sem jo gledal na Moto Boomu, pa me zanima ali se jo splača kupit ali ne? :hmm:

Če ima prosim za koristne info kako se kaj obnese glede na originalno šipo.

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yo!

Imam jo in kar se mene tiče pri 198 višine je razlika več kot očitna, je pa res, da bi pri svojivišini včasih želel, da bi bil usmerjevalnik morda še za 2-3 cm višji.

Je pa tudi res da zgodaj spomladi in pozno jeseni, ob nizkih temperaturah in nizki hitrosti usmerjevalnik popolnoma ubije dotok zraka do čelade. Beri: premalo tudi za normalno zračenje čelade proti rošenju, tako da ga takrat konkretno znižam ali celo zaprem.

Sicer bom pa videl, kako bo v kombinaciji z Bagsterjevim sedežem, kjer je sedalni del nekoliko daljši in morda centimeter nižji kot je bil v originalu. Moralo bi biti še bolje, posebej pri visokih hitrostih (beri od 130 dalje).

Generalno gledano, bi se še enkrat odločil za zamenjavo šipe, sploh ker s svojimi 6. al 7. stopnjami ponuja več kot dovolj nastavitev usmerjevalnika za različne okoliščine vožnje.

Toliko mi je padlo na pamet, ostalo pa vprašaj.

Zoolo

P.S.: Pilko je imel v času mojega nakupa isto ceno kot Gericke ali Louis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sejmu je bila cca 125 Evrov - 10% popusta.

Problem pri originalni šipi je to, da mi piha samo v zgornji del čelade, tudi če sem jo čisto povišal ni skoraj nič bolje oz. slabše, ker potem se za čelado delajo vrtinci, kar moti mene in mojo boljšo polovico.

Se še pa nisem odločil ali bi kupil šipo ali ne, ker ne vem ali bom obdržal motor ali ga bom prodal :hmm: .

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti pri originalni piha samo v zgornji del čelade potem ti bo usmerjevalnik še ta direkten udarec odnesel stran.

hja je pa dejansko najprej stvar odločitve ali boš še na Vari.

LP,

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni problem ali bi bil na Vari ali ne.

Vara je zakon. :worship:

Samo kakšno leto, dve, tri,... bomo imeli bore malo časa za motor, na dopust bomo morali hoditi z avtom,...

Tako, da mi je škoda, da tako dober motor stoji samo doma v garaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ni problem ali bi bil na Vari ali ne.

Vara je zakon. :worship:

Samo kakšno leto, dve, tri,... bomo imeli bore malo časa za motor, na dopust bomo morali hoditi z avtom,...

Tako, da mi je škoda, da tako dober motor stoji samo doma v garaži.

Ni panike, saj pa veš zakaj so prijatelji.Te, pa te pridemo in ti ga malo peljemo na sprehod,

če neboš imel časa. :P .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ojla.....a bi kdo vedu kaj bi lahko bilo narobe z mojo VARO (l.1999)....učeri sm prevozu ene 300km pa mi je vmes ene 8x , ko sem stisnil sklopko (hotel prestaviti gor ali dol), ugasnil motor kot da bi bil prosti tek prenizek(ampak ni).......no to se je res zgodilo samo parkrat drugače pa celo vožnjo laufala tako kot je treba.....

no če kdo kej ve nej kr natipka :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj naredil prvi krog z RLS oiler sistemom za mazanje verige. Prvi vtisi zelo pozitivni. Kar fajn občutek, ko ni treba preštevat prevoženih km, da bi mazal s sprejem. Leteči še enkrat hvala in srečno pot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.....a bi kdo vedu kaj bi lahko bilo narobe z mojo VARO (l.1999)....učeri sm prevozu ene 300km pa mi je vmes ene 8x , ko sem stisnil sklopko (hotel prestaviti gor ali dol), ugasnil motor kot da bi bil prosti tek prenizek(ampak ni).......no to se je res zgodilo samo parkrat drugače pa celo vožnjo laufala tako kot je treba.....

no če kdo kej ve nej kr natipka :winkiss:

To je bilo verjetno na začetku, dokler se ni motor segrel?

Če je bilo pa pozneje, pa samo malo privij vijak za "štant gas", če pa še to ne bo pomagalo, potem ...

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bilo verjetno na začetku, dokler se ni motor segrel?

Če je bilo pa pozneje, pa samo malo privij vijak za "štant gas", če pa še to ne bo pomagalo, potem ...

Lp! Iztok

Ne ne......celo pot se mi je to dogajalo.....štant gas sem tut priviu, pa isto....sam čudn mi je ker samo na trenutke......hm.....no če ima še kdo kaksno idejo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!