Skoči na vsebino

Ducati (splošno+čvek)


Priporočene objave

Objavljeno

Kupujem dodatno nekaj bolj športnega in bi rad kakšno objektivno mnenje, najbolje iz prve roke. Ducatiji so mi bili nekako vedno všeč, tako da... 749 ali 848, vkolikor ne pade kak 675 od Triumpha. Kakšen ne preveč introvertiran (bivši) lastnik 749 ali 848, ki bi znal objektivno ocenit ti dve mašini? Nisem kofetkar, pomeni da se bo vozlo z njim. Se pa jih kar precej prodaja v Slo, 848 vse z zelo malo prevoženimi. Kakšen konkreten razlog, ki ga ne vem? Lahko ZS.

Hvala.

Objavljeno (popravljeno)
Kar se pa tiče vzdržljivosti agregata, pa po cesti ni razlike, na pisti pa itak ne veš kdaj bo usekal kej skupi :D

No, meni še po cesti ni zdržal, je prej razpadel ležaj na glavni gredi ( zaribal agregat )

Popravljeno . Popravil rot
Objavljeno
No, meni še po cesti ni zdržal, je prej razpadel ležaj na glavni gredi ( zaribal agregat )

Ja sm čul od Boštjana pa še od Tomaža.

Pizda, nimaš sreče.Upam da je še garancija.

Ampak ko bo pa spet skupaj bo pa spet veselje :lol:

Objavljeno
No, meni še po cesti ni zdržal, je prej razpadel ležaj na glavni gredi ( zaribal agregat )

Sranje!Si ga mal preveč navil :krneki:

Na kolk kilometrov pa?Bo šlo pod garancijo?

Objavljeno (popravljeno)
Sranje!Si ga mal preveč navil :krneki:

Na kolk kilometrov pa?Bo šlo pod garancijo?

Na temu agregatu ni bilo enega posega, samo powercommander, termignoni izpuh in elektronika, ter večji zračni tuneli.

Ja, 12500 je zdržal B)

No, da ne pozabim, ulavfaval sem ga po predpisih. Prvih 1000 km samo do 6000 obratov, potem pa od 1000 - 2500 km. samo do 7000 obratov.

Ja, 10000 km takih bolj normalnih.

Popravljeno . Popravil rot
Objavljeno
Na temu agregatu ni bilo enega posega, samo powercommander, termignoni izpuh in elektronika, ter večji zračni tuneli.

Ja, 12500 je zdržal B)

No, da ne pozabim, ulavfaval sem ga po predpisih. Prvih 1000 km samo do 6000 obratov, potem pa od 1000 - 2500 km. samo do 7000 obratov.

Ja, 10000 km takih bolj normalnih.

To moraš smolo met :? Ker po moje mora vsak agregat več zdržat,pa če gre ves čas do blokade :hmm: To je ja v bistvo še novo...No sam,da ne bo po denarnici udarilo,ker verjetno zna bit tako popravilo kr drago!?

Vedno ko začnem neki gledat Italijane se po takšnih stvar spomnim zakaj se jih je boljše...

Objavljeno

Ne italjane pa ducati v isti koš metat :)

Jst sem tud razmišlal o ducatiju za naslednji motor, sam odkar je kolegu brez razloga počlo v mašini me je mal strah :)

Objavljeno
Jst sem tud razmišlal o ducatiju za naslednji motor, sam odkar je kolegu brez razloga počlo v mašini me je mal strah

Sej to se lahko zgodi na vsakem motorju... Če mal prebereš temo sam svoj mehanik, boš videl, da imajo ljudje največ težav z japonci (mogoče tudi zato, ker jih je največ, sam vseen....).

Objavljeno

Ja ma sej ma vsak motor svoje hibe, normalno, tudi moj jih ima, predvsem elektronske. Ampak, da ti pa 06 letnik monster, ki je redno servisiran, kar nenadoma useka, to pa ti mal slab vtis pusti. Sicer zdej je zrihtan in veselo lavfa naprej, sam je pa popravilo stalo glih ene registracije pa par gum, pa še kak izlet zraven :D

Objavljeno

Sej pravim, kokr naletiš... Js sm mel monstra 00 letnik, 6 let pa nikol nobenih problemov z njim...

Objavljeno

ma noben ni popoln, še zdaleč Ducati ne, ko vidim odlitke blokov motorja pr novejših Ducatijih mi gre na kozlanje, pa recimo puščanja olja na drugem cilindru v 15 letih še zmer niso odpravl, pa vsake tolk časa tud kakšn ribne,...so pač šlampasti italijani, lahko mirno priznam to, čeprov mam z avtom vred 4 italijane doma,...ampak jebi ga majo svoj šarm, ki ga nažalost rižotarji nimajo in prav je tko, mene ne moti veliko večino pa ja,... ker svet bi bil zelo monoton če bi vsi sam FZ6 vozil al pa Z750 (to je zgolj primer, ne leti na nikogar) B)

lp

Objavljeno

Se pravi 848 ke se prodajajo z malo prevoženimi zato, ker bo pri 10jurjih potrebno generalko delat? Kaj zdaj je to za vozit al samo za gledat? Nikogar tu, ki je imel 749 ali pa 848 pa se vozi z njim?/njo?

Objavljeno

Sem šel na tuje forume pregledovat glede 848.

Npr.: http://www.ducatidesmosedicirr.net/forums/...5458&page=4

Nekateri se hvalijo, da so naredili 150 milj, pa da so zelo zadovoljni, ker ni bilo težav :wacko: To je pa izgleda res "specifična" kupna grupa. Izgleda da je ogromno težav s temi motorji...zdaj vem zakaj se prodajajo...moram pogledat kolk mam šraufencigerjev v garaži :glare: Imate Ducatisti stružnice pa CNC itd. doma da dele izdelujete? Al samo švas aparat? Mal pretiravam...verjetno.

Objavljeno

Ma ni tako hudo kot zgleda, se tudi druge znamke kvarijo npr. Yamaha R1 je tudi že komu usekala itd... Jaz sem siguren, da če danes kupim novega 1098 ali 848 in ga

utekam, ne preobremenjujem, delam servise kot se zagre in ga vedno pred vožnjo ogrejem, da bo motor delal brez vsakega problema 100%. Če pa kupiš rabljen motor

je pa vedno določen rizik. In ja, Ducati je res nekaj posebnega, večina motorjev vsaj pri meni ne potegne kakšne hude pozornosti (raznovrstni nakedi) ampak Ducatija pa vidiš

in slišiš že od daleč :yea2: .

Objavljeno
Sem šel na tuje forume pregledovat glede 848.

Npr.: http://www.ducatidesmosedicirr.net/forums/...5458&page=4

Nekateri se hvalijo, da so naredili 150 milj, pa da so zelo zadovoljni, ker ni bilo težav :wacko: To je pa izgleda res "specifična" kupna grupa. Izgleda da je ogromno težav s temi motorji...zdaj vem zakaj se prodajajo...moram pogledat kolk mam šraufencigerjev v garaži :glare: Imate Ducatisti stružnice pa CNC itd. doma da dele izdelujete? Al samo švas aparat? Mal pretiravam...verjetno.

Hm ne vem no. Jaz imam narejenih 22000km pa do sedaj nobenih težav....

Objavljeno

ne kupi! naredil bos greh. katerega bos se cez desetletja na smrtni postelji obzaloval.

masina bo po tocno 12.732,48 km vse vijake na desni strani zadnjega cilindra estetsko razdelila po prehitevalnem pasu ljubljanske obvoznice ravno ko se ti bo strasansko mudilo na randi s prsato rdecelasko, menjalnik bo pri natanko 5.931.09 km prezvecil zobnike druge, tretje in seste prestave, elektrika te bo pri 9.654,10 km "sokirala" in gume (ce bos imel montirane pirelli) bodo pri 12.732,05 km spustile. obe. naenkrat. brez razloga.

kar ne bo vec tako relevantno saj se bo masina tako 43 m kasneje razpadla zaradi neenakomerne obremenitve ojnice.

vendar imel bos sreco v nesreci: trcil bos v resilno vozilo resevalne postaje ljubljana-zale, s katerim opravlja prej omenjena rdecelaska.

Objavljeno
Sem šel na tuje forume pregledovat glede 848.

Npr.: http://www.ducatidesmosedicirr.net/forums/...5458&page=4

Nekateri se hvalijo, da so naredili 150 milj, pa da so zelo zadovoljni, ker ni bilo težav :wacko: To je pa izgleda res "specifična" kupna grupa. Izgleda da je ogromno težav s temi motorji...zdaj vem zakaj se prodajajo...moram pogledat kolk mam šraufencigerjev v garaži :glare: Imate Ducatisti stružnice pa CNC itd. doma da dele izdelujete? Al samo švas aparat? Mal pretiravam...verjetno.

Ne, sploh ne pretiravaš. Razkrinkal si nas. Pravi ducatist ima v garaži 1098 šraufencigerjev, je pa res,da se baje zna standard dvignit v prihodnjem let una 1198 ...

Daj javi na CNN, da bodo še preostali svet opozorili.

utekam, ne preobremenjujem, delam servise kot se zagre in ga vedno pred vožnjo ogrejem, da bo motor delal brez vsakega problema 100%. Če pa kupiš rabljen motor

100% ni niti, da se boš jutri zjutraj živ zbudil ...

Objavljeno

Uh...na dve decimalki Ducatiji štejejo? Pa fortune tellerji so tut?? Uau....hvala ledeni!

Pa cel moto svet je obveščen...kaj bi ti s CNNom? Moraš pa priznat, da Multistrada ne zgleda kot Ducati..bolj kot kak Dukat. Zgleda so neki v CAD-u zajebali pri tem specifičnem modelu.

Nč hudga, mam jaz tut šraufencigerje, pa na stružnici tut dost stvari nardim. Tko kot ti. :winkiss::rolleyes: Ne se jezit. Boš grd pa zguban na stara leta.

Objavljeno

Ko sem prodal monstra je bilo z njim narejenih 80k km. Enkrat mi je crknu rele stikalo in nekaj varovalk, z mehanskimi deli nisem imel težav. Je pa bil redno servisiran, mazal sem ga z motulom 300v skratka pri servisu nisem šparal. Sedaj imam 749 in sem zaenkrat zadovoljen, edino kar mu zamerim je, da je zame predolg in me na daljših turcah bolijo zapestja za po...t

Objavljeno
Ko sem prodal monstra je bilo z njim narejenih 80k km. Enkrat mi je crknu rele stikalo in nekaj varovalk, z mehanskimi deli nisem imel težav. Je pa bil redno servisiran, mazal sem ga z motulom 300v skratka pri servisu nisem šparal. Sedaj imam 749 in sem zaenkrat zadovoljen, edino kar mu zamerim je, da je zame predolg in me na daljših turcah bolijo zapestja za po...t

pravi motor za daljše turce si si kupu..

Objavljeno

Vsake toliko časa med vožnjo se oprimi tanka z nogami, tako da se ti roke sprostijo, pa mal jih "predrmaš" pa gre :)

Objavljeno
Vsake toliko časa med vožnjo se oprimi tanka z nogami, tako da se ti roke sprostijo, pa mal jih "predrmaš" pa gre :)

Pa kšno skleco več naredi zjutraj.... :whistle:

Objavljeno
pravi motor za daljše turce si si kupu..

Ja lih sam za na kavo ga pa nisem kupil :P

Problem je moja višina, na kolegovem gsx-r se že na mestu počutim bolj udobno

Objavljeno

nabildaj leđa, da se potem tudi s hrbtnimi mišicami nazaj držiš, da ne visiš samo na rokah.

Objavljeno
nabildaj leđa, da se potem tudi s hrbtnimi mišicami nazaj držiš, da ne visiš samo na rokah.

Kolegi me zajebavajo naj bol tiščim in roke ne bojo bolele :lol:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!