Skoči na vsebino

Ducati (splošno+čvek)


hotschko

Priporočene objave

Osebno poznam Simona iz Škaručne in če nebi motorjev šraufal sam je verjetno on edini kateremu bi zaupal svoj motor.

Naj še omenim da omenjeni mehanik iz Motorista nima dovolj izkušenj za kakšne večje posege.

Kot človek je vredu, motorja pa mu žal nebi zaupal.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno poznam Simona iz Škaručne in če nebi motorjev šraufal sam je verjetno on edini kateremu bi zaupal svoj motor.

Za Simona lahko rečem da je res mojster, sicer ni bil Ducati pri njem ampak moj bivši KTM takrat porihtal za 40% ceneje kot na ktm servisu + to da je bil motor malce bolj performance predelan ko je prišel izpod njegovih rok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

A si ze dobil? Bi mogu it na ta star telefon pogledat, pa se mi ne da zjle :grrr ....ce se nisi dobil, se pa potrudim. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji masino na MotorJet, k Mateju.

Sem zadnjic gledal, ko je jermene menjaval na strojnici...obvlada ;)

7323df5aeb9b97c98664942e1b00eed1_zps07cf

1de8c0176abfd33cd23a0d8f37045128_zpsb869

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ku ste mi smešni opažam da si danes ne upa več noben motorja pošraufat doma sam na servis vozit ko pa kej crkne alpa se lotijo kaki simptomi pojavljat ste pa mrzli in ne veste kaj naredit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am...nimajo vsi garaz z polno orodja doma. .)

Za jermeni menjat nerabiš niti garaže niti kaj dosti orodja razen osnovnega par ključev - rabiš pa "znanje" sicer ti hitro zvije kak ventil potem pa je MAŠA !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je super, da lahko sred magistralke mau posraufas. :grim

Če ti jermen crkne na magistralki je že maša, ker ti zvije ne samo en ventil ampak kar par pa še vprašanje je če te motor ne skipa ker ponavadi zablokira.Jermena se menja vedno pri dolečenih kilometrih,ki jih predpiše proizvajalec in ne na magistralkah.

Ps mal razmisli predno buče prodajaš !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to mate ksne procente ce folk ke posiljate? :drunk:  :D

 

Mislim, da ne. V bistvu vem, da ne. Stvar je takšna, da je v primerjavi z Ljubljano v Mariboru bisveno manj Ducatijev. Eden od razlogov je tudi ta, da tukaj ni serviserja. Je v Avstriji, vendar je tam tudi standard Avstrijski. Desmoquarto agregati imajo pač to specifiko, da je potrebno menjat jermene na 10000 ali dve leti, če se ti za bike ne je8e. To pa zna bit dokaj velik strošek, vsaj za motor, ki je vreden "samo" 5-6 tisoč. Hitro prideš z servisom na 10-15% vrednosti celega motorja in takrat je seveda ljubezen do Ducatija na preizkušnji :) ( za nas ducatiste ne)

 Če nabaviš material sam, pripelješ na Motojet pa je zadeva bolj "življenska". Namreč motor na sliki je moj in ima sedaj po servisu 1500 km in so še fsi ventili ravni ;) . Jaz sem se odločil za Dayco jermene za 150eur par ( original Ducati je 150 kom). Jermeni Dayco so OEM. Napeti so na 110HZ, kot priporoča Ducati, in to je to. Menjava je narejena strokovno z orodji specifičnimi za ta agregat.

 

V glavnem tega do sedaj v MB še ni bilo, in sedaj to imamo in jaz sem vesel. Spomladi naslednje leto pa bo zagotovo še možno preverit in nastavit ventile.

Je pa hec, ker me je pred par dnevi kolega iz Anglije, ki živi in dela v Ljubljani klical in spraševal, kam lahko v Sloveniji pelje svojo 999 priklopit na računalnik. Pa sem vstrelil - v Kondor. In čez par ur mi piše na FB, da tam lahko le kupiš motor, servis ne dela.  :mellow: Potem pa sem ga poslal k Urbančiču. Ja tak je to....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ne. V bistvu vem, da ne. Stvar je takšna, da je v primerjavi z Ljubljano v Mariboru bisveno manj Ducatijev.

 

Namreč motor na sliki je moj in ima sedaj po servisu 1500 km in so še fsi ventili ravni ;) .

 

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ku ste mi smešni opažam da si danes ne upa več noben motorja pošraufat doma sam na servis vozit ko pa kej crkne alpa se lotijo kaki simptomi pojavljat ste pa mrzli in ne veste kaj naredit ;)

 

Kar se tiče menjave olj, svečk, merjenja kompresije, filtrov itd ... porihtam sam. Ampak pri zadevah kot so jermena, pa kakšne ventile naštelat,.. mi pa kot je že Coban omenil fali znanje, ter orodje  :closedeyes:

Gift, hvala za info  :OK: Samo sem glih iz okolice Ljubljane pa iščem kaj bližjega.  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ne. V bistvu vem, da ne. Stvar je takšna, da je v primerjavi z Ljubljano v Mariboru bisveno manj Ducatijev. Eden od razlogov je tudi ta, da tukaj ni serviserja. Je v Avstriji, vendar je tam tudi standard Avstrijski. Desmoquarto agregati imajo pač to specifiko, da je potrebno menjat jermene na 10000 ali dve leti, če se ti za bike ne je8e. To pa zna bit dokaj velik strošek, vsaj za motor, ki je vreden "samo" 5-6 tisoč. Hitro prideš z servisom na 10-15% vrednosti celega motorja in takrat je seveda ljubezen do Ducatija na preizkušnji :) ( za nas ducatiste ne)

 Če nabaviš material sam, pripelješ na Motojet pa je zadeva bolj "življenska". Namreč motor na sliki je moj in ima sedaj po servisu 1500 km in so še fsi ventili ravni ;) . Jaz sem se odločil za Dayco jermene za 150eur par ( original Ducati je 150 kom). Jermeni Dayco so OEM. Napeti so na 110HZ, kot priporoča Ducati, in to je to. Menjava je narejena strokovno z orodji specifičnimi za ta agregat.

 

V glavnem tega do sedaj v MB še ni bilo, in sedaj to imamo in jaz sem vesel. Spomladi naslednje leto pa bo zagotovo še možno preverit in nastavit ventile.

Je pa hec, ker me je pred par dnevi kolega iz Anglije, ki živi in dela v Ljubljani klical in spraševal, kam lahko v Sloveniji pelje svojo 999 priklopit na računalnik. Pa sem vstrelil - v Kondor. In čez par ur mi piše na FB, da tam lahko le kupiš motor, servis ne dela.  :mellow: Potem pa sem ga poslal k Urbančiču. Ja tak je to....

 

U ti mater, sem šel prav pogledat na oba računa ki jih mam za ta velik servis za mojga 1098 kolk so me za jermena  opalili. Leta 2010 na 24 tisoč km sta oba original jermena koštala 95 eur z ddv (bivša Motolegenda), lani na 48 tisoč  pa 80 eur z ddv pri Urbančiču.

 

Kje so ti pa dal to ceno za original jermena? Ker sem sicer mal pogledal po netu, pa vidim da so za 999,  Dayco jermena okol 80-90 eur za par, original pa okoli 150 eur za par.

 

A si vprašal pri Urbančiču kok bi te obral za jermena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U ti mater, sem šel prav pogledat na oba računa ki jih mam za ta velik servis za mojga 1098 kolk so me za jermena  opalili. Leta 2010 na 24 tisoč km sta oba original jermena koštala 95 eur z ddv (bivša Motolegenda), lani na 48 tisoč  pa 80 eur z ddv pri Urbančiču.

 

Kje so ti pa dal to ceno za original jermena? Ker sem sicer mal pogledal po netu, pa vidim da so za 999,  Dayco jermena okol 80-90 eur za par, original pa okoli 150 eur za par.

 

A si vprašal pri Urbančiču kok bi te obral za jermena?

slabih 150 eur na novi motolegendi po komadu! Sem še posebej vprašal če je to en ali dva! Sem se v luftu obrnil.  

http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-DUCATI-ZAHNRIEMEN-998-749-999-ETC-NEUWARE-/390317877537?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5ae0c22921

 

Ko sem spomladi kupoval Dayco sem dal 58 za komad plus 15 pošnina.

Ceno , ki si jo dobil ti je verjetno rezervirana za "redne " stranke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ne. V bistvu vem, da ne. Stvar je takšna, da je v primerjavi z Ljubljano v Mariboru bisveno manj Ducatijev. Eden od razlogov je tudi ta, da tukaj ni serviserja. Je v Avstriji, vendar je tam tudi standard Avstrijski. Desmoquarto agregati imajo pač to specifiko, da je potrebno menjat jermene na 10000 ali dve leti, če se ti za bike ne je8e. To pa zna bit dokaj velik strošek, vsaj za motor, ki je vreden "samo" 5-6 tisoč. Hitro prideš z servisom na 10-15% vrednosti celega motorja in takrat je seveda ljubezen do Ducatija na preizkušnji :) ( za nas ducatiste ne)

 Če nabaviš material sam, pripelješ na Motojet pa je zadeva bolj "življenska". Namreč motor na sliki je moj in ima sedaj po servisu 1500 km in so še fsi ventili ravni ;) . Jaz sem se odločil za Dayco jermene za 150eur par ( original Ducati je 150 kom). Jermeni Dayco so OEM. Napeti so na 110HZ, kot priporoča Ducati, in to je to. Menjava je narejena strokovno z orodji specifičnimi za ta agregat.

 

V glavnem tega do sedaj v MB še ni bilo, in sedaj to imamo in jaz sem vesel. Spomladi naslednje leto pa bo zagotovo še možno preverit in nastavit ventile.

Je pa hec, ker me je pred par dnevi kolega iz Anglije, ki živi in dela v Ljubljani klical in spraševal, kam lahko v Sloveniji pelje svojo 999 priklopit na računalnik. Pa sem vstrelil - v Kondor. In čez par ur mi piše na FB, da tam lahko le kupiš motor, servis ne dela.  :mellow: Potem pa sem ga poslal k Urbančiču. Ja tak je to....

 

 

mehanik iz Kondorja je preselil delavnico v Komendo.

Kmalu bom moral zamenjati jermene na Diavelu, torej priporočate Urbančiča?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mehanik iz Kondorja je preselil delavnico v Komendo.

Kmalu bom moral zamenjati jermene na Diavelu, torej priporočate Urbančiča?

Prepričan sem, da noben od teh ne dela slabo in verjetno bo tudi Kondor v bližnji prihodnosti dobil novega serviserja. Je pa tudi fajn, da očitno nekateri ponudijo dele brez marže, če se servisira pri njih.

Popravljeno . Popravil orcus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slabih 150 eur na novi motolegendi po komadu! Sem še posebej vprašal če je to en ali dva! Sem se v luftu obrnil.  

http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-DUCATI-ZAHNRIEMEN-998-749-999-ETC-NEUWARE-/390317877537?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item5ae0c22921

 

Ko sem spomladi kupoval Dayco sem dal 58 za komad plus 15 pošnina.

Ceno , ki si jo dobil ti je verjetno rezervirana za "redne " stranke

 

Kdaj si pa ti govoril z Novo Motolegendo, sej že od leta 2010 ne delajo več? Mogoče si mislil AC Kondor- Motorist?  Cena ki sem jo dobil je bila čist obična cena z 15 procentnim popustom. 

 

Prepričan sem, da noben od teh ne dela slabo in verjetno bo tudi Kondor v bližnji prihodnosti dobil novega serviserja. Je pa tudi fajn, da očitno nekateri ponudijo dele brez marže, če se servisira pri njih.

 

Kondor bo po mojem mnenju samo še zaprl Ducati štacuno. Podn od podna, vse kar je še tam, je čist zblojen direktor, vsi ostali so že ušli. Dobave rezervnih delov praktično ni, servis ne dela oziroma mehanik je šel na svoje, in nimajo nikogar ki bi to vodil naprej, itd....Upam da se zgodba čim prej zaključi, in da uvoznik postane nekdo kompetenten, zagnan, sposoben, nekdo ki bo že v štartu vedel da si v enem letu ne more povrnit vložka, nekdo ki bo delal na dolgi rok. Z sposobnimi sodelavci, ki znajo načrtovat in obvladovat prodajo, poprodajo, garancije...itd

 

 

mehanik iz Kondorja je preselil delavnico v Komendo.

Kmalu bom moral zamenjati jermene na Diavelu, torej priporočate Urbančiča?

 

Ja priporočam Urbančiča, mojga 1098 šraufa že od leta 2008, 100% zadovoljen z ceno, delom, in predvsem odnosom  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam z BIZIjem, na Motoristu kar se tiče "direktorja" nebi izgubljal besed.

 

Urbančič (UBM) v Tomačevem je faca, pa čeprav je neuraden, je pomojem mnenju neuradni uradni serviser za Ducatija v Sloveniji :OK: . Sem hotel peljat motor v Motorrad Klinik v Leibnitz ali pa v RS Moto v Italiji, pa sem se po priporočilih za UBM odločil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa kaj obnese ta UBM servis (slišal prvič pred enim tednom)? Sam imam tudi italijana, ki ni ducati in se ne šalta :blush: za na servis peljat pa ne vem kam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Urbancic je car. Ga poznam se iz casov ko so se ukvarjal z rejli vozili ... ce bi mel duceja bi ga definitvno vozil tja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se pa kaj obnese ta UBM servis (slišal prvič pred enim tednom)? Sam imam tudi italijana, ki ni ducati in se ne šalta :blush: za na servis peljat pa ne vem kam?

Kaj pa maš al je skrivnost :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj si pa ti govoril z Novo Motolegendo, sej že od leta 2010 ne delajo več? Mogoče si mislil AC Kondor- Motorist?  Cena ki sem jo dobil je bila čist obična cena z 15 procentnim popustom. 

 

 

Kondor bo po mojem mnenju samo še zaprl Ducati štacuno. Podn od podna, vse kar je še tam, je čist zblojen direktor, vsi ostali so že ušli. Dobave rezervnih delov praktično ni, servis ne dela oziroma mehanik je šel na svoje, in nimajo nikogar ki bi to vodil naprej, itd....Upam da se zgodba čim prej zaključi, in da uvoznik postane nekdo kompetenten, zagnan, sposoben, nekdo ki bo že v štartu vedel da si v enem letu ne more povrnit vložka, nekdo ki bo delal na dolgi rok. Z sposobnimi sodelavci, ki znajo načrtovat in obvladovat prodajo, poprodajo, garancije...itd

 

 

 

Ja priporočam Urbančiča, mojga 1098 šraufa že od leta 2008, 100% zadovoljen z ceno, delom, in predvsem odnosom  :OK:

 

To kar si napisal tu, sem jaz rekel že ko so štartali. Da je samo vprašanje časa kdaj bodo nazaj zaprli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!