sesir Objavljeno Julij 12, 2009 Opozori Objavljeno Julij 12, 2009 Ducati 748 nikol ni imel zadnjega dela brez odprtin tako kot ta. To je imel edino 998 in po videzu je 998 kaj je pa pod oklepi pa še ne znam pogledat preko slike Tud sam sem prvo vprašal,če je 998.Ni mi pa jasno,da lastnik pravi,da je predelava na 848 :unsure: je možno?Pa ne po obliki seveda!
Ice Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 ja verjamem, sej tisti "tapravi" smo že rahlo imuni ratal na to,...sam se mi pa zdijo malce primitivne take teme, kot so HD kup železja al pa podjebavanje Ducatistov primitivne so v primeru, da doticni ne more/noce/zna podati razlogov zakaj misli kar misli. in je podjebavanje in podjebavanje. osebno ne enacim osebe, ki nekaj vozi in tisto kar vozi. on ima razloge, da pocne kar pocne. to respektiram. mora pa mi (in ostalim) biti dovoljeno se tudi posaliti na racun stereotipov, seveda tudi sprejeti salo glede lastnih preferenc in povezanih stereotipov. brumer n.pr. fase zivcnega in steklino, ce kdorkoli kaj negativnega napise ali rece o BMW - bog ne daj da bi kdo kaj zinil o K1200. razlika je v tem, da je on sveto preprican v svoj prav in noben drugi ne sme imeti svojega menja, ker potem nima pojma. zalostno je, da te stereotipe (kateri so nastali iz dozivetih dogodovscin) ljudje jemljejo kot sveto resnico, ceprav jih je prehitel cas. predsodke je zelo tezko izriniti ali zamenjati s pozitivnimi atributi. in vedno se najde kaksen pameten, ki verjame kar prebere in to podaja kot lastno dozivetje. BCBR bi bil dober opis tega pocetja brez t.i. background-a. naj vam gume sluzijo, masine ne ruzijo in vreme bo naklonjeno. peace.
Dolenc™ Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 (popravljeno) Pozabil si nakoncu še dodat, da nej vijaki ostanejo na svojem mestu Drugače pa tiste predelave, lahko pač da je povečal prostornino celindra, ponavadi so kiti za 748 ravno okoli 850cc. Popravljeno Julij 13, 2009. Popravil Dolenc™
RVT Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 ja verjamem, sej tisti "tapravi" smo že rahlo imuni ratal na to,...sam se mi pa zdijo malce primitivne take teme, kot so HD kup železja al pa podjebavanje Ducatistov Dokler boste vsakič burno reagiral na vsako zbadanje, bo to vsem v veselje in ustaljena praksa
sesir Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 primitivne so v primeru, da doticni ne more/noce/zna podati razlogov zakaj misli kar misli. in je podjebavanje in podjebavanje. osebno ne enacim osebe, ki nekaj vozi in tisto kar vozi. on ima razloge, da pocne kar pocne. to respektiram. mora pa mi (in ostalim) biti dovoljeno se tudi posaliti na racun stereotipov, seveda tudi sprejeti salo glede lastnih preferenc in povezanih stereotipov. brumer n.pr. fase zivcnega in steklino, ce kdorkoli kaj negativnega napise ali rece o BMW - bog ne daj da bi kdo kaj zinil o K1200. razlika je v tem, da je on sveto preprican v svoj prav in noben drugi ne sme imeti svojega menja, ker potem nima pojma. zalostno je, da te stereotipe (kateri so nastali iz dozivetih dogodovscin) ljudje jemljejo kot sveto resnico, ceprav jih je prehitel cas. predsodke je zelo tezko izriniti ali zamenjati s pozitivnimi atributi. in vedno se najde kaksen pameten, ki verjame kar prebere in to podaja kot lastno dozivetje. BCBR bi bil dober opis tega pocetja brez t.i. background-a. naj vam gume sluzijo, masine ne ruzijo in vreme bo naklonjeno. peace.
Gloga Objavljeno Julij 17, 2009 Opozori Objavljeno Julij 17, 2009 primitivne so v primeru, da doticni ne more/noce/zna podati razlogov zakaj misli kar misli. in je podjebavanje in podjebavanje. osebno ne enacim osebe, ki nekaj vozi in tisto kar vozi. on ima razloge, da pocne kar pocne. to respektiram. mora pa mi (in ostalim) biti dovoljeno se tudi posaliti na racun stereotipov, seveda tudi sprejeti salo glede lastnih preferenc in povezanih stereotipov. brumer n.pr. fase zivcnega in steklino, ce kdorkoli kaj negativnega napise ali rece o BMW - bog ne daj da bi kdo kaj zinil o K1200. razlika je v tem, da je on sveto preprican v svoj prav in noben drugi ne sme imeti svojega menja, ker potem nima pojma. zalostno je, da te stereotipe (kateri so nastali iz dozivetih dogodovscin) ljudje jemljejo kot sveto resnico, ceprav jih je prehitel cas. predsodke je zelo tezko izriniti ali zamenjati s pozitivnimi atributi. in vedno se najde kaksen pameten, ki verjame kar prebere in to podaja kot lastno dozivetje. BCBR bi bil dober opis tega pocetja brez t.i. background-a. naj vam gume sluzijo, masine ne ruzijo in vreme bo naklonjeno. peace. AMEN!!! Ce se kdaj srecamo, pivo pade za tele besede! Ali kafetna
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 31, 2009 Opozori Objavljeno Julij 31, 2009 Morda za koga uporabno - DesmoTimes Zen and Ducati Maintenance itd. ... :-) cungl, Miha27, Dadi in 1 other 1 3
rot Objavljeno Avgust 6, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2009 Pomojem bo treba prosti tek zvišat, da lepo brni. Po prevoženih 2000 km z lažjim vztrajnikom lahko rečem, da se pri sami vožnji res pozna pri prelaganju iz ovinka v ovinek. Prosti tek je nespremenjen in dela.
Sky Objavljeno Oktober 28, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2009 kolko kej Duče 848 k8 pije na 100km??? zanima me če ga stiskaš kolko ponuca, če se lepo voziš, itd itd HVALA
hilton Objavljeno Oktober 28, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2009 kolko kej Duče 848 k8 pije na 100km??? zanima me če ga stiskaš kolko ponuca, če se lepo voziš, itd itd HVALA ne vem eni pa maste res strokovna vprašanja. kdo se danes še sprasuje koliko porabi motor http://www.motorradonline.de/de/motorraeder/news/liste-motorrad-testverbrauch/96600 malo guglaj pa bos našel marsikaj uporabnega halls, Hytech, dukemb in 1 other 2 2
Cury Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Da nebom odpiral nove teme bi kar tukaj vprašal... Ima mogoče že kdo Ducati Street fighter oz. ga je že kdo sprobal? Kakšne so kaj prednosti/slabosti in nasplošno kakšen se vam zdi, predvsem sama vzdržljivost me zanima, performanski morajo biti itaq razred zase? LP
orcus Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Da nebom odpiral nove teme bi kar tukaj vprašal... Ima mogoče že kdo Ducati Street fighter oz. ga je že kdo sprobal? Kakšne so kaj prednosti/slabosti in nasplošno kakšen se vam zdi, predvsem sama vzdržljivost me zanima, performanski morajo biti itaq razred zase? LP Pozdravljen! Mislim, da boš težko dobil kak konkreten odgovor iz prve roke tukaj, saj jih je v Sloveniji najbrž za na prste ene roke preštet. Torej ti, ki ga imajo sigurno ne pišejo tu gor ( glede na to kakšna je tukaj kultura...). Koliko sem bral tuje forume in se pogovarjal z tipom, ki ga je položil na drugem ovinku, vsi rečejo da ima zelo agresivne bremze. Da je drža zelo naprej, in tisti ki so vozili tudi 1098 pravijo da ni tako "agresiven" na gasu. Več uporabnih odgovorov boš dobil na forumu Ducatispot. Tudi nekaj lepih slik je tam gor in nekaj predelav. l.p. uroš
simonsi Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 jest bi še ktm sm 990 gledal.
Zorz Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 jest bi še ktm sm 990 gledal. oz. še raje super duka :evilgrin:.
Cury Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Heh, sj namen sem imel kupiti ktm SD 990 do prvega monenta ko sem videl Ducatija, od takrat naprej me sam še Ducati mika. Bo pa seveda treba sprobati in enega in drugega, čeprav mislim da je Ducati dosttt v ospredju kar se tiče same brutalnosti, saj ima 35ps več in mislim da je malo lažji od Ktm-a...
simonsi Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Je pa drag ko žafran. Nov 990sm je 9,5 jurjev evrov.
Balistični Objavljeno November 9, 2009 Opozori Objavljeno November 9, 2009 Michael Neeves iz MCN-a ga ima na dolgotrajnem testu. Na splošno pravi, da je motor prava raketa, veliko bolj vsakdanje uporaben kot 1098. Pa še 2 videa
BIZIXXX Objavljeno Januar 7, 2010 Opozori Objavljeno Januar 7, 2010 lepo zrihtan klik Zanimiv koncept karbonskega okvirja. Cena je pa tud lepa, za 45000 eur ga da Cupo in didy53 2
jest7 Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 Ta teden sm slišal govorice, da naj bi za drugo leto Ducati pripravil nov sbk. Pa da naj bi mel 4 cilindre. A kdo kaj več ve o tem? Al so to sam natolcevanja?
RVT Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 Ta teden sm slišal govorice, da naj bi za drugo leto Ducati pripravil nov sbk. Pa da naj bi mel 4 cilindre. A kdo kaj več ve o tem? Al so to sam natolcevanja? Sej grejo lohk z Desmosedici k je V4, serijski in narejenih že dost (1500), da lahko nastopjo v SBK..
jest7 Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 Lahko da sm mal smešno napisu. Mislu sm, da bojo predstavl nov superbike model, se pravi naslednika 1198. Sej s tem ni nč narobe, sam upam da na 2 cilindrih ostanejo.
RVT Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 Lahko da sm mal smešno napisu. Mislu sm, da bojo predstavl nov superbike model, se pravi naslednika 1198. Sej s tem ni nč narobe, sam upam da na 2 cilindrih ostanejo. Ja sej vem kaj si mislu. Mal se hecam
MihaJ Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 A ni to bolj ali manj javna skrivnost, da že par let pripravljajo V4? Najbrž malo cagajo, kako bi Ducatisti odreagiral...?
biker77 Objavljeno Maj 22, 2010 Opozori Objavljeno Maj 22, 2010 mogoče pa mal odlašajo k vidjo da ma aprilia neke porodne težave z V4.. al pa da ne bi ljudje mislili da "kopirajo" al pa..nekej.. roko in dotem 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se