bobokrajnc Objavljeno Januar 28, 2004 Opozori Objavljeno Januar 28, 2004 Mislim da je krivo tudi to da gre za dva "novorojenca" in porodne težave premierno sezono, vsaj kar se Multistrade tiče. Tudi BMW-jev Scarver je dobil "ostav" prvo sezono, Hondin Fireblade 02 je padal v resonanco na avtobanu, Suzuki TL je bil poglavje zase, da ne pozabim novega Hondinega "zlatega krila"............. Kar se pa Duceja tiče pa je treba te stvari nekako vzeti v zakup. Prav gotovo kvaliteta izdelave ni na ravni Japoncev, tudi vzdržljivost........, pa vseeno imajo poseben čar in karmo ter seveda zvok :yea2: :yea2: in voziti oziroma imeti Ducatija pomeni nekaj več kot samo imeti "motor", tako da se tudi sam zagrevam za "rdeče", čeprav stavim na Hondo! Je.. ga tudi Ferrari je prvo sezono z Schumacherjem izgubljal kolesa, danes pa..... LP Bobo B)
ceco Objavljeno Januar 29, 2004 Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 Razmišljam malce drugače. O tem, da se image lahko kaj hitro preobrne v katastrofo. Ena dobljena tožba zaradi smrtne nesreče ali hudih poškodb, nastalih kot posledica šlamparije tovarne (american way) ali pa kar je preveč, je preveč v razmerju cena/kvaliteta lahko tovarno spravi na kant, ne glede na dosedanji image. In tovrstnih izkušenj v preteklosti je več kot dovolj.
JOŽEŠIMURA Objavljeno Januar 29, 2004 Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 Pozdravljeni rdeči zasvojenci. Tudi sam resno razmišljam o nakupu 999. Kar se cene tiče; Ducatiji naj kar imajo visoko ceno, samo naj tako tudi držijo. Čar Ducatija je tudi v tem, da je treba fejst na kupček metat, pol ga pa mal gledaš šele pol se odpelješ. Prodajam Suzuki, vozim KTM, kupujem Ducati! :grim
Fazer03 Objavljeno Januar 29, 2004 Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 Soborec v klubu ima 748-ko (nabavil je novo). Na moje vprašanje o splošni kvaliteti mi odgovori: "Porabiš eno sezono ali cca 7000 km da zadevo spraviš v red potem pa gre." Ko vrtam dalje, izvem: "Ja zaradi treslajev in vibracij (baje se temu reče v novinarskem žargonu "italijanski šarm" ali celo "tradicija") odpusti kar precej vijakov (takih in drugačnih), pa se sname ta cevka, po popusti objemka, itd. - tako da ti nikoli ni dolgčas. Lahko rečem, da me na splošno pri vseh avto - moto izdelkih italijanov moti to, da imajo naši novinarji skoraj vsi brez izjem v rokavu pripravljenih nešteto "opravičil" za njihove šlamparije: kot sem že rekel: italijanski šarm, ... tradicija, ... to je pa davek na njihov inovativni design (če neka stvar ni funkcionalna), ... to je potrebno pri Italijanih vzeti v zakup, ... to je izraz njihovega temperamenta, itd.
bobokrajnc Objavljeno Januar 29, 2004 Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 Lahko rečem, da me na splošno pri vseh avto - moto izdelkih italijanov moti to, da imajo naši novinarji skoraj vsi brez izjem v rokavu pripravljenih nešteto "opravičil" za njihove šlamparije: kot sem že rekel: italijanski šarm, ... tradicija, ... to je pa davek na njihov inovativni design (če neka stvar ni funkcionalna), ... to je potrebno pri Italijanih vzeti v zakup, ... to je izraz njihovega temperamenta, itd. Glej, evropejci(ne samo italjani) ne morejo-mo tekmovati z japonci glede kvalitete, vzdržljivosti, cene.......To velja tako v avtomobilski( ADAC-ova lestvica vozil-na prvih sedmih mestih japonci, še posebej Toyota) kot tudi moto industriji. Evropski proizvajalci že tako in tako trpijo zaradi vse večjega povpraševanja po "brezhibnih" in cenenih izdelkih z daljnega vzhoda, da se ponovno poraja zahteva o "omejenih kvotah" vozil, kot je že bilo v preteklosti ali povišane carine za neevropske izdelke(mislim da znaša za japonsko 17%). Sam pravim da je treba dati prednost evropskim proizvajalcem, saj nam navsezadnje tudi le oni dajejo delo in zaslužek(Revoz, Prevent, Cimos, TBP,Tomos...........)kolikor pač je. Če bi novinarji odkrito spregovorili da je katera roba zanič in da je bolje kupovati japonske izdelke lahko nekatere firme kar dol zaprejo!!!!! :devil: V vsakem primeru pa morajo biti izdelki brezhibni in kvalitetno izdelani, morebitni izgovori(šarm.....) pa lahko služijo le kot opomin, da je treba stvari bolje dodelati!! LP Bobo B)
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 29, 2004 Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 nekaterim tole sraufanje mogoce pase, ampak dejstvo je da se motor kupi da se uziva v voznji ne pa doma v garazi z gedorami v roki!! Pa se cene :lol: zivela yamaha, ziveli "posevnooki"
Leteči Objavljeno Januar 29, 2004 Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 Sam pravim da je treba dati prednost evropskim proizvajalcem, saj nam navsezadnje tudi le oni dajejo delo in zaslužek(Revoz, Prevent, Cimos, TBP,Tomos...........)kolikor pač je. To ni res marsikatera slovenska podjetja imajo podpisane pogodbe da delajo za Japonske proizvajalce, recimo Unitech dela za Toyoto. Saj če je avto japonskega porekla pomeni da je bil sicer konstruiran na Japonskem kot celotna proizvodnja,ampak tovarne majo pa raztresene po vsem svetu v konkretnem primeru v Turčiji in potem se tudi razdalje manjšajo ko iščejo kooperante pri nas. LP Leteči
punK Objavljeno Januar 29, 2004 Opozori Objavljeno Januar 29, 2004 pa jebo vas "šraufanje" prav radi mečete to frazo na ducatiste...če prav pomislim je to lahko le foušija!!! jas to bo to... DUCATIJA je treba prej imet, če ne imet pa vsaj prej vozit, po vsem tem pa lahko prihajate na plan z vašimi pikrimi pripombami!!!! W ducati
ceco Objavljeno Januar 30, 2004 Opozori Objavljeno Januar 30, 2004 Ne me narobe razumet. Meni so Ducatiji neizmerno všeč. Še vedno sanjam, da bom kupil rabljenega 916 (če/ko bo Mačka dala soglasje). To, da moram dajati prednost evropskim proizvajalcem - ah, no way. Ducati lepo živi v svetu nepopolno izdelanih motorjev, ker imajo očitno nekaj v sebi. Tako kot je imel npr. znameniti Kawasaki KH 500 in 750. Dvotaktni stroj za samopobijanje, pa še danes vsi pravijo - oh kakšen motor je pa to bil! Ampak več kot bodo motorjev izdelali, več je možnosti, da bodo padli pod režim cena/kvaliteta.
SiR Objavljeno Januar 30, 2004 Opozori Objavljeno Januar 30, 2004 Ampa kvseeno, Ceco - tudi Brrrmu je recimo na BMW R1150RT odpadla zadnja luč ... :P in marsikomu je na japoncu ali v prvih 2000 km ribnil agregat, ali kaj podobnega ... se mi zdi, da se prepogosto poslužujemo tehnike "na podlagi enega, dveh, treh ali petih primerov že posplošimo na celo fabriko/blagovno_znamko". To ni dobr...
Ice Objavljeno Januar 30, 2004 Opozori Objavljeno Januar 30, 2004 ja ja, vedno je vse drugo krivo samo voznik ne. :P :grrr
Dave Objavljeno Januar 30, 2004 Opozori Objavljeno Januar 30, 2004 Ampa kvseeno, Ceco - tudi Brrrmu je recimo na BMW R1150RT odpadla zadnja luč ... :P in marsikomu je na japoncu ali v prvih 2000 km ribnil agregat, ali kaj podobnega ... se mi zdi, da se prepogosto poslužujemo tehnike "na podlagi enega, dveh, treh ali petih primerov že posplošimo na celo fabriko/blagovno_znamko". To ni dobr... Verjetno je tisto kar v resnici lahko (osebno) ocitam Ducatiju, je preprosto to da bi moral malo prevec placati ime tovarne. Sej je jasno, da vsako ime placas, tudi japonce (npr. Hyosung Comet 650 vs. Suzuki SV 650, razlika v ceni okrog 500.000 SIT, performanse Hyosunga podobne, v nekaterih pogledih boljse kot Suzuki). Glede na to, da od cene odpade tudi davek na izdelke, ki niso v evropski uniji, se mi zdi, da je situacija podobna (se zdalec pa ne tako ekstremna) kot pri HD vs. metricni coperji. Hocem reci, da se npr. monster zelo lepo pelje in da cist solidno povlece itn, ampak cena je pa precej nerealna glede na to kar ponuja. Da ne bo kdo zdej skocu in reku, da hocem met kej zastonj, naj nahitro navrzem cenovno primerjavo med mojim motorjem in najblizjim monstrom. Ker, bodimo realni, vecinoma cena igra pomembno vlogo pri izbiri motorja. CB 900 F Hornet … 2.099.000 SIT M800 … 2.324.000 SIT Lufta imam torej se 225.000 SIT, ce hocem izenacit cene (npr. lahko kupim boljse fedre ali aftermarket izpuh, ampak pustimo to). Cena: Honda + Honda (vir) Max. Power Output 109 bhp at 9,000 rpm Max. Torque 92Nm at 6,500 rpm Ducati Monster (vir): Power: 73 HP @ 8250 rpm Torque: 69 Nm @ 6500 rpm Krivulja navora pri monstru je dejansko bolj neenakomerna kot pri Hondi (vir za narocnike na motorcycle.com), pri cemer ne omenjam tega, da je navora povsod mal vec pri Hondi, poglejte krivulje, ce ne verjamete. Moc + Honda Navor + Honda OK, poglejmo vzmetenje. Oba imata nenastavljive sprednje vilice, s tem, da so Ducatijeve verjetno malo boljse. Zadnji feder isto sranje (verjetno je odvec omenit da bi lahko surplus denarja pri Hondi vlozil tudi v boljse vzmetenje), ampak evo Vzmetenje Ducati + Okvir je boljsi pri Ducatiju, hands down. Tukej ni kej mutit. Okvir Ducati + Teza (vse tekocine, poln tank) Honda na cesto postavljena: 220 kg Ducati na cesto postavljen: 195 kg teza Ducati + Bremze: Ducati - brembo 320mm Honda - nissin 296 mm O tem raje ne bi nic rekel. Na papirju se brembo slisi bolje kot Nissin, v praksi so me bremze na Monstru kar malo razocarale, zdelo se mi je, da primejo bistveno bolj neenakomerno kot na Hondi (monster: nic, nic, nic, FUL; Honda: malo, malo bolj, se bolj, ful bolj, maksimalno). Ducati: +++ Honda: +++ (ce bi porabil kes za vzmetenje Ducati: ++ Honda +++). V glavnem, upam, da ne izpade kot da ful hvalim svoj motor. Sem resno razmisljal o Monstru ko sem kupoval. In ker je ze Tema Ducati nasplosno in ne monster - gotov sem, da se da delat podobne primerjave med Ducati litrskimi supersportniki in kakim japonskim litrskim supersportnikom. Tam bi bil izzid verjetno se bolj neizenacen, sploh glede na to, da je Hornet precej drag, glede na to kar ponuja. Sumim, da gre v globalu za vprasanje, ki si ga mora odgovorit vsak sam: "Ali hocem imet bistveno mocnejsi motor v vseh pogledih, ali pa hocem imeti motor, ki lezi na cesti lepse (ker itak vsi v tem razredu lezijo lepo) in ima skupaj z zvenecim, legendarnim imenom tudi zajeten price-tag". Gotov sem tudi, da te na Ducatiju ostali motoristi bolj opazijo. Nakljucnim mimoidocim bejbam je pa itak vseen (al so jim kul motorji nasplosno, al pa ne).
simonsi Objavljeno Januar 30, 2004 Opozori Objavljeno Januar 30, 2004 (popravljeno) Pozabil si napisat, da je tista nalepka Ducati vredna za mnoge več kot tistih 200k pa še nekaj. Honda je motor za množice, Ducatija pa ne kupi vsak čičo, ki se spomne da bo imel motor.Ta motor ma dušo, pa če se še tolk klišejsko sliši. BTW primerjava s hornetko se mi ne zdi najbolj umestna, razen če gledaš finančno in racionalno plat :) Popravljeno Januar 30, 2004. Popravil simonsi
cyc Objavljeno Januar 31, 2004 Opozori Objavljeno Januar 31, 2004 Ta motor ma dušo, pa če se še tolk klišejsko sliši. SF je imel dobro razlago, kaj to pomeni "imeti duso" :P Ampak se strinjam da je Ducati "nekaj posebnega".
gec Objavljeno Februar 1, 2004 Opozori Objavljeno Februar 1, 2004 Fatje moram vam povedat. Da je nekaj na tem Ducati. Ga sam vozim in prvo leto ko sem ga kupil me je pre...bal, da bi ga z macolo predelal (upam, da me ne slisi O:-) ). Ampak vsakic ko sem ga spravil skupaj in se vsedel me je preletel občutek (zvok, vibracije...), ki ga ne znam opisat in vse sem mu odpustil (mogoče je to duša motorja). Še vedno ga vozim 4 sezono - uboga brez problemov. Je pa res, da preveliko krat na osnovi enega ali dveh primerov posplošujemo. Mene je moj Duce, kot sem že rekel prezezal prvo sezono, da raje sploh ne govorim. Poznam se pa kar nekaj Ducatistov, kateri pa niso imeli nobenih problemov. Vedno pri vseh (BMW, HONDA, YAMAHA, HD....) se najdejo črni rački ampak to še ne pomeni, da je cela jata zanič. gec
ceco Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 ... Honda je motor za množice ... ... kot npr. GoldWing, Valkyrie, VTR SP-2 ... Ne trabunjaj. In to bo najbrž to. Ko bo Ducati nehal biti butični izdelek, bodo tudi merila drugačna.
bobokrajnc Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 In to bo najbrž to. Ko bo Ducati nehal biti butični izdelek, bodo tudi merila drugačna. Ne še tako hitro, pravkar potrjena inf.-Ducati bo dal na tržišče limitirane serije "Ducati SportClassic", predstavljene na Tokijskem salonu kot "študije"! Prvi prihaja novembra 2005 model "Paul Smart" v lim.seriji 1000 motorjev, sledita v začetku 2006 še modela "Sport" in legendarni "GT". Cene-"sitnica", 14-15KEur model "Paul S.", 11-12KEur model "Sport" in 10000-12000 za model "GT". Kaj hočemo klasika ima svojo ceno :P !!. LP Bobo B)
Noise Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Ne še tako hitro, pravkar potrjena inf.-Ducati bo dal na tržišče limitirane serije "Ducati SportClassic", Več o teh motociklih: motosvet novica: 22. oktober 2003 @ 15:54 Ducati se spogleduje s klasiko motosvet forum: 22 Oct 2003 @ 14:23 Študija: Ducati Sportclassic
ceco Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Prvi prihaja novembra 2005 model "Paul Smart" v lim.seriji 1000 motorjev. Če koga zanima povezava Paul Smart in Ducati imam obširen članek na to temo iz decemberske številke angleške revije Bike. Ah, kako Angleži peglajo svojo in tujo zgodovino in iz tega črpajo za sedanjost.
kristian Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Res škoda ker tako dolgo traja, da prototipi pridejo v serijsko proizvodnjo in potem na naše ceste! :( Pravrad bi jih videl v živo in se peljal par krogov!
hotschko Objavljeno Februar 2, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 Hocem reci, da se npr. monster zelo lepo pelje in da cist solidno povlece itn, ampak cena je pa precej nerealna glede na to kar ponuja. Da ne bo kdo zdej skocu in reku, da hocem met kej zastonj, naj nahitro navrzem cenovno primerjavo med mojim motorjem in najblizjim monstrom. Ker, bodimo realni, vecinoma cena igra pomembno vlogo pri izbiri motorja. CB 900 F Hornet … 2.099.000 SIT M800 … 2.324.000 SIT Dave, bolj primerljiva sta M1000 in tvoja Horneta 900. M1000 bi te utrgal iz balance takoj, ko bi obrnil gas, saj vleče še enkrat bolj kot moj M750 ... B) ... cena za Monstra pa je kar taprava in sploh ne razmišljam o tem kako so drugi motorji cenejši. P.S. za bremze sem ti pa povedal, da imam lajtnge skrivljene zarad druge balance in je bolj beden občutek, ko jih žvečiš (bo pa zrihtano, ko pride motorček iz servisa in bojo lajtnge druge ... :) )
Hanzi Objavljeno Februar 2, 2004 Opozori Objavljeno Februar 2, 2004 A kdo mogoče ve od koga je tisti Monster 620 i.e.ki se prodaja pri Habatu za 1.480.000. Tudi podatek o vzdrževanju oziroma lastniku ne bi škodoval.
motorist Objavljeno Februar 3, 2004 Opozori Objavljeno Februar 3, 2004 A je ful razlika med temi monstri: 620, 800, pa 1000? Recimo glede na to kulk ma ker konjev, pa kulk majo porabe me zanima-v bistvu kerga se najbolj splača kupit?
SiR Objavljeno Februar 4, 2004 Opozori Objavljeno Februar 4, 2004 A je ful razlika med temi monstri: 620, 800, pa 1000? Recimo glede na to kulk ma ker konjev, pa kulk majo porabe me zanima-v bistvu kerga se najbolj splača kupit? najcenejši je m620, najboljši pa m1000, po možnosti celo S4R.
kristian Objavljeno Februar 4, 2004 Opozori Objavljeno Februar 4, 2004 Kot začetni motor je 620 odličen. Lahek, okreten in dovolj živahen. Seveda je pa tisočka taprava stvar. Nej te ne moti navidezni primanjklaj konjev v primerjavi z japonci. Ducatijevi konjički so modre, plemenite krvi in poskrbijo za dovolj zabave in adrenalina.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se