Skoči na vsebino

Ducati (splošno+čvek)


Priporočene objave

Objavljeno

Verjetno je tisto kar v resnici lahko (osebno) ocitam Ducatiju, je preprosto to da bi moral malo prevec placati ime tovarne. Sej je jasno, da vsako ime placas, tudi japonce (npr. Hyosung Comet 650 vs. Suzuki SV 650, razlika v ceni okrog 500.000 SIT, performanse Hyosunga podobne, v nekaterih pogledih boljse kot Suzuki).

Ducati kot mala tovarna vracuna dirkanje in stroske razvoja v svoje izdelke. Mislim da to vsakega monstra podraza za cca 300€. Pri Hondi se ta strosek porazdeli na vec izdelanih motorjev. Pa Duce letos dobro vodi po rezultatih.

Objavljeno

Verjetno je tisto kar v resnici lahko (osebno) ocitam Ducatiju, je preprosto to da bi moral malo prevec placati ime tovarne. Sej je jasno, da vsako ime placas, tudi japonce (npr. Hyosung Comet 650 vs. Suzuki SV 650, razlika v ceni okrog 500.000 SIT, performanse Hyosunga podobne, v nekaterih pogledih boljse kot Suzuki).

Ducati kot mala tovarna vracuna dirkanje in stroske razvoja v svoje izdelke. Mislim da to vsakega monstra podraza za cca 300€. Pri Hondi se ta strosek porazdeli na vec izdelanih motorjev. Pa Duce letos dobro vodi po rezultatih.

Ni samo to, nenazadnje ducatija ne vozi VSAK in jih ni na tone tako kot japoncev to je pac motor z "duso" ce se lahko temu tako rece :devil: , ima dolocene slabosti in dolocene prednosti tako kot vsak .)

Objavljeno

vsako ime placas, tudi japonce (npr. Hyosung Comet 650 vs. Suzuki SV 650, razlika v ceni okrog 500.000 SIT, performanse Hyosunga podobne, v nekaterih pogledih boljse kot Suzuki).

pejt malo v temo o Husotih vprašat, kolk se kaj kvarijo zadeve in kako so veseli, ker imajo 'praktično suzukija, ampak pol milijona cenejšega'...

mimogrede - tovarna Ducati posluje zadnje leto z dobro izgubo ...

Objavljeno

Verjetno je tisto kar v resnici lahko (osebno) ocitam Ducatiju, je preprosto to da bi moral malo prevec placati ime tovarne. Sej je jasno, da vsako ime placas, tudi japonce (npr. Hyosung Comet 650 vs. Suzuki SV 650, razlika v ceni okrog 500.000 SIT, performanse Hyosunga podobne, v nekaterih pogledih boljse kot Suzuki).

Ducati kot mala tovarna vracuna dirkanje in stroske razvoja v svoje izdelke. Mislim da to vsakega monstra podraza za cca 300€. Pri Hondi se ta strosek porazdeli na vec izdelanih motorjev. Pa Duce letos dobro vodi po rezultatih.

Se

absolutno strinjam ... predlagam ti pa, da se pritožiš pri Ducatiju in jim daš predlog, da spuste cene na nivo Korejcof.

:lol1:

Mi

tule na MSu bomo zelo težko zbrali denar zate, da bi ti pokrili razliko med Hyosungom in Duce-tom ... če si to imew v mislih?

:hmm:

Objavljeno

Nisem oznacil citata :? Zame ne rabi zbirat s svojim Ducetom sem :kva2: :lol: :OK:

Objavljeno

citat je vse razen razlage o 300€ .) Povedal bi se da v Husotih ni Suzukijev motor to laž sirijo tudi naše uglene revje. Na tv oddaji (Nuvolari) so ga terali in nato razstavili pokazali prevari. :nono: Nasi novinarji pa se seveda niso poglabljali :slap: :xx:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

oblikovalec Angel Lussiana je ustvaril tole iz modela Supersport 900

post-1823-1151400460_thumb.jpg

post-1823-1151400498_thumb.jpg

post-1823-1151400574_thumb.jpg

post-1823-1151400632_thumb.jpg

Objavljeno

Živjo!

En problemček!

Imam ducatija monster 620 l2005. Težava, ki se pojavlja je ta, da mi ko prestavim iz 4 v 5 ali iz 5 v 6 in obratno včasih pade prestava v prazno (ler). Ali je to normalno, ali je to kaj uničeno?? Na servisu trdijo, da je to kao zato, ker ni tako natančna izdelava kot pri drugih motorjih...!?? Jst pa mislm, da sam zavlačujejo, ker je motor še pod garancijo..

Hvala za odgovore

lp,gase

Objavljeno

Malo močneje "butni" po vzvodu, ko prestavljaš.

Objavljeno

tako je ... odločneje prestavljaj ... načeloma imajo skoraj vsi motorji več kot en prosti tek ;)

Objavljeno

Ja hm jst sm tle nov in se na računalnike spoznam pol kurca nič, tko da upam da bo to zdej primlo.

Drugac pa mam duc 750 ss, pa me zanima kje kej servisirate, pa kolk daste, pa kolk bom dal za servis (20K km).

hvala

Objavljeno

Dacar. Dam tolko, kolko je potrebno, da je okej narejeno. Dal boš cca. 70-80K.

Objavljeno

aha hvala

kje pa je to?

kr pr 20K km je treba ventile naštelat, pa baje da pr ducatiju to ni tok simpl,

olje pa si lohk tut sam menjam

oblikovalec Angel Lussiana je ustvaril tole iz modela Supersport 900

OGABNO

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

aha hvala

kje pa je to?

kr pr 20K km je treba ventile naštelat, pa baje da pr ducatiju to ni tok simpl,

olje pa si lohk tut sam menjam

oblikovalec Angel Lussiana je ustvaril tole iz modela Supersport 900

OGABNO

Če si doma kje JZ se ti ga splača zapeljat k Grilju v Jasen pri Il. Bistrici. Fantiček to uredi profesionalno in se drag ni. :)

Objavljeno

Če si doma kje JZ se ti ga splača zapeljat k Grilju v Jasen pri Il. Bistrici. Fantiček to uredi profesionalno in se drag ni. :)

Grilj je car, popravlja tudi japanezerje in kar mu prineseš... :OK:

Objavljeno

Kaj pravte na MV Ducatija :blink: ,sam ne vem kje so prednji diski :hmm:

post-8684-1157487265_thumb.jpg

post-8684-1157487314_thumb.jpg

post-8684-1157487388_thumb.jpg

post-8684-1157487418_thumb.jpg

Objavljeno

To je kr Ducati 999 R predelava nemškega tunerja Thorstena Durbahna .)

Dec je res majst in sem že kupil od njega karbonski airbox ter lovilec zraka za mojo VTR SP-2 in :OK: :OK:

http://www.durbahn.de/ ( ko se ti stran odpre zgoraj zbiraš med modeli za katere ima tuning :D )

Objavljeno (popravljeno)

quote:

mene zvok bolj spominja na kavni mlincek,kot na kaj drugega

lp.,

bmw

ali pa na fabriko žebljev :grim

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Objavljeno

ali pa na fabriko žebljev :grim

mene pa kot če bi vrgu star štedilnik po enih stopnicah, ampak mi je zakon ta zvok...

Včasih mi ni bil dobr, ampak ene 748,916 se pa res nebi branu :D

Objavljeno

Men je Ducatijev zvok nekaj najlepšega kar se lahko zgodi mojim ušesom. :kva2:

Želim si ga od kar sem prvič prilezel na motor(Cagiva elephant)

Je pa re da trenutno v ponudbi manjkajo(po mojem) uporabni oziroma novi modeli.

Zanimiv mi je ss sam je poba že oblikovalsko v penziji, Monster ki je pa legenda je sam za enga.

ST(2,3,4) mi pa niso bili mikoli všeč.

Zdej, ko bom kupoval bom vseeno šel pogledat kakšnega pa bomo vidl, mogoče... :naughty: :naughty:

lpT

Objavljeno

Točn to...čez Ducatijev zvok ga ni :grrr :grrr in kdor še ni slišal Ducatija s komplet Termignoni izpuhi na ciljni ravnini Grobnika sploh ne ve kaj je "božanski zvok" V2 :devil: :grim :grim

čeprov moja Elefantka nima tist tipičn duče zvok,...ker ma rore 2 v 1 in pol izpade bl enduro zvok,...moral bi dat 2 v 2 pol bi bil po moje bl duče zvok :blush: no ja važn da cinglja tko kt se zagre :kva2: :kva2: :lol1: :grim

Objavljeno

ja,od ducatija zvok je res nekaj posebnega. je pa res, da se pri tej mašini sliši poleg izpuhov še drogovje :D meni osebno je zvok v2 najlepši (naj grmi) :devil:

bi pa vprašal še nekaj...na cagivi elefant 750 so kakšni določeni problemi? drago vzdrževanje?

Objavljeno

Zanimiv mi je ss sam je poba že oblikovalsko v penziji, Monster ki je pa legenda je sam za enga.

Da ne bo kdo tebe fpenzijo spravil. :evilgrin:

Objavljeno

Da ne bo kdo tebe fpenzijo spravil. :evilgrin:

Ja sorči no :P :P

Če se ne motm je zadeva oblikovalsko ista ze od L. 98

Sej ne da motor ni lep, pa vendar mu manjka malo agresivnosti v izgledu(predvsem sprednji konc)

drgač je pa še vedno v prednosti proti japonski konkurenci (SV, VTR) predvsem pri togosti okvirja in predimenzioniranem vzmetenju. :blink:

Jebi ga Ducati je in vedno bo racin mašina.

Najbrž bom jest sicer kupil nazaj VTR ducati pa bo ostal mala željica nekje v mojem srčku :kva2:

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!