ferek Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Mene pa bolj zanimajo *stran punkti* oz- drobni tisk tega motorja....kaj pri voznji pogresate,.... ER-6F :headbang: : - prenizka original šipa... zamenjal z turing MRA - malo se "čuti" dvovaljnik (več vibracij v primerjavi s 4V šestotaki) - (pre)ozek sedež voznika, predvsem tik pri kestlu, ...na dolge ture ga "podložim" z "razkošno ovčko" in se mi rit smeji od veselja! - ni centralnega stojala (tam je auspuf)... za priložnostne posege rabiš stojalo! - zadnji dodatni blatnik je nujen, sicer je usran ves spodnji del in je zlo tečno za pucat... - nad 180 km/h postane nemiren... - lamele hladilnika so ful občutljive - niti obrisat jih ne smeš, se takoj zvijejo... priporočljiva bi bla zaščita. - v ogledalih F modela gledaš svoje komolce, za sabo ne vidiš nič... priporočljivi so podaljški! - prostora pod sedežem za drobnarije praktično ni ...nujno orodje in konec... - butasto postavljena ključavnica za odpiranje sedeža ...skoraj pod blatnikom... - manjka kazalec količine goriva (samo lučka je) in indikator prestave (še vedno "iščem sedmo") - stopalke za voznika in sopotnika bi lahko bile oblečene z gumo, saj vendar ne sedimo na SSju! - priporočam še dokup crash-padsov, če pride do neprijetne "nerodnosti" na mestu. ...ampak, če pogledaš skozi ceno... mu vse to zlahka odpustiš :rolleyes: ...glede na to kaj ponuja je med šestotaki nesporni zmagovalec... :worship: tako pišejo tudi na testih! :closedeyes:
Drosa Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 Bok družba.Nekdo je pisal o razlikah N in F variante.Se strinjam z tem da je f varianta bolj usmerjena potovanju,ampak tistimi ko nam ni všeč kupimo naked in damo šipco gor ter najdemo nekakšen kompromis.Res je da ne zglega nikakor z pol metersko šipo ampak nekaj takega kot je moja je že ok.Pa tudi zelo uporabna je.Drugače mootor je super, sploh pa zo mojo velikost 1,70 cm.
renyy Objavljeno Avgust 25, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2008 (popravljeno) Lep pozdrav. Jaz še vedno kupujem športni izpuh za ta motor, pa sem zasledil v Louise trgovini, da se dobi športni izpuh znamke HURRIC za smešnih 229 evrov,pa še lepši mi je na tem motorju kot pa leovince, pozna mogoče kdo to zadevo? Se ga da homoligirat? A se splača to nabavit? Nemško ne znam prav nič :unsure: Še link: http://www.louis.de/_30dba7a8aca69697cc2a1526eefcf2160e/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10030850&anzeige=0 Hvala za pomoč. Lp Popravljeno Avgust 25, 2008. Popravil renyy
renyy Objavljeno Avgust 25, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2008 Se opravičujem, zgornji link ni uredu. Takole zgleda na motorju. Torej če kupim ta izpuh točno za moj motor, naj bi bila montaža enostavna brez kakšnega varjenja, rezanja cevi in podobnih stvari, torej odšravfaš originalnega in prišravfaš tega, je tako? :rolleyes: + homoligirat zadevo. Lp hurric.bmp
tom Objavljeno Avgust 25, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2008 Se opravičujem, zgornji link ni uredu.Takole zgleda na motorju. Torej če kupim ta izpuh točno za moj motor, naj bi bila montaža enostavna brez kakšnega varjenja, rezanja cevi in podobnih stvari, torej odšravfaš originalnega in prišravfaš tega, je tako? :rolleyes: + homoligirat zadevo. Lp Izpuh mislim, da se da homologirati, saj ima EG-BE certifikat, kar je v bistvu enako kot TUV. Kar se same montaže tiče, je tako kot si napisal...vendar znajo včasih pri homologacijah težiti, da moraš imeti potrdilo o strokovni vgradnji - torej potrdilo od npr. kawasaki serviserja, da ti je izpuh montiral on.
ferek Objavljeno Avgust 25, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2008 Izpuh mislim, da se da homologirati, saj ima EG-BE certifikat, kar je v bistvu enako kot TUV. Kar se same montaže tiče, je tako kot si napisal...vendar znajo včasih pri homologacijah težiti, da moraš imeti potrdilo o strokovni vgradnji - torej potrdilo od npr. kawasaki serviserja, da ti je izpuh montiral on. ... Na splošno je to kar počnete totalna bedarija! . :cry: ..če vas že res preveč denar "tišči" ga vložte v kaj bolj pametnega, kot pa v zamenjavo estetsko diskretnega auspuha s prav dobrim zvokom in izpušnimi plini prijaznejšimi do narave :yes: - ORIGINALU NE MANJKA NIČ... :closedeyes:
tom Objavljeno Avgust 25, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2008 ... Na splošno je to kar počnete totalna bedarija! . :cry: ..če vas že res preveč denar "tišči" ga vložte v kaj bolj pametnega, kot pa v zamenjavo estetsko diskretnega auspuha s prav dobrim zvokom in izpušnimi plini prijaznejšimi do narave :yes: - ORIGINALU NE MANJKA NIČ... :closedeyes: Se kar strinjam s tabo. Meni ma original čisto lep zvok. Osebno bi dal kak drug izpuh gor le, če bi originalnega poškodoval ali kaj podobnega, ker so originalni lonci še dražji od vseh možnih akrapovičev in podobno.
Dadi Objavljeno Avgust 25, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2008 Izpuh mislim, da se da homologirati, saj ima EG-BE certifikat, kar je v bistvu enako kot TUV. Kar se same montaže tiče, je tako kot si napisal...vendar znajo včasih pri homologacijah težiti, da moraš imeti potrdilo o strokovni vgradnji - torej potrdilo od npr. kawasaki serviserja, da ti je izpuh montiral on. Že tri lonce sem homologiral, pa niso nič spraševali kod jih je zmontiral, niti v kartončku ni tega okenca kamor bi to označili !
tom Objavljeno Avgust 25, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2008 Že tri lonce sem homologiral, pa niso nič spraševali kod jih je zmontiral, niti v kartončku ni tega okenca kamor bi to označili ! Čisto možno, tudi jaz sem na prejšnjem motorju homologiral izpuh brez tega. Sem pa že slišal, da so komu težili s tem.
GregaSLO Objavljeno Avgust 26, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2008 Hehe še en teden pa ga dobim, F izpeljanko :) Pol pravte da je najbolš vse lepo pustit original? LP
MiNa Objavljeno Avgust 26, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2008 ... Na splošno je to kar počnete totalna bedarija! . :cry: ..če vas že res preveč denar "tišči" ga vložte v kaj bolj pametnega, kot pa v zamenjavo estetsko diskretnega auspuha s prav dobrim zvokom in izpušnimi plini prijaznejšimi do narave :yes: - ORIGINALU NE MANJKA NIČ... :closedeyes: Ferek, to si dober napisal. mene je približno za en "auspuh" pršla pot do Jalte in nazaj. Nepozabno! Tule sem opisal kaj dobiš za takšno ceno (http://sunami.freehost386.com/). Če vam je v veselje pa le "pršravfite" še kaj na svojega jeklenega konjička. Ne vem zakaj jih nekateri imenujejo LUBICE :whistle: .
Guest Brumer Objavljeno Avgust 26, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2008 ... Na splošno je to kar počnete totalna bedarija! . :cry: ..če vas že res preveč denar "tišči" ga vložte v kaj bolj pametnega, kot pa v zamenjavo estetsko diskretnega auspuha s prav dobrim zvokom in izpušnimi plini prijaznejšimi do narave :yes: - ORIGINALU NE MANJKA NIČ... :closedeyes: Ferek tudi Moj podpis! Ferek, to si dober napisal. mene je približno za en "auspuh" pršla pot do Jalte in nazaj. Nepozabno! Tule sem opisal kaj dobiš za takšno ceno (http://sunami.freehost386.com/). Če vam je v veselje pa le "pršravfite" še kaj na svojega jeklenega konjička. Ne vem zakaj jih nekateri imenujejo LUBICE :whistle: . Zato ker jih jahajo,ko ga dol vrže pa ni več ljubica ampak prasica!!!!
Matjaz87 Objavljeno September 10, 2008 Opozori Objavljeno September 10, 2008 GregaSLO Hehe še en teden pa ga dobim, F izpeljanko smile.gif Pol pravte da je najbolš vse lepo pustit original? LP Kej novega, si dubu motor al ne?
Scremer Objavljeno September 11, 2008 Opozori Objavljeno September 11, 2008 Ravno pravi čas, ko potekajo zadnji dnevi sezone in se začne sezona lova na zjebana kolena (aka revma). :) No ja lani sem se vozil tudi januarja.
Noiser69 Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 (popravljeno) LP, spomladi mislim nabavit ER 6N zdej me pa zanima ce ga ma kak uporabnik ki je vlek 190 cm in kako je kaj vožnja pri taki višini? Mam možnost vsak dan sedet na najemu, pa niti ni tk mali, zanima me po daljši vožnji kk se obnese ;) Popravljeno September 16, 2008. Popravil Hozi
ferek Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 LP, spomladi mislim nabavit ER 6N zdej me pa zanima ce ga ma kak uporabnik ki je vlek 190 cm in kako je kaj vožnja pri taki višini? Mam možnost vsak dan sedet na najemu, pa niti ni tk mali, zanima me po daljši vožnji kk se obnese ;) ...Meni se na dolgi turi zelo dobro obnese - sicer F varianta... ravno jutri naredim cca 500 km! sam sem 177 velik.... :closedeyes: ...boš pa s svojimi centimetri na N varianti videt malo smešen.. :rolleyes: . ampak itak zgledajo vsi ko so večji od 180 smešni tudi na SS motorjih :whistle:
ImenitnaPriložnost Objavljeno September 16, 2008 Opozori Objavljeno September 16, 2008 Hehe še en teden pa ga dobim, F izpeljanko :)Pol pravte da je najbolš vse lepo pustit original? Ne, tega ni nihče rekel. Najboljše je vedno tisto, kar ti je všeč & kar si lahko privoščiš.
ferek Objavljeno September 17, 2008 Opozori Objavljeno September 17, 2008 Evo mene nazaj.. :kva1: :kva1: . z mojim F-jem naredil v lepem dnevu ampak zimsko oblečen 550 km...Pa sploh ni blo prehude matrarije... aja, od tega cca 40 km, hribovskega makedama... POT: Šmartno ob Paki - Lj - Logatec (po AC) - Planina - Postojna (magistralka)...- pa po AC do Kopra - Fijesa (pavza, kosilo)..... po AC nazaj do Kozine - smer Rijeka, pa čez breg do Ilirske Bistrice... potem pa malo OFF-roada (dokaj dober makedam -40 km) čez Snežnik - Sviščak - Kozarišče - na Babno polje.... pa čez Prezid v "Lepo Njihovo" - Čabar - Osilnica (mazaj v SLO)...ob Kolpi do Fare in naprej do Kočevja (pavza, večerja)...In v mraku ter vsej zimski opremi preko Ljubljane po AC domov! Po dobrih 15000 km v 1 letu in 1 mesecu me moped še vedno navdušuje! ...in kljub vožnji po AC od 140 - 160 km/h, po magistralkah 110, po snežniških gozdovih 40 km/h je bla danes poraba 2 tankanj 4,4 in 4,0 l/100... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
GregaSLO Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 Kej novega, si dubu motor al ne? Zaenkrat sem na dopustu, bomo vidl drug teden kako bo...
ferek Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 Zaenkrat sem na dopustu, bomo vidl drug teden kako bo... ...mal mi tole že diši po nategu... :? :?
boja_007 Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 ...ti pa res že čakaš lep čas na motor...kako to? ...jaz grem v torek s svojim k serviserju...gre blokada ven...juhu..:D lp, boja
GregaSLO Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 ...mal mi tole že diši po nategu... :? :? Aro sem položil, če ne bo motorja, pač dobim aro nazaj in bo treba k drugemu prodajalcu... Več vam bom lahko povedal v ponedeljek, ker šele takrat pridem nazaj :)
simonsi Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 pa ara se dvojno vrača. :naughty:
Igorr Objavljeno September 20, 2008 Opozori Objavljeno September 20, 2008 Tehnične specifikacije ostajajo iste? Sicer se mi pa osebno stari model ER-6F dosti bolj dopade.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se