Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Mene pa bolj zanimajo *stran punkti* oz- drobni tisk tega motorja....

kaj pri voznji pogresate,....

ER-6F :headbang: : - prenizka original šipa... zamenjal z turing MRA

- malo se "čuti" dvovaljnik (več vibracij v primerjavi s 4V šestotaki)

- (pre)ozek sedež voznika, predvsem tik pri kestlu, ...na dolge ture ga "podložim" z "razkošno ovčko" in se mi rit smeji od veselja!

- ni centralnega stojala (tam je auspuf)... za priložnostne posege rabiš stojalo!

- zadnji dodatni blatnik je nujen, sicer je usran ves spodnji del in je zlo tečno za pucat...

- nad 180 km/h postane nemiren...

- lamele hladilnika so ful občutljive - niti obrisat jih ne smeš, se takoj zvijejo... priporočljiva bi bla zaščita.

- v ogledalih F modela gledaš svoje komolce, za sabo ne vidiš nič... priporočljivi so podaljški!

- prostora pod sedežem za drobnarije praktično ni ...nujno orodje in konec...

- butasto postavljena ključavnica za odpiranje sedeža ...skoraj pod blatnikom...

- manjka kazalec količine goriva (samo lučka je) in indikator prestave (še vedno "iščem sedmo")

- stopalke za voznika in sopotnika bi lahko bile oblečene z gumo, saj vendar ne sedimo na SSju!

- priporočam še dokup crash-padsov, če pride do neprijetne "nerodnosti" na mestu.

...ampak, če pogledaš skozi ceno... mu vse to zlahka odpustiš :rolleyes: ...glede na to kaj ponuja je med šestotaki nesporni zmagovalec... :worship: tako pišejo tudi na testih! :closedeyes:

Objavljeno

Bok družba.Nekdo je pisal o razlikah N in F variante.Se strinjam z tem da je f varianta bolj usmerjena potovanju,ampak tistimi ko nam ni všeč kupimo naked in damo šipco gor ter najdemo nekakšen kompromis.Res je da ne zglega nikakor z pol metersko šipo ampak nekaj takega kot je moja je že ok.Pa tudi zelo uporabna je.Drugače mootor je super, sploh pa zo mojo velikost 1,70 cm.

post-11813-1219604076_thumb.jpg

post-11813-1219604170_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav.

Jaz še vedno kupujem športni izpuh za ta motor, pa sem zasledil v Louise trgovini, da se dobi športni izpuh znamke HURRIC za smešnih 229 evrov,pa še lepši mi je na tem motorju kot pa leovince, pozna mogoče kdo to zadevo?

Se ga da homoligirat?

A se splača to nabavit? Nemško ne znam prav nič :unsure:

Še link: http://www.louis.de/_30dba7a8aca69697cc2a1526eefcf2160e/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10030850&anzeige=0

Hvala za pomoč.

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

Se opravičujem, zgornji link ni uredu.

Takole zgleda na motorju.

Torej če kupim ta izpuh točno za moj motor, naj bi bila montaža enostavna brez kakšnega varjenja, rezanja cevi in podobnih stvari, torej odšravfaš originalnega in prišravfaš tega, je tako? :rolleyes: + homoligirat zadevo.

Lp

hurric.bmp

Objavljeno
Se opravičujem, zgornji link ni uredu.

Takole zgleda na motorju.

Torej če kupim ta izpuh točno za moj motor, naj bi bila montaža enostavna brez kakšnega varjenja, rezanja cevi in podobnih stvari, torej odšravfaš originalnega in prišravfaš tega, je tako? :rolleyes: + homoligirat zadevo.

Lp

Izpuh mislim, da se da homologirati, saj ima EG-BE certifikat, kar je v bistvu enako kot TUV. Kar se same montaže tiče, je tako kot si napisal...vendar znajo včasih pri homologacijah težiti, da moraš imeti potrdilo o strokovni vgradnji - torej potrdilo od npr. kawasaki serviserja, da ti je izpuh montiral on.

Objavljeno
Izpuh mislim, da se da homologirati, saj ima EG-BE certifikat, kar je v bistvu enako kot TUV. Kar se same montaže tiče, je tako kot si napisal...vendar znajo včasih pri homologacijah težiti, da moraš imeti potrdilo o strokovni vgradnji - torej potrdilo od npr. kawasaki serviserja, da ti je izpuh montiral on.

... Na splošno je to kar počnete totalna bedarija! . :cry: ..če vas že res preveč denar "tišči" ga vložte v kaj bolj pametnega, kot pa v zamenjavo estetsko diskretnega auspuha s prav dobrim zvokom in izpušnimi plini prijaznejšimi do narave :yes: - ORIGINALU NE MANJKA NIČ... :closedeyes:

Objavljeno
... Na splošno je to kar počnete totalna bedarija! . :cry: ..če vas že res preveč denar "tišči" ga vložte v kaj bolj pametnega, kot pa v zamenjavo estetsko diskretnega auspuha s prav dobrim zvokom in izpušnimi plini prijaznejšimi do narave :yes: - ORIGINALU NE MANJKA NIČ... :closedeyes:

Se kar strinjam s tabo. Meni ma original čisto lep zvok. Osebno bi dal kak drug izpuh gor le, če bi originalnega poškodoval ali kaj podobnega, ker so originalni lonci še dražji od vseh možnih akrapovičev in podobno.

Objavljeno
Izpuh mislim, da se da homologirati, saj ima EG-BE certifikat, kar je v bistvu enako kot TUV. Kar se same montaže tiče, je tako kot si napisal...vendar znajo včasih pri homologacijah težiti, da moraš imeti potrdilo o strokovni vgradnji - torej potrdilo od npr. kawasaki serviserja, da ti je izpuh montiral on.

Že tri lonce sem homologiral, pa niso nič spraševali kod jih je zmontiral, niti v kartončku ni tega okenca kamor bi to označili !

Objavljeno
Že tri lonce sem homologiral, pa niso nič spraševali kod jih je zmontiral, niti v kartončku ni tega okenca kamor bi to označili !

Čisto možno, tudi jaz sem na prejšnjem motorju homologiral izpuh brez tega. Sem pa že slišal, da so komu težili s tem.

Objavljeno

Hehe še en teden pa ga dobim, F izpeljanko :)

Pol pravte da je najbolš vse lepo pustit original?

LP

Objavljeno

... Na splošno je to kar počnete totalna bedarija! . :cry: ..če vas že res preveč denar "tišči" ga vložte v kaj bolj pametnega, kot pa v zamenjavo estetsko diskretnega auspuha s prav dobrim zvokom in izpušnimi plini prijaznejšimi do narave :yes: - ORIGINALU NE MANJKA NIČ... :closedeyes:

Ferek, to si dober napisal. mene je približno za en "auspuh" pršla pot do Jalte in nazaj. Nepozabno!

Tule sem opisal kaj dobiš za takšno ceno (http://sunami.freehost386.com/).

Če vam je v veselje pa le "pršravfite" še kaj na svojega jeklenega konjička.

Ne vem zakaj jih nekateri imenujejo LUBICE :whistle: .

Objavljeno
... Na splošno je to kar počnete totalna bedarija! . :cry: ..če vas že res preveč denar "tišči" ga vložte v kaj bolj pametnega, kot pa v zamenjavo estetsko diskretnega auspuha s prav dobrim zvokom in izpušnimi plini prijaznejšimi do narave :yes: - ORIGINALU NE MANJKA NIČ... :closedeyes:

Ferek tudi Moj podpis!

Ferek, to si dober napisal. mene je približno za en "auspuh" pršla pot do Jalte in nazaj. Nepozabno!

Tule sem opisal kaj dobiš za takšno ceno (http://sunami.freehost386.com/).

Če vam je v veselje pa le "pršravfite" še kaj na svojega jeklenega konjička.

Ne vem zakaj jih nekateri imenujejo LUBICE :whistle: .

Zato ker jih jahajo,ko ga dol vrže pa ni več ljubica ampak prasica!!!!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
GregaSLO

Hehe še en teden pa ga dobim, F izpeljanko smile.gif

Pol pravte da je najbolš vse lepo pustit original?

LP

Kej novega, si dubu motor al ne?

Objavljeno

Ravno pravi čas, ko potekajo zadnji dnevi sezone in se začne sezona lova na zjebana kolena (aka revma). :) No ja lani sem se vozil tudi januarja.

Objavljeno (popravljeno)

LP, spomladi mislim nabavit ER 6N zdej me pa zanima ce ga ma kak uporabnik ki je vlek 190 cm in kako je kaj vožnja pri taki višini?

Mam možnost vsak dan sedet na najemu, pa niti ni tk mali, zanima me po daljši vožnji kk se obnese ;)

Popravljeno . Popravil Hozi
Objavljeno
LP, spomladi mislim nabavit ER 6N zdej me pa zanima ce ga ma kak uporabnik ki je vlek 190 cm in kako je kaj vožnja pri taki višini?

Mam možnost vsak dan sedet na najemu, pa niti ni tk mali, zanima me po daljši vožnji kk se obnese ;)

...Meni se na dolgi turi zelo dobro obnese - sicer F varianta... ravno jutri naredim cca 500 km! sam sem 177 velik.... :closedeyes:

...boš pa s svojimi centimetri na N varianti videt malo smešen.. :rolleyes: . ampak itak zgledajo vsi ko so večji od 180 smešni tudi na SS motorjih :whistle:

Objavljeno
Hehe še en teden pa ga dobim, F izpeljanko :)

Pol pravte da je najbolš vse lepo pustit original?

Ne, tega ni nihče rekel. Najboljše je vedno tisto, kar ti je všeč & kar si lahko privoščiš.

Objavljeno

Evo mene nazaj.. :kva1: :kva1: . z mojim F-jem naredil v lepem dnevu ampak zimsko oblečen 550 km...Pa sploh ni blo prehude matrarije... aja, od tega cca 40 km, hribovskega makedama... POT: Šmartno ob Paki - Lj - Logatec (po AC) - Planina - Postojna (magistralka)...- pa po AC do Kopra - Fijesa (pavza, kosilo)..... po AC nazaj do Kozine - smer Rijeka, pa čez breg do Ilirske Bistrice... potem pa malo OFF-roada (dokaj dober makedam -40 km) čez Snežnik - Sviščak - Kozarišče - na Babno polje.... pa čez Prezid v "Lepo Njihovo" - Čabar - Osilnica (mazaj v SLO)...ob Kolpi do Fare in naprej do Kočevja (pavza, večerja)...In v mraku ter vsej zimski opremi preko Ljubljane po AC domov! Po dobrih 15000 km v 1 letu in 1 mesecu me moped še vedno navdušuje! ...in kljub vožnji po AC od 140 - 160 km/h, po magistralkah 110, po snežniških gozdovih 40 km/h je bla danes poraba 2 tankanj 4,4 in 4,0 l/100... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno
Kej novega, si dubu motor al ne?

Zaenkrat sem na dopustu, bomo vidl drug teden kako bo...

Objavljeno
Zaenkrat sem na dopustu, bomo vidl drug teden kako bo...

...mal mi tole že diši po nategu... :? :?

Objavljeno

...ti pa res že čakaš lep čas na motor...kako to?

...jaz grem v torek s svojim k serviserju...gre blokada ven...juhu..:D

lp, boja

Objavljeno
...mal mi tole že diši po nategu... :? :?

Aro sem položil, če ne bo motorja, pač dobim aro nazaj in bo treba k drugemu prodajalcu...

Več vam bom lahko povedal v ponedeljek, ker šele takrat pridem nazaj :)

Objavljeno

Tehnične specifikacije ostajajo iste? Sicer se mi pa osebno stari model ER-6F dosti bolj dopade.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!