Snečer Objavljeno Februar 21, 2010 Opozori Objavljeno Februar 21, 2010 Zmaga pa komentar modela... Yes I know how car drivers are;/ In the first season on the bike I had many dangerous situations but I was lucky to escape from the problems... I hope You will back on the road soon and You will enjoy motocycling again:) Take Care Mate Skratka, stil vožnje ima takšen, da ne povzroča nevarnih situacij Bremzer in maco47 2
Guest Nely77 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Zdravo, mene pa zanima pri Kawasakiju ER-6F l.2008 nivo goriva....a sem kaj spregledala ali res nima funkcije, ki ti pokaže koliko goriva imaš (rezen da ti zasveti lučka "rezerva" ali polni tank)? lp
mopek Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Zdravo, mene pa zanima pri Kawasakiju ER-6F l.2008 nivo goriva....a sem kaj spregledala ali res nima funkcije, ki ti pokaže koliko goriva imaš (rezen da ti zasveti lučka "rezerva" ali polni tank)? lp Ima samo lučko,ko zasveti narediš še cca 100 km
Guest Nely77 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Ima samo lučko,ko zasveti narediš še cca 100 km Hvala mopek Vidim, da si tudi ti lastnik Er-6F, a mogoč kej veš kako je z nižanjem sedeža....jaz sem si zdaj naročila original znižan sedež (znižan za 20mm in zožan za 30mm) glede na to da stane cca 220€ me zanima če je to edina možnost, da bi lažje dosegla tla (zdaj se jih držim s prsti-vseeno bi rada da bi bila na motorju bolj stabilna, da imam vsaj pol podplata na tleh), ker sem nekje zasledila, da so nekateri nekaj "šraufali" ampak o tem jaz nimam pojma.... že v naprej haval za odgovor lp
mopek Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Hvala mopek Vidim, da si tudi ti lastnik Er-6F, a mogoč kej veš kako je z nižanjem sedeža....jaz sem si zdaj naročila original znižan sedež (znižan za 20mm in zožan za 30mm) glede na to da stane cca 220€ me zanima če je to edina možnost, da bi lažje dosegla tla (zdaj se jih držim s prsti-vseeno bi rada da bi bila na motorju bolj stabilna, da imam vsaj pol podplata na tleh), ker sem nekje zasledila, da so nekateri nekaj "šraufali" ampak o tem jaz nimam pojma.... že v naprej haval za odgovor lp Glede nižanje sedeža vem samo to ,da ga je možno znižat za 3-4 cm,ven vzamejo peno,mislim ,da ti bodo na kakšnem servisu to naredili bistveno ceneje, kot tisti,ki si ga naročila ti,za kakšno drugo možnost ne vem:? lp
simonsi Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 zdaj se jih držim s prsti-vseeno bi rada da bi bila na motorju bolj stabilna lahko tudi spremeniš način sedenja tako, da se malo postrani vsedeš in z eno nogo oreng stopiš na tla, drugo imaš pač na tački. Tako kot na kros motorju, recimo. Bremzer 1
Snečer Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Nižanje amrtozerjev, če sploh na tem modelu, ti lahko naredijo samo na servisu, ker mora biti vse skupaj usklajeno, sicer se motor čudno obnaša. Morebiti o tem povprašaj na servisu. Poskusi tudi s škornji, ki imajo malo višji podplat (motorističnimi seveda , pa način sedenja kot je povedal predhodnik. Tega si najbrž itak že osvojila sama po sebi. maco47 in Bremzer 2
maco47 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Hvala mopek Vidim, da si tudi ti lastnik Er-6F, a mogoč kej veš kako je z nižanjem sedeža....jaz sem si zdaj naročila original znižan sedež (znižan za 20mm in zožan za 30mm) glede na to da stane cca 220€ me zanima če je to edina možnost, da bi lažje dosegla tla (zdaj se jih držim s prsti-vseeno bi rada da bi bila na motorju bolj stabilna, da imam vsaj pol podplata na tleh), ker sem nekje zasledila, da so nekateri nekaj "šraufali" ampak o tem jaz nimam pojma.... že v naprej haval za odgovor lp Napisi vsaj koliko si visoka jaz imam 157 in lepo dosezem do tal,sedez mi je znizal tapetnik za ca 2 cm(skoraj zastonjca 1 odspredaj pdvijes 4 vijake z 13.najst kljucem in spustis vilica za ca 2-cm vec itak nemores in to je to.Pa se pete das cevljarju povisat za ca<1,5 cm Bremzer 1
maco47 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 (popravljeno) Hvala mopek Vidim, da si tudi ti lastnik Er-6F, a mogoč kej veš kako je z nižanjem sedeža....jaz sem si zdaj naročila original znižan sedež (znižan za 20mm in zožan za 30mm) glede na to da stane cca 220€ me zanima če je to edina možnost, da bi lažje dosegla tla (zdaj se jih držim s prsti-vseeno bi rada da bi bila na motorju bolj stabilna, da imam vsaj pol podplata na tleh), ker sem nekje zasledila, da so nekateri nekaj "šraufali" ampak o tem jaz nimam pojma.... že v naprej haval za odgovor lp Napisi vsaj koliko si visoka jaz imam 157 in lepo dosezem do tal,sedez mi je znizal tapetnik za ca 2 cm(skoraj zastonj) odspredaj odvijes 4 vijake z 13.najst kljucem in spustis vilica za ca 2-cm vec itak nemores in to je to.Pa se pete das cevljarju povisat za ca 1,5 cm. Popravljeno Februar 28, 2010. Popravil maco47 Bremzer 1
Guest Nely77 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Napisi vsaj koliko si visoka jaz imam 157 in lepo dosezem do tal,sedez mi je znizal tapetnik za ca 2 cm(skoraj zastonj) odspredaj odvijes 4 vijake z 13.najst kljucem in spustis vilica za ca 2-cm vec itak nemores in to je to.Pa se pete das cevljarju povisat za ca 1,5 cm. 161cm merim (hihihi bolj majhna ko visoka hihi ) ...cca 3cm mi nekako zmanjka, da bi imela celo stopalo na tleh, ker kak cm sem pridobila z škornji... no sej to sem imela v mislih, da bi se vilica spustila pa so me nasr... da nej nikar ne šarim tam, da ni varno... a jbg-a ....jz sem pa že zaarala sedež...bomo vidli kak bo:) hvala vsem za pomoč in odgovore.....
maco47 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 161cm merim (hihihi bolj majhna ko visoka hihi ) ...cca 3cm mi nekako zmanjka, da bi imela celo stopalo na tleh, ker kak cm sem pridobila z škornji... no sej to sem imela v mislih, da bi se vilica spustila pa so me nasr... da nej nikar ne šarim tam, da ni varno... a jbg-a ....jz sem pa že zaarala sedež...bomo vidli kak bo:) hvala vsem za pomoč in odgovore..... Jaz imam vilice znizane ze 3 leta,Ze velikokrat sem mtor dala za peljat "izkusenim" motoristom,pa se nobeden ni niti opazil,da so vilice znizane.Zato ti lahko zagotovim,da se vozne lastnosti na cesti NESPREMENIJO mogoöe na pisti, pa se to ne saj mtor postane "mogoce za ca 1 cm krajsi(medosna radalja)kar pa teoreticno pomeni seboljsi za v ovinke??? SCORPIONS in Bremzer 1 1
Guest Nely77 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Jaz imam vilice znizane ze 3 leta,Ze velikokrat sem mtor dala za peljat "izkusenim" motoristom,pa se nobeden ni niti opazil,da so vilice znizane.Zato ti lahko zagotovim,da se vozne lastnosti na cesti NESPREMENIJO mogoöe na pisti, pa se to ne saj mtor postane "mogoce za ca 1 cm krajsi(medosna radalja)kar pa teoreticno pomeni seboljsi za v ovinke??? Hvala Maco 47, vilice mi lahko spustijo na servisu?... Zanimivo a ne, da mi tega "zastopnik" za Kawasaki ni omenil, temveč kot edino rešitev ponudil original znižan sedež... kaj čem zdaj ...najbolj da prekličem naročilo, prosim za vračilo are in peljem motor nekam, da mi znižajo vilice...220€ dam rajš za registracijo...
Snečer Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 To očitno ni "uradna" možnost nižanja. Servisna navodila (stran 384 dalje-navodila so na netu, se jih ne dobi z motorjem) kaj takega ne opisujejo, nasploh je pri možnostih nastavitve vilic (amortizerjev-sprednjih) vselej napisano not-adjustable. Pri takšnem znižanju=spuščanju okvirja potem vilice zgoraj malo zijajo, če jaz prav razumem? Spodaj pa bi lahko pri ekstremni obremenitvi prišle v stik z ogrodjem? Bremzer in maco47 2
Snečer Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 http://www.magnum1.com/Ninja-650/650_Manuals/Ninja-650-Service-Manual.pdf stran 437 za f model. Bremzer in maco47 2
halls Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 (popravljeno) 161cm merim (hihihi bolj majhna ko visoka hihi ) ...cca 3cm mi nekako zmanjka, da bi imela celo stopalo na tleh, ker kak cm sem pridobila z škornji... no sej to sem imela v mislih, da bi se vilica spustila pa so me nasr... da nej nikar ne šarim tam, da ni varno... a jbg-a ....jz sem pa že zaarala sedež...bomo vidli kak bo:) hvala vsem za pomoč in odgovore..... Je pa še ena možnost. Zrediš se na enih 120 kil in bo motor oreng počepno pod tabo! Hec! Se mi zdi skor malo čudno,da ne dosežeš do tal s svojo višino. Jaz sem samo 3 centi višji,pa sem bil na er6 fajn s tacami na tleh. Je pa res,da nimam samo 45 kil. Drugač pa kot so ti že predhodniki svetovali,spustit sprednje vilice,zadaj pa daj vgradit posebne podalške za nosilce amortizerja.Ti podalški te v Lojzu pridejo približno 100 evrov. Do takrat pa ritko na stran in noga je na tleh. Pač pazi,da ne parkiraš glih na kakšnih luknjah. Mi tamali moramo posvetit malo več pozornosti pri "pristajanju"! Veliko lepih kilometrov ti želim. Popravljeno Marec 1, 2010. Popravil halls
Snečer Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Še glede nižanja vilic. Na ta način potem zmanjšaš tudi hod sprednjega amortizerja. Originalni hod je 10,6cm. Potem imaš hod 2cm krajši? Oziroma hod vilice je še vedno enak, le okvir mu preprečuje, ker je spuščen nižje. Po moje to ni ravno pametno početje. maco47 in Bremzer 2
RSTDRIVER Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Še glede nižanja vilic. Na ta način potem zmanjšaš tudi hod sprednjega amortizerja. Originalni hod je 10,6cm. Potem imaš hod 2cm krajši? Oziroma hod vilice je še vedno enak, le okvir mu preprečuje, ker je spuščen nižje. Po moje to ni ravno pametno početje. nimam kawe ampak... ja pa jade...
Snečer Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Lahko bi vsaj tako napisal, da bi te razumel. Torej če odviješ in spustiš ogrodje, nimaš več na voljo 10,6cm hoda, ampak manj. Sem v drugem stavku napisal, da hod ostane enak, le na voljo ni več. Preberi vse. Če pa jaz to narobe razumem pa tudi ni problema Samo je pa fino, da si prej vsaj sliko pogledaš, da boš vedel o čem govorim (navodila stran 437). Bremzer in maco47 2
RSTDRIVER Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 @nelly77 če tle pravjo tko: http://www.kawasaki.eu/ER-6n... se je po moje pametno tega držat... je pa gotov res, da bo ritka trpela... nogca bo šla pa le do tal...
RSTDRIVER Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Lahko bi vsaj tako napisal, da bi te razumel. Torej če odviješ in spustiš ogrodje, nimaš več na voljo 10,6cm hoda, ampak manj. Sem v drugem stavku napisal, da hod ostane enak, le na voljo ni več. Preberi vse. Če pa jaz to narobe razumem pa tudi ni problema Samo je pa fino, da si prej vsaj sliko pogledaš, da boš vedel o čem govorim (navodila stran 437). stran 437: SUSPENSION 13-9 ??? tle govori o instalaciji prednjih vilic, kje pa je warning message?
Snečer Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Kakšen warning message? Saj ti stran prej piše, da je vse not-adjustable. Link, ki si ga dal pa ne dela. Bremzer in maco47 2
RSTDRIVER Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Kakšen warning message? Saj ti stran prej piše, da je vse not-adjustable. Link, ki si ga dal pa ne dela. http://www.kawasaki.eu/ER-6n pikce na koncu linka so odveč. ja, kje piše, da če v križih porineš teleskope vn za 2cm (ok 1=privzeto + 2 = željeno = 3 skupaj) de strehca drza/udarja v geštel? verjamem, da se tovarniško ne nastavlja... ampak spremenit geometrijo se pa da al ne? (čeprow, je 2 cm (tle maš prov) velik) (za 'past' v ovinek ni boljšga, za 'vejnat' po ravnem, ni slabšega...)
Snečer Objavljeno Marec 1, 2010 Opozori Objavljeno Marec 1, 2010 Vidiš, se že razumeva To res nikjer ne piše, vendar tudi nikjer ne piše, da kaj takega lahko počneš. Mogoče je waring message le v ameriških navodilih Zato pa sprašujem ali v takšnem primeru zadeva ne udarja ob okvir, saj če dvigneš/spustiš (odvisno kje gledaš) za 2cm zmanjšaš hod iz 10,6 na 8,6 cm to se pa meni zdi kar veliko. Jaz ne vem, zato tukaj debatiramo kako je s tem. Mogoče tudi kako je to urejeno na drugih motorjih, er-6 tega nima predvideno. S tem se tudi težišče motorja "še bolj" pomakne na sprednje kolo in vse kar je s tem povezano. Uporabnica, ki ima to premaknjeno pravi, da je ok, verjetno tudi ne vozi sopotnika in je lažja tako da ne doseže skrajne točke hoda pri maksimalni obremenitvi ali luknji? Mogoče če še ona kaj več pove o tem. maco47 in Bremzer 2
RSTDRIVER Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Vidiš, se že razumeva Zato pa sprašujem ali v takšnem primeru zadeva ne udarja ob okvir, saj če dvigneš/spustiš (odvisno kje gledaš) za 2cm zmanjšaš hod iz 10,6 na 8,6 cm to se pa meni zdi kar veliko. hoda nikakor ne zmanjšaš... mogoče ni prostora med kolesom in okvirjem??? (to je potrebno preizkusti (če se ne ve?)) sprememba vpetja povzroči drugačno geometrijo; tko k sm napisu; prednji konec nižji=lažje v ovinek = nestabilno pri hitrosti (pa karkol naj bi to bilo). dejstvo je, da v tovarniških navodilih tega ne boš prebral... zato pa ponujajo nižji in ožji sedež... tist, ki se ukvarjajo bl zares (pa ne za na cesto) bi lahko povedal več... ok, če skrajšaš hod še zadaj, načeloma ne porušiš nič... težava: zadnje kolo v blatnik, karter hitro ob tla... ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se