RSTDRIVER Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Sem narisal. če trdiš, da se vilce do križa pogreznejo... ok. (vilce zamenat al pa motor... )
Snečer Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Tega pa nisem trdil, zgolj domnevam in sprašujem tukaj oziroma so to moji pomisleki. Bremzer in maco47 2
Gladiac Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Se oproščam, ker se vmešavam, vendar me nekaj zanima : Ali je že kdo imel problem, da mu je motor po petih minutah ugasnil, pol ga je pa s pomočjo hupe zopet užgal, in tako naprej vsakih 5 min. Kolegu to dela, pa je treba mal prašat, preden se gre na servis, k ni več garancije. LP in HVALA
halls Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Se oproščam, ker se vmešavam, vendar me nekaj zanima : Ali je že kdo imel problem, da mu je motor po petih minutah ugasnil, pol ga je pa s pomočjo hupe zopet užgal, in tako naprej vsakih 5 min. Kolegu to dela, pa je treba mal prašat, preden se gre na servis, k ni več garancije. LP in HVALA Daj,razloži malo. Ne razumem,kako ga vžge s pomočjo hupe.
Snečer Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Zgleda da je nekaj narobe na elektriki, če napačno stikalo služi vžigu Bremzer in maco47 2
maco47 Objavljeno Marec 2, 2010 Opozori Objavljeno Marec 2, 2010 Zgleda da je nekaj narobe na elektriki, če napačno stikalo služi vžigu Ta to ti edino "Brumer" lahko odgovori - pokliči ga na njegov GSM ima ga v avtarju,ker so ga pač IZKLOPILI !!!! Gladiac, Bremzer, SCORPIONS in 2 others 3 2
Snečer Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Ta to ti edino "Brumer" lahko odgovori - pokliči ga na njegov GSM ima ga v avtarju,ker so ga pač IZKLOPILI !!!! Je "preveč" vedel? Bremzer, xyznanixyz, Gladiac in 4 others 3 4
nejc90 Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Živjo! Jaz pa imam eno uprašanje za use lastnike Kawasakija ER-6N ali pa F varjante. Je kdo že imel kakšne izkušnje z Kawasakijem z750, da bi mi malo povedal kakšna je kaj razlika med omenjnemimi motorji. Pozitivne in negativne lastnosti, pa use koristne informacije ki bi mi prav prišle za odločitve kateri motor si bi kupil Lep pozdrav Bremzer 1
ferek Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Živjo! Jaz pa imam eno uprašanje za use lastnike Kawasakija ER-6N ali pa F varjante. Je kdo že imel kakšne izkušnje z Kawasakijem z750... Lep pozdrav Odvisno kaj želiš... Z 750 je nedvomno bolj divji, hitrejši, vleče noro, predvsem pri višjih obratih, položaj je bolj športen bolj "na rokah", si pa seveda na popolnem prepihu (kot na ER-6N)... ER-6F je udobnejši, boljši sedež, bolj pokončna drža, bolj touring varianta, veliko manj "piha", dokaj dobra vetrna zaščita", je dvovaljnik, zato vleče bolj v nizkih vrtljajih, pokuri dober liter manj, servisi so smešno poceni... Če ti gre bolj za hitrejša, potepanja in uživaš v športnosti, vzami Z-ja... Če imaš raje bolj udobnejši touring stil z manj prepiha je za svoj denar F boljša varianta... Er-6 N pa se meni ne zdi nekako posrečen... Bremzer 1
nejc90 Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Ne sej odločam se med ER-6F in med z750S, tako da bi bili oklepi. Samo tisti motor ko ga bom kupil bi ga zablokiral na 35kW, ker še nimam izpita za neomejeno, dobim komaj drugo leto, motor pa bi imel za več časa... Kako pa se kaj ER-6F obnese na bolj dalših turah, pa naprimer če maš gori še 3 kufre (kakšne počitnice) je moči še vedno dovolj? Bremzer 1
ferek Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Kako pa se kaj ER-6F obnese na bolj dalših turah, pa naprimer če maš gori še 3 kufre (kakšne počitnice) je moči še vedno dovolj? Moči je dovolj... sam sem z njim v dveh letih prevozil 32000 km, od tega kar nekaj potovanj s tremi kufri... Ni pa ravno fajn občutek če sta na motorju 2 bolj težka... 90 kilsko babo na tem motorju (pa tudi na Zju) rajši puščaj doma... Sicer pa kaj te sploh skrbi moč, itak ga boš zablokiral... ko ga boš pa odblokiral, ga boš v naslednji sezoni prerasel in preskočil 750 ter šel na vsaj 1000 ccm... verjemi!:evilgrin::evilgrin: Bremzer 1
nejc90 Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 ja zablokiral ga bom za to sezono, drugo leto bo odblokiran, samo nevem kdaj bom potem lahko kaj menjaval motor, ker ta študentska leta so kar draga, tako da gledam da bo motor uporaben tudi za usaj enpar let v naprej (da se ga nebi naveličal po enem leti) Kako se je tebi zdel motor na dolgi rok? Drugače pa rajši kot na 1000, bi šel na 800 - VFR Bremzer 1
Hytech Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 Imel ER6N,vozil stari in novi z750 in ti svetujem,da si kupiš takoj (to za eno leto je brez veze kupovat pa potem prodajat ) z750,ga zablokiraš in bo najmanj stroškov,ker ER6 boš prerastel in boš postal bolj zahteven,tukaj bo pa ratal problem,ker je kar razlika med obema pri vožnji sploh hitrejši v prid z750... Čeprav ER6 sploh ni slab,samo dejstvo je,da je zed boljši,več motorja... Pa po pameti na cesti!
Snečer Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 No, poglejmo razliko med er6 in z750 na "papirju". er6 0-60milj 3,84s 0-100milj 10,95 teža okoli 200kg z vsemi tekočinami 66 Nm pri 7000rpm 72PS pri 8500rpm z750 0-60milj 3,74s 0-100milj 8,75s teža okoli 240kg z vsemi tekočinami navor 78Nm pri 8300rpm 106PS pri 10500rpm Skratka do 100km/h sta skupaj, kasneje pa se malo odlepi z750, a še vedno to ni ne vem kakšna razlika. Zagotovo, če bo boš "potoval" z750 ni prava izbira (drža, sedež.), a se tudi da. maco47 in Bremzer 2
ferek Objavljeno Marec 30, 2010 Opozori Objavljeno Marec 30, 2010 ...KOT že zapisano... razmišljaj samo o stilu svoje vožnje... če si želiš kanček več športnosti pri vožnji in seveda športni položaj sedenja je izbira Z! ...če razmišljaš o daljših turah, potovanjih, večjemu udobju in nizkih stroških vzdrževanja in tankanja je izbira ER-6F... pa tudi z njim ne boš počasen (števec bo pokazal 220!) In zakaj ne kar takoj na VFR? Pri tej boš takoj v štartu združil :naughty::naughty:oboje (športnost in potovalnost), oplemeniteno z vrhunsko Hondino kvaliteto, dizajnom in strojem! Bremzer 1
nejc90 Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 Ma saj bi takoj imel VFR, samo kaj ker ta kvaliteta, dizajn in stroj zelo zelo dosti stane, preveč zame. Pa tudi za tak motor je uredi da naprej dobiš nekaj izkušenj na motorju, za kar se mi pa zdi da je ER-6 super za začetek. In kako pa se motor obnaša pri bolj športni vožnji, kako kaj konkurira bolj športnim motorjem? (naj kdo pove kako je bilo, če se je kdaj skupaj vozil s kakšnim prijatlejem ki je imel kakšno cbr600, r6, lahko tudi za primer s kakšnim supermototom (ktm smc 600...), ker bi rad imel motor ki je bolj športem pa hkrati tudi malo potovalen (tako kot honda VFR) Bremzer 1
ferek Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 In kako pa se motor obnaša pri bolj športni vožnji, kako kaj konkurira bolj športnim motorjem? MALO PREBERI TESTE... se boš lažje odločil... za er-6 jih je resnično veliko, samo vpiši v googla, tudi slovenskih... Zgolj odlomek iz enega izmed njih, kjer je nekaj primerjave z Zjem... testirali so pa er-6n: ...in ga, zanimivo, postavili PRED Zja. Zakaj slabše prodajan? ER6-n je v srednjem razredu goličev zagotovo ena bolj posrečenih zadevščin, na kateri smo v zadnjih letih imeli čast sedeti. Motocikel je izrazito posrečena mešanica presenetljivo zmogljivega agregata, odličnih sestavnih delov, dovršene ciklistike in praktičnosti. Njegov kompakten in ekološko osveščen agregat je sodoben in izrazito kompakten, kar izdatno pripomore k skromnim meram motocikla ter posledično seveda tudi k njegovi lahkotnosti in nezahtevnosti med mestno vožnjo ali manevriranjem. Prav lahkotnost in skromne mere so se v nekaj letih obstoja modela izkazale za nekoliko mačehovske – vsaj na našem trgu, kjer kupci več kot očitno nad tehnološko dovršenostjo in odličnim zmogljivim agregatom odločno preferirajo »frajerski izgled« in mnogo raje posegajo po na videz resnejšem Z750, čeprav ta ne ponuja toliko užitka, vsestranskosti in odličnih performans kot ER6 ter je slednji cenovno izrazito ugoden. Menimo, da so odlične vozne lastnosti modela ER6 vse premalo poudarjene v primerjavi z njegovo praktičnostjo in nezahtevnostjo. Izrazito prožen in po potrebi tudi športen agregat, odličen zavorni sistem in ciklistika, ki si zasluži vse pohvale, so značilnosti športno nastrojenega malega dirkača, ki bo na zaprtih cestah za seboj pustil vse tekmece in večino super športnih raket. (Bor Logar) Tekmeci Ko se boste odločali za nakup, ga boste primerjali s Suzukijem SV 650, Aprilijo Shiver, Cagivo Raptor 650 in Monstrom 696, če boste iskali dvovaljnika. Če boste pogledali nekoliko širše znotraj segmenta goličev, pa tudi s Hondama CBF 600 in Hornet, Suzukijevim Banditom 650 in Yamaho FZ6. Cena novega modela naj bi po zagotovilih tovarne in uvoznika ostala skoraj enaka, kot je cena letošnjega modela, ki znaša 6.078 € za model opremljen s sistemom ABS. ER6-n torej ni samo eden najbolj tehnološko dodelanih in domišljenih v svojem segmentu, je tudi najcenejši. Torej? (Bor Logar) Bremzer in 5n4jd3r 1 1
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 Kar nekaj strani sem prebral. Kupujem ta motor. Nisem zasledil večjih pripomb. Na kaj naj bom ob nakupu tega motorja pozoren? Ali je kakšen letnik morda problematičen? Hvala za odgovore. Scarabeo
Snečer Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 Do 2009 se je znala pojaviti napaka na ogrodju pri vpetju motorja, da popusti var. Bolje je nabaviti model 2009 naprej, ki je pač odpravil določene "pomanjkljivosti" verzije 1. Ne toliko tehnične napake, ampak evolucija na podlagi uporabe. Tako da bodi pozoren na ogrodje, pri f bo to malo težje vidno, pri n pa se vidi. maco47 in Bremzer 2
tom Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 Do 2009 se je znala pojaviti napaka na ogrodju pri vpetju motorja, da popusti var. Bolje je nabaviti model 2009 naprej, ki je pač odpravil določene "pomanjkljivosti" verzije 1. Ne toliko tehnične napake, ampak evolucija na podlagi uporabe. Tako da bodi pozoren na ogrodje, pri f bo to malo težje vidno, pri n pa se vidi. Sam imam letnik 2008 in so zgleda že pri teh modelih odpravili napako vpetja motorja, vsaj glede na tiste slike počenega ogrodja, ki so bile objavljene tudi v tej temi. Pri 2008 je sistem vpetja že drugače rešen, kot pri prejšnjih letnikih.
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 Kupujem N serijo in grem gledat slike. Scarabeo Bremzer 1
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 31, 2010 Opozori Objavljeno Marec 31, 2010 Ali zvar samo rjavi ali je že komu tudi počil. Scarabeo Bremzer 1
ferek Objavljeno April 1, 2010 Opozori Objavljeno April 1, 2010 Ali zvar samo rjavi ali je že komu tudi počil. Scarabeo Baje zvar tudi poči, ... moj F je bil letinik 07 avgust... in je tudi imel že ojačan, malo drugače rešen zvar, - sem takoj preveril, tako da bodi pozoren pri prvih N-jih (05 - 07). Izgleda, da so že v drugi polovici 2007 začeli odpravljti to napako, ki pa sicer sploh ni bila tako problematična. Kot boš videl je ta zvar na lahko dostopnem mestu. Na njegov račun pa lahko pri prodajalcu lepo zbiješ ceno, sploh če mu še objavljen članek pokažeš... Seveda če poznaš koga, ki obvlada švasanje aluminija.:closedeyes: Bremzer 1
Snečer Objavljeno April 1, 2010 Opozori Objavljeno April 1, 2010 Zadeva je iz aluminija? Meni se bolj zdi da je to jekleno...motor ima namreč cevni jekleni okvir. Bremzer in maco47 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se