nejc11 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 tole bo vejretno izpadlo totalno brezvezno vprašanje za nekatere toda vseeno......er-6 katero gorivo tankate.....95, 98, super 100, če mi kdo ve povedat kaj je bolš, oz če je sploh kakšna razlika? hvala za info Bremzer 1
maco47 Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 tole bo vejretno izpadlo totalno brezvezno vprašanje za nekatere toda vseeno......er-6 katero gorivo tankate.....95, 98, super 100, če mi kdo ve povedat kaj je bolš, oz če je sploh kakšna razlika? hvala za info Če hočeš motorju (mašini) dobro tankaj vedno benzin z več oktani, sicer pa za novejše motorje je že kar obvezno VSAJ 98 OKT. Pa še tole: motorju škodi benzin z premalo oktani NIKOLI pa z preveč oktani.Nebom na dolgo in široko razlagal "zakaj" ampak kogar zanima ali trdi drugače(predvsem zaradi )cene naj kar vpraša vse mu bom argumentiral.Junija grem v Srbijo tam še nevejo, da postoji tudi več kot 95 Okt.benzin zato bom sabo vzel dodatek za povečavje oktanskega števila.Ena doza ca 3 dl. zadostuje za 60 l goriva poveča za ca. 6 OKT. stane pa ca.17 € Bremzer in 5n4jd3r 2
simonsi Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 men desetka dost lepše dela na 98 ali 100-ko, husqvarna pa sploh, ker ma še višje kompresijsko razmerje, 12,9:1. V dr-ja bi pa lahko skor petrolej tankal. pardon za off topic. Pa še neki, a kdo ve zakaj in od kje ima er6 tistih nekaj konjev več kot versys? Bremzer 1
Snečer Objavljeno Maj 9, 2010 Opozori Objavljeno Maj 9, 2010 tole bo vejretno izpadlo totalno brezvezno vprašanje za nekatere toda vseeno......er-6 katero gorivo tankate.....95, 98, super 100, če mi kdo ve povedat kaj je bolš, oz če je sploh kakšna razlika? hvala za info Tako kot priporoča proizvajalec. Bleifrei 95 oktani mislim da samo pomenijo kako je z samovžigom goriva. Če jih je premalo klenka, če preveč pa spet ni ok. Bremzer 1
Ice Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 da ne bo kdo odkrival toplih oktanov...... http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=674
bentley Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 mene zanima kasne gume priporocate za ta motor, ker jih bom mogu kmal menjat. trenutno imam v mislih metzeler m3, ali pa m5 ki je novejsa. ali kdo vozi s katero od teh dveh in kako se obnesejo? dobrodosli so tudi ostali predlogi. moja voznja je vecinoma dinamicna, 90 odstotkov pa se vozim sam. to sezono imam tudi namen kaksen vikend obiskati dirkalisce (v mislih imam novi marof ali raceland) Bremzer 1
Snečer Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Na mojem so bile original montirane Dunlop Roadsmart. Zdržale so 12270 km, pa še bi, vendar je bila zadnja po sredini (pussy štrajf) že ilegalna, zato sem se odločil za menjavo in sicer za isti model. Vožnja precej v dvoje, vendar zmerna. Glede Metzelerja pa ne bi vedel, mislim da so jih nadevali na modele 2006-2008 potem pa so šli na novo Dunlopko. Bremzer 1
bentley Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Na mojem so bile original montirane Dunlop Roadsmart. Zdržale so 12270 km, pa še bi, vendar je bila zadnja po sredini (pussy štrajf) že ilegalna, zato sem se odločil za menjavo in sicer za isti model. Vožnja precej v dvoje, vendar zmerna. Glede Metzelerja pa ne bi vedel, mislim da so jih nadevali na modele 2006-2008 potem pa so šli na novo Dunlopko. js mam trenutno iste montirane (serijske), vendar ne drzijo. meni pri nagibih zdrsava, nevem ali si imel ti morda podobne tezave? na sliki tvoja guma proti robu ne zgleda prevec zvozena Bremzer 1
Snečer Objavljeno Maj 10, 2010 Opozori Objavljeno Maj 10, 2010 Pri moji pretežno umirjeni turistično vožnji teh težav ni bilo. Za bolj ekstremno vožnjo je verjetno bolj poseči po bolj športnem Dunlop modelu. maco47 in Bremzer 2
cesko Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw? Bremzer 1
payback Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw? točno tako !!! Bremzer 1
a79 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 js mam trenutno iste montirane (serijske), vendar ne drzijo. meni pri nagibih zdrsava, nevem ali si imel ti morda podobne tezave? na sliki tvoja guma proti robu ne zgleda prevec zvozena Roadsmart ne smejo drseti v nobenem primeru, razen, ce je tlak v gumah prenizek ali pa guma ni dovolj ugreta.. Bremzer 1
5n4jd3r Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw? Res je, ampak jst sn se odloču, da ga bom vseen. Itak 3/4 copsov ne spremjla oz. ne pozna teh novih zakonov, ostala četrtina pa upam da bo po večini tolerirara tiste 3kw. Sej še pri avtošolah, občinah in podobnih ustanovah nevejo čist točn kaka je situacija... Bremzer 1
HyperJack Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 Res je, ampak jst sn se odloču, da ga bom vseen. Itak 3/4 copsov ne spremjla oz. ne pozna teh novih zakonov, ostala četrtina pa upam da bo po večini tolerirara tiste 3kw. Sej še pri avtošolah, občinah in podobnih ustanovah nevejo čist točn kaka je situacija... Problem je v tem ker pogleda vozniško 35kw, aha uredu, preide na prometno 38kw, čaki mal to pa ni vredu, opa pa se začne potem. Nekateri se zapičijo v to kar vidijo in po mili volji ne popustijo. Bremzer 1
danci1973 Objavljeno Maj 11, 2010 Opozori Objavljeno Maj 11, 2010 A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw? :unsure: Kako si prišel do tega zaključka? D. Bremzer in maco47 2
Snečer Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Od prvega 2010 velja takole... V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z dvakrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G. Skratka er6 ima original 53kW ter s tekočinami okoli 204-208 (gewicht fahrfertig) in samo ta podatek ima novi model glede teže, ki pa je itak bolj ugoden za izračun. razmerje mokra teža/moč = 0,259 - 0,254 kW/kg razmerje na suho težo okol 178 je pa še večje = 0,297 kW/kg. Po prvem kriteriju, torej omejen na 35kW bi ga lahko vozil, nikakor pa ne zaradi razmerja moč motorja/masa vozil (pod pogojem da sem prav delil). Skratka er6 motor nikakor ne moreš voziti z A2 kategorijo, pa tudi ne versysa, ki ima razmerje 0,22kW/kg. Če kje grešim, naj me kdo popravi. Bremzer in maco47 2
Snečer Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 (popravljeno) Se popravljam. Razmerje bi moral računati na omejeno moč Potem je 0,17 in gre. Če ga omejiš na 25kW pa ta moč izvira iz vozila, ki ima več kot 50kW, tako da to ne gre skozi, tako je za razumeti tekst. A je hkrati neumno, da če pa ga zablokiraš na 35kW pa lahko voziš. Tu bo verjetno sledila kakšna razlaga. Popravljeno Maj 12, 2010. Popravil Snecer maco47, 5n4jd3r in Bremzer 1 2
nejc11 Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 sem novopečeni voznik er-6ke (2006), pa me nekaj zanima. Namreč pri cca 3500-4000 obratih je motor bolj "glasen" oz je več vibracij, kot pa če so obrati manjši ali večji od teh vretnosti. občutek imam kot da bi se v temu območju bolj "matral", ko pa pridem na 4500 rpm pa vibracije prenehajo. Zdi se mi da se to dogaja v vseh prestavah.... je to dogajanje normalno? Namreč izpit za motor sem delal prav tako na er-6 pa, takrat tega nisem opazil... lp nejc Bremzer 1
maco47 Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 (popravljeno) sem novopečeni voznik er-6ke (2006), pa me nekaj zanima. Namreč pri cca 3500-4000 obratih je motor bolj "glasen" oz je več vibracij, kot pa če so obrati manjši ali večji od teh vretnosti. občutek imam kot da bi se v temu območju bolj "matral", ko pa pridem na 4500 rpm pa vibracije prenehajo. Zdi se mi da se to dogaja v vseh prestavah.... je to dogajanje normalno? Namreč izpit za motor sem delal prav tako na er-6 pa, takrat tega nisem opazil... lp nejc To delajo vsi(motorji) samo nekateri pri malo nižjih drugi pa pri malo višjih obratih.To je vstvari stvar centriranja gredi motorja zato ima tudi veliko mašin takoimenovano izravnalno dodatno gred, ki naj bi izničila te vibracije.Vendar kot rečeno to ni nič hudega in je najbolje nekako se izogibat teh vibracij tako da prej ali malo pozneje šaltaš in nevoziš v tem območju obratovanja npr.jaz to čutim pri mojem motorju samo pri ca 4,5-4,7 K o/min.Pred temi obrati in nad temi obrati pa je mašina brez kakrnihkoli vibracij. Popravljeno Maj 12, 2010. Popravil maco47 Bremzer 1
ferek Objavljeno Maj 12, 2010 Opozori Objavljeno Maj 12, 2010 Namreč izpit za motor sem delal prav tako na er-6 pa, takrat tega nisem opazil... lp nejc V avtošoli si bil pozoren na vse drugo okoli sebe in nikakor in nisi mogel sproščeno prisluhniti še mašini... verjemi.:yes:.. je pa tako kot zgoraj napisano... sam se sicer ne spomnim več natančno teh vibracij na er-6, kje natančno so bile izrazitejše, ti pa lahko zagotovim da tudi pri Yamahi XJR samo pri določenih obratih malo bolj čutim žgečkanje po mednožju ravno tako,... pa je 4 valjna mašina in to zelo uglajena, tako da brez skrbi, te vibracije se pojavijo...:trance_33_sleep: Bremzer in MoTo G_P 1 1
rosse20 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 A prav domnevam da po novem zakonu z A2 izpitom ne smem voziti kawasakija er 6, ki je blokiran na 25 kw, lahko pa vozim kawasakija er 6 ki je blokiran na 35 kw? hmmm... tole vprašanje se mi zdi neumno. mogoče ga samo narobe razumem. zakaj ne bi smel z izpitom A2 voziti "švohnejših" motorjev od 35kW? Bremzer, BenX in Snečer 1 2
Snečer Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 Lahko, vendar je zapisano, da moč ne sme izvirati iz motorja ki ima 2x večjo moč... Če er6 blokiraš na 25kW, ta moč izvira iz 53kW, kar ne gre skozi. Malo nejasno je zapisano v zakonu in je dvojna razlaga. Če pa ga blokiraš na 35kW pa je ok, ker izvorna moč ni več kot 70kW, je le 53. Sem prepričan, da je zakonodajalec mislil prav, a nerodno zapisal, zato ker v začetku teksta pravi "največ 35kW", torej določa razpon, potem pa ga je kiksnil s tistim o dvojni moči izvirnega motorja, tam bi napisal ne več kot 70kW in "čao Pero". Zdaj pa če greš po črki zakona naletiš na takšno neumnost. maco47 in Bremzer 2
rosse20 Objavljeno Maj 15, 2010 Opozori Objavljeno Maj 15, 2010 aha. zdaj vem, za kaj se gre, prej pa mi ni bilo nič jasno. Bremzer 1
GregaSLO Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 K je glih za ta motor... A je tale guma že v ilegali? Hvala za odgovore Bremzer 1
Fazer03 Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 A je tale guma že v ilegali? Sedaj ko si jo objavil na spletu, ki je dostopen vsem, ni več v ilegali. Drugače pa mislim da lahko načrtuješ menjavo sploh če je starejša od dveh sezon. Bremzer 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se