GregaSLO Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Hehe Glede na profil ja Tole je guma začetnika ima pa 15.000 km. Razmišljal sem tja to ene 18.000 pol pa menjava, je tole prvi motor (težke kategorije) pa rajš vprašam tukej k več veste... LP Bremzer 1
urkoman Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Hehe Glede na profil ja Tole je guma začetnika ima pa 15.000 km. Razmišljal sem tja to ene 18.000 pol pa menjava, je tole prvi motor (težke kategorije) pa rajš vprašam tukej k več veste... LP Po sredini je kar lepo pobrana, ne sparaj na gumi, cetudi si zacetnik in vozis pod omejitvami. Bremzer 1
ferek Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Hehe Razmišljal sem tja to ene 18.000 pol pa menjava, je tole prvi motor (težke kategorije) pa rajš vprašam tukej k več veste... LP Jaz sem jo zvozil (prvo) do 19.000 in jo potem še fajn "zakuril", kar je za nekatere "nepopisen užitek"... svetujem, da si ga pred menjavo privoščiš - motozborov je te dni dosti ..., na ER-6 je to mala malca... Glede stanja tvoje gume? Ima še kar nekaj rezerve, samo na mokrem pazi... ob straneh imaš pa še dovolj profila, tako da za "touring", izlete in lepo vožnjo lahko vsaj 2000 še počakaš... ... pa jo bo še vedno dovolj za kurjenje Bremzer 1
GregaSLO Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Hehe, hvala bom pazu ke po mokrem pa sej itak ne divjam. Mam še sopotnico gor tko da sva bol tourerja, sej se po gumi vidi Še nikol nisem delu burn-outa, verjetno ga tud ne bom, sem vidu par posnetkov kako motor "zbezlja" naprej, mogoče kasnej k bom bolj obvladal :krneki: Drugače pa hvala za odgovore, bom upošteval Bremzer 1
Snečer Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Guma zgleda na oko še ok, jaz sem jo imel že pri 12 precej bolj zdelano po sredini (ustrezal mi je nižji tlak, ne max), tako da se še lahko voziš (jaz sem raje menjal zaradi varnosti). Z novo je vožnja spet fantastična. Tudi dež ne bi smel biti nek problem, saj večino vode odmeče prva guma (normalen dež, da ne stoji voda). Sem vozil s tisto "zlizano" po avtocesti v pravem dežju in ni bilo nobenih posebnosti. Zanimivo, da mi je po menjavi serviser napumpal zadnjo na 3.0bara, čeprav je maksimum za gumo 2.9 (to piše na gumi 42psi) in tudi rekel da naj mam več. maco47 in Bremzer 2
ferek Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Še nikol nisem delu burn-outa, verjetno ga tud ne bom, sem vidu par posnetkov kako motor "zbezlja" naprej, mogoče kasnej k bom bolj obvladal Vprašanje je če si želiš ali ne želiš burnauta.... Če te ne mika, niti ne poskušaj... če te pa mika pa brez skrbi... Sam sem svojega prvega naredil ravno na tem motorju. ...in da ti čisto na začetku moped "ne skoči", ko je prisoten še strah in negotovost, se samo močno nasloni naprej na belanco, kolega pa poprosi, da ti privzdigne zadek... ko se enkrat nekajkrat kolo zavrti in guma zagreje pa lahko zadek popusti, in zadeva rata itak tako "čigumijasta", da lahko burnout vmes ustavljaš, ponavljaš ali radiraš do eksplozije... .... Je pa dober feeling... Bremzer, halls in dlicen 1 2
GregaSLO Objavljeno Maj 18, 2010 Opozori Objavljeno Maj 18, 2010 Hehe, bom spustu, me niti ne mika, vendar hvala za nasvet :naughty: Bremzer 1
urkoman Objavljeno Maj 20, 2010 Opozori Objavljeno Maj 20, 2010 Tako se govori, s kurjenjem gum ne boš nič večji car, prej cepec, pa hvala lepa za vso tisto stopljeno gumo, ki ti leti po nosilcu za tablico in kufru ter zadnjem koncu, mam raje čist motor in ne želim dodatnega jebanja okol pucanja svinjarije. Smo že prerastli obdobje, ko se nam je jebal za motorje in smo vozil stare razmahane drvarnce, dokler mi pa motor predstavlja prevozno sredstvo in ne zgolj igraca za ob vikendih, pa ne hvala. 5n4jd3r, Fazer03, Kor13 in 6 others 5 4
motozajebant Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 mal pozen pa vseen, kar se tiče tistih 25kw in 35 kw. Jaz mislim, da motor za A2 kategorijo ne sme presegati 70kw, potem pa če ti to zablokeraš na 35 ali 25 kw, je isti drek. Vsaj jaz si to tko razlagam. Mislim da ni fore, da če hočeš blokado 25 gor, da je max 50kw ampak še zmer ostaja 35. Ja zakon je glupo napisan, bolje bi bilo če bi napisali da je max dovoljena izvorna moč motorja 70kw in bi blo vsem jasno razumljivo. Bremzer 1
5n4jd3r Objavljeno Julij 4, 2010 Opozori Objavljeno Julij 4, 2010 Mogoče kdo ve, če se da v er6n letnik 2008 (naknadno) vgraditi abs? Bremzer 1
maco47 Objavljeno Julij 4, 2010 Opozori Objavljeno Julij 4, 2010 Mogoče kdo ve, če se da v er6n letnik 2008 (naknadno) vgraditi abs? Načeloma seda v vsak motor naknadno vgradit originalni ABS samo ni računice, ceneje te bi prišlo,da tvoj motor nekomu prodaš in si kupiš motor (mogoče tudi rabljen)z ABS-om !!! Bremzer in Cartman 1 1
5n4jd3r Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Mogoče veš kakšna je cena vgradnje? Pa še eno vprašanje: nekaj strani nazaj je tekla debata o problemih vpetja motorja ki so se pojavljali na starejših letnikih... pa potem niste čisto razčistili, do katerega letnika se ti problemi dogajajo?? Pa če bi lahko kdo kako sliko prilepu bi bi zlo hvaležn, da bi mal bol vedu zakaj se gre Bremzer 1
maco47 Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Mogoče veš kakšna je cena vgradnje? Pa še eno vprašanje: nekaj strani nazaj je tekla debata o problemih vpetja motorja ki so se pojavljali na starejših letnikih... pa potem niste čisto razčistili, do katerega letnika se ti problemi dogajajo?? Pa če bi lahko kdo kako sliko prilepu bi bi zlo hvaležn, da bi mal bol vedu zakaj se gre Pri starejših modelih (ER-5)je počil gištel pod sedežem pri novejših ER-6 pa mislim, da levo spredaj pri nosilcu motorja malo nad nosilcem sirene,poglej malo nazaj mislim,da sem to videl nekje celo že naslikano.Vem samo,da sem takrat pri mojem takoj preveril in je bilo še brez poke baje pa je počilo na varu. Bremzer 1
Snečer Objavljeno Julij 7, 2010 Opozori Objavljeno Julij 7, 2010 Ja, o tem smo govorili par strani nazaj in so celo slike uporabnika. Pri novih modelih tega ni. Bremzer in maco47 2
Snečer Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Ne vem če ste že zasledili, vendar kawasaki proizvaja oziroma bo proizvajal model er-4n in er-4f oziroma Ninja 400R , model s 400 kubiki, vse ostalo enako kot na 6.ki. http://www.motorcycle.in.th/article.php/New2011KawasakiNinja400RandER4N http://www.velocitimag.com/2010/06/kawasaki-ninja-400r-er-4f-er-4n-india.html v čem je fora ne vem Bremzer in maco47 2
HyperJack Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Fora bo verjetno samo v tem, da bo cenejši in si ga bodo lahko tisti privoščili, ki so si do sedaj bolj težko 600ccm, čeprav bomo videli koliko bo dejansko razlika v ceni. Je pa lahko mogoče tudi njihov kiks v prazno... lp Bremzer 1
MiNa Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Fora bo verjetno samo v tem, da bo cenejši in si ga bodo lahko tisti privoščili, ki so si do sedaj bolj težko 600ccm, čeprav bomo videli koliko bo dejansko razlika v ceni. Je pa lahko mogoče tudi njihov kiks v prazno... lp NI kiks. Nekateri trgi zahtevajo (omejitev prostornine) točno tak motor mislim, da celo Japonska. Bremzer 1
Ice Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 NI kiks. Nekateri trgi zahtevajo (omejitev prostornine) točno tak motor mislim, da celo Japonska. yep.
Igorr Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 Ne vem če ste že zasledili, vendar kawasaki proizvaja oziroma bo proizvajal model er-4n in er-4f oziroma Ninja 400R , model s 400 kubiki, vse ostalo enako kot na 6.ki. http://www.motorcycle.in.th/article.php/New2011KawasakiNinja400RandER4N http://www.velocitimag.com/2010/06/kawasaki-ninja-400r-er-4f-er-4n-india.html v čem je fora ne vem http://www.motosvet.com/kawasaki-ninja-400.html Bremzer 1
mačka27 Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 Kje -poleg ebayovih variant (ebay.com, ebay.eu itn....tam je namreč suša....) bi loh dobila desni del oklepa er6 f? Kak predlog? ciciban, Bremzer in dotem 1 2
BlaZ1000 Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 Se mi zdi da tle ne smem linkat, tko da poglej na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) pa poškodovani motorji pa maš ene dva. Lp, Blaž Bremzer 1
Bremzer Objavljeno Avgust 10, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2010 Kje -poleg ebayovih variant (ebay.com, ebay.eu itn....tam je namreč suša....) bi loh dobila desni del oklepa er6 f? Kak predlog? Kawasaki servis !!!Najceneje pa bo še levo odij pa boš imela ER-6-N-a ! ciciban, dotem, SCORPIONS in 3 others 3 3
mačka27 Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 Kawasaki servis !!!Najceneje pa bo še levo odij pa boš imela ER-6-N-a ! Mama servis na žalost zaradi financ verjetno ne bo šlo skozi.... tko da iščem za kako varjanto- prodajanja po delih.... Ej ATAAAAA....ne ti meni z -n varjanto.... Bremzer 1
ciciban Objavljeno Avgust 11, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2010 Kaj pa varjenje ali pa popravilo z smolo in tkanino ne pride v poštev? Dej namali fotke, da vidmo če je zadeva slučajno res FUBAR. (fucked up beyond all repair). Bremzer in maco47 2
Snečer Objavljeno Avgust 13, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2010 (popravljeno) http://shop.ebay.de/...3286.m270.l1313 Bo treba iskati po bolha variantah Pa kateri del točno iščeš povej. slika... Popravljeno Avgust 13, 2010. Popravil Snecer Bremzer, mačka27 in maco47 1 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se