Ninč Objavljeno April 22, 2012 Opozori Objavljeno April 22, 2012 ker je lih govora o akumulatorjih... v sredo lih zamenjan (notr je biu original), motor s 37100km, 06 letnik. zamenjal še verigo (bla rjasta+ tega eni čudni zvoki in ropotanje pri nizki hitrosti) in zavorno olje... zdaj samo še čakam da bo cajt in vreme za gasa
LooLekSLO Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Tako pa sem tudi jaz prišel med "žabarje" ER6n ABS DAMI34, rosse20, tonek in 3 others 6
Snečer Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Lepo, srečno pot, naj ti dolgo vozi LooLekSLO 1
SLVR Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Uuu, lep lep, čist frišn, letošnji model je za videt hud ko strela! Bi si lahko od smrkca lučko našraufal ko si glih belega vzel ... bi ful pasala!
Slyder Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Sam mi je pa res čudn da letošni N model nima sprednjih smernikov v plastiki tko k vsi prejšni :mellow: Drgač je pa hud, ful mu sede tale bela barva Velik srečnih km! BinaBana 1
bentley Objavljeno April 25, 2012 Opozori Objavljeno April 25, 2012 Oblikovalci pri kawasakiju sigurno ne spijo, lep kdaj naredimo skupinsko da ga pokazes?
rosse20 Objavljeno April 26, 2012 Opozori Objavljeno April 26, 2012 Tako pa sem tudi jaz prišel med "žabarje" ER6n ABS noro lep... eden najlepših, seveda takoj za mojo r6 :grim nekaj takega si bom umislila, ko se "umirim" na stara leta pa srečno in varno vožnjo!
LooLekSLO Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Lepo, srečno pot, naj ti dolgo vozi Hvala. Tudi sam tako upam Uuu, lep lep, čist frišn, letošnji model je za videt hud ko strela! Bi si lahko od smrkca lučko našraufal ko si glih belega vzel ... bi ful pasala! Bi me pa bilo sram tiste zadeve voziti Sam mi je pa res čudn da letošni N model nima sprednjih smernikov v plastiki tko k vsi prejšni :mellow: Drgač je pa hud, ful mu sede tale bela barva Velik srečnih km! Hvala. Oblikovalci pri kawasakiju sigurno ne spijo, lep kdaj naredimo skupinsko da ga pokazes? Najprej ga še utečem, potem pa po želji. noro lep... eden najlepših, seveda takoj za mojo r6 :grim nekaj takega si bom umislila, ko se "umirim" na stara leta pa srečno in varno vožnjo! Hvala. Ker prej ni bilo časa sem šele včeraj naredil prvo vožnjo in odvozil 250km. Ker ga moram do 400km šparati je treba voziti le do 4000 obratov oz. 90 km/h, kar je kar naporno, saj si bolj pozoren na armaturo kot na cesto Na žalost me je danes zafrknilo vreme, da bi lahko prestopil to magično mejo 4000 in malce povečati razpon moči Prvi občutki so zelo dobri, lepo vodljiv motor, tudi lepo potegne, čeprav samo do 4000 obratov. Edino malo me bolijo noge, ker nisem navajen takšnega sedenja, pa tudi malo v komolcih, saj bi po mojem mnenju krmilo bilo lahko malce širše. Pogrešam tudi prikazovalnik prestav.
Snečer Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Prikazovalnik se da dokupiti in montirati brez orodja samo vtakneš v vtičnico pod sedežem. http://www.healtech-electronics.com/
LooLekSLO Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Prikazovalnik se da dokupiti in montirati brez orodja samo vtakneš v vtičnico pod sedežem. http://www.healtech-electronics.com/ Koliko vevrčkov pa je takšen špas? Predvsem me muči kam bi le to montiral, da ne bi skazil izgleda...
HyperJack Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 (popravljeno) Koliko vevrčkov pa je takšen špas? Predvsem me muči kam bi le to montiral, da ne bi skazil izgleda... 1oo eurčkov Popravljeno Maj 6, 2012. Popravil HyperJack
Efendi Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Prikazovalnik se da dokupiti in montirati brez orodja samo vtakneš v vtičnico pod sedežem. http://www.healtech-electronics.com/ A je tako "simpl" montaža kot praviš tudi na er6f model 2008?
Snečer Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 (popravljeno) Mislim, da ja, ker je številka modela povsem enaka pa tudi med modeloma v1 in v2 ni razlik glede tega. Pod sedežem imaš zadaj desno (gledano v smeri vožnje) ECU vtičnico (tam ko za servis priklopijo če je treba), gori je črn zaščitni čepek. Odstraniš čepek in vtakneš vtikač od prikazovalnika in že zadeva deluje, nič ni treba nastavljat. Oziroma malo poglej, če je mogoče na drugi strani kje KAWASAKI (2003-2006), ER-6 N/F (2006-2011), Ninja 250R [FI model only] (2008-2011), Ninja 400R Pa za 2012 tudi, v tabeli ga imajo. Je pa res, da je armaturka pri 2012 že tako "skladna", da je zadevo težko kam namestiti. Popravljeno Maj 6, 2012. Popravil Snecer
Slyder Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Pa za 2012 tudi, v tabeli ga imajo. Je pa res, da je armaturka pri 2012 že tako "skladna", da je zadevo težko kam namestiti. Mah sej se da stlačt, jst mam že namonteran na belanco nosilc za garmin pa tud za 12V vtičnco mam že naštuderan zravn, sam je še nism meu cajta zmontirat :grim Sm pa tud jst razmišlu da bi si nekoč omislu tale prikazovalnik prestav, če bi kje dubu kšno pametno ceno, se mi je že večkrat zgodil da sm u 7 šaltu :grrr sam se mi zdi kr mal velik 100€ za tole glede na to da je plug&play... Ampak prva dodatna oprema bo pa itk nosilc tablce, mam že ogledan ermax, res hudo zgleda
Snečer Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Saj verjetno imaš cenejše variante, kjer pa rabiš "električarja" in še kalibracijo
Slyder Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Ma ja sj, mah zaenkrat itk nimam namena to kupvt, ni mi to glih neka nujna oprema, pač zašaltam gor u 7, ni panike itk ne gre Drugač pa lolek ne vem če si kj brau manual, ulaufavanje naj bi blo po tistm tm not do 800km <4000rpm in pa do 1600km <6000rpm. Men se zdi to res mal pretiran. Jst sm ga do 500km nekak držu pod 4k oz. parkrat do 5k k sm neki prehitevu, zdj grem pa nekak do max 6k usaj zdj do pruga servisa. Pol bom pa vidu, sicer mi je zaenkrat 6k čist dost nimam potrebe ga še neki terat, ampak učas bi pa kr sedl ga mal bl stisnt
SLVR Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Jaz imam tale motorino v avtošoli, modelno leto 2010, sem kar zadovoljen, sploh zaviralni moment agregata zelo olajša kolobocije za krmilom. Me pa zanima, če se še komu zdi, da so prestave zelo kratke - tudi sam namreč včasih šaltam v sedmo.
Efendi Objavljeno Maj 6, 2012 Opozori Objavljeno Maj 6, 2012 Jaz imam tale motorino v avtošoli, modelno leto 2010, sem kar zadovoljen, sploh zaviralni moment agregata zelo olajša kolobocije za krmilom. Me pa zanima, če se še komu zdi, da so prestave zelo kratke - tudi sam namreč včasih šaltam v sedmo. Jap, tudi men včasih "uide" v sedmo...
LooLekSLO Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Mah sej se da stlačt, jst mam že namonteran na belanco nosilc za garmin pa tud za 12V vtičnco mam že naštuderan zravn, sam je še nism meu cajta zmontirat :grim Sm pa tud jst razmišlu da bi si nekoč omislu tale prikazovalnik prestav, če bi kje dubu kšno pametno ceno, se mi je že večkrat zgodil da sm u 7 šaltu :grrr sam se mi zdi kr mal velik 100€ za tole glede na to da je plug&play... Ampak prva dodatna oprema bo pa itk nosilc tablce, mam že ogledan ermax, res hudo zgleda Po Ermaxa grem tudi jaz v kratke, dilema je še le ali bi vzel pobarvanega ali kar črnega. Potem pa čakamo kaj bodo pripravili kolegi iz Ivančne Gorice Ma ja sj, mah zaenkrat itk nimam namena to kupvt, ni mi to glih neka nujna oprema, pač zašaltam gor u 7, ni panike itk ne gre Drugač pa lolek ne vem če si kj brau manual, ulaufavanje naj bi blo po tistm tm not do 800km <4000rpm in pa do 1600km <6000rpm. Men se zdi to res mal pretiran. Jst sm ga do 500km nekak držu pod 4k oz. parkrat do 5k k sm neki prehitevu, zdj grem pa nekak do max 6k usaj zdj do pruga servisa. Pol bom pa vidu, sicer mi je zaenkrat 6k čist dost nimam potrebe ga še neki terat, ampak učas bi pa kr sedl ga mal bl stisnt Meni so povedali tako: prvih 200 km samo do 4k obr., nato do 800 km 6k obr., od 800-1000 km pa tudi kakšno pospeševanje do konca za kratek čas. Vem pa da v navodilih piše drugače. BTW ali imaš slovenska navodila od ER6? Jaz sem dobil samo splošna slovenska navodila (kompatibilni z več modeli).
Snečer Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Saj akrapo že ima nekaj za modelno leto 2012. Vendar zadeva glede na original, ki je pač specifičen, kar štrli tako da. Po moje dokaj nepotreben in visok strošek, ki pa tudi ni preveč estetski. Je pa res da so okusi različni.
LooLekSLO Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Saj akrapo že ima nekaj za modelno leto 2012. Vendar zadeva glede na original, ki je pač specifičen, kar štrli tako da. Po moje dokaj nepotreben in visok strošek, ki pa tudi ni preveč estetski. Je pa res da so okusi različni. Hmm res ne izgleda ne vem kako lepo Moral bom videti v živo preden zapravim par vijolčnih zanj
LooLekSLO Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Okoli 550 EUR pride zadeva. Potem je pa poceni. Sam sem pričakoval skoraj še 1x toliko zraven...
HyperJack Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 Zakaj Akrapo in ne LeoVince?.... nimam nič proti Akrapotu, sam dokler bo delal takšne dimnike, potem kar hvala lepa ...
Slyder Objavljeno Maj 7, 2012 Opozori Objavljeno Maj 7, 2012 (popravljeno) Ne nimam SLO navodil prou za ta model, to nikol ne dajo zraven, jst sm tud za ninjo 250 dubu slovenska sam ena splošna, prou za er-6f maš pa sam angleška zravn (oz tud neki drugi jeziki so not) Ja jst sm tud gledu, če bi kj auspuh menu bi zih leo padu, ostali so čist mem. Sam leo je kr ene 700€ kukr sm jst gledu. Zgleda pa tkole: http://www.google.si/imgres?um=1&hl=sl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:sl:official&biw=1280&bih=836&tbm=isch&tbnid=FJ47RGvkOqZ_mM:&imgrefurl=http://www.silverstonemotor.com/leovince-kawasaki-z750-07-11-sbk-gp-pro-evoii-silencer,us,4,LEOVINCE-UNDERBODY-8579-ER6-2012.cfm&docid=foQK_IBDs7hGgM&imgurl=http://www.silverstonemotor.com/boutique_us/images_produits/leovince-8579-er6-700-2-z.jpg&w=700&h=500&ei=i7mnT9DtM8XgtQaupZSDBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=973&vpy=315&dur=529&hovh=190&hovw=266&tx=150&ty=86&sig=109636269907858649725&page=1&tbnh=142&tbnw=199&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:9,s:0,i:86 Popravljeno Maj 7, 2012. Popravil Slyder
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se