Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

ker je lih govora o akumulatorjih... v sredo lih zamenjan (notr je biu original), motor s 37100km, 06 letnik. zamenjal še verigo (bla rjasta+ tega eni čudni zvoki in ropotanje pri nizki hitrosti) in zavorno olje...

zdaj samo še čakam da bo cajt in vreme za gasa ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam mi je pa res čudn da letošni N model nima sprednjih smernikov v plastiki tko k vsi prejšni :mellow: Drgač je pa hud, ful mu sede tale bela barva :OK: Velik srečnih km!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pa sem tudi jaz prišel med "žabarje" :D

ER6n ABS

25042012201.jpg

25042012202.jpg

25042012203.jpg

noro lep... eden najlepših, seveda takoj za mojo r6 :grim

nekaj takega si bom umislila, ko se "umirim" na stara leta :blush:

pa srečno in varno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lepo, srečno pot, naj ti dolgo vozi :)

Hvala. Tudi sam tako upam :D

Uuu, lep lep, čist frišn, :) letošnji model je za videt hud ko strela!

Bi si lahko od smrkca lučko našraufal ko si glih belega vzel ... bi ful pasala! :OK:

Bi me pa bilo sram tiste zadeve voziti :D

Sam mi je pa res čudn da letošni N model nima sprednjih smernikov v plastiki tko k vsi prejšni :mellow: Drgač je pa hud, ful mu sede tale bela barva :OK: Velik srečnih km!

Hvala.

Oblikovalci pri kawasakiju sigurno ne spijo, lep :OK: kdaj naredimo skupinsko da ga pokazes?

Najprej ga še utečem, potem pa po želji.

noro lep... eden najlepših, seveda takoj za mojo r6 :grim

nekaj takega si bom umislila, ko se "umirim" na stara leta :blush:

pa srečno in varno vožnjo!

Hvala.

Ker prej ni bilo časa sem šele včeraj naredil prvo vožnjo in odvozil 250km. Ker ga moram do 400km šparati je treba voziti le do 4000 obratov oz. 90 km/h, kar je kar naporno, saj si bolj pozoren na armaturo kot na cesto :D Na žalost me je danes zafrknilo vreme, da bi lahko prestopil to magično mejo 4000 in malce povečati razpon moči :D

Prvi občutki so zelo dobri, lepo vodljiv motor, tudi lepo potegne, čeprav samo do 4000 obratov. Edino malo me bolijo noge, ker nisem navajen takšnega sedenja, pa tudi malo v komolcih, saj bi po mojem mnenju krmilo bilo lahko malce širše. Pogrešam tudi prikazovalnik prestav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prikazovalnik se da dokupiti in montirati brez orodja :) samo vtakneš v vtičnico pod sedežem.

http://www.healtech-electronics.com/

Koliko vevrčkov pa je takšen špas? Predvsem me muči kam bi le to montiral, da ne bi skazil izgleda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko vevrčkov pa je takšen špas? Predvsem me muči kam bi le to montiral, da ne bi skazil izgleda...

1oo eurčkov ;)

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da ja, ker je številka modela povsem enaka pa tudi med modeloma v1 in v2 ni razlik glede tega.

Pod sedežem imaš zadaj desno (gledano v smeri vožnje) ECU vtičnico (tam ko za servis priklopijo če je treba), gori je črn zaščitni čepek. Odstraniš čepek in vtakneš vtikač od prikazovalnika in že zadeva deluje, nič ni treba nastavljat.

Oziroma malo poglej, če je mogoče na drugi strani kje :)

KAWASAKI

(2003-2006), ER-6 N/F (2006-2011), Ninja 250R [FI model only] (2008-2011),

Ninja 400R

Pa za 2012 tudi, v tabeli ga imajo. Je pa res, da je armaturka pri 2012 že tako "skladna", da je zadevo težko kam namestiti.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa za 2012 tudi, v tabeli ga imajo. Je pa res, da je armaturka pri 2012 že tako "skladna", da je zadevo težko kam namestiti.

Mah sej se da stlačt, jst mam že namonteran na belanco nosilc za garmin pa tud za 12V vtičnco mam že naštuderan zravn, sam je še nism meu cajta zmontirat :grim Sm pa tud jst razmišlu da bi si nekoč omislu tale prikazovalnik prestav, če bi kje dubu kšno pametno ceno, se mi je že večkrat zgodil da sm u 7 šaltu :grrr sam se mi zdi kr mal velik 100€ za tole glede na to da je plug&play... Ampak prva dodatna oprema bo pa itk nosilc tablce, mam že ogledan ermax, res hudo zgleda :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja sj, mah zaenkrat itk nimam namena to kupvt, ni mi to glih neka nujna oprema, pač zašaltam gor u 7, ni panike itk ne gre :P

Drugač pa lolek ne vem če si kj brau manual, ulaufavanje naj bi blo po tistm tm not do 800km <4000rpm in pa do 1600km <6000rpm. Men se zdi to res mal pretiran. Jst sm ga do 500km nekak držu pod 4k oz. parkrat do 5k k sm neki prehitevu, zdj grem pa nekak do max 6k usaj zdj do pruga servisa. Pol bom pa vidu, sicer mi je zaenkrat 6k čist dost nimam potrebe ga še neki terat, ampak učas bi pa kr sedl ga mal bl stisnt :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tale motorino v avtošoli, modelno leto 2010, sem kar zadovoljen, sploh zaviralni moment agregata zelo olajša kolobocije za krmilom. :)

Me pa zanima, če se še komu zdi, da so prestave zelo kratke - tudi sam namreč včasih šaltam v sedmo. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tale motorino v avtošoli, modelno leto 2010, sem kar zadovoljen, sploh zaviralni moment agregata zelo olajša kolobocije za krmilom. :)

Me pa zanima, če se še komu zdi, da so prestave zelo kratke - tudi sam namreč včasih šaltam v sedmo. :blush:

Jap, tudi men včasih "uide" v sedmo... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah sej se da stlačt, jst mam že namonteran na belanco nosilc za garmin pa tud za 12V vtičnco mam že naštuderan zravn, sam je še nism meu cajta zmontirat :grim Sm pa tud jst razmišlu da bi si nekoč omislu tale prikazovalnik prestav, če bi kje dubu kšno pametno ceno, se mi je že večkrat zgodil da sm u 7 šaltu :grrr sam se mi zdi kr mal velik 100€ za tole glede na to da je plug&play... Ampak prva dodatna oprema bo pa itk nosilc tablce, mam že ogledan ermax, res hudo zgleda :OK:

Po Ermaxa grem tudi jaz v kratke, dilema je še le ali bi vzel pobarvanega ali kar črnega. Potem pa čakamo kaj bodo pripravili kolegi iz Ivančne Gorice :D

Ma ja sj, mah zaenkrat itk nimam namena to kupvt, ni mi to glih neka nujna oprema, pač zašaltam gor u 7, ni panike itk ne gre :P

Drugač pa lolek ne vem če si kj brau manual, ulaufavanje naj bi blo po tistm tm not do 800km <4000rpm in pa do 1600km <6000rpm. Men se zdi to res mal pretiran. Jst sm ga do 500km nekak držu pod 4k oz. parkrat do 5k k sm neki prehitevu, zdj grem pa nekak do max 6k usaj zdj do pruga servisa. Pol bom pa vidu, sicer mi je zaenkrat 6k čist dost nimam potrebe ga še neki terat, ampak učas bi pa kr sedl ga mal bl stisnt :D

Meni so povedali tako: prvih 200 km samo do 4k obr., nato do 800 km 6k obr., od 800-1000 km pa tudi kakšno pospeševanje do konca za kratek čas. Vem pa da v navodilih piše drugače.

BTW ali imaš slovenska navodila od ER6? Jaz sem dobil samo splošna slovenska navodila (kompatibilni z več modeli).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj akrapo že ima nekaj za modelno leto 2012.

screenshot1027.jpgscreenshot1028.jpg

Vendar zadeva glede na original, ki je pač specifičen, kar štrli tako da. Po moje dokaj nepotreben in visok strošek, ki pa tudi ni preveč estetski. Je pa res da so okusi različni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj akrapo že ima nekaj za modelno leto 2012.

screenshot1027.jpgscreenshot1028.jpg

Vendar zadeva glede na original, ki je pač specifičen, kar štrli tako da. Po moje dokaj nepotreben in visok strošek, ki pa tudi ni preveč estetski. Je pa res da so okusi različni.

Hmm res ne izgleda ne vem kako lepo :BUA: Moral bom videti v živo preden zapravim par vijolčnih zanj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okoli 550 EUR pride zadeva.

Potem je pa poceni. Sam sem pričakoval skoraj še 1x toliko zraven...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj Akrapo in ne LeoVince?.... nimam nič proti Akrapotu, sam dokler bo delal takšne dimnike, potem kar hvala lepa ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!