Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Mene pa nekaj zanima ... ko pogledam prednji desni disk pri tem motorju ( imam letnik 2006 ) opleta kot da bi bil zvit .. Zavore primejo vredu , sicer ima ročica malo lufta in nevem kdaj so bile nazadnje prezračene in koliko je staro olje ..

Zdaj nevem ali vam dela isto in so te diski - plavajoči diski , ali imam disk zvit in bo potrebna menjava ?

Lep pozdrav ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doppelscheibenbremse, Ø 300 mm, semischwimmend, Petal-Design Doppelkolben-Schwimmsättel

Vse plava, diski na pol, čeljusti na polno :)

Brez heca. Na kakšni dve leti je fajn da se menja olje v zavorah, tako da zapelji na menjavo pa ti bodo še pogledali. Jaz kaj takšnega nisem opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj zanima ... ko pogledam prednji desni disk pri tem motorju ( imam letnik 2006 ) opleta kot da bi bil zvit .. Zavore primejo vredu , sicer ima ročica malo lufta in nevem kdaj so bile nazadnje prezračene in koliko je staro olje ..

Zdaj nevem ali vam dela isto in so te diski - plavajoči diski , ali imam disk zvit in bo potrebna menjava ?

Lep pozdrav ..

Disk ne sme opletat. Slišiš pri počasni vožnji oz zaviranju drsanje? Ročka pa mora met mal lufta na začetku-ne sme pa bit mehka spužvasta :) Tekočino je dobr preventivno zamenjat ter pregledat zavore, če nisi siguren v njih.

Če ti ni daleč do LJ, ti lahko jst pregledam in porihtam zadevo. Če je šel disk bi se našlo tud kaj rabljenega, ker novi so svinjsko dragi....

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ko ga na mestu porivam se sliši da drajsa .. drugače med vožnjo se ne sliši nič .. opleta pa sigurno za slab centimeter ampak samo desni.. levi je čisto vredu ..

@trojan69 : Lahko bi jutri prišel .. ker sem že dvema dal za peljati in nimajo pojma kaj bi bilo ... Kdaj bi pa imel čas ?

Lp Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

zdravo, mene zanima kje bi najbol ugodno dobil crash bunke za letnik 06. ? hvala unaprej :)

Jaz imam desno novo levo si pa narediš po desnem muštru,če te zanima pokliči v ponedeljek tel. imaš v avtarju !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Kakšno olje gre v dvovalnjo mašino .... bi bil tale komplet vredu ?

http://www.ebay.de/i...1#ht_655wt_1399

Če ga negoniš preveč bo vredu, sam sem vlival v ženinega ER-6-N vedno Motul V-300 -T4 15W-50 Vol. sintetika to tvoje če se nemotim je 1/2 sintetika.Sicer pa, kar kupi neboš nič zgrešil !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi raje 15W-50 če se ne misliš pod nulo vozit.

js kar stavim 10-50 sintetiko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem sicer uporabljal Agip 4T Racing 10W-60, sam je bil glede na mojo umirjeno vožnjo totalen overkill. Škodilo sicer ni, ampak sem vseeno prešaltal na Motula 5100 15W-50, ker je bil pač pol cenejši in je 4l olja z oljnim filtrom vred stalo 30€.

Z Agipom mi je menjalnik lepše tekel, sploh pri hondi.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, ta polsintetika je prava zadeva.

Če nimaš navodil, si tu snami

http://homepages.sli...netp/Index.html

imaš napisano specifikacijo za olje, skratka lahko sipaš karkoli, kar ustreza po papirjih.

Jaz sem mel Castrol gp1 (menda), Repsol in nazadnje Shell. Prav nobene razlike nisem opazil med njimi.

Razliko opazjo samo tisti,ki tudi vidijo kaku trava raste ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največji problem zaradi vizkoznosti nastane lahko samo pri zagonu motorja saj neglede na zunanjo temperaturo v vožnji se olje ne segreje na več kot max. 160 stop.saj se hladi v sami mašini še sploh, če je vodno hlajena.Pri vseh mašinah,ki se bolj grejejo in olje slabše hladi dodajo proizvajalci še oljni hladilnik. Ni pa bistvene razlike v temperaturi olja pri večji hitrosti-obremenitvi saj takrat se poveča pretok zraka preko hladilnikov, mašine in ni bistvene razlike med zunanjo temperaturo naj bo to +20 ali +40 stopinj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem :)

sem nova na tem forumu in bi potrebovala vašo pomoč.. letos poleti sva skupaj z bratom naredila izpit za motor; za prvo silo sva si skupaj kupila motor (kawasaki er5) in itak sva vedla, da en motor pri 2 izpitih ne bo dolgo zdržal :) in sedaj načrtujem nakup novega motorja spomladi.. ker sem bolj potovalni tip, me zanima kakšen tip motorja mi priporočate.. najraje bi si kupila GS-a, po drugi strani pa me mika tudi nakup kawasakija er6 (vendar nevem kako bi 3 kovčki izgledali na motorju (vsi na zadnjem delu motorja) - a je mogoče kdo že preizkušal to? ) ..spet po drugi strani pa sem omejena na svojo višino (sem bila narejena bolj pri tleh, heheh, 160cm)

v glavnem, kakršnkoli nasvet bi mi prav prišel..

hvala že vnaprej,

Janja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem :)

sem nova na tem forumu in bi potrebovala vašo pomoč.. letos poleti sva skupaj z bratom naredila izpit za motor; za prvo silo sva si skupaj kupila motor (kawasaki er5) in itak sva vedla, da en motor pri 2 izpitih ne bo dolgo zdržal :) in sedaj načrtujem nakup novega motorja spomladi.. ker sem bolj potovalni tip, me zanima kakšen tip motorja mi priporočate.. najraje bi si kupila GS-a, po drugi strani pa me mika tudi nakup kawasakija er6 (vendar nevem kako bi 3 kovčki izgledali na motorju (vsi na zadnjem delu motorja) - a je mogoče kdo že preizkušal to? ) ..spet po drugi strani pa sem omejena na svojo višino (sem bila narejena bolj pri tleh, heheh, 160cm)

v glavnem, kakršnkoli nasvet bi mi prav prišel..

hvala že vnaprej,

Janja

Ena oseba na motorju sploh ne potrebuje treh kovčkov, pa čeprav grejo gor in ni nič narobe, ampak ti predlagam raje naslednje, kar je vsaj ene 300€ cenej:

Zadnji kufer in stranske torbe, po potrebi pa še tank torba.

Kar pa se tiče motorja, jih je v tem rangu kar nekaj od ER6, Yamahe xj6(ima zelo nizek sedež, 4 cilindre), Honda Hornet.... do BMW GS. Najbolje, da poskusiš vsaj sedeti na katerem od njih, da ugotoviš kaj ti je všeč in kaj ni.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem :)

sem nova na tem forumu in bi potrebovala vašo pomoč.. letos poleti sva skupaj z bratom naredila izpit za motor; za prvo silo sva si skupaj kupila motor (kawasaki er5) in itak sva vedla, da en motor pri 2 izpitih ne bo dolgo zdržal :) in sedaj načrtujem nakup novega motorja spomladi.. ker sem bolj potovalni tip, me zanima kakšen tip motorja mi priporočate.. najraje bi si kupila GS-a, po drugi strani pa me mika tudi nakup kawasakija er6 (vendar nevem kako bi 3 kovčki izgledali na motorju (vsi na zadnjem delu motorja) - a je mogoče kdo že preizkušal to? ) ..spet po drugi strani pa sem omejena na svojo višino (sem bila narejena bolj pri tleh, heheh, 160cm)

v glavnem, kakršnkoli nasvet bi mi prav prišel..

hvala že vnaprej,

Janja

Moja žena je najprej vozila - imela; Hondo skuter 50 ccm Zoomer(ima še danes - za v mesto po nakupih) Yamaho 125 SR,Kavasaki ER-5-N,Kawasaki ER-6-N in letos si je kupila primeren motor tudi za njeno višino 157cm znamke BMW F-800-ST z doplačilom za športno opremo ca 860€ (pot.računalnik,zadnji prtlažnik,bočni kovčki,gretje ročk,ABS,večja šipa) dodatno po naročilu še; znižan za 8 cm z 84 na 76 cm metalik barva,led žmigavci,led z.luč,prva pomoč in set za krpanje gume! Zadji kufer pa je imela že od prej Givi 55 za 2 čeladi !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so že rekli, ena oseba ne potrebuje stranskih kovčkov na er6. Zadnji kufer in borša (50l) privezana na zadnji sedež pa maš vse poleg za več dni (tudi šotor itd.). Tako prakticiram. Glede na svojo višino pozabi na tank torbo, je že fajn da vidiš lepo naprej in da te ne ovira pri bilanciranju.

Kakšna potovanja so v igri? Če gre za neke zmerne izlete po Evropi, potem bo tudi er6 zadoščal, ko si navajen, dnevno ni problem 700km+ kombinirane vožnje pa ne sestopiš mrtev, ampak povsem normalno.

Na er6 sem že videl kovčke, na modelu f.

p.s.

GS je top ponudba pač dejstvo, samo to je povsem druga liga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem :)

sem nova na tem forumu in bi potrebovala vašo pomoč.. letos poleti sva skupaj z bratom naredila izpit za motor; za prvo silo sva si skupaj kupila motor (kawasaki er5) in itak sva vedla, da en motor pri 2 izpitih ne bo dolgo zdržal :) in sedaj načrtujem nakup novega motorja spomladi.. ker sem bolj potovalni tip, me zanima kakšen tip motorja mi priporočate.. najraje bi si kupila GS-a, po drugi strani pa me mika tudi nakup kawasakija er6 (vendar nevem kako bi 3 kovčki izgledali na motorju (vsi na zadnjem delu motorja) - a je mogoče kdo že preizkušal to? ) ..spet po drugi strani pa sem omejena na svojo višino (sem bila narejena bolj pri tleh, heheh, 160cm)

v glavnem, kakršnkoli nasvet bi mi prav prišel..

hvala že vnaprej,

Janja

versys????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!