NejcZ Objavljeno Oktober 14, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2015 Imam novo ketno, tako da bo verjetno preživela mene, saj ga več kot še drugo sezono nebom imel, naredim pa med 10 in 15k km na sezono. Predvsem je odvisno od vzdrževanja, predvsem pravilnega vzdrževanja, ter da je ketna napeta toliko kot je predpisano. Sigurno pa cca 25k km ni veliko za ketno, agregat spet ni nič posebnega, ne glede navora, še manj pa moči.
Snečer Objavljeno Oktober 14, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2015 agregat jo "trga" plus to da je le 520 model. Na versysu menja pri 24, na er6 pri 28 obe sta bili še daleč znotraj tolerance, ziher bi obe 50+ dočakale, a zaradi neenakomerne raztegnitve je bil motor "nevozen" z novo ketno je to drug motor
Damo001 Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Motor je letnik 2006. Učer nisem uspel pogledat ketne, če ima tist vezalni člen kje....bom dons. Se pa motor vozi ok. Menda se opazi če je raztegnjena-ob enakomerni hitrosti se čuti cukanje (višja prestava/nižja hitrost), je to res?
Snečer Objavljeno Oktober 15, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2015 Pri nižji brzini, nižjih obratih, se najbolj čuti. NX650 in Damo001 2
Damo001 Objavljeno Oktober 16, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2015 Sem našel ta vezni člen, tako da očitno je že bila enkrat menjana.
Bosti1904 Objavljeno Oktober 22, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2015 Pozdravljeni! Priznam, nisem prebral vseh 89 strani, zato bom vprašal kar direkt. V avtošoli sem vozil er 6n, ki ima za moje pojme zelo zaprto krmilo. Je krmilo na f-verziji drugačno (bolj odprto) ali je enako? Hvala že vnaprej za odgovore. Lp Boštjan
Snečer Objavljeno Oktober 22, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2015 enako, kak misliš zaprto? lepo, fajn široko ima, sedi na kako bolj cestno zadevo, boš videl kaj je zaprto krmilo
Bosti1904 Objavljeno Oktober 25, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2015 enako, kak misliš zaprto? lepo, fajn široko ima, sedi na kako bolj cestno zadevo, boš videl kaj je zaprto krmilo Hvala za info. Dodaten tvoj komentar ni bil potreben, prav tako primerjava, ki si jo podal. Moj post je izražal moje osebno mnenje oziroma izkušnjo z dotičnim kawasakijem
Snečer Objavljeno Oktober 25, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2015 Potem bi samo samo vprašal, če imata er6n in er6f enako krmilo in odgovor je da. Ker si pa pisal o "zaprtem" krmilu in ker ta motor dobro poznam, me je pa stvar presenetila in sem ti še dal primerjalni odgovor, da ne boš na drugih motorjih presenečen.
norc 16 Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Ima morda kdo za prodat stranski plastiki pri killerju ?
upp Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10237022&show=1 Pozna kdo mogoče tale motor ali pa ima le kak komentar? Se splača tako mašinco kupovat za 2 leta dokler ne nardim izpit za neomejeno, ali bi bilo boljše počakat še malo pa kakega drugega počakat? Cena za katero bi šel, je seveda nižja.
Damo001 Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 Mogoče kdo ve kako se odpre števec pri er6-n (L.2006)? Neki me osvetlitev heca, pa sem ga mislil odpreti. Odstranil sem 2 vijaka, pa še vedno ne gre narazen...
DAMI34 Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 pred 39 minutami, Damo001 pravi: Mogoče kdo ve kako se odpre števec pri er6-n (L.2006)? Neki me osvetlitev heca, pa sem ga mislil odpreti. Odstranil sem 2 vijaka, pa še vedno ne gre narazen... mislim, da je lepljen. Oziroma še bolje, dobi service manual, tam je vse narisano in napisano. Damo001 1
robot Objavljeno Marec 5, 2016 Opozori Objavljeno Marec 5, 2016 Ker sem zadnjič pri malo močnejšem zaviranju dobil sopotnico v hrbet in posledično jajca v rezervoar sem si omislil nedrsečo podlogo na sedežu. Še fotka bobi1001, cikadina, Ktr1sk in 1 other 4
StaraFeltna Objavljeno Marec 6, 2016 Opozori Objavljeno Marec 6, 2016 (popravljeno) Jaz sem po teh "tepihih" dal preobleči moj bivši znucan sedež z novo negladko prevleko. Spominja na carbon na hitro. In sopotnica je tam kjer mora bit in moji dragulji tudi. Presrečna oba, celo čeladi. Če boš kdaj preoblačil sedež premišljeno izberi material. Moje priporočilo je da se še veno lahko premikaš po sedlu le da ni preveč drseč. Čisto zaliman bit na sedežu meni ni/nebi odgovarjalo. Popravljeno Marec 6, 2016. Popravil StaraFeltna bobi1001 1
bobi1001 Objavljeno Marec 6, 2016 Opozori Objavljeno Marec 6, 2016 Moj novi motor ima sedež,ki ne drsi(er6-f),kar se pa tiče sopotnice,če ni pozorna,kaj se dogaja okoli nje-ko boš na hitro zabremzal,te bo nabila tako ali drugače edino jajca očuvaš,če imaš dober sedež.(moraš pač računat s tem,da že ti potrebuješ reakcijski čas,pri sopotniku se pa to še podaljša.)
honda2000 Objavljeno Marec 7, 2016 Opozori Objavljeno Marec 7, 2016 Iščem številko perla bele barve za letnik 2009. Na netu je vse kar sem našel 15S. Je to vse kar rabim(malo mala cifra za barvo mi deluje)?
Damo001 Objavljeno Marec 24, 2016 Opozori Objavljeno Marec 24, 2016 Danes sem zamenjal olje v motorju, pa sem ga nalil nekje do zgornje črtice (gledano na okenčku). Zlil sem 2L kantico pa še kakšen dcl povrhu. V navodilih (novejši model) piše da ga gre notri 2,4L, kar pa se mi zdi da bi bilo že preveč. Je možno da gre v novejše er6 več olja v motor? Moj je starejši letnik 2006. Koliko pa kaj drugi nalijete olja, raje bolj na MAX ali bolj na MIN?
Snečer Objavljeno Marec 24, 2016 Opozori Objavljeno Marec 24, 2016 Navodila si malomarno prebral. 2,4l gre v suh motor. Ko menjavaša olje in filter, gre not 1,9l, ko menjaš samo olje, brez filtra pa 1,7l Preveč si ga nalil, mora biti na sredini med max in min oziroma celo bližje min. Fazer03, robot, MiNa in 1 other 4
upp Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Če ga res popolnoma sprazneš in menjaš filter, gre 2,4L noter. Sam ga moreš pustit en cajt da gre vse ven. Usaj meni je bilo tako, sem se pa res potrudil da je šlo vse ven.
Damo001 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Sem ga pustil sigurno 20 min, da se je scedilo (motor poravnan pokonci). Staro olje sem nato zlil v 2L kantico in ni bila polna. Se pravi, da ga je notri dejansko res tam okrog 1,9L. Danes ga bom z pumpico potegnil malo ven, kakšen dcl, za boljši filing, da mu ne bo slabo Mogoče kdo ve kje bi najceneje dobil stransko nalepko za er6-n? Mislim tisto z napisom er6-n. Na servisu hočjo met 40€....
Snečer Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Ne moreš ga kar scedit ven, ker ostane v oljni pumpi... Po nalepke pa na ebay... robot in Damo001 2
DAMI34 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 pred eno uro, Damo001 pravi: Sem ga pustil sigurno 20 min, da se je scedilo (motor poravnan pokonci). Staro olje sem nato zlil v 2L kantico in ni bila polna. Se pravi, da ga je notri dejansko res tam okrog 1,9L. Danes ga bom z pumpico potegnil malo ven, kakšen dcl, za boljši filing, da mu ne bo slabo Mogoče kdo ve kje bi najceneje dobil stransko nalepko za er6-n? Mislim tisto z napisom er6-n. Na servisu hočjo met 40€.... Ne se sekirat preveč. Ko je hladen, naj bo motor poravnam in mora biti olja med min in max, s tem da ko si oljne nalil moraš moped zalaufat da olje obrne in steče povosod po motorju, zatem počakaš da se ohladi in kontroliraš.. Jaz ga vedno nalijem skoraj do max. Efendi, robot, cikadina in 2 others 5
Damo001 Objavljeno Marec 25, 2016 Opozori Objavljeno Marec 25, 2016 Našel sem edino takšne v krom videzu, malo izbočene: http://www.ebay.com/itm/A-pair-of-ER-6n-Raised-3D-Chrome-Gold-Decal-Emblem-Sticker-For-ER-6n-er-6n-Bling-/121724734519?hash=item1c575c0c37:g:NiYAAOSwHnFVjg-X&vxp=mtr Samo potem bi moral obe zamenjati....
bobi1001 Objavljeno Marec 26, 2016 Opozori Objavljeno Marec 26, 2016 pred 21 urami, Damo001 pravi: Našel sem edino takšne v krom videzu, malo izbočene: http://www.ebay.com/itm/A-pair-of-ER-6n-Raised-3D-Chrome-Gold-Decal-Emblem-Sticker-For-ER-6n-er-6n-Bling-/121724734519?hash=item1c575c0c37:g:NiYAAOSwHnFVjg-X&vxp=mtr Samo potem bi moral obe zamenjati.... Če sta ti všeč boš pač zamenjal obe,cena za par je mala in še brez poštnine,kakšna je pa kvaliteta pa nevem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se