Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Imam novo ketno, tako da bo verjetno preživela mene, saj ga več kot še drugo sezono nebom imel, naredim pa med 10 in 15k km na sezono. Predvsem je odvisno od vzdrževanja, predvsem pravilnega vzdrževanja, ter da je ketna napeta toliko kot je predpisano. Sigurno pa cca 25k km ni veliko za ketno, agregat spet ni nič posebnega, ne glede navora, še manj pa moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

agregat jo "trga" plus to da je le 520 model.

Na versysu menja pri 24, na er6 pri 28

obe sta bili še daleč znotraj tolerance, ziher bi obe 50+ dočakale, a zaradi neenakomerne raztegnitve je bil motor "nevozen"

z novo ketno je to drug motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je letnik 2006. Učer nisem uspel pogledat ketne, če ima tist vezalni člen kje....bom dons.

Se pa motor vozi ok. Menda se opazi če je raztegnjena-ob enakomerni hitrosti se čuti cukanje (višja prestava/nižja hitrost), je to res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Priznam, nisem prebral vseh 89 strani, zato bom vprašal kar direkt. V avtošoli sem vozil er 6n, ki ima za moje pojme zelo zaprto krmilo. Je krmilo na f-verziji drugačno (bolj odprto) ali je enako?

Hvala že vnaprej za odgovore.

Lp Boštjan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enako, kak misliš zaprto?

lepo, fajn široko ima, sedi na kako bolj cestno zadevo, boš videl kaj je zaprto krmilo

Hvala za info. Dodaten tvoj komentar ni bil potreben, prav tako primerjava, ki si jo podal. Moj post je izražal moje osebno mnenje oziroma izkušnjo z dotičnim kawasakijem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem bi samo samo vprašal, če imata er6n in er6f enako krmilo in odgovor je da.

Ker si pa pisal o "zaprtem" krmilu in ker ta motor dobro poznam, me je pa stvar presenetila in sem ti še dal primerjalni odgovor, da ne boš na drugih motorjih presenečen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10237022&show=1

Pozna kdo mogoče tale motor ali pa ima le kak komentar? Se splača tako mašinco kupovat za 2 leta dokler ne nardim izpit za neomejeno, ali bi bilo boljše počakat še malo pa kakega drugega počakat? Cena za katero bi šel, je seveda nižja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Mogoče kdo ve kako se odpre števec pri er6-n (L.2006)? Neki me osvetlitev heca, pa sem ga mislil odpreti. Odstranil sem 2 vijaka, pa še vedno ne gre narazen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, Damo001 pravi:

Mogoče kdo ve kako se odpre števec pri er6-n (L.2006)? Neki me osvetlitev heca, pa sem ga mislil odpreti. Odstranil sem 2 vijaka, pa še vedno ne gre narazen...

mislim, da je lepljen. Oziroma še bolje, dobi service manual, tam je vse narisano in napisano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ker sem zadnjič pri malo močnejšem zaviranju dobil sopotnico v hrbet in posledično jajca v rezervoar sem si omislil nedrsečo podlogo na sedežu.

Še fotka

 

WP_20160305_001.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem po teh "tepihih" dal preobleči moj bivši znucan sedež z novo negladko prevleko. Spominja na carbon na hitro. In sopotnica je tam kjer mora bit in moji dragulji tudi. Presrečna oba, celo čeladi. Če boš kdaj preoblačil sedež premišljeno izberi material. Moje priporočilo je da se še veno lahko premikaš po sedlu le da ni preveč drseč. Čisto zaliman bit na sedežu meni ni/nebi odgovarjalo.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj novi motor ima sedež,ki ne drsi(er6-f),kar se pa tiče sopotnice,če ni pozorna,kaj se dogaja okoli nje-ko boš na hitro zabremzal,te bo nabila tako ali drugače edino jajca očuvaš,če imaš dober sedež.(moraš pač računat s tem,da že ti potrebuješ reakcijski čas,pri sopotniku se pa to še podaljša.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem številko perla bele barve za letnik 2009. Na netu je vse kar sem našel 15S. Je to vse kar rabim(malo mala cifra za barvo mi deluje)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Danes sem zamenjal olje v motorju, pa sem ga nalil nekje do zgornje črtice (gledano na okenčku). Zlil sem 2L kantico pa še kakšen dcl povrhu.

V navodilih (novejši model) piše da ga gre notri 2,4L, kar pa se mi zdi da bi bilo že preveč. Je možno da gre v novejše er6 več olja v motor? Moj je starejši letnik 2006.

 

Koliko pa kaj drugi nalijete olja, raje bolj na MAX ali bolj na MIN?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navodila si malomarno prebral.

2,4l gre v suh motor.

Ko menjavaša olje in filter, gre not 1,9l, ko menjaš samo olje, brez filtra pa 1,7l

Preveč si ga nalil, mora biti na sredini med max in min oziroma celo bližje min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga res popolnoma sprazneš in menjaš filter, gre 2,4L noter. Sam ga moreš pustit en cajt da gre vse ven. Usaj meni je bilo tako, sem se pa res potrudil da je šlo vse ven. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga pustil sigurno 20 min, da se je scedilo (motor poravnan pokonci). Staro olje sem nato zlil v 2L kantico in ni bila polna. Se pravi, da ga je notri dejansko res tam okrog 1,9L. Danes ga bom z pumpico potegnil malo ven, kakšen dcl, za boljši filing, ;) da mu ne bo slabo ;)

Mogoče kdo ve kje bi najceneje dobil stransko nalepko za er6-n? Mislim tisto z napisom er6-n.

Na servisu hočjo met 40€....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Damo001 pravi:

Sem ga pustil sigurno 20 min, da se je scedilo (motor poravnan pokonci). Staro olje sem nato zlil v 2L kantico in ni bila polna. Se pravi, da ga je notri dejansko res tam okrog 1,9L. Danes ga bom z pumpico potegnil malo ven, kakšen dcl, za boljši filing, ;) da mu ne bo slabo ;)

Mogoče kdo ve kje bi najceneje dobil stransko nalepko za er6-n? Mislim tisto z napisom er6-n.

Na servisu hočjo met 40€....

Ne se sekirat preveč. Ko je hladen, naj bo motor poravnam in mora biti olja med min in max, s tem da ko si oljne nalil moraš moped zalaufat da olje obrne in steče povosod po motorju, zatem počakaš da se ohladi in kontroliraš.. Jaz ga vedno nalijem skoraj do max. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Damo001 pravi:

Če sta ti všeč boš pač zamenjal obe,cena za par je mala in še brez poštnine,kakšna je pa kvaliteta pa nevem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!